Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
CATEGORIËN
NIEUWS / DISCUSSIE
POLITIEK / OORLOG
Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen)
POLITIEK / OORLOG
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen)
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Re: Rony 2012 11 maanden, 1 week geleden #56663

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
Ik geef het op Vrillon ik kom alleen maar meer in een positie dat ik dit systeem moet gaan verdedigen en dat wil ik niet want het wordt aantoonbaar misbruikt door bedrijven, politici enz. Dat systeem ‘van jou’ klinkt heel mooi op basis van vrijheid en eigendom en consensus nu worden wij het al niet eens eens en wij vinden nog dat het nu bestaande “brood en spelen” systeem zijn fouten heeft.

Uiteindelijk heeft op wie zijn eigendom het plaats vind dan maar gelijk of zo, want daar is men niet duidelijk in, als het maar is afgesproken binnen de … regels. Dat is voor mij het zelfde als democratisch opgelegd aan de minderheid van x% want we hebben het zo afgesproken. Wij als mensheid zijn goed genoeg om daar mee om te gaan en dat het nu niet zo is komt door het systeem dat er nu is en niet door 'foute' mensen, die dan plotseling het licht zien en vrijwillig voor elkaar zorgen, niet met bommen maar met goedheid, sorry maar ik vind dat naïef.
Laast bewerkt: 11 maanden, 1 week geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: Rony 2012 11 maanden, 1 week geleden #56673

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
Als je je op iemands eigendom bevind mag diegene jou niks aandoen ofzo.. of verplichten, ja hij mag zeggen dat bepaalde dingen niet mogen op zijn gebied en dat als je dat wel wilt doen je van zijn grond af moet gaan..

Ik accepteer geen geweld in welke vorm dan ook.

Maar ik had vandaag een toepasselijk filmpje in de lijst van youtube abonnementen staan.. (hoewel ik het idee heb dat die filmpjes altijd overgeslagen worden)

"There are only 2 mistakes that one can ever make along the path to truth: not starting and not going all the way." - Buddha
Laast bewerkt: 11 maanden, 1 week geleden Door Vrillon.
Antwoord Quote

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56677

• wodan
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Libertariërs zijn naïef

Vrijwillige bijdragen aan een betere maatschappij, geloof je het zelf. Dat een kerk vroeger belangeloos en gratis hulp kon bieden aan armen, kwam ook doordat de kerk een verplichte afdracht kende .. daarnaast kwamen er dan misschien nog wat donaties binnen (en in het geval van katholieke kerk ook het kopen van aflaten).

Vrije markt, meer concurrentie, betere producten, goedkoper ... grootste naïviteit die er is. Het verlies van banen, het verminderen van service, prijsafspraken, managers die hun eigen salaris bepalen, bedrijven die fuseren of opgekocht worden en bedrijven die een monopolie pakken en kunnen doen en laten wat ze willen zonder controle .. DAT is het gevolg van essentiële services overlaten aan de vrije markt. We merken het al in meer of mindere mate bij overheidsbedrijven die geprivatiseerd zijn.

Onderwijs wordt weer beperkt toegankelijk, omdat niemand het voor je financiert als je in armoede leeft. Kinderen kunnen zich ook niet opwerken en hebben geen bewuste keuze tussen armoede of rijkdom. Kun je wel zeggen dat mensen armoede vaak aan zichzelf te danken hebben.. er is ook een grote groep die het niet aan zichzelf te danken hebben, dankzij diverse beperkingen (en die beperkingen zullen alleen maar meer worden omdat er niemand is die veiligheid in bedrijven controleert en garandeert en er dus meer bedrijfsongevallen zullen zijn). Er was ook geen bescherming tegen uitbuiting, dus moesten mensen van een hongerloontje rond zien te komen .. dit zal ook gebeuren in een systeem waar alles vrij gelaten wordt en er bijvoorbeeld geen minimum inkomen is ..

en dat was gewoon dat niemand geweigert werd uit het ziekenhuis

Onzin, mensen waarvan duidelijk was dat ze het niet zouden kunnen betalen, werden gewoon op straat gezet, Hippocratische eed of niet.

