Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
CATEGORIËN
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Wat is er bij Mallona aan de hand?
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Wat is er bij Mallona aan de hand?
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21796

• Arminius
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ik stop ermee, mijn bloeddruk is ver over de 180

Iedereen heeft nu kunnen zien wat voor vent je echt bent meneer Nique.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21797

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Ik stop ermee, mijn bloeddruk is ver over de 180

Iedereen heeft nu kunnen zien wat voor vent je echt bent meneer Nique.

Chill Arminius... ff rust pakken ying yang... Komt goud! Kop d'r veur mienjong!

Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21798

• Arminius
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ik ga maar ff met Spike [mijn boxer] lopen en een happie eten.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21799

• DDWW
Groot gelijk, lekker wandelen...cool down en eet smakelijk
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21801

• Nique
Ik weet dat Arminius in persoon (achter de schermen dus) een prima kerel is om mee om te gaan.

Maar blijkbaar verliest hij op Internet een bepaalde rem. Het posten van allerlei privé gegevens van mensen is rationeel gezien een grote stap.

Het is trouwens allemaal nog in het ongewisse of faillissement verslagen überhaupt wel op internet geplaatst mogen worden. Bij een openbare publicatie word namelijk de WBP overtreden. (Wet Bescherming Persoonsgegevens). De gegevens die daar te downloaden zijn, zijn bedoeld voor schuldeisers, zodat deze kunnen inzien hoe het er voor staat met de boedel e.t.c. Het is dus niet voor andere wildvreemde mensen bedoeld, of wou je zeggen dat bijv. een failliete FOKKER B.V. een oplichtende bende was?).

Ik hoop dat die 'iedereen' inderdaad ziet wat voor persoon ik ben. Soms lopen dingen niet zoals gewenst. Daar ben ik zelf ook schuldig aan. Net zo goed dat het aan factors buiten mezelf kan liggen.

Ik ben een apart mens (gelukkig), en ik maak fouten (gelukkig), maar volgens mij ben ik een vriendelijke man vol goede bedoelingen. Ik hoop dat je bloeddruk daalt, want 180 is dodelijk en dat is niet wat ik iemand toewens.

Voor jou maak ik een uitzondering, want terugstorten van donaties is wel iets heel vreemds hoor.. maar gelukkig ben ik zo 'vriendelijk'.. om me in te leven in jou situatie en word het vandaag nog terug gestort. Ik wens je het allerbeste Arminius.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21802

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Ik ga maar ff met Spike [mijn boxer] lopen en een happie eten.

Top! Veel plezier en eetsmaQelijQ!
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21803

• Nique
Sorry mensen, maar ik wordt woest als ik onrecht bespeur. Nogmaals ik voel me genaaid. En ja, ik wil idd mijn donatie terug. Je hebt mijn bankrekeningnummer [kijk ff in je afschriften bij credit] en anders vraag je het maar aan de curator.

Ik word woest als ik mijn prive gegevens samen met allerlei uit de hand gelopen zelf verzonnen conclusies, zo over dit forum gestrooid zie worden. Ik word ook woest als ik lees dat jij (de onrustzaaier) zegt dat jij onrecht bespeur. Als er hier iemand is die zich genaaid voelt dan ben ik het wel.

Richting Baphoment:
Ik bedoelde het ook niet op die manier. Maar wij wilden geen Joomla/Mambo, Drupal gebruiken, maar een helemaal op maat gemaakte site. Niet als aanval bedoeld dus .

over dat onrustzaaier. er kan alleen ergens een zaadje ontkiemen, als er sprake is van een vruchtbare bodem.
sowieso heb ik arminius "achter de schermen" meegemaakt en weet ik dat hij GEEN onrustzaaier is, puur en alleen iemand die een sterke eigen mening heeft en die dat ook gewoon, direct tegen de betrokken persoon, zegt. dat is geen onrustzaaierij, dar is eerlijkheid.
maar al had arminius onrust lopen zaaien, vergeet dan niet dat zoals ik hier boven al zei, dat dat alleen werkt in een vruchbare bodem. er moet sprake zijn van onrust wil het aangewakkerd kunnen worden.
je doet net of mallona hemel op aarde was totdat arminius langs kwam gehuppeld met een mandje vol onrust, maar je doet de overige leden zo wel enorm tekort. het betreft nl allemaal mensen die stuk voor stuk een eigen mening hebben. als die meningen stuk voor stuk (deels) aansluiten bij arminius z'n onvrede, kun je de conclusie trekken dat arminius onrust heeft gezaaid, je kan ook de conclusie trekken dat er iets scheef loopt op het forum, en kijken of je, ipv te dreigen met bans als er nog iemand iets zegt dat niet in overeenstemming is met jouw mening, dat weer recht kan en wil trekken en zo ja, hoe.
dus nogmaals, ipv alleen maar met je vingertje naar arminius te wijzen, zou je ook eens kunnen kijken of je zelf dingen anders aan had kunnen pakken.

Door bijvoorbeeld pas een forum online te zetten wanneer het hoofddoel behaald is.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21806

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
@ Nique: Kun je de oude data van je forum niet gewoon online zetten? desnoods zonder dat mensen kunnen reageren? Dan kunnen sommigen van ons oude kennis daar uit halen en teruglezen maar het ook weer verder delen met anderen. We hebben een gezamenlijk doel! Remember?

En juist door zaken offline te halen gaat raakt dat DOEL in gevaar. We willen mensen toch informeren? Wijzen op misstanden en dergelijken!?

En zodra Mallona weer online is zal ik de link naar Mallona op de frontpage weer opnieuw activeren.

Zoals je weet ben ik namelijk nog steeds van mening dat vele handen licht werk maken!!
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21807

• chill_i
  • Afwezig
  • QFF Expert

Door bijvoorbeeld pas een forum online te zetten wanneer het hoofddoel behaald is.

in dat geval was wat meer transparantie en duidelijkheid wenselijk geweest als ik had geweten dat het forum bijzaak was van een alles bepalend hoofddoel, waarbij de bijzaak (het forum dus) zonder waarschuwing offline gegooid kon worden, had ik a: eerst willen weten wat het hoofddoel was en nagedacht of ik me daar in kon vinden en b: wel 3x nagedacht of ik dan m'n tijd en energie in dat forum had willen steken en c: geen (valse) verwachtingen gehad bij het forum en d: geen geld gedoneerd voor een bijzaak waarvan het hoofddoel geeneens bekend is.

ter verduidelijking, toen ik op mallona kwam, dacht ik dat het gewoon een forum was waar dingen besproken werden die mijn interesse hebben. pas later werd mij duidelijk dat er van mij, als lid zijnde van mallona, verwacht werd er bepaalde ideeen op na te houden. pas later werd mij duidelijk dat het forum slechts een bijzaak was, en dat alle aandacht uit ging naar de site. pas later werd mij duidelijk dat het forum voor de beheerders niet zo belangrijk was als voor de leden. en pas later werd mij duidelijk, dat ondanks berichten in het begin, het forum op een dictator-achtige manier gestuurd werd, dat een andere mening niet getolereerd werd, en als die mening dan toch gegeven werd hij werd beloond met een ban.
niks mis mee, maar ik had dat graag van te voren geweten, dan had ik mijn verwachtingen bij kunnen stellen en was er geen enkel probleem geweest wat mij betreft.
zo, nu ga ik ook s ff een happie eten.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21808

• StijlvolRechts
  • Afwezig
  • Senior QFF-er
Nique moet leren groeien en daarbij geduld te hebben. Nique wil waarschijnlijk te snel zijn idealen waar maken en het liefst zo profi mogelijk. Nique vergeet alleen dat het veel geld kost om een website from scratch op te laten bouwen en daarbij dan ook nog eens een goed werkende cms om alles te kunnen bewerken. En Geld is nou net iets wat niet snel voorhanden is. Ik begrijp uit het sluiten van Mallona dat de onderhandelingen voor een sponsor op niets zijn uitgelopen?

Mijn tip aan Nique is, zet je trots opzij. Begin klein en inderdaad met zoiets moois als Joomla of Drupal, niets om je voor te schamen. Werk dat geheel uit tot iets moois zoals Bapho met QFF heeft gedaan en de sponsors en reclame aanbiedingen komen vanzelf.

Als ik naar het aantal bezoekers hier kijk en als dat aantal klopt, kan Bapho straks al een aardig zakcentje binnen gaan harken met zo'n 8000+ bezoekers. Dat is meer dan Nibu online had op een dag als ik me niet vergis.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21809

• Permuter 0.
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Waarom heeft iedereen toch een doel tegenwoordig ?
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21810

• Arminius
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Voor jou maak ik een uitzondering, want terugstorten van donaties is wel iets heel vreemds hoor.. maar gelukkig ben ik zo 'vriendelijk'.. om me in te leven in jou situatie en word het vandaag nog terug gestort. Ik wens je het allerbeste Arminius.

Nou, ik ben benieuwd. Maar houd er rekening mee dat als je deze keer je belofte niet na komt je het vervolg weer aan je zelf te danken hebt. En je kunt nog zo veel proberen recht ter praten wat krom is, maar die vlieger gaat niet meer op.

Ik wens jou veel sterkte toe in je verdere leven, je zult het nodig hebben. Maar verschuil je nu alsjeblieft niet achter je slechte opvoeding of psychische problemen want daar wordt je geen vent van. Ik ben zelf zwaar mishandeld in mijn eigen jeugd, ben misbruikt door leiders in een kindertehuis, maar zal dat nooit de schuld geven van de ellende die in mijn leven allemaal is gebeurd.

Dat is wel zo`n ongelooflijke dooddoener, ik heb een slechte jeugd gehad.

Zo, en hier laat ik het bij.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21812

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Waarom heeft iedereen toch een doel tegenwoordig ?

Tja school, jesuiten en laten denken dat het uit je zelf komt enzo!
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21834

• Permuter 0.
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Het doel heiligt de middelen zeggen ze dan.
Antwoord Quote

Wat is er bij Mallona aan de hand? 2 jaren, 4 maanden geleden #21853

• Permuter 0.
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
QFF Forum
CATEGORIËN
QFF TOPIC / CHIT CHAT
Tijd voor maken pagina: 0.71 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld