Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
OCCULT / DARK SIDE
Next's Time.
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 11

Next's Time.
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9810

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Tijd is eigenlijk een voledige illusie. Het klinkt vreemd, maar het verleden en de toekomst doen eigenlijk niet ter sprake, omdat het nooit heeft plaatsgevonden, en omdat het nooit zal gebeuren.

De toekomst zal AL-TIJD toekomst blijven. De enigste 'tijd' waarin je leeft is 'nu'. Grappig dat 'tijd' ook weer bestaat uit 3 eenheden: verleden - heden - toekomst

Wat is 'tijd'?! Zoals NWO al beschreef is een goede theorie. Ik heb nog een andere:
Tijd is een 'plek'/ plaats tijdens een bepaald moment (sterrenstand).

...

Wat gebeurd er als de aarde stil staat? Juist niks! Want de tijd staat dan stil .

Ik ga nog verder. Alles heeft een begin en een eind (hier op aarde). Dit staat bijv. ook heel uitvoerig beschreven in de Koran. Dit is dus een 'tijdsfenomeen'. Begin / eind is een eigenschap van tijd. Als iets een 'begin' en een 'eind' heeft (dus er is tijd) dan is er ook materie, dan is er 'iets'. Oftewel als er tijd is, is er 'ruimte'. Als er een ruimte is, is er tijd!

Op bovenstaande is dan ook onze hele wetenschap gebouwd.

Nu komt het interessante. Het 'hiernamaals' kan daarom ook nooit een 'ruimte' zijn. Het is voor mij dus ook, persoonlijk, volstrokt onlogisch dat de hemel een prachtige plaats is. Hier heb ik redenen te over van, maar ik hou het bij deze stelling.
Stel je voor, dat deze hemel bestaat. Dat zou inhouden dat de mensen daar een begin en een eind hebben! Anders gezegd: ook daar gaan de mensen dood, en dan?
Voor de mensen die volhouden dat de hemel het 'eeuwige leven' heeft. Fine. Hoe zit het dan met het eten?! Eten, voedel, vruchten. We nemen een appel(boom) als voorbeeld. Een appel komt voort uit een boom valt op de grond wanneer deze rijp is, en uit dit zaadje komt de appelboom (BEGIN!!). Alle appelbomen in de hemel hebben een begin! Maar geen eind? Dan zal de hemel nu na 2000 jaar wel BOMVOL staan met al die appelbomen die wél kunnen beginnen, maar niet kunnen eindigen (doodgaan)

Conclusie:
Het hiernamaals is geen ruimte; dan is d'r ook geen tijd!! Ahaaaaa! Interessante gedachte, isn't it?! Geeft ook meteen een extra nut aan het leven hier op aarde.

Deze theorie is © bij Dromen op zeer jonge leeftijd. Toen ik wat boeken ging lezen bleek deze theorie al eeuwen lang te bestaan; Oosterse (Tibetaanse) Wijsheid. *zucht* Daar gaat mijn roem
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9811

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Je zou ergens zelfs kunnen stellen dat we door tijd te creëren we ook een slot op de vele mogelijkheden hebben geknald...

Zo van: "KNAL! BOEM! Dat zit op Slot!"

En dat zonder dus eigenlijk, feitelijk door te hebben wat voor destructieve gevolgen dit zou hebben op de grenzen van onze eigen menselijke percepties...

Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9813

• PakNak
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Tijd is beweging, externe bewegingen (universum) die door ons 'wezen' worden opgepikt en de ervaring van tijd geven...denk ik.
Maar als we helemaal terug gaan naar ons 'wezen'.... ons wezen ZIJN ervaren we geen tijd meer of lijkt de tijd te vervormen (in meditatie, kan een kwartier een uur duren)... je 'state of mind' bepaald dan je beleving van tijd ... controle hebbend over je state of mind kun je de beleving van tijd manipuleren ... maar hoe gebruik ik dat in mn voordeel hmm.
Gevoelsmatig kun je dan meer uren in een dag laten zitten ..of minder, moet ik denken aan de uitdrukking 'take your time', NEEM de tijd.
Die klok aan de muur blijft wel rond draaien, maar die heeft dan ook geen 'wezen' (wezen spirit ziel hoe je het ook wilt noemen) waarmee die met tijd kan 'spelen'...Its playtime !

BlackBox schreef; Tijd is misschien wel een iets meer persoonlijkere ervaring dan men linieair wil laten voordoen....
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9814

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Wat gebeurd er als de aarde stil staat? Juist niks! Want de tijd staat dan stil .
Nee, hoor want licht plant zich dan nog steeds voort.

Laters ben werken
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9815

• pilgrim
  • Afwezig
  • Super QFF-er
uiteindelijk verschilt de opbouw van de mens niet van de opbouw van licht. ik denk dat je gemoedstoestand je energie frequentie beeinvloedt en dat maakt ons ontvankelijker voor bepaalde kleuren licht. welk aspekt van licht als totaliteit communiceert het best met de energie van mijn eigen lichaam. De kleuer van het licht die het meest effect heeft op mijn eigen trillingsfrequentie kloot het meest met mijn perceptie van tijd.

just my 2 cents
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9819

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Wat nu als LICHT, net als TIJD verkeerd geïnterpreteerd zou zijn door de mensheid en wij als mensen dus alles lopen te staven aan de hand van valse en verkeerde conclusies?

Denk daar eens over na... Dan zouden we dus ook IMMER compleet verkeerd zoeken! Waar en wanneer we ook zoeken, als we ooit op zoek zouden gaan naar DE manier om door de TIJD te reizen...

Zelfs het begrip LICHTSNELHEID krijgt dan opeens een nog lastiger op te lossen vraagstuk erbij...

Sorry... Zomaar even een "brainfart"

Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9823

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
Stevige fart.

Ik ruik hem nog
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9826

• BL@DE
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Tijd is altijd relatief en ligt nooit vast.
Het ervaren van tijd ligt aan degene die het observeert.
Kan dus voor iedereen anders zijn.

Kijk maar eens naar je seconde wijzer op je horloge, tijd gaat dan heel erg langzaam. Tijdsbeleving heeft dus te maken met het bewust-zijn van tijd.

Stel je maakt alleen een rit van a naar b, gevoelsmatig duurt het dan langer dan wanneer je dit met iemand anders doet en een leuk gesprek hebt.
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9851

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Time is what we make of it....
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9854

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Of wat JIJ er van maakt...
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9863

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator

Licht is toch energie?

Dus als de tijd stil staat, dan plant licht zich nog steeds voort?!
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9865

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Licht is toch energie?

Dus als de tijd stil staat, dan plant licht zich nog steeds voort?!

Nee, 't is precies andersom, Dromen.

Als Licht niet meer beweegt (voortplant) DAN stopt de tijd/is er geen "tijd" meer.

There's a brain braker for ya!
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9867

• rp801
  • Afwezig
  • QFF Gold Member

Als Licht niet meer beweegt (voortplant) DAN stopt de tijd/is er geen "tijd" meer.

Als bij mij 's nachts het Licht uitgaat en ik naar dromenland verkas, is mijn tijdsbesef ook ver te zoeken .. Heb nog nooit een droom in een bepaald tijdsvlak kunnen plaatsen. Dus blijkbaar is tijd inderdaad afhankelijk van je "toestand"
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9870

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
Tijd is een bewustzijn gerelateerd fenomeen ?

Een vlieg heeft een heel andere tijdsperceptie dan wij, ook een veel korter leven.
Wanneer jij naar een vlieg mept ziet hij dat al van verre aankomen... Hij leeft gewoon veel sneller als wij.

Ook een hond heeft een heel ander tijds/ruimte besef dan wij.
Waarom rent een hond zo graag achter een balletje aan ? Als het balletje stil ligt is de lol er gauw af namelijk.

Het gaat mij even wat te ver om dit allemaal uit te leggen, voor de geïnteresseerden lees P.D. Ouspensky's Tertium Organum.

Oh ja, hij was een leerling van die Gurdjieff dude met zijn malle hoedje.
Antwoord Quote

Next's Time. 2 jaren, 6 maanden geleden #9879

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Nee, 't is precies andersom, Dromen.

Ok. Ik heb er vanavond erg over nagedacht. Kan er moeilijk bij, omdat het voor mij niet logisch is, maar wellicht heb je gelijk besefte ik net; dat zou betekenen dat licht het belangrijkste, fundamenteelst voor het leven is. En dat is verdomme ook nog zo idd .

Als dat zo is, dan is licht 'god'. Vandaar de lichtbrenger, en de zon als god

Ha. Terwijl ik hier tip begin ik het te begrijpen. Oké.

Maar licht is wel materie toch?! Dus dat zou betekenen dat er ook een materiele wereld in het 'hiernamaals' is?!
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 11
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
OCCULT / DARK SIDE
Tijd voor maken pagina: 0.78 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld