dingo schreef:
met genoeg pillen in je mik...en dan heb ik het over medicatie....gaat je geweten ,normen en waarden vanzelf het raam uit.
makkelijker is om de schuld te leggen bij zijn omgeving of externe factoren...schuld zoeken, wijzen met de vingers.
ik heb legio mensen gebukt zien gaan onder medicijn gebruik. je vlakt af, bent altijd moe of stijf in de spieren, realiteitszin vervaagt....etc
En met genoeg ellende in je kop die deze maatschappij plenty biedt, is het een kliene stap om je heil in het occulte te vinden. als je verward in het occulte stapt zul je er zeker niet helderder van worden.
gnosis , occult esoterie is voor de stabiele mens, de mens die zich al staande kon houden in de maatschappij maar iets mist, instinctief voelt dat er meer is...voor de mens die al "wist"
als ik merk hoezeer de info op deze site voor een stabiel persoon als ik al verwarrend is , kan ik me geen voorstelling maken van hoe dat is als je de weg al kwijt was.
maar dat geld niet alleen voor qff maar vele vele andere sites inc de godsdienstige.
ik heb gasten op mijn werk al zien flippen omdat arnie iets tegen linda zei op televisie.
dont blame the info........or the end will be near
de hulpverlening, ouders en het gif in zijn lijf...alles speelt mee...alles!
ik kan alleen maar zeggen. deze jongen heeft dit niet voor zijn plezier gedaan.....hij zal door een hel gegaan zijn.
wat niet wegneemt dat ik hem ook vervloekt zou hebben als ie mijn dierbaren had geraakt
er is weer veel leed en pijn ontstaan
en waarom ....zal speculeren blijven, invullen, projectie..etc etc
Idd. Dingo, alles speelt mee! Maar dat medicijn gebruik is soms te zot voor woorden. Ik neem nu even een duidelijk voorbeeld: ben zelf manisch depresief en slik daarvoor iedere avond 100 mg Seroquel. Als jonge kerel met een goede conditie wordt ik daar na inname erg suf van en heb dan geen zin in sex. Maar ik heb gevallen gezien (vaak nog kinderen!) die bv. hetzelfde wat ik slik maar dan bv. 800 mg slikken!! En die troep zorgt er gewoon voor dat je gevoel erg afvlakt, niet meer vrolijk bent en zoals Dingo zei de normen en waardengevoel is dan ook erg afgevlakt. Het maakt gewoon zombies van ze en gewoon werken kun je dan niet meer.