Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
CATEGORIËN
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Wat is er bij Mallona aan de hand?
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 18

Wat is er bij Mallona aan de hand?
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #416

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Allereerst een WAARSCHUWING: Ho! Stop! Nee!! Dit is dus geen modder gooien noch bedoeld als topic om te zieken of te klieren!! Het onderstaande is puur omdat ik me echt oprecht afvraag wat er mis is gegaan!!

Dan nu verder met waar het om gaat, want is het zo dat na Niburu.nl nu ook Mallona.nl ten dode is opgeschreven? Of hebben ze al bezoek gehad van de man die een ferme forse handdruk heeft, en met een zeis op z'n schouders rondwandelt?

Iemand enig idee?? Ik ben oprecht benieuwd! Want Mallona leek dingen toch aardig voor elkaar te hebben en een mooi platform te vormen! Ik zou graag vernemen wat er is? Hebben ze technische problemen? Zijn ze ook gehackt? Op de frontpage staat nu wel een vreemde banner met link naar een website over de bankrun, en een filmpje over de zelfde materie. Maar de rest, ook de mooie test website waar ze ze lang en hard aan gewerkt hebben zijn weg! Wat is er aan de hand? Reorganiseren ze de boel? Zijn ze hun nieuwe kantoor aan het inrichten? Ik ben oprecht benieuwd!!

Zijn ze gestopt? Of gewoon over genomen door het nieuwe Niburu? Wie weet er meer? Roept U maar!!
Laast bewerkt: 2 jaren, 1 maand geleden Door Vrillon.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13870

• Dromen
  • Aanwezig
  • Administrator
Ik was al bang dat dit weer moddergegooi zou worden, mmaar netjes topic Bapho! Hulde!!

Aangezien ook ik erg benieuwd ben. Wat ik meegekregen heb van ver af is dat (ik zal geen namen noemen) de beheerder van Mallona, na veel kritiek op de nieuwe site, overal de stekker heeft uitgetrokken.

Ik ken de beheerder niet, dus geen idee wat hier van klopt.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13872

• fr3bzy
  • Aanwezig
  • Administrator
ben inderdaad ook erg benieuwd...
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13873

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Denk dat ze bij Mallona daadwerkelijk bezig zijn met de website en het forum, maar door de vele kritiek denken "laat het nog maar even zitten".

Nique heeft zoals ik op het tijdelijke berichten deel las misschien de verwachting voor de nieuwe site te hoog gelegd.

Ik hoop dat het forum terug komt, zou zonden zijn als ze er mee stoppen.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13874

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Ja nee ik zie ik ook geen reden tot moddergooien. Maar oprecht jammer als het misgegaan is daar!

Van tijd tot tijd waren daar soms best zeer interessante dingen te lezen.

Vandaar ook dat ik oprecht benieuwd ben wat er daar aan de hand is?
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13875

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Denk dat ze bij Mallona daadwerkelijk bezig zijn met de website en het forum, maar door de vele kritiek denken "laat het nog maar even zitten".

Nique heeft zoals ik op het tijdelijke berichten deel las misschien de verwachting voor de nieuwe site te hoog gelegd.

Ik hoop dat het forum terug komt, zou zonden zijn als ze er mee stoppen.

Ik zag dat je je toch maar opnieuw aangemeld had Mark? Nou welkom terug dan maar! Ik had ook je account kunnen heractiveren, een mail was voldoende geweest!
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13876

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Oke, ik ging er vanuit dat deze opgeheven was. Maar maakt verder niet uit frisse start.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13877

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Wat betreft Mallona, 1 zinnetje met uitleg had genoeg geweest en de teleurstelling onder leden kunnen wegnemen. Staat nu enkel een filmpje, ik las ook in een van de topics dat er een soort film kwam die toond waar Mallona voor stond. Dit als inleiding voor de nieuwe website.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13911

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
Ik heb een beetje het idee dat Nique nog wel van plan is om door te gaan met mallona, maar dat ie denkt dat de huidige gebruikers maar de moord stikken, omdat er nou de hele tijd gezeken word ofzo.. nog niet eens echt gezeken.. sommige personen komen daar misschien dicht bij in de buurt.. maar hij had verdomme wel een berichtje kunnen achterlaten voor de andere leden.
maar als ie geen stik de moord zou zeggen tegen de huidige gebruikers, dan zou ie duidelijkheid hebben gegeven en niet alle mogelijke vormen van communicatie tussen mallonezen verhinderen.
misschien wacht ie een tijdje in de hoop dat het gedoe allemaal weg is.. ofzo:S
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." - Benjamin Franklin
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13916

• DDWW
Ik heb een beetje het idee dat Nique nog wel van plan is om door te gaan met mallona, maar dat ie denkt dat de huidige gebruikers maar de moord stikken, omdat er nou de hele tijd gezeken word ofzo.. nog niet eens echt gezeken.. sommige personen komen daar misschien dicht bij in de buurt.. maar hij had verdomme wel een berichtje kunnen achterlaten voor de andere leden.
maar als ie geen stik de moord zou zeggen tegen de huidige gebruikers, dan zou ie duidelijkheid hebben gegeven en niet alle mogelijke vormen van communicatie tussen mallonezen verhinderen.
misschien wacht ie een tijdje in de hoop dat het gedoe allemaal weg is.. ofzo:S

Ja alles leuk en aardig....maar je gaat toch niet zomaar te pas en te onpas de stekker eruit trekken als er forumleden zeggen wat ze denken?
Vind ik een zwaktebod.
Maar goed, ik ken de achtergronden niet dus kan ook niet oordelen.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13917

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Als het forum weer online komt, en dat denk ik wel. Dan vraag ik me af of iedereen nog wel terug komt...
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13919

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Nique zit inmiddels wel in een kantoor... En Mallon is meer een stichting c.q. bedrijf geworden dan een bewustmakende website.

Simpel gezegd, hij heeft wel een acherban nodig om zoiets in leven te houden.

Zal een wonder zijn als hij zoiets rendabel kan krijgen op een normale eerlijke manier zonder Google Ads.

Verder kan ik ook niet oordelen, heb me in oktober geregistreert bij Mallona vanwege de goed ogende sfeer en interessante discussies. Dus ik weet verder niet hoe de vork in de steel zit, dus vermeld hier enkel wat ik er van weet..

Weet iemand ongeveer wat de supporters hebben bijgedragen? Het zal neem ik aan niet om duizenden euro's gaan. Want in een van de hoofdtopics, voor Mallona / Stichting stond een antwood van Nique op de situatie wat mensen willen/verwachten, hij zei het ongeveer zo;

"Je bent als supporter enkel iemand die 'ons' steunt, dat doe je vrijwillig. Dat betekent niet dat je er iets voor terug hoeft te verwachten, want je schaft niet iets aan. Het enigste wat we daarom doen is je een vermelding geven bij je account."

Nu kwam er een paar weken later oproer over "wanneer en hoe komt de website e.d. online". Toen zijn er al een paar leden vertrokken en verbannen.

Dus tenzij er echt behoorlijk wat ingelegd is kan ik me voorstellen dat mensen ook wat resultaat willen zien.

En ik moet zeggen, de nieuwe website is erg basic... nu was dit enkel de template en alle eventuele scripts en "features" zijn nog niet aanwezig.

Het is meer een achtergrond van de website. Alleen de opbouw lijkt me niet bepaald handig, maarja dat is ieder voor zich.

Ten slotte... waarom besteed Nique een website bouwen uit aan iemand anders... Hij is zelf toch ook wel een beetje thuis in webdesign?
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13921

• Klatuu
Wacht nu maar gewoon af...

Er is al heel veel uitleg gegeven, maar daar lijkt nooit wat mee gedaan te zijn, en geloof me dat is verdomd frustrerend.

Mallona gaat door, alleen komen er wel veranderingen, en wat jullie gezien hebben...

Dat komt er dus NIET.

Meer heb ik en zal ik er niet over vertellen, wacht nu maar gewoon af...
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13923

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
Wacht nu maar gewoon af...

Er is al heel veel uitleg gegeven, maar daar lijkt nooit wat mee gedaan te zijn, en geloof me dat is verdomd frustrerend.

Mallona gaat door, alleen komen er wel veranderingen, en wat jullie gezien hebben...

Dat komt er dus NIET.

Meer heb ik en zal ik er niet over vertellen, wacht nu maar gewoon af...

Daar gaat het niet om.. ineens uit het niets is het forum gesloten en staat wegen werkzaamheden aan de site.. dan zitten we te praten op die mallona.nl/test en dan ineens word die eraf gegooit en het forums.mallona.nl word doorverwezen naar mallona.nl en niks geen bericht ofzo.. gewoon mallona ligt eruit we moeten zelf maar verzinnen waarom dat zou kunnen zijn.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." - Benjamin Franklin
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13926

• chill_i
  • Afwezig
  • QFF Expert
het forum bestaat nog gewoon, maar is door de beheerders met een simpele druk op de knop op niet-actief gezet.
als er ergens enige vorm van respect en waardering voor de leden was geweest, had er eerst een topic geopend kunnen worden waarin werd aangegeven dat het forum tijdelijk zou sluiten. mocht dit om de een of andere technische reden niet mogelijk geweest zijn, dan had er heel simpel een mail gestuurd kunnen worden via het forum naar de leden met uitleg.
d'r is nou niemand die weet wat er aan de hand is, komt het forum nog terug? als het forum terug komt, is het dan in de zelfde vorm en staan alle topics er nog? als het forum niet terug komt, wat gebeurt er dan? is er iets bekend hoe lang het forum down zal zijn? is er een probleem waar iemand mee zou kunnen helpen?
er wordt geen millimeter duidelijkheid of uitleg gegeven, maar uiteraard wordt er wel weer commentaar gegeven op het feit dat er zo "gezeken" wordt om duidelijkheid.
is het frustrerend dat er al heel veel uitleg gegeven wordt waar niks mee gedaan wordt? of is het frustrerend dat wat er gezegd wordt keer op keer niet gebeurt, en dat er over wat er wel gebeurt geen uitleg gegeven wordt?

wacht nu maar gewoon af, we zijn geen lampje dat je uit doet als je 's avonds gaat slapen, en 's ochtends weer aan doet als je licht wil hebben!
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 18
QFF Forum
CATEGORIËN
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Tijd voor maken pagina: 0.50 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld