Nogmaals dank Vrillon!!
En idd Permuter, inhoudelijk klopt het volgens mij aardig wat hij zegt. Ik heb bijna de hele film gekeken, nog niet helemaal trouwens.
Maar er zijn ook een aantal dingen die niet kloppen. Zo oppert hij dat hij de eerste is die 'hier' achter komt... Dat klopt dus helemaal niet.
Maar dan komen we bij iets interessants, een leuke hersenspinsel. Er zijn nu 2 opties:
- Of hij weet niks van 'geheime' broederschappen (mysteriescholen) en denkt echt dat hij de eerste is.
Dit kan ik me niet voorstellen, want elke archeoloog / iemand die know-how heeft van symbolen die loopt min of meer een keer tegen dit soort broederschappen aan.
- Of hij verteld bewust niks over de broederschappen, dus hij negeert ze. Een van de redenen kan natuurlijk zijn omdat hij 'niet in de problemen wil komen'. Nou moet je dit niet al te ver zoeken, maar de broederschappen zullen het allerminst leuk vinden dat hij dit allemaal verkondigd.
Misschien dat iemand een link / tekst / filmpje heeft waarin bovenstaande word verklaard?!
Want hij begint in bovengenoemd filmpje met EXACT het verhaal wat Dodeca hiero schreef:
www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439
En dat (die post van Doc) is eerder geschreven dan die film van Nassim werd opgenomen
In bovenstaand filmpje, ik werd namelijk COMPLEET verast dat hij zegt dat hij de eerste is!! Die uitleg in het begin, ik dacht meteen aan de VRIJMETSELARIJ! METEEN! Man man man, die link is niet te missen. Ik quote Doc maar ff:
De negentig graden is de belangrijkste voor de overgang van ene dimensie naar andere; simpeler kan ik het niet uitleggen. Deze hoek, samen met de "eenheid," maakt de wortel 2 en in zijn essentie is dit de basis van de dimensie!
Dit is die oh zo belangrijke hoek van de Masons! *vrijmetselaars) Alle andere hoeken zijn ondergeschikt aan deze negen(tig). Tezamen zijn ze de één: ALPHA, en negen(tig) is OMEGA.