[hide]
Nope...
Waar je je bevind maakt niets uit! Noch de trede op de trap die je bewandeld!
Of je nu op de 33ste staat, op de 17de of op de onderste...
In de basis zijn we nog steeds gelijk!
En die basis daar gaat het om!
Als je die kunt "begrijpen" en het meest essentiële er voor jezelf uit kunt filteren en met toepassing daarvan, naar eer en geweten kunt leven, dan heb je gevonden, waar vele die claimen "verlicht" te zijn, nog steeds naarstig naar op zoek zijn!

Nah, het was ook meer in het algemeen bedoelt, weet je?
Ik zit nu (net als vaker) ff te mijmeren over mijn "positie" in het geheel en ventileer slechts een beetje.
Mede door de ervaring die ik een maand geleden heb gehad, toen ik ff mijn mondje voorbij praatte, werd ik weer met mijn neusje op de feiten gedrukt. En daar denk ik NU nog steeds over na.
Het is ZO weird! Kijk, ondanks die kennis en contacten zie ik mezelf nog steeds als "mezelf".
Totdat ik een persoon tegenover me heb die "hoger" op de spreekwoordelijke ladder staat dan ik en dan MIJN advies of visie wil voor het 1 of ander.
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
En juist dat wat je omschrijft, dat proces van een op de ladder, "hoger ogende" entiteit (dat zijn we namelijk allemaal, een entiteit) die jou ( ja, jij, die zichzelf lager inschat dan de "hoger ogende" entiteit word verzocht om hulp te verlenen aan de "hoger ogende" entiteit. Dat kan een soort van "onzeker" gevoel veroorzaken waardoor je de waardering die je aan jezelf toekent lager inschaalt dan je daadwerkelijk zou moeten doen. Dat "bespeuren" die "hoger ogende" entiteiten en daardoor versterken ze je gevoel door op een bepaalde manier te handelen.
Doorbreek dat proces en je kunt overal op de ladder gaan staan waar je maar wilt, en nog steeds maakt het NIETS uit...
Dus "feitelijk" kun je spreken van en visuele cirkel of van en dogmatisch moeilijk geschapen dilemma. Hoe langer je er over na zal denken hoe ondoorgrondelijker het zal worden om een juiste keuze te maken en het balans te herstellen dat door een patstelling als deze in JEZELF ontstaat!
Nice... whahahaha
T.S.I.F.

Nah, ik zou het niet "onzeker" noemen maar meer nuchter. Ik weet dondersgoed waartoe ik in staat ben, waar ik sta, wat ik kan en weet etcetera. (ssssst, voordat ik weer een te grote bek heb, lol).
Ik WEET wat ik te bieden heb en wat ik kan betekenen voor "ze". (lees: "Ons") Ik ken mijn positie, zeg maar.
In het verleden heb ik (tijdens zo'n meeting) wel eens gezegd (officieel in een lezing onder gelijkgestemden): "We weten allemaal even VEEL, maar we weten allemaal VERSCHILLENDE dingen die SAME het geheel vormen......"
ja, jij, die zichzelf lager inschat dan de "hoger ogende"
Nee, niet "lager". Ik weet dat je dat woord gebruikt bij gebrek aan beter. Een kleine uitleg is op zijn plaats.
Kijk, ik heb altijd ingestemd (en zal dat altijd BLIJVEN doen om te soufleren bij "vergaderingen" en als "gast" op te komen dagen om te vertellen wat ik van zus-en-zo denk, als me dat wordt gevraagd. Ik bereid NIETS voor en laat het gewoon komen. (wel een questie van concentratie en toewijding).
Ik plan het ook niet het komt op mijn pad.
HA! 1 van mijn eerste lijfspreuken was, is en zal blijven. : "Meer mensen kennen mij dan dat IK mensen ken"......
Het is soms onbegrijpelijk uit welke hoek uitnodigingen komen.
Ik verbaas me er elke keer over maar kan het wel handelen.
Ik vind het fascinerend en onwerkelijk tegelijk. Temeer omdat het echt een "geheim" is daar mijn familie (behalve mijn zus een heeeeel klein beetje) er niets van af weet.
Over "zwart" schaap gesproken.
NWO.[/hide]