Ik kan nog miljoenen voorbeelden voor je op gaan zoeken over punten waarop het libertarisch systeem tekort zal schieten en de maatschappij als geheel er op achteruit zal gaan, maar ik adviseer je om gewoon eens een geschiedenisboek open te slaan en eens te beginnen met lezen vanaf Egyptenaren tot nu en de overeenkomsten te spotten tussen wat libertariërs enerzijds zeggen en wat het verleden al heeft uitgewezen dat het zo in de praktijk niet werkt.

Uiteindelijk zal het libertarisch systeem alleen positief uitpakken voor mensen die het al goed hebben. Zoals al gebleken is in elke tijdsperiode in het verleden .. dat jij de gebeurtenissen van vroeger niet wilt erkennen als bewijs dat het niet werkt, toont dat naast dat je naïef bent, ook gewoon kortzichtig en simpelweg dom bent, en sorry, netter kan ik het niet zeggen.

Ik ben ook geen fan van democratie overigens, maar vind wel dat we met z'n allen verantwoordelijkheid moeten hebben naar elkaar en daar hebben we een overheid voor nodig (wederom gebleken uit de historie).
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Dromen, Permuter 0., abrakadaver, ninti

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56679

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
wodan schreef:
Libertariërs zijn naïef

Oneens. Uiteraard zitten overal naievelingen tussen natuurlijk, maar het libertarisme is goed doordacht, hoewel ik enkele punten heb waar ik het niet mee eens ben of m'n twijfels over heb, maar die punten zijn in dit topic niet genoemd.

Vrijwillige bijdragen aan een betere maatschappij, geloof je het zelf. Dat een kerk vroeger belangeloos en gratis hulp kon bieden aan armen, kwam ook doordat de kerk een verplichte afdracht kende .. daarnaast kwamen er dan misschien nog wat donaties binnen (en in het geval van katholieke kerk ook het kopen van aflaten).

Dat je als lid van de kerk verplicht contributie oid moet betalen maakt niet uit, je bent niet verplicht om lid te zijn en dat ben je bij een overheid wel.

2/3e van de inkomsten van goede doelen komt van vrijwillige donaties, en als mensen meer te besteden hebben zullen ze eerder meer als minder betalen.

Vrije markt, meer concurrentie, betere producten, goedkoper ... grootste naïviteit die er is. Het verlies van banen, het verminderen van service, prijsafspraken, managers die hun eigen salaris bepalen, bedrijven die fuseren of opgekocht worden en bedrijven die een monopolie pakken en kunnen doen en laten wat ze willen zonder controle .. DAT is het gevolg van essentiële services overlaten aan de vrije markt. We merken het al in meer of mindere mate bij overheidsbedrijven die geprivatiseerd zijn.

Hoezo verlies van banen? Hoezo verlies van service? (Als mensen goede service belangrijk vinden gaan ze wel naar de concurrent die dat aanbied) En met prijsafspraken bedoel je dat de concurrentie onderling de prijzen kunstmatig hoog gaan houden of wat? totdat er een concurrent komt die zegt stik maar tegen de rest bij mij is het een stuk goedkoper en dan verdient hij het geld. Wat is er mis met managers die hun eigen salaris bepalen?
Een monopolie pakken door alle concurrenten op te kopen?

De privatisering van de NS enz. zijn totaal onvergelijkbaar, ze zijn misschien 'officieel' zelfstandig, maar krijgen een monopolie toegewezen door de overheid. etc.

Onderwijs wordt weer beperkt toegankelijk, omdat niemand het voor je financiert als je in armoede leeft. Kinderen kunnen zich ook niet opwerken en hebben geen bewuste keuze tussen armoede of rijkdom. Kun je wel zeggen dat mensen armoede vaak aan zichzelf te danken hebben.. er is ook een grote groep die het niet aan zichzelf te danken hebben, dankzij diverse beperkingen (en die beperkingen zullen alleen maar meer worden omdat er niemand is die veiligheid in bedrijven controleert en garandeert en er dus meer bedrijfsongevallen zullen zijn). Er was ook geen bescherming tegen uitbuiting, dus moesten mensen van een hongerloontje rond zien te komen .. dit zal ook gebeuren in een systeem waar alles vrij gelaten wordt en er bijvoorbeeld geen minimum inkomen is ..

Je krijgt nou van de overheid opgedrongen wat je behoort te leren en wat de keuzes zijn. Dit is niet goed en zal ook nooit goed worden. De kwaliteit van het onderwijs is zwaar belabbert, het onderwijs is duurder en ga zo maar verder. Maar jij hebt liever belabbert onderwijs zolang iedereen het maar heeft al willen ze het niet en dat dient geforceert te worden op iedereen.

Wat je bedoelt met dat kinderen zich niet kunnen opwerken en geen bewuste keuze hebben tussen armoede of rijkdom (hebben ze dat nu wel?) weet ik niet, dat mag je me uitleggen.

Wat betreft gehandicapten heb je uiteraard familie, vrienden (zoals nu ook) en/of goede doelen/vrijwillige organisaties en de afschaffing van het minimumloon en andere regulaties waardoor ze meer kans hebben op werk. Over de betere kwaliteit en goedkopere prijzen in de gezonheidszorg etc. heb ik het al gehad.
Wat betreft de werkveiligheid, die ging voor de overheidsbemoeienis ook al omhoog hoor.
En in een libertarische samenleving kan de werkgever met de werknemer afspraken maken over hoe of wat wat betreft ziektewet enz.

"Er zit wel een positief kantje aan het nieuwe systeem, in de zin dat er enige marktwerking is doordat de werkgever zelf kan beslissen hoe hij het doorbetalen van zieke werknemers het eerste jaar financiert. Maar er is niet echt sprake van privatisering, omdat het nog steeds wettelijk geregeld is dat de werkgever de werknemer het eerste jaar moet doorbetalen. Werkgevers en werknemers zijn niet vrij een andere 'ziektewet' met elkaar af te spreken. Zo staat het werknemers niet vrij om aan te bieden af te zien van doorbetaling bij ziekte, in ruil voor een hoger salaris, in welk geval de werknemer zelf het financiële risico zou dragen of kan kiezen zich op een andere manier tegen ziekte te verzekeren.

Allerlei verplichtingen van de werkgever ter 'bescherming' van de werknemer zijn, net als de verzorgingsstaat in het algemeen, gebaseerd op een sigaar uit eigen doos. Libertariërs stellen dat alle kosten die werkgevers moeten maken door dit soort wetten, bijvoorbeeld het moeten doorbetalen van zieke werknemers, uiteindelijk in mindering zullen worden gebracht op het salaris van de werknemers. Libertariërs zien dit soort wetten dus eerder als een beperking van de vrijheid van werknemers om hun salaris te besteden zoals zij zelf willen, dan als een cadeautje aan werknemers.
"
www.hoevrijdenkjij.nl/index.php?submit.x=74&submit.y=23&submit=OK&chapter=07.Verzorgingsstaat.txt&section=2&post=yes&answer=2

Je laat jezelf uitgebuit worden als je uitgebuit word, je maakt immers zelf de afspraak om voor een bepaald loon te werken. Bovendien worden we momenteel abnormaal uitgebuit door de overheid.

en dat was gewoon dat niemand geweigert werd uit het ziekenhuis

Onzin, mensen waarvan duidelijk was dat ze het niet zouden kunnen betalen, werden gewoon op straat gezet, Hippocratische eed of niet.

bronnen?

Ik kan nog miljoenen voorbeelden voor je op gaan zoeken over punten waarop het libertarisch systeem tekort zal schieten en de maatschappij als geheel er op achteruit zal gaan, maar ik adviseer je om gewoon eens een geschiedenisboek open te slaan en eens te beginnen met lezen vanaf Egyptenaren tot nu en de overeenkomsten te spotten tussen wat libertariërs enerzijds zeggen en wat het verleden al heeft uitgewezen dat het zo in de praktijk niet werkt.

Er is in het verleden nooit een libertarische samenleving geweest, jij neemt waarschijnlijk 1 punt van het libertarisme en vergelijkt die met iets in de geschiedenis, waar er andere factoren waren als in een libertarische samenleving waardoor het toen misschien niet werkte, of je hebt een vertekend beeld bij sommige dingen, maar voorbeelden zijn altijd welkom.

Uiteindelijk zal het libertarisch systeem alleen positief uitpakken voor mensen die het al goed hebben. Zoals al gebleken is in elke tijdsperiode in het verleden .. dat jij de gebeurtenissen van vroeger niet wilt erkennen als bewijs dat het niet werkt, toont dat naast dat je naïef bent, ook gewoon kortzichtig en simpelweg dom bent, en sorry, netter kan ik het niet zeggen.

Zie vorige antwoord.

Ik ben ook geen fan van democratie overigens, maar vind wel dat we met z'n allen verantwoordelijkheid moeten hebben naar elkaar

Dit ben ik met je eens...
en daar hebben we een overheid voor nodig (wederom gebleken uit de historie).

Tot hier.. (wederom het eerdere antwoord)
Forceren is nooit een oplossing, zeker niet op de langere termijn.
"There are only 2 mistakes that one can ever make along the path to truth: not starting and not going all the way." - Buddha
Antwoord Quote
We willen u bedanken: abrakadaver

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56683

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
Discussie is goed trouwens hierdoor heb ik een hoop meer geleerd en ben ik tot nieuwe/sterkere/betere inzichten gekomen...
Met andere woorden de kwaliteit van mijn ideeen/beeld is omhoog gegaan, ook een soort concurrentiewerking die discussies.

Als je sommige dingen bekijkt in posts van bijv. een maand geleden hoe ik er toen over sprak en hoe ik er nu over spreek. Je kunt het met me eens zijn of niet maar daar zit toch duidelijke verbetering in in mijn ogen.

Het streven naar perfectie (wat waarschijnlijk nooit bereikt zal worden)
Antwoord Quote
We willen u bedanken: FreeElectron

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56684

• Permuter 0.
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Als je echt een libertariër bent dan zit je niet te zeiken op van alles en nog wat, dan regel je je shit gewoon zelf en goed, dan ga je niet zitten wachten tot 'het systeem' veranderd.

Het is zo makkelijk de schuld van alles buiten jezelf te leggen.

Geef nou eens het goede voorbeeld en DOE het gewoon !

Stap uit die slachtofferrol, stop met mekkeren en DOE het, want als er echt een libertarisch systeem komt dan kan je wel met je bek open gaan zitten wachten, maar echt niemand die er voer in komt gooien hoor.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Nexion

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56685

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
Permuter 0. schreef:
Als je echt een libertariër bent dan zit je niet te zeiken op van alles en nog wat, dan regel je je shit gewoon zelf en goed, dan ga je niet zitten wachten tot 'het systeem' veranderd.

Stap uit die slachtofferrol, stop met mekkeren en DOE het, want als er echt een libertarisch systeem komt dan kan je wel met je bek open gaan zitten wachten, maar echt niemand die er voer in komt gooien hoor.

Het is ook zo makkelijk om dit soort uitspraken te doen als je de situatie van de persoon waar het over gaat niet kent.
Wat jij zegt heeft in principe vrij weinig met libertarisme te maken.
Als libertarier mag je jezelf de goot inwerpen, niet dat ik dat wil doen, in een libertarische samenleving had ik een heeeel stuk makkelijker leven gehad en met mij een hoop van mensen met mentale/sociale problemen (die er dan wel of niet of in mindere mate zouden zijn).

Deze post van jou heeft niks met mijn libertarier zijn te maken, maar met mijn positie in de huidige maatschappij en alle problemen die ik daarbij oploop, waar jij en vele anderen geen last van hebben, waardoor ik gewoon een aansteller ben in jouw ogen die de schuld afschuift op alles buiten mezelf.
Antwoord Quote

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56686

• Permuter 0.
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Je bent zelf verantwoordelijk voor ALLES.

Waar haal je in godsnaam het waanidee vandaan dat je het in een libertarische samenleving het makkelijker zou hebben gehad ?
Waar baseer je dat op ?
Antwoord Quote

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56687

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Permuter 0. schreef:

Antwoord Quote

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56688

• dodeca
  • Afwezig
  • Super QFF-er
"Er is een reden dat het onderwijs nergens op lijkt. En het is dezelfde reden waarom er nooit iets aan zal worden gedaan. Het gaat niet beter worden, reken er niet op. Wees blij met wat je hebt. Want de eigenaren van dit land willen dat niet. Ik heb het nu over de echte eigenaren. De echte eigenaren: de grote, rijke zakenbelangen, die de dingen controleren en alle belangrijke beslissingen nemen.

Vergeet de politici. Politici zijn er om jullie de illusie te geven dat jullie vrij kunnen kiezen. Dat kunnen jullie niet. Jullie hebben niets te kiezen. Jullie hebben eigenaren. Jullie zijn hun eigendom. Alles is hun eigendom. Ze bezitten al het belangrijke land. Ze bezitten en controleren de bedrijven. Ze hebben lang geleden de senaat, het congres, de parlementen van de staten, de gemeentehuizen omgekocht, ze hebben de rechters in hun achterzak, en ze bezitten alle belangrijke media en bepalen zo ongeveer al het nieuws en de informatie die jullie te horen krijgen

. Ze hebben jullie bij je ballen!

Ze geven elk jaar miljarden uit om te lobbyen en te krijgen wat ze willen. Wel, we weten wat ze willen. Ze willen meer voor zichzelf en minder voor alle anderen.

Maar ik zal jullie vertellen wat ze niet willen. Ze willen geen bevolking van burgers die in staat zijn kritisch te denken. Ze willen geen goed geïnformeerde, hoog opgeleide mensen die in staat zijn kritisch te denken. Daar zijn ze niet in geïnteresseerd. Daar zijn ze niet mee geholpen. Dat druist in tegen hun belangen. Zo is het. Ze willen geen mensen die slim genoeg zijn om rond de keukentafel te zitten en uit te vogelen hoe hard ze worden genaaid door een systeem dat hen dertig jaar geleden overboord heeft gegooid. Dat willen ze niet.

Weet je wat ze willen? Ze willen gehoorzame arbeiders! Gehoorzame arbeiders! Mensen die net slim genoeg zijn om de machines te bedienen en de administratie bij te houden, en net dom genoeg om zonder weerstand al die steeds kloterigere jobs, met een steeds lager salaris, de langere werkdagen, de slechtere arbeidsvoorwaarden, geen betaalde overuren meer en een pensioen dat verdwenen is op het moment dat je er recht op hebt te accepteren. En nu willen ze je je werkloosheidsuitkering afpakken. Ze willen je AOW. Ze willen het terug, zodat ze het aan hun criminele vriendjes op Wall Street kunnen geven. En weet je wat? Ze zullen het krijgen ook. Ze zullen het je allemaal afpakken, vroeg of laat. Want ze bezitten dit land.

Het is een grote club. En jullie zijn er geen lid van. Jullie en ik zijn geen lid van die grote club. Overigens is het dezelfde club waar ze je de hele dag mee om de oren slaan als ze je vertellen wat je moest geloven. De hele dag slaan ze je om je oren in hun media met wat je moet geloven, wat je moet denken en wat je moet kopen.

De tafel staat scheef mensen, ze spelen vals. En niemand lijkt het te merken, niemand kan het wat schelen. Goede, eerlijke, hardwerkende, mensen; witte boorden, blauwe boorden, maakt niet uit welke kleur je hemd heeft. Goede, eerlijke, hardwerkende, mensen blijven maar - dit zijn mensen met beperkte middelen - blijven maar op die rijke hufters stemmen die geen reet om hen geven. Ze geven geen reet om jullie. Ze geven geen reet om jullie. Jullie kunnen hen niets schelen. Helemaal niets! Helemaal niets!!

Weet je. En niemand lijkt het te merken, niemand kan het wat schelen. En daar rekenen de eigenaren op: het feit dat Amerikanen vrijwillig onwetend zullen blijven over de grote rood-wit-blauwe pik die elke dag in hun gat geramd wordt.

Want de eigenaren van dit land kennen de waarheid.

Het heet de American Dream.

Want alleen als je slaapt zul je het geloven."
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Nexion, combi, Permuter 0., Vrillon, Vortex, Toxopeus, Merkabah, ninti

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56690

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Fucking-A!.

Wat een prachtige avond
Antwoord Quote

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56691

• Toxopeus
  • Afwezig
  • Administrator
En zo is het, helaas...
Antwoord Quote

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56696

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
Permuter 0. schreef:
Je bent zelf verantwoordelijk voor ALLES.

Waar haal je in godsnaam het waanidee vandaan dat je het in een libertarische samenleving het makkelijker zou hebben gehad ?
Waar baseer je dat op ?

Precies je bent verantwoordelijk voor alles...

Dat denk ik gewoon, dan had ik in deze situatie iig heel wat meer opties gehad.

@dodeca, En zo is het ja.
Antwoord Quote

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56702

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Re: Rony 2012 / ( libertarische partij stemmen mensen) 11 maanden, 1 week geleden #56767

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
Eindelijk weer bericht van onze held.

Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
QFF Forum
CATEGORIËN
NIEUWS / DISCUSSIE
POLITIEK / OORLOG
Tijd voor maken pagina: 0.78 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld