Soms krijg je van die mailtjes waar je nekharen recht overeind van gaan staan... En deze volgende wilde ik jullie niet onthouden:
Onderwerp: QFF - Quo Fata Ferunt!: nuance ver te zoeken bij jullie
alleen al het feit hoe ongenuanceerd jullie met het onderwerp pedofilie omgaan, en dat een van jullie administrator's zich 'Baphomet' noemt, en jullie vlgs niburu.nl illuminatti-aanhangers zijn, zijn voor mij een bevestiging dat IK aan de goede kant sta, in tegenstelling tot jullie! Terwijl illuminatti juist letterlijk 'verlichting' betekent (bij jullie is echter het lampje helemaal stuk, en verkeren jullie in de koude duisternis), weten jullie overigens dat de ECHTE, en enige echte verlichting juist heel liberaal stond tegenover een delicaat thema als pedofilie/pedosexualiteit? Ik daag jullie uit om eens met een genuanceerde blik tegen pedofilie/pedosexualiteit aan te kijken, en evt in dialoog te gaan met Vereniging Martijn bijvoorbeeld, Baphomet mag daarbij thuis blijven!
Maurice Pepels
Ik heb dus maar even een forum topic aangemaakt waar dit besproken kan worden... De afzender ontvangt graag mail, dus
hier klikken om terug te mailen...
Hieronder kan het verder voor hen die de behoefte voelen om hier op in te haken of om je gal jegens de afzender hier in de comments neer te braken...