Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
CATEGORIËN
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Wat is er bij Mallona aan de hand?
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 18

Wat is er bij Mallona aan de hand?
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13929

• Vortex
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Wacht nu maar gewoon af...

Er is al heel veel uitleg gegeven, maar daar lijkt nooit wat mee gedaan te zijn, en geloof me dat is verdomd frustrerend.

Mallona gaat door, alleen komen er wel veranderingen, en wat jullie gezien hebben...

Dat komt er dus NIET.

Meer heb ik en zal ik er niet over vertellen, wacht nu maar gewoon af...

Van speculatie krijg je inderdaad de meest fantastische verhalen.
Maar dat erover gesproken wordt geeft wel aan dat het mensen dus kennelijk interesseert.
Als iedereen zoiets zou hebben van: "Mallona uit de lucht?....ach ja whatever..." zou dat je meer voldoening geven?

:-*
Vortex
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13930

• chill_i
  • Afwezig
  • QFF Expert
Nique zit inmiddels wel in een kantoor... En Mallon is meer een stichting c.q. bedrijf geworden dan een bewustmakende website.

Simpel gezegd, hij heeft wel een acherban nodig om zoiets in leven te houden.

Zal een wonder zijn als hij zoiets rendabel kan krijgen op een normale eerlijke manier zonder Google Ads.

Verder kan ik ook niet oordelen, heb me in oktober geregistreert bij Mallona vanwege de goed ogende sfeer en interessante discussies. Dus ik weet verder niet hoe de vork in de steel zit, dus vermeld hier enkel wat ik er van weet..

Weet iemand ongeveer wat de supporters hebben bijgedragen? Het zal neem ik aan niet om duizenden euro's gaan. Want in een van de hoofdtopics, voor Mallona / Stichting stond een antwood van Nique op de situatie wat mensen willen/verwachten, hij zei het ongeveer zo;

"Je bent als supporter enkel iemand die 'ons' steunt, dat doe je vrijwillig. Dat betekent niet dat je er iets voor terug hoeft te verwachten, want je schaft niet iets aan. Het enigste wat we daarom doen is je een vermelding geven bij je account."

Nu kwam er een paar weken later oproer over "wanneer en hoe komt de website e.d. online". Toen zijn er al een paar leden vertrokken en verbannen.

Dus tenzij er echt behoorlijk wat ingelegd is kan ik me voorstellen dat mensen ook wat resultaat willen zien.

En ik moet zeggen, de nieuwe website is erg basic... nu was dit enkel de template en alle eventuele scripts en "features" zijn nog niet aanwezig.

Het is meer een achtergrond van de website. Alleen de opbouw lijkt me niet bepaald handig, maarja dat is ieder voor zich.

Ten slotte... waarom besteed Nique een website bouwen uit aan iemand anders... Hij is zelf toch ook wel een beetje thuis in webdesign?

de donaties, dat gaat om enkele 100den euro's. naast nique weet niemand precies hoeveel, omdat nique het teveel werk vond om de donatie-lijst nog bij te houden.

over de oproer, niemand schijnt te begrijpen dat die niet ging over wanneer de site nou precies online komt, maar over algehele onvrede over het "bestuur" van mallona. er zijn heel veel punten aangegeven, maar het enige waar iedere x op gereageerd word is dat er zo "gezeken" wordt over wanneer de site online komt.

ik heb geen geld gedoneerd voor de site, in dat opzicht boeit heel die site mij niet. ik was nieuwsgierig, en hoopte dat de site snel online zou komen omdat nique en klatuu nou alleen bezig waren met de site, en het forum verwaarloosd werd. ik hoopte dat de site meer leden zou brengen, waardoor het forum niet zou bestaan uit een handje vol actieve posters.
ik had gedoneerd voor wat ik dacht dat mallona voor stond.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13932

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member

Mallona gaat door, alleen komen er wel veranderingen, en wat jullie gezien hebben...

Dat komt er dus NIET.

Dit stukje tekst op de startpagina van Mallona.nl had al afdoende geweest...
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13954

• jasmin
Goeiemorgen, liefies!!!

Daar zitten we dan te bibberen van de kou: met z'n allen uit huis gezet... Normale kids lopen 'ns een keertje van huis als ze ruzie hebben.. maar niet bij ons.. toen we ff niet opletten was niet alleen de deur achter onze kont dicht, maar ook razendsnel het slot vervangen.

Anyway, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Best wel vaker bij andere fora hommeles gezien, bannen komt ook algemener voor, maar een complete aanhang verbannen, cq. je forum sluiten omdat je mokkend denkt niet begrepen te worden.........

En wat nou het probleem was? De vaste poster zaten gewoon te balen dat ze voornamelijk met elkaar zaten te kletsen. Dat was reuze gezellig, maar ze wilden meer actie, een actiever beleid om meer toestroom van forumleden te krijgen, dingen gaan organiseren, dat soort dingen... want op een gegeven moment ken je elkaars standpunten wel, heb je ze al tien keer met elkaar uitgewisseld. In afwachting van de web-site hielden ze stug vol: straks een web-site (o ja... we hadden aanvankelijk het idee dat die site gezamenlijk gedragen zou worden). Sommige lieden waren wat minder subtiel en ventileerden hun ongeduld met regelmaat, maar eigenlijk was dat meer verwoorden van een algemeen onderliggend gevoel, dan dat er nou uit het niets een onruststoker opstond.
Na ja.. toen een soort machtsstrijd: wie is de echte baas? Is het forum van degenen die het dragen, de posters, of is het forum van de beheerders?
Korte metten werd er gemaakt met de illusie van gezamelijkheid en 'anders' ... ik geef toe dat het hard aankwam, want het viel rauw op het dakje van de forumposters... Web-site is een project van de beheerders. Inspraak niet gewenst.
Na aanhoudende kritiek was het Bestuur bang dat de boodschap over de liggende verhoudingen niet duidelijk genoeg was geweest: stekker uit het forum. Zo... nou moet toch wel duidelijk zijn wie baas is en wie schaap...
Het zal ongetwijfeld genieten zijn geweest om dit ultieme machtsvertoon. (Nou ja... ultieme onmacht), maar wederom een domme zet.
Beetje kapitaalvernietiging zelfs... je eigen aanhang de nek omdraaien...
Maar waarschijnlijk hebben ze nieuwe blikken forumleden op de plank liggen, en doosjes aanhang, en tubes goodwill, kasten vol inhoud... dat ze zich verder geen zorgen maken
Ik namelijk ook niet, want het zal mijn reet verder niet meer roesten...
Eindeloos vaak heb ik hulp aangeboden, tot het laatst gaf ik ze het voordeel van de twijfel... maar op het moment dat die test-site uit de lucht ging, moest ook ik erkennen dat Mallona echt gefaald had. Dit was gewoon een uiting van macht en onmacht... niks idealen... als het op scherp komt te staan is er gewoon weer de ouderwetse tweedeling van bazen en schapen... en nog wel uitgevoerd door degenen die zo hard gillen om 'anders' ...
Een goeie les op micro-formaat. Of misschien zelfs wel een bewijs van mijn eigen standpunt naar Nique omtrent de zogenaamde revolutie die hij nastreeft: zonder bewustzijnsverandering van de individuen is elke revolutie gedoemd te mislukken... is het alleen een stoelendans geweest... is het een kwestie van tijd voordat de nieuwe baasjes opstaan, en de zwakkeren zijn en blijven altijd de l*l...

In principe was ik allang klaar met het Mallona concept. Het is gewoon mijn drang tot ouwehoeren en bemoeizucht dat ik nog meedoe met de nabeschouwingen.
Tenslotte ga je in de loop der tijden wel hechten aan de mensen die steeds voorbijkomen, en door het lompweg sluiten van een forum, snijd je allerlei contact van anderen zomaar af. Van sommigen heb ik e-mail, maar heus niet van iedereen. Ik snap nu ook het rare gevoel van iemand die geband is, en niet meer bij zijn oude posten kan komen... dat je niet eens meer simpelweg kopieën kan maken van je eigen stukken.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13955

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Hey Jasmin!

Zolang iedereen elkaar maar weer opnieuw treft, hier of op het toekomstige Mallona. Dan blijft er wel leuk forum of website overeind. Maar iedereen denkt, zoek het uit ik blijf weg... Dan krijg je zoiets als Niburu.

Zelfde geldt daar dus... We dachten weer een normaal gezellig forum van te maken. En de slechte reputatie uit te wissen, maar het probleem zit 'm niet in de leden maar in de achterban van Niburu daar stond ik niet zo zeer bij stil.

Nu vergelijk ik Nique en Klatuu en overige achterban in de verste verte niet met de Niburu achterban.

Als je ook ziet wat Niburu per week al weer aan geld lospeutert... 6 euro entree op vrijdag, 10 euro of 12 euro entree voor een filmpje kijken etc. etc. etc. Genoeg volgers en het is kassa.

Maarja, ik schuif dat onderwerp nu langzamerhand ook weg, geeft enkel nare onderbuik gevoelens.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13956

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Jah, noujah ik kan er niet eerlijk over oordelen maar ik heb toen bij de start al het idee gehad van: Dit word niks. Voor mij komt het deels over of de beheerder / eigenaar er wat aan doet wanneer het hem uitkomt. Jawel, met alle goede intentie, maartoch....

Óf je gaat ergerns voor, óf niet. Als ik bovenstaande lees, van de eigen MALONNA LEDEN, dan moet je toch wel een enorme lul zijn om zo'n mes in de rug van je eigen mensen / vrienden te steken.

Maar sowieso is het zoiets van: Wat ga je doen?! Op internet?! Of in de maatschappij?! Het leek wel, wat er gedaan is, alleen maar op internet werd gedaan (site forum ideeën). Dus zul je je ook moeten richten op het internet (Verhaal QFF eigenlijk; mooie toegangelijke site gedragen door de leden). Maar dat zag je dus bij Mallona ook niet... Standaard forum, geen site.

Sorry dat ik het zeg, maar zo is het gewoon zo. Als je in 2 jaar tijd alleen een forumpie hebt weten te brengen.... Alles wat de beheerder ook uitdraagt, het komt eruit wanneer het hem uitkomt. Als je niet eens de noodzaak ziet van een gift-lijst (sponsorlijst) bij te houden (volgens mij is dat zelfs wettelijk verplicht)!
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13957

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Een eigen website bouwen en onderhouden plus daarnaast een forum (die wel standaard is phpBB) is niet altijd even eenvoudig.

Maar Nique had als overbrugging ook tijdelijke een Wordpress weblog kunnen plaatsen met wat plug-ins en dan offline het een en ander in elkaar knutselen. Je kan dan af en toe je vordering op het forum posten met printscreen, en dan (positief) commentaar van leden ontvangen. En uiteindelijk die versie online plaatsen incl. inbreng van de leden.

Maar een troost, zoals Klatuu al zei, de versie die we gezien hebben wordt het niet... Maar waarom stond het dan in het portfolio van de webdesigner... Denken ze nu "shit, ze vinden het niets, we moeten met iets beters komen" zo ja... dan is het pure geld verspilling geweest.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13958

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Betalen ze d'r voor?!
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13959

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Denk 't wel...
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13960

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Dat kan niet. Die test-site was zó verschrikkelijk amateuristisch (met alle respect).

Was ook gewoon een 'script'. Ik mag dus hopen dat ze daar niet voor betalen
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13961

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Ja vond ik ook, maar het stond dus in een portfolio van een "webdesigner" dus neem aan dat het niet geheel gratis is. Tenzij het natuurlijk kennissen zijn.

Zat gelukkig nog een doctype in het script, dat heeft het nieuwe Niburu niet eens. Al 85 keer gewezen op W3C richtlijnen, maar nee hoor.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13963

• jasmin
Jah, noujah ik kan er niet eerlijk over oordelen maar ik heb toen bij de start al het idee gehad van: Dit word niks. Voor mij komt het deels over of de beheerder / eigenaar er wat aan doet wanneer het hem uitkomt. Jawel, met alle goede intentie, maartoch....

Óf je gaat ergerns voor, óf niet. Als ik bovenstaande lees, van de eigen MALONNA LEDEN, dan moet je toch wel een enorme lul zijn om zo'n mes in de rug van je eigen mensen / vrienden te steken.

Maar sowieso is het zoiets van: Wat ga je doen?! Op internet?! Of in de maatschappij?! Het leek wel, wat er gedaan is, alleen maar op internet werd gedaan (site forum ideeën). Dus zul je je ook moeten richten op het internet (Verhaal QFF eigenlijk; mooie toegangelijke site gedragen door de leden). Maar dat zag je dus bij Mallona ook niet... Standaard forum, geen site.

Sorry dat ik het zeg, maar zo is het gewoon zo. Als je in 2 jaar tijd alleen een forumpie hebt weten te brengen.... Alles wat de beheerder ook uitdraagt, het komt eruit wanneer het hem uitkomt. Als je niet eens de noodzaak ziet van een gift-lijst (sponsorlijst) bij te houden (volgens mij is dat zelfs wettelijk verplicht)!

Hey Dromen!!
Leuk je weer te spreken.
Ik heb het begin van Mallona niet meegemaakt. Toen ik er in sprong was het een leuk clubje, en ik dacht dat ik mijn stekkie had gevonden. Op dat moment was het gewoon ook leuk. Die web-site boeide me niet zo heel erg. Ik vond een leuk forum voldoende. Alleen na een bepaalde tijd stagneerde de boel, en dan is er nood aan beleid.
Als je op een gegeven moment al bij voorbaat kunt voorspellen wie het met je eens zal zijn, en wie er gaat sputteren als je iets post... is de rek er uit. Het is dan erg lullig om te horen te krijgen dat Mallona niet interessant meer werd omdat de vaste posters met elkaar zaten te posten, en er niks nieuws meer kwam. Ja, dat hadden die vaste posters zelf ook wel door, maar als ze zouden stoppen, dan lag het forum op zijn gat, en aangezien er op een gegeven moment totaal geen moderators meer langs kwamen en er geen beleid was naar de buitenwereld... was het kiezen of delen... of doorgaan (en er werd best genoeg inhoudelijk gepost, naast de off-topic babbels) in afwachting van de beloofde web-site die weer leven in de brouwerij zou brengen, of afnokken...

Dat doorgaan was ook nog een soort steunbetuiging aan Nique... misschien had ie nog wat extra tijd nodig, maar die kans kreeg hij dan...

Speelt ook nog mee dat ik hoopte dat via die web-site ik een soort platform zou kunnen creëren voor informatie over mijn eigen stokpaardjes: berichtgeving over gen-technologie (de Monsanto-boeven), zaad berichtgeving, groen nieuws, voeding, affijn... mijn stokpaardjes zijn wel duidelijk voor degenen die op Mallona mee hebben gelezen. Mijn spiritualiteit heeft een 'vrouwelijke' insteek: zorg en voeding, maar dan natuurlijk heel breed, want als er spuiten in mijn kindjes worden gestoken, wil ik daar ook het fijne van weten....
En klein nieuws (de planten op de vensterbank of balkon) vind ik gelijkelijk interessant als het grote nieuws (Monsanto politiek)...
Dus dat werd een groeiende belangstelling naar de web-site, want dat was een mogelijkheid om op grotere schaal te opereren. Ideeën als een data-base voor artikelen spraken mij aan... dan kon je werken aan een archief per onderwerp, bv. vaccinaties, gen-technologie enz. En op kleinere schaal zat ik te denken aan een soort biologische zaden-ruilbeurs. Voor de lezers onderling. En nog een boel ideeën waar je echt een groter bereik voor nodig hebt dan een handjevol vaste posters.
Met deze belangen in het achterhoofd was ik best bereid om de boel niet op scherp te zetten, en gewoon af te wachten. Niet in de slijm-modus, maar in de afwacht-modus.
Een half jaar geleden had ik al eens naar Nique geroepen, of we ons al voor konden gaan bereiden met artikelen of achtergrond info. Slim vooruit denken, want als de site er dan kwam, kon je gelijk beginnen met info up-loaden. Als er nou een onderlinge werkverdeling werd gemaakt aan de hand van stokpaardjes en eigen voorkennis, kon dat erg interessant worden. Volgens mij was dat ongeveer in mei, maar dat kan ik niet nazoeken of checken, want de site ligt plat. In elk geval waren er op dat moment meer mensen enthousiast, en best mensen die wat te melden hebben. Maar alles werd afgehouden, en nul reactie.

OK, toen kwam een periode dat de rek eruit was, geen moderators te bekennen. De moed werd er vrolijk ingehouden.
Hier en daar klonk er wat ontevreden gemor, werd weer gesust, vlamde weer op, eenmaal nogal heftig.. en toen werd wel duidelijk dat er een verschil in uitgangspunten was gegroeid. Stichting Mallona had een bestuur, en dat bestuur ging een eigen koers varen. De aanvankelijke gezamenlijkheid werd als een bedreiging ervaren. Een bedreiging opgevat als machtsstrijd. Het bestuur voelde zich bedreigd: wie is er hier nou de baas? Arminius heeft een tijd een soort vaderlijke rol op Mallona gespeeld. Voelde zich erg verantwoordelijk en betrokken: bedreiging. En ja... als hij zijn klep opentrekt is hij niet altijd subtiel. Maar als je hem kent, weet je het warme hart dat er onder klopt, dus in principe keken de vaste posters door zijn woorden heen, en begrepen de bedoeling. Geen woorden maar daden.
Als het bestuur hem dan bestempeld als doorsnee onrustzaaier dan snappen ze er de ballen niet van. Maar OK. Het is zo gelopen. Nog een beetje nakletsen erover, en weer verder.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13967

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Hey Jasmin, maak anders hier ook een account aan. Denk dat jouw onderwerpen hier ook wel welkom zijn...
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13988

• AC1DB0Y
  • Afwezig
  • QFF Expert
ik vind et een beetje jammer.. en ik snap niet hoe je zo met mensen om kunt gaan...
anti sociaal egocentrisch gedrag....

Ik ben dr iig klaar mee!

(hand gebroken, typen met links sucks )
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 5 maanden geleden #13991

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Ik zie toch teveel overeenkomsten met Niburu gang van zaken.
Forum offline halen een paar moderators/bestuursleden ? roepen dat het allemaal goed komt en dat het vooral aan een ander ligt.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat ik straks stil in een hoekje sta en dat ik het fout zag.

edit:
nogmaals niks over de mensen achter Mallona in vergelijking met degene achter Niburu.

Ik bedoel alleen het resultaat van de genomen beslissingen daar zit voor mij de overeenkomst in namelijk geen Niburu-forum en geen Mallona-forum op dit moment.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 18
QFF Forum
CATEGORIËN
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Tijd voor maken pagina: 0.82 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld