Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NWO / ILLUMINATI
Die echte Illuminati shit!
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Die echte Illuminati shit!
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8941

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Mijn broertje heeft op de middelbare school tegenwoordig lessen over Filosofie. Grappig.

Nu blijkt die leraar gewoon allemaal dingen over 911 en Vrijmetselaars te vertellen TOF!!! Echt cool joh. Ik mijn broertje van alles vertellen enzo hahahahaha. Mijn ouders helemaal verbaast over mijn kennis omtrent dit soort zaken.

Grappige vertoning hier. Ook leuk om te zien hoe mijn broertje opkijkt van dit soort 'zaken'. Zo van 'bestaat dat dan echt???'

Vandaag kwam ie thuis met verhalen over Presidenten van Amerika die Vrijmetselaar waren en op speciale scholen zaten. Ik zo: de Vrijmetselarij ís als het ware opzichzelf ook een school! Mn broertje: ohwww??? Ik zo: jaja. HEt kan best zijn dat die mensen ook op een andere speciale school hebben gezeten, maar de school van de Vrijmetselarij is o.a. een mysterieschool. Dus hij weer zo: jah daar moet je voor gevraagd worden, etc. Dus ik weer: dat is niet zo. Alleen héle belangrijke mensen worden gevraagd. Dus ik oppervlakkig uitleggen dat er 'graden' waren en dat er gewoon een logé in Leeuwaren en Drachten staat, en vlakbij (Zelfde straat) als familie van ons

Leukleuk
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8943

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Super mooi dat daar op school nu wat meer aandacht aan besteed wordt blijkbaar! Maar ook ik had en leraar geschiedenis (Dhr. Eissing op het Dr. Nassau College - Quintus in Assen) die ons dergelijke verhalen vertelde. Idem over de moord op JFK, ook de golf oorlog veroordeelde hij al als nep en zelfs de geschiedenis zoals deze in het boek stond over WW II bekritiseerde hij daar waar hij maar kon!

Ben hem daar nog steeds dankbaar voor en dan praat ik over pak en beet begin jaren '90!
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8951

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8952

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
NWO,

Grin...Grin..

Gna...Gna...

Ik weet heel exact wat jij tracht te verwoorden met je woorden.

"Mooi verwoord!" Zijn dan ook de twee woorden die ik wil gebruiken om te omschrijven wat mijn gevoel is met betrekking tot je bijdrage.

Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8953

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8954

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8955

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Nope...

Waar je je bevind maakt niets uit! Noch de trede op de trap die je bewandeld! Het is immers een pad van A naar B naar C of terug naar B en weer naar A. Get my point? Things go UP and things go DOWN! Maar de fluctuatie start je en eindig je zelf. Het begint bij de KERN, de CORE, de BRON...

Of je nu op de 33ste staat, op de 17de of op de onderste...

In de basis zijn we nog steeds gelijk!

En die basis daar gaat het om!

Als je die kunt "begrijpen" en het meest essentiële er voor jezelf uit kunt filteren en met toepassing daarvan, naar eer en geweten kunt leven, dan heb je gevonden, waar vele die claimen "verlicht" te zijn, nog steeds naarstig naar op zoek zijn!

Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8956

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8957

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
voor NWO

[google]video.google.com/videoplay?docid=-433357417541455147#[/google]
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8958

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8959

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator

En juist dat wat je omschrijft, dat proces van een op de ladder, "hoger ogende" entiteit (dat zijn we namelijk allemaal, een entiteit) die jou ( ja, jij, die zichzelf lager inschat dan de "hoger ogende" entiteit) word verzocht om hulp te verlenen aan de "hoger ogende" entiteit. Dat kan een soort van "onzeker" gevoel veroorzaken waardoor je de waardering die je aan jezelf toekent lager inschaalt dan je daadwerkelijk zou moeten doen. Dat "bespeuren" die "hoger ogende" entiteiten en daardoor versterken ze je gevoel door op een bepaalde manier te handelen.

Doorbreek dat proces en je kunt overal op de ladder gaan staan waar je maar wilt, en nog steeds maakt het NIETS uit...

Dus "feitelijk" kun je spreken van en visuele cirkel of van en dogmatisch moeilijk geschapen dilemma. Hoe langer je er over na zal denken hoe ondoorgrondelijker het zal worden om een juiste keuze te maken en het balans te herstellen dat door een patstelling als deze in JEZELF ontstaat!

Nice... whahahaha

T.S.I.F.

Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8960

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
voor NWO

video.google.com/videoplay?docid=-433357417541455147

Permuter, ik heb m nu al 4 x gezien en hij blijft boeiend!
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8961

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
If it hits you, it hits you hard

Enjoy !
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8962

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Het raakt niet alleen de kern van waar het nu eigenlijk allemaal om gaat, maar het verwoord exact wat wij eerder vanavond in de QFF schreeuw doos al beschreeuwden, dat van die neppe en echte illuminati... nou dat verschil zit m net als bij echt en nep goud gewoon in de schilfers. Maar besluit je het om te smelten, heb je in beide gevallen nog steeds een bron van hitte nodig.
Antwoord Quote

Die echte Illuminati shit! 2 jaren, 6 maanden geleden #8964

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
[hide]
Nope...

Waar je je bevind maakt niets uit! Noch de trede op de trap die je bewandeld!

Of je nu op de 33ste staat, op de 17de of op de onderste...

In de basis zijn we nog steeds gelijk!

En die basis daar gaat het om!

Als je die kunt "begrijpen" en het meest essentiële er voor jezelf uit kunt filteren en met toepassing daarvan, naar eer en geweten kunt leven, dan heb je gevonden, waar vele die claimen "verlicht" te zijn, nog steeds naarstig naar op zoek zijn!

Nah, het was ook meer in het algemeen bedoelt, weet je?

Ik zit nu (net als vaker) ff te mijmeren over mijn "positie" in het geheel en ventileer slechts een beetje.

Mede door de ervaring die ik een maand geleden heb gehad, toen ik ff mijn mondje voorbij praatte, werd ik weer met mijn neusje op de feiten gedrukt. En daar denk ik NU nog steeds over na.

Het is ZO weird! Kijk, ondanks die kennis en contacten zie ik mezelf nog steeds als "mezelf".
Totdat ik een persoon tegenover me heb die "hoger" op de spreekwoordelijke ladder staat dan ik en dan MIJN advies of visie wil voor het 1 of ander.

En juist dat wat je omschrijft, dat proces van een op de ladder, "hoger ogende" entiteit (dat zijn we namelijk allemaal, een entiteit) die jou ( ja, jij, die zichzelf lager inschat dan de "hoger ogende" entiteit word verzocht om hulp te verlenen aan de "hoger ogende" entiteit. Dat kan een soort van "onzeker" gevoel veroorzaken waardoor je de waardering die je aan jezelf toekent lager inschaalt dan je daadwerkelijk zou moeten doen. Dat "bespeuren" die "hoger ogende" entiteiten en daardoor versterken ze je gevoel door op een bepaalde manier te handelen.

Doorbreek dat proces en je kunt overal op de ladder gaan staan waar je maar wilt, en nog steeds maakt het NIETS uit...

Dus "feitelijk" kun je spreken van en visuele cirkel of van en dogmatisch moeilijk geschapen dilemma. Hoe langer je er over na zal denken hoe ondoorgrondelijker het zal worden om een juiste keuze te maken en het balans te herstellen dat door een patstelling als deze in JEZELF ontstaat!

Nice... whahahaha

T.S.I.F.

Nah, ik zou het niet "onzeker" noemen maar meer nuchter. Ik weet dondersgoed waartoe ik in staat ben, waar ik sta, wat ik kan en weet etcetera. (ssssst, voordat ik weer een te grote bek heb, lol).

Ik WEET wat ik te bieden heb en wat ik kan betekenen voor "ze". (lees: "Ons") Ik ken mijn positie, zeg maar.

In het verleden heb ik (tijdens zo'n meeting) wel eens gezegd (officieel in een lezing onder gelijkgestemden): "We weten allemaal even VEEL, maar we weten allemaal VERSCHILLENDE dingen die SAME het geheel vormen......"

ja, jij, die zichzelf lager inschat dan de "hoger ogende"

Nee, niet "lager". Ik weet dat je dat woord gebruikt bij gebrek aan beter. Een kleine uitleg is op zijn plaats.

Kijk, ik heb altijd ingestemd (en zal dat altijd BLIJVEN doen om te soufleren bij "vergaderingen" en als "gast" op te komen dagen om te vertellen wat ik van zus-en-zo denk, als me dat wordt gevraagd. Ik bereid NIETS voor en laat het gewoon komen. (wel een questie van concentratie en toewijding).
Ik plan het ook niet het komt op mijn pad.

HA! 1 van mijn eerste lijfspreuken was, is en zal blijven. : "Meer mensen kennen mij dan dat IK mensen ken"......

Het is soms onbegrijpelijk uit welke hoek uitnodigingen komen.

Ik verbaas me er elke keer over maar kan het wel handelen.

Ik vind het fascinerend en onwerkelijk tegelijk. Temeer omdat het echt een "geheim" is daar mijn familie (behalve mijn zus een heeeeel klein beetje) er niets van af weet.

Over "zwart" schaap gesproken.

NWO.[/hide]
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NWO / ILLUMINATI
Tijd voor maken pagina: 0.88 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld