Sorry mensen, maar ik wordt woest als ik onrecht bespeur. Nogmaals ik voel me genaaid. En ja, ik wil idd mijn donatie terug. Je hebt mijn bankrekeningnummer [kijk ff in je afschriften bij credit] en anders vraag je het maar aan de curator.
Ik word woest als ik mijn prive gegevens samen met allerlei uit de hand gelopen zelf verzonnen conclusies, zo over dit forum gestrooid zie worden. Ik word ook woest als ik lees dat jij (de onrustzaaier) zegt dat jij onrecht bespeur. Als er hier iemand is die zich genaaid voelt dan ben ik het wel.
Richting Baphoment:
Ik bedoelde het ook niet op die manier. Maar wij wilden geen Joomla/Mambo, Drupal gebruiken, maar een helemaal op maat gemaakte site. Niet als aanval bedoeld dus

.
over dat onrustzaaier. er kan alleen ergens een zaadje ontkiemen, als er sprake is van een vruchtbare bodem.
sowieso heb ik arminius "achter de schermen" meegemaakt en weet ik dat hij GEEN onrustzaaier is, puur en alleen iemand die een sterke eigen mening heeft en die dat ook gewoon, direct tegen de betrokken persoon, zegt. dat is geen onrustzaaierij, dar is eerlijkheid.
maar al had arminius onrust lopen zaaien, vergeet dan niet dat zoals ik hier boven al zei, dat dat alleen werkt in een vruchbare bodem. er moet sprake zijn van onrust wil het aangewakkerd kunnen worden.
je doet net of mallona hemel op aarde was totdat arminius langs kwam gehuppeld met een mandje vol onrust, maar je doet de overige leden zo wel enorm tekort. het betreft nl allemaal mensen die stuk voor stuk een eigen mening hebben. als die meningen stuk voor stuk (deels) aansluiten bij arminius z'n onvrede, kun je de conclusie trekken dat arminius onrust heeft gezaaid, je kan ook de conclusie trekken dat er iets scheef loopt op het forum, en kijken of je, ipv te dreigen met bans als er nog iemand iets zegt dat niet in overeenstemming is met jouw mening, dat weer recht kan en wil trekken en zo ja, hoe.
dus nogmaals, ipv alleen maar met je vingertje naar arminius te wijzen, zou je ook eens kunnen kijken of je zelf dingen anders aan had kunnen pakken.
Door bijvoorbeeld pas een forum online te zetten wanneer het hoofddoel behaald is.