Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
CATEGORIËN
GESCHIEDENIS
WERELD GEHEIMEN
Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee
WERELD GEHEIMEN
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 21

Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 1 jaar, 10 maanden geleden #36859

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Onderstaande was ik al eerder tegen gekomen een paar weken geleden ergens anders op het web, maar vandaag kwam ik het weer tegen op Grenswetenschap.nl en ik dacht er loopt hier nog geen draadje over, dus bij deze mensen...

Toen een groep van Zweedse schattenjagers (Ocean Explorers) op 18 juni 2011 de zeebodem van de Oostzee tussen Zweden en Finland aan het onderzoeken waren, stuitten ze op een naar wat zij beweren artificiële schijf van 60 meter doorsnede. De mysterieuze schijf bevindt zich op een diepte van 87 meter en merkwaardig genoeg is er ook nog een 300 meter lang glijspoor te zien.

Het lange glijspoor laat vermoeden dat de geheimzinnige schijf over de zeebodem naar zijn huidige positie gegleden is. Maar Peter Lindburg, een van de leden van de Ocean explorers en reeds 18 jaar actief in het zoeken naar schatten op de zeebodem, weet ook geen raad: "Ik heb tijdens mijn werkzaamheden al veel rare en gekke dingen gezien, maar nog nooit iets als dit. De contouren en complete cirkelvorm van de schijf maken van deze vondst een unicum."

The Ocean Explorers hebben de locatie en hun foto's van de geheimzinnige schijf overgemaakt aan het Swedish State Marine Museum voor verder onderzoek. Zij denken dat de meest logische verklaring voor de mysterieuze schijf op de zeebodem van de Oostzee gewoon te zoeken is bij een natuurlijke formatie. Maar dat verklaart natuurlijk niet het 300 meter lange glijspoor van het object.

Bron: www.grenswetenschap.nl/blogs/Geheimzinnige-schijf-ontdekt-in-Oostzee/

Hieronder kan het verder...
Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 1 jaar, 10 maanden geleden #36908

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Grappig.... want afgelopen week kwam de Zweedse media met het bericht dat ze weer een galioen hadden gevonden. Een unieke vondst dat nauwkeurig onderzoek nodig heeft...

Helaas kan ik het artikeltje even niet meer vinden.
Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 1 jaar, 10 maanden geleden #36981

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Mocht je meer kunnen vinden in de Zweedse media dan ben ik zeer benieuwd Dolle!
Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 1 jaar, 10 maanden geleden #36989

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
baphomet schreef:
Mocht je meer kunnen vinden in de Zweedse media dan ben ik zeer benieuwd Dolle!

Gevonden!

Het blijkt te wemelen van de oude scheepswrakken in de Oostzee. Er wordt gespeculeert op wel 100.000 st!!!!

Hier een link naar ene vondst van 15 juli, terwijl een week ervoor ook een wrak werd ontdekt.

svt.se/2.33731/1.2481224/annu_ett_skeppsvrak_i_ostersjon?lid=puff_2481224&lpos=rubrik

svt.se/2.22620/1.2476871/vrak_utanfor_gotland_kan_vara_varldssensation

svt.se/2.22584/1.1919308/gasledning_gar_genom_skeppskyrkogard

Het blijkt wel, dat het noordelijke delen van Europa enorme handelsgebieden waren met het "vaste land". Vergeet daarbij ook niet de hypotheses over de Vikingen die dus al lang vanuit Scandinavië het vaste land bezochtten en dus ook diep het vaste land introkken.

Leuk nieuwtje.... Gisteren gesproken met de vroegere bezoners van ons gehuchtje. Volgens aanname zou het wel kunnen zijn dat we een Vikinggravheuvel vlak voor onze deur hebben!!!

Het heeft allemaal niets te maken met die schijf hoor...... Of juist weer wel? Want waar dingen gebeurden waren mensen.

De Oostzee is immers door de hele oude,- en nieuwe geschiedenis al een gebied van uiterste interesse. De vele onderzeeboot conflicten tussen Zweden en Rusland zijn daarbij belangrijke voorbeelden van!!!

Ook de "spionage vluchten" boven de Oostzee zijn een splinter in de kont van Zweden. Evenals van de duistere verhalen van neergestortte "objekten" die uiteindelijk niet terug zijn gevonden. Zoals bij ons in het gebied over het mystieke verhaal van een "Duits vliegtuig", wat na veel speurwerk na 63 jaar uiteindelijk niets van gevonden is. De media meldt nu "Geen Duits spionagevliegtuig in het meer van Läsjön" (Maar goed, niets Duits dus, maar wat was het dan wel???). Hier een paar linkjes....:

www.vastmanlandsnyheter.se/element.asp?n_id=3652&m_id=40

www.nytt24.se/a/mystiken-om-planet-i-sj%C3%B6n-t%C3%A4tnar

Keep on digging!!!
Laast bewerkt: 1 jaar, 10 maanden geleden Door Het Dolle Eland.
Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 1 jaar, 8 maanden geleden #40211

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
'Kheb Weer wat nieuws te melden....

Melkor plaatse iets in de shoutbox, waarna ik weer verder door klikte. Mijn oog viel op het onderstaande, iets waar Bapho een tijdje geleden ons onder de aandacht bracht...:

Ik kwam deze twee sites tegen:

www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/2837221/2011/08/04/Vond-Zweedse-expeditie-een-UFO-op-zeebodem.dhtml

www.oceanexplorer.se/index.html

Lees eens even dit:
..."However, on the 19 June a very strange anomaly was found during a sonar survey of the sea floor. Peter Lindberg, the initiator of the expeditions, says that he has never seen anything like it even if he has spent hundreds of hours watching sonar images of the sea floor, "it's up to the rest of the world to decide what it is" he says. "It is not in our sphere of interest to go for this object since the cost for each hour out on the sea are tremendous" he says, "Since it might be nothing we can not afford spending funds just to have a look at it, even if it might be a "new" Stonehenge standing on the bottom"...

Okay, geen verder onderzoek... of toch... want dit staat in hun message box...:

..."2011-08-25,
(Operation Baltic Discovery)
We will return to the scene. and will provide more information about when it happens on this page

2011-08-25,
We are now having discussions with a number of investors, and is in discussions with a number of major film companies such as National Geographic and more
"...

Onlangs weer een fraai schip ontdekt (de Mars), zie deze video van de Zweedse TV: svtplay.se/v/2507540/kan_vara_krigsflottans_flaggskepp_mars

Dus er wordt flink wat afgespeurd daar in de Oostzee. En die schijf zal dus hoogstwaarschijnlijk in kaart worden gebracht....!!!

Hier nog wat Sonarplaatjes van die site....:

Op Youtube kwam ik ook dit fraaie filmpje tegen...:

Meer over The Ocean Explorer Team

Laast bewerkt: 1 jaar, 8 maanden geleden Door Het Dolle Eland.
Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 1 jaar, 8 maanden geleden #40214

• Neut
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Lijkt wel op de Millenium falcon.
Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 1 jaar, 3 maanden geleden #50573

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
2012-02-02

WTF!

Enkele dagen geleden werd bij CNN publiekelijk gemaakt betreft de geheimzinnige vondst op de zeebodem van de Baltische Zee. Het gaat om dat Star Wars Falcon-achtige voorwerp...: edition.cnn.com/2012/01/28/world/europe/swedish-shipwreck-hunters/?hpt=wo_t5

Wat is daar nou vreemd aan? Want dat hebben we hier op QFF nu ruim 6 maanden geleden al besproken.

Huh? 6 maanden zei u? Dat is raar want CNN doet voorkomen dat de ondekking recent is!

Maar nu nog meer WTF!

Vandaag in de Telegraaf: ..."Wellicht UFO op bodem van de zee"...
Dat is nogal een markante uitspraak! waarom heeft de Telegraaf nu gewoon de info overgenomen van CNN?

Dit staat er...:
Door Tessa Heerschop
AMSTERDAM - Duikers hebben een vreemd object op de bodem van de Oostzee gevonden in de buurt van Zweden, zo meldt CNN.

“Dit ding ligt vreemd gedraaid. Mijn eerste reactie was om de jongens te vertellen dat we een UFO hadden gevonden op de bodem”, aldus Peter Lindberg, leider van de oceaanonderzoekers.

Het mysterieuze object werd gevonden door sonarmetingen, waaruit bleek dat het 60 meter lang is, de afmeting van een jumbojet. Maar het heeft een bredere, rondere vorm dan een vliegtuig. In de buurt ligt ook nog een ander klein object, met een vergelijkbare vorm. Achter de objecten liggen sleepsporen, waaruit blijkt dat ze 400 meter over de zeebodem zijn gegleden.

Volgens sommige experts gaat het simpelweg om een gezonken schip, maar de duikers spreken dit tegen, omdat de vorm en grootte niet overeen zouden komen. Het team kan vanwege de weersomstandigheden nu niet duiken, maar zal in mei het wrak opnieuw bezoeken
.

Link...: www.telegraaf.nl/vaarkrant/11431204/__Wellicht_UFO_op_bodem_van_de_zee__.html

Verder zet ik achter deze ontdekking mijn volgende vraagtekens....:

Want die vondsten in de Baltische zee (oostzee) zijn zéér bijzonder! Daarbij schijnt de Oostzee VOL te liggen met wrakken en met HELE kostbare ladingen!!! Als je goed luisterd naar het CNN filmpje, wordt dat ook gezegd. Iets wat ik al eerder geleden schreef in dit topic.

De Oostzee is géén woeste zee en ligt het ingebed tussen een aantal landen in (wél veel oorlogen op deze zee gevoerd).

Waarom liggen er zovéél scheepswrakken in de Oostzee, met enorme ladingen met zilver én goud! Schepen met een waardevolle lading laat je niet naar de bodem zakken, die lading wil je hebben als overvaller!

Wat is de échte reden van het vergaan van zoveel schepen. Is het beruchte Zweedse Vasa schip destijds daadwerklijk verkeerd gebouwd? of is er sprake van "boven natuurlijke krachten" (effect op metalen, goud en zilver???) Het Vasa schip had meer kanonnen aan boord, dan elk ander galjoen)

Wat is dus die mistieke ronde schijf zo groot als een Boeing 747 op de zeebodem, met een spoor van ruim 400 meter achter zich....

Waarom én hoe kon 2 jaar geleden de "Artic Sea" zomaar van de radar verdwijnen en later ineens voor de kust van Africa opduiken. Waarbij met elke inlichtingendienst die te vinden was in haar kielzog???
Waarom mocht Washington Post en de Engelse Times niets vermelden over de feiten van de Artic Sea?

Ruim 2 jaar geleden stond op de website van Niburu een soort Kalender, waarbij landen en continenten werden genoemd waar cruciale dingen zullen plaatsvinden. Zweden was het land van "Bewustwording/Disclosure".........

Vreemd dus dat dit geval dus nu aan het licht wordt gebracht en doet voorkomen dat het "nieuws" is!

Laast bewerkt: 1 jaar, 3 maanden geleden Door Het Dolle Eland.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: abrakadaver, ninti

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 11 maanden, 3 weken geleden #55980

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Abra kwam er mee in de shout....:

"
Zweden onderzoeken 'ufo' Oostzee"

Toegevoegd: donderdag 31 mei 2012, 22:25

Zweedse onderzoekers vertrekken morgen op een expeditie naar de Oostzee om een 'ufo' te onderzoeken die daar op de zeebodem ligt.

Schatzoekers Dennis Åsberg en Peter Lindberg ontdekten vorige zomer op 87 meter diepte een groot cirkelvormig object. Ze hadden toen niet de tijd en de middelen om de cirkel met een omtrek van 90 meter verder te onderzoeken.

Nu hebben ze een expeditie weten te financieren die morgen vertrekt naar de geheime locatie waar de mysterieuze vorm ligt. Aan boord zijn verschillende televisieploegen, duikteams en technici.
Opwinding

Hun vondst veroorzaakte vorig jaar grote opwinding. Velen speculeerden dat het zou kunnen gaan om een ufo die in zee was gestort. Anderen meenden dat het zou gaan om een natuurlijke bergformatie.

Volgens onderzoeker Åsberg is het meest waarschijnlijke dat het gaat om een natuurlijk fenomeen of een ingeslagen meteoriet. Ook zouden het de overblijfselen van een Russisch oorlogsschip kunnen zijn, meent hij.
Geheim

De schatzoekers sturen eerst een robot naar beneden om te onderzoeken of er giftige stoffen aanwezig zijn. Als het veilig is, zullen drie duikers afdalen om het object te onderzoeken.

Lindberg en Åsberg hielden de vindplaats van de cirkel geheim. Toch is Åsberg bang dat anderen hem voor zullen zijn. "Precies nu wordt er een militaire oefening gehouden in het gebied, waar zowel Russen als Amerikanen aan meedoen. Ik kan niet anders dan me afvragen waarom dat juist nu gebeurt", zegt hij in de Zweedse krant Aftonbladet.

BRON

------------------------

Ik ben écht héél érg benieuwd! Want de Oostzee heeft nogal wat aan geheimen verborgen en hebben er al heel wat mysterieuze zaken daar plaatsgevonden.

* De Russen joegen maar al te graag de Zweden op de kast met hun U-boot bezoekjes;
* De geheimen van het gezonden passasiersschip "Estonia" zijn nog steeds niet ontrafeld ;
* De Finse hoofdstad "Helsinki" heeft haar naar te danken aan "De poorten van de Hel";
* De Oostzee ligt bezaaid met koopvaardij schepen, welke niet alleen zonken door oorlogsgeweld;
* Mystereuze vlucht in 1952 en de neergeschoten DC-3 (meer) (meer);
* "Het Witte Volk" is een mysterie opzich, dat mogelijk leefde ónder het geltjerijs van de Oostzee;
* Het schip "The Artic Sea" zomaar van de radar verwdeen en ALLE geheime diensten daarmee slapeloze nachten bezorgde om uiteindelijk weer vóór de kust van Africa op te duiken....
* De Ior Bock Saga.

Tja de Oostzee, wat heeft zij in petto?!

Laast bewerkt: 11 maanden, 3 weken geleden Door Het Dolle Eland.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: blackbox, ROI..Lite

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 11 maanden, 3 weken geleden #55981

• blackbox
  • Afwezig
  • Administrator
Schatztaucher fanden zweite mysteriöse Kreisstruktur in der Ostsee

de.sott.net/articles/show/6042-Schatztaucher-fanden-zweite-mysteriose-Kreisstruktur-in-der-Ostsee
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Het Dolle Eland

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 11 maanden, 3 weken geleden #55982

• blackbox
  • Afwezig
  • Administrator
Schweden entdecken 1952 abgeschossenes Spionageflugzeug

In der Ostsee hat eine Gruppe schwedischer Geschichts-Enthusiasten das Wrack eines schwedischen Spionage-Flugzeugs entdeckt, das 1952 von der Sowjetunion abgeschossen worden war.

Das schwedische Militär bestätigte am Donnerstag, das es sich bei dem 100 Meter unter der Wasseroberfläche liegenden Rumpf um die Überbleibsel der abgeschossenen DC-3 handele. An Bord der Maschine waren damals acht Besatzungsmitglieder. Das Flugzeug hatte im Auftrag Großbritanniens und USA neu gebaute sowjetische Radaranlagen in den baltischen Republiken ausspioniert. An Bord befand sich neueste britische Aufklärungstechnologie.

Der Historiker Carl Douglas, der Unternehmer Ola Oskarsson und der Militärpilot Anders Jallai hatten gemeinsam mit ihrem Team drei Jahre lang nach dem Flugzeug gesucht. Mit einem Forschungsschiff durchkämmten sie 700 Quadratkilometer Meeresboden. Er habe geweint, als sie den Rumpf mit dem Nationalsymbol der drei Kronen schließlich entdeckten, sagte Douglas. Der Fundort befindet sich östlich der Insel Gotska Sandoen, 130 Kilometer von Stockholm entfernt.

"Wir vermissen nur eine DC-3, und wenn eine DC-3 mit den Symbolen der schwedischen Luftwaffe in diesem Gebiet gefunden wird, können Sie sicher sein, dass es die Richtige ist", sagte der Oberkommandeur des schwedischen Militärs, Johan Hederstedt, der Nachrichtenagentur Reuters.

Fast vier Jahrzehnte war das Schicksal des Spionageflugzeugs ungeklärt gewesen. Erst 1991 bestätigte der sowjetische Pilot Grigorj Osinski einem schwedischen Diplomaten den Abschuss der Maschine durch ein sowjetisches Kampfflugzeug. Schweden hatte sich im Kalten Krieg für neutral erklärt, arbeitete jedoch mit der NATO zusammen.

www.flugzeugforum.de/schweden-entdecken-1952-abgeschossenes-spionageflugzeug-10288.html
Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 11 maanden, 3 weken geleden #55983

• blackbox
  • Afwezig
  • Administrator
Catalina-Flugboot in der Ostsee gefunden

Der Fund der Catalina erfolgte bereits 2003 durch jene private Tauchergruppe, welche in demselben Seegebiet die dort vermisste schwedische DC-3 lokalisierte.

Die eigentliche Sensation ist aber der Fundort der Maschine. Dieser liegt um 25 km weiter östlich als die von der Regierung in Stockholm einst offiziell angegebene Absturzstelle. Von sowjetischer Seite war immer wieder behauptet worden, die Catalina hätte den Luftraum der UdSSR verletzt.

Die Seenotrettungsmaschine war am 16. Juni 1952 auf der Suche nach der drei Tage zuvor verschwundenen DC-3 von zwei sowjetischen Kampfflugzeugen angegriffen und abgeschossen worden. "Sie schossen uns vor den Bug, gaben Signale durch Flügelwippen, das bedeutet 'Folge mir!'. Aber wir wollten ihnen nicht folgen...", erinnert sich der heute 87-jährige Pilot Sven Törngren. Die siebenköpfigen Besatzung rettete sich nach geglückter Notwasserung
in ein Gummifloß und wurde kurz danach vom westdeutschen Frachtschiff Münsterland aufgefischt.

Die sogenannte "Catalina-Affäre" führte zur schwersten Krise in den Beziehungen zwischen Schweden und der Sowjetunion während des Kalten Krieges. Erst 1991 wurde von Stockholm eingeräumt, dass in den 50er Jahren schwedische Aufklärungsmaschinen - unter Verletzung der Neutralität - Spionageflüge im Auftrag der USA und Großbritanniens durchgeführt hatten.

tauchen.nullzeit.at/Content.Node/wissenswertes/wracks/catalina-flugboot_in_der_ostsee_gefunden.php
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Het Dolle Eland, ninti

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 11 maanden, 3 weken geleden #55984

• ninti
  • Afwezig
  • Administrator
ze maken het wel spannend hoor

www.oceanexplorer.se/index.html

Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 11 maanden, 3 weken geleden #55987

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Even een persoonlijk nootje....

* Bij het horen en zien van een Douglas DC-3 toestel krijg ik mijn hele leventje al hele heftige emotinele gevoelens;
* Van huisuit ben ik een "einzelganger" en kan mij gemakkelijk losmaken van relaties en contacten;
* Heb ik nooit geloofd in het huwelijk en gezin, want dat kan abrubt worden afgebroken;
* Dat ik eigenlijk nooit goed mijn agenda bijhoud en het liefst alleen dingen in mijn hoofd "opsla";
* Gemakkelijk een vreemde taal leer - Zweeds was werkelijk een koekie voor mij;
* Altijd interesse heb gehad in het mystieke, maar dit om een of andere aanleiding verstopte;
* De plek waar wij nu wonen een bijzondere locatie voor ons is;
* Per "toeval" nabestaande heb ontmoet van één van de bezettingsmannen van de Douglas DC-3 (patient in ziekenhuis waar ik nu dus werk).
* Het verhaal rondom de DC-3 mij ergens inwendig diep raakt;
* De bodem van de Oostzee diepe geheimen verborgen houdt;
* Zo nog meer intuïtieve feitjes die ik niet direct onder woorden kan brengen, maar wel voel.

Wellicht is het allemaal "gekheid" op een stokkie. Maar ik dacht, laat ik het maar neerschrijven voor het nageslacht....

...Ik lijk wel gek!
Antwoord Quote
We willen u bedanken: blackbox, ROI..Lite

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 11 maanden, 2 weken geleden #56039

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Vliegende schotel op zeebodem tussen Finland en Zweden?

Vliegende schotel op zeebodem tussen Finland en Zweden?
Wetenschappers gaan duiken om waarheid te achterhalen
zaterdag 2 juni 2012
Door: Charles Groenhuijsen
www.welingelichtekringen.nl/22113-ligt-er-een-vliegende-schotel-op-de-zeebodem-tussen-finland-en-zweden.html

Ligt er op de bodem van de Baltische zee tussen Finland en Zweden het wrak van een vliegende schotel? Flauwe kul? Of gewoon een rond stuk rots? Wetenschappers gaan op 100 meter diepte kijken om het zeker te weten.

Er zijn veel foto's van wat velen beschouwen als buitenaardse vliegende schotels of UFO's (Unidentified Flying Objects).
Kunnen ze allemaal nep zijn?

Vliegende schotel of rond stuk rots?

Bronnen: PopularMechanics, CNN
Antwoord Quote

Re: Geheimzinnige schijf ontdekt in Oostzee 11 maanden, 2 weken geleden #56045

• Vrillon
  • Aanwezig
  • Administrator
Zijn er nog geen beelden of andere vorm van informatie over dat ding.. ze zouden er gisteren toch gaan kijken..?
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." - Benjamin Franklin
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 21
QFF Forum
CATEGORIËN
GESCHIEDENIS
WERELD GEHEIMEN
Tijd voor maken pagina: 1.10 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld