Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
OVERIG
Permuter 0's Klaagmuur
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Permuter 0's Klaagmuur
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 6 maanden geleden #11294

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Klaaaagggg!!! nog steeds te weinig tijd, te ziek en teveel (nieuwe) artikelen.

Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 6 maanden geleden #11297

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
beterschap combi! niets ernstigs hoop ik?
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 6 maanden geleden #11298

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
nee koud/warm is in winter gewoon groter dus meer hartkramp dus sneller moe en daardoor vooral chagrijniger
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 6 maanden geleden #11303

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Oke, nou hopelijk voel je je snel beter Combi!
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #14611

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Vieze vuile gore overheids geïndoctrineerde simpele klote beleidsmakers, weer! door het simpele feit dat er meer geld naar de rijken moet en minder naar de zorg mogen 'wij' weer de shit van jullie oplossen.

Ik weet niet wat jullie ouders je hebben aangedaan maar ik hoop dat je zelf! straks je eigen kind of ouders tegenkomt met een mes bloed en moordneigingen.
een half uur praten was genoeg om de boel weer 'normaal' te krijgen.

Wel nadat de ellende al gebeurd was, vooral door bezuinigingen hufters! en vraag je maar vast af waarom er volgend jaar nog meer shit over familiedrama's in de kranten gaat komen.
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16109

• pilgrim
  • Afwezig
  • Super QFF-er
ooit wel eens een collega gehad die je heeft genaaid?

ik heb er nu 3.
allemaal achter mijn rug om met elkaar klagen over mijn functioneren en bij een collega die ziek thuis zit gaan klagen over mij. En dan wil die zieke collega mijn teamleider daarover gaan inlichten. niet over het roddelen achter mij om.....nee nee maar dat ze daar idd ook wel erg veel last van heeft dat ik zo stroef in de samenwerking ben en dat mijn functioneren slecht is voor het team.

en hier op kantoor allemaal vrolijk lachen he!
En maar zeiken tegen mij over anderen.
maar naar mij trekken ze de bek niet open.
gatverdamme
fuck em...fuck em all.
hysterische kut wijven bah.
control freaks zijn het. alles wat zich vrij tracht te bewegen de kop in drukken.

ik hoorde van een collega waar ik erg goed mee overweg kan en die ik vertrouw.
morgen zijn ze aan de beurt....
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16112

• lostaname
  • Afwezig
  • Gebruiker
Na anderhalf jaar trouwe dienst, kapt mij HP Desktop er ineens mee. Beeld valt uit en de muziek die ik op had staan, herhaalt zich seconde na seconde. Het apperaat deed niks meer behalve haperen en opstijgen.

Ik dacht nog, 'even laten afkoelen helpt mischien net zoals bij al die andere keren dat het klote ding er met de pet naar gooide'. Na 2 uur laten afkoelen, start ik hem weer op...hij stijgt nog steeds op en er is nog steeds geen beeld, maar tot mijn verrassing hoor ik wel die suffe Windows Viesbah plingeltjes van dat hij opgestart is. Maarja, zonder beeld he, kan je niet veel. Dus ik voor de zekerheid de bekabeling bekijken. Nix mis mee! Dus toen zit ik met een half functionerende comp. Ik de volgende dag naar zo'n speciaalzaak gaan. 'Ja, we hebben van die mannetjes en het tarief voor Beneuk'um is 22,50...PER KWARTIER!

Kan ik dus net zo goed had kolere ding weg gooien. Maar toch, in een vlaag van ijdele hoop, ik via de laptop van een vriend even gegoogled naar wat het probleem zou kunnen zijn. Kom ik eerst natuurlijk op de site van HP....waar je letterlijk van de kastje naar de muur word gestuurd want een klantenservice is duidelijk te duur. Dan kom ik lang het forum van Tros Radar waar ik er achter kom dat dit vaker is gebeurd, bij zowel desktop als laptop en dat het ligt aan de videokaart waarvan men eigenlijk wist dat hij door een fabrieksfoutje snel doorbrand en voor andere narigheden zorgd. In andere woorden, ik voelde mij behoorlijk genaaid door HP.

Afijn, net nieuwe comp aangeschaft van Acer met een Windows We-Douwen-Het-Gewoon-Door-Je-Strot 7. Bij thuiskomst zie ik dat het geen ingebouwde wifi heeft, maar gelukkig bedenk ik mij dat UPC een USB geval bij mijn abonnement had geleverd waardoor ik kon internetten. Douw dat ding erin. Hoor 3 plingeltjes, krijg 1 seconde een schermpje te zien met de vraag of ik het bijbehorende Stuurprogramma wil installeren en that's it. Ik hannesen met erin en eruit steken en ineens lijkt de comp het te snappen dat je er internet met kan krijgen. Moet eerst een eeuwigheid hannissen in het Netwerk Configuratie scherm omdat het icoontje dat de verbindingen weergeeft en om 1 of andere reden niet altijd doet, maar goed. Interslet verbinding, doe de comp uit en weer aan ivm updates, zie ik dat de comp niet automatisch die USB stick detecteerd en dus niet automatisch bij het opstarten verbinding maakt met het internet. Om het nog erger te maken, heb ik ineens een veel