Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
WETENSCHAP / ETC.
Dodelijke griepvirus Rotterdam
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1

Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 3 maanden geleden #51889

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 3 maanden geleden #51890

• fr3bzy
  • Afwezig
  • Administrator
laatst heeft china een vliegtuig van de cia neergehaald...ze waren vogelgriep aan het dumpen ove grote chinese steden...
Antwoord Quote

Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 3 maanden geleden #51891

• ddww
www.quofataferunt.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=60&id=47372&limit=15&limitstart=15&Itemid=120#47575
Antwoord Quote

Re: Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 3 maanden geleden #51893

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
ddww schreef:
Dit is de "uitvinder" van het virus....en Ab Osterhaus is zijn baas
Snapt u nu hoe de vork in de spreekwoordelijke steel steekt?

Prof. dr.R.A.M. Fouchier

Erasmus MC
Afdeling Virologie
Postbus 2040
3000 CA ROTTERDAM
tel. 010-7044066
r.fouchier@erasmusmc.nl

www.detelefoongids.nl/tg-l/WP6366532-Fouchier+R+A+M/vermelding/

Fouchier R A M
Essenburgsingel 44/A
3021AR Rotterdam
Tel: 010-2655856

www.virology.nl/

www.knaw.nl/smartsite.dws?ch=DJA&lang=NL&id=23162

Bron: www.telegraaf.nl

OMFG.... You're kiddin me?! Ab Oosterhuis... Neeee, dit moet een grap zijn...

WTF hé, en niemand die.. ach laat ook maar
Antwoord Quote

Re: Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 3 maanden geleden #51913

• Mec
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Gelukkig zijn de apathische kijkertjes van "Goede tijden Slechte tijden"(alweer weken geleden)al goed voorbereid dankzij RTL4 op een dodelijk besmettelijk virus, die enkele weken dood en verderf zaaide onder de geweldige acteurs in de serie.Waardoor het straks niet zo rauw op ieder zijn dak valt. Dus vogelgriep, kom er maar in
Antwoord Quote

Re: Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 3 maanden geleden #52029

• ddww
Iedereen kan vogelgriepvirus maken

Het recept om een vogelgriepvrius te maken waar ook mensen ziek van worden, kan door iedereen in de openbare wetenschappelijke literatuur worden gevonden. Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad.

Ron Fouchier

De Amerikaanse overheid wil dat geheim blijft hoe Rotterdamse onderzoekers een vogelgriepvirus veranderden in een voor zoogdieren gevaarlijk virus omdat bioterroristen daar gebruik van zouden kunnen maken. Volgens onderzoeksleider Ron Fouchier deed zijn groep eigenlijk niets nieuws, maar brachten ze een twist aan.
De krant nam daarom een vorig jaar verschenen artikel van Fouchier en zijn medewerkers in Current Opinions in Virology als uitgangspunt. Daarin staan de drie belangrijkste voorwaarden waaraan een vogelgriepvirus moet voldoen om gevaarlijk te worden voor mensen. „Ga er maar van uit dat we ons onderzoek langs deze lijn hebben opgezet”, zegt Fouchier.

Bron: www.telegraaf.nl/binnenland/11639193/__Iedereen_kan_griepvirus_maken__.html?cid=rss
Antwoord Quote

Re: Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 1 maand geleden #54072

• ddww
En dit enge mannetje blijft maar doorgaan.....wie gaat dit monster stoppen?

Onenigheid over grieppublicatie.

Een internationale conferentie van griepexperts en veiligheidsdeskundigen is het niet eens geworden over de vraag of een Rotterdamse onderzoeksgroep een omstreden onderzoek naar het vogelgriepvirus mag publiceren.

De experts uit onder meer de Verenigde Staten, Vietnam, Indonesië en Nederland waren maandag in Den Haag bijeen op uitnodiging van de Nederlandse regering. Ze slaagden er niet in om tot een advies te komen, zei topambtenaar Donker van het ministerie van VWS na de conferentie in een debat. Ze benadrukte dat er geen sprake is van een publicatieverbod en dat er op korte termijn een besluit genomen wordt.

Exportvergunning

De Nederlandse regering houdt vast aan haar eis dat grieponderzoeker Ron Fouchier eerst een exportvergunning moet aanvragen voor hij zijn onderzoeksresultaten publiceert. EU-regelgeving bepaalt dat voor het uitvoeren van goederen en kennis die ten goede en ten kwade aangewend kunnen worden (dual use) een exportvergunning nodig is.

"We hebben daar gewoon internationale afspraken over. Het vogelgriepvirus staat op een lijst met virussen waarvoor dit geldt", aldus topambtenaar Donker. Maar liefst acht ministeries bemoeien zich met de kwestie. VWS, EL&I, Buitenlandse Zaken, Infrastructuur en Milieu, OCW, Veiligheid & Justitie, Sociale Zaken en Defensie, allemaal zijn ze op een of andere manier betrokken.

"We gaan uit van het principe van de wetenschappelijke vrijheid", zei Donker, "maar we kijken wel of de risico's van publicatie niet zwaarder wegen dan de benefits en de vrijheid van wetenschap."

Fundamenteel onderzoek

Ook onderzoeksleider Ron Fouchier van het Erasmus MC in Rotterdam houdt vast aan zijn opvatting. Fouchier vindt dat hij geen exportvergunning nodig heeft om zijn artikel te publiceren. "Dat hoeft nergens in Europa in dit soort gevallen", zegt Fouchier. Hij beroept zich op dezelfde Europese regelgeving als de regering en wijst erop dat die een expliciete uitzondering maakt voor fundamenteel wetenschappelijk onderzoek.

Niet alle aanwezige wetenschappers waren het met Fouchier eens dat zijn onderzoek fundamentele wetenschap is. Sommigen vinden het toegepaste wetenschap, omdat Fouchier zijn onderzoek deed in opdracht van het Amerikaanse National Institute of Health én omdat het direct praktisch toepasbaar is voor de ontwikkeling van vaccins.

Mutaties

Fouchier en zijn onderzoeksgroep hebben in het lab in Rotterdam het vogelgriepvirus H5N1 genetisch aangepast. Het natuurlijke vogelgriepvirus gaat pas bij intensief contact van dieren op mensen over en dan is het voor mensen heel gevaarlijk. Virussen veranderen permanent en er zijn bij pluimvee duizenden virussen. Daarom vindt Fouchier het zeer relevant om te weten waarom het ene virus zich makkelijk verspreidt en het andere niet.

Als bekend is welke genetische eigenschappen maken dat een virus zich makkelijk verspreidt, kun je erop letten of virussen die eigenschappen bevatten. Fouchier en de zijnen – en dat was nieuws maandagavond – hebben zelf drie mutaties aangebracht en vervolgens zijn er twee andere mutaties opgetreden. Daarna traden er spontaan nog enkele mutaties op. "Daarom zeggen we dat er tussen de vijf en negen mutaties nodig zijn om het virus via de lucht overdraagbaar te maken bij fretten", zei Fouchier tijdens het debat.

Tipje van de sluier

Fretten reageren bij griep doorgaans ongeveer net zo als mensen. Daarom worden ze vaak als model gebruikt voor grieponderzoek. Bij de Mexicaanse griep reageerden fretten overigens veel heftiger dan mensen. Hoewel hij niets mag zeggen over de inhoud van zijn onderzoek, lichtte Fouchier af en toe toch een tipje van de sluier op.

Hij zei dat hij het op grond van zijn frettenonderzoek hoogst onwaarschijnlijk acht dat het virus dat in het lab gemaakt is, zich makkelijk zal verspreiden onder mensen. En als het zich al verspreidt dan zal het mensen griep geven, maar volgens Fouchier is de kans heel klein dat die griep virulent is en dodelijk.

Publiceren

Fouchier wil ongeacht de beslissing van de regering zijn onderzoek gewoon publiceren. Maar hij kan dat niet alleen beslissen. Dinsdag overlegt hij met zijn veertien medeauteurs én de raden van bestuur van de drie betrokken universiteiten. Die lopen allemaal hetzelfde risico op maximaal zes jaar cel als ze zonder exportvergunning toch hun bevindingen publiceren in Science.

Vertegenwoordigers van de betrokken Nederlandse ministeries praten dinsdag weer met Amerikaanse veiligheidsexperts. Het is nog onduidelijk of dan beslissingen genomen worden.

Bron: nos.nl/artikel/365661-onenigheid-over-grieppublicatie.html

Ik zeg 6 jaar cel voor deze klootzak minimaal!
Laast bewerkt: 1 jaar, 1 maand geleden Door .
Antwoord Quote

Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 1 maand geleden #54113

• sizzla
  • Afwezig
  • Junior QFF-er
Ik ben vandaag met alle informatie die ik erover had naar dit ziekenhuis gegaan. Ik weet van het virus af maar ik moest eenmaal aan mij meniscus geopereerd worden en hier kon het zeer snel. Veel mensen raden mij het Ikazia ziekenhuis hier in de buurt aan, wat ook dichterbij voor mij zou zijn. Ik voelde mij wel goed in het maasstad ondanks alles en de operatie is goed verlopen vandaag. Was een dagbehandeling ook al was er narcose, en de verpleging is anders dan ik zelf ooit had meegemaakt in andere ziekenhuizen. ben geen fan van maasstad maar ik wil wel zeggen dat alle hulp die je krijgt en hoort te verwachten in een ziekenhuis je ook echt krijgt. Maybe een extra virus.. maja.. dat moet je niet te nauw nemen:))
Antwoord Quote

Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 1 maand geleden #54114

• sizzla
  • Afwezig
  • Junior QFF-er
lees met me tekst terug.. en sorry.. ik post niet veel en zal het nu ook niet doen!. Narcose werkt toch wel door met mijn eigen extra medicijnen. Ik zie dat ik hele delen over heb geslagen om uberhaupt een opbouw te hebben om tot een conclusie of iets dergelijks te komen;-) gegroet:)
Antwoord Quote

Re: Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 1 maand geleden #54117

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Komt goed Sizzla en welkom op QFF!

Antwoord Quote

Re: Dodelijke griepvirus Rotterdam 1 jaar, 1 maand geleden #54140

• Neut
  • Afwezig
  • Super QFF-er
@ DDWD Als al die Islam fundies niet zo overtuigd waren van de Korans wil is wet en al dat wetenschap is gezwets dan konden ze allang een vergelijkbaar lijp virus maken door gewoon een soort van oersoep te bouwen met allerlei vuiligheid. Wat varkensstallen en legbatterijen inweze ook zijn..

Leuk voorbeeld, er stond eens is een eenzame fles in het schuurtje waar wij in blowden, en na dat wij onze speeksel en andere meuk erin hadden gedumped kwamen er op een dag in eens aders langs de fles omhoog en shit.

Zie daar in de post ervoor staat het er gewoon.. Palm

@ Sizla, kvind wel meevallen. Is niet helemaal in context, maar ok. Is niet dat het een westers bio terroristisch bolwerk is ofzo. Word gewoon onderzoek gedaan naar die virussen om ze beter te kunnen bestrijden.
Laast bewerkt: 1 jaar, 1 maand geleden Door Neut.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
WETENSCHAP / ETC.
Tijd voor maken pagina: 0.61 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld