Je bent vormgever dus... Of nee je doet een opleiding nog toch? Tja, nogmaals ik baseer mijn bevindingen niet zo maar ergens op... Ik weet niet wat jij in ik noem eens wat euh pak en beet de zomer van 1997 aan het doen was...? Maar ik zat ergens in een studio in London te werken aan een albumhoes voor ene meneer M. Oldfield...
En zelfs dat durf ik nog geen ontwerpen te noemen...
Snap je waar ik heen wil? Je bent niet zo maar ontwerper Blazing

Ik ben al meer dan 10 jaar klaar met het studiemateriaal en zelfs nadat ik dingen voor Heineken, Honda, B.A.T. en vele andere grote bedrijven over de hele wereld heb 'vormgegeven' durf ik het woord ontwerper nog steeds niet in de mond te nemen... En dat komt omdat het geen ontwerpen is... 'Ontwerper' ben je pas als je hele grootse dingen kunt creëren... En jezelf ontwerper noemen is iets dat in deze branche als 'not done' wordt gezien...
En je hebt het over posters en flyers... Maar dat heet DTP-en... Een 'ontwerper' bedenkt ingenieuze concepten, en geloof me, echt geen posters en of flyers... Daarvoor loop ik inmiddels iets te lang mee...
En zoeken naar dingen die er niet zijn? Misschien moet je je eens gaan verdiepen in Johannes I. en zijn zijn leer achter kleuren en het gebruik er van... Daar ligt de basis voor een van de elementen van het beïnvloeden...
Ach ik zeg al weer je veel! Verder no hard feelings maar gewoon even een quick reply op je comment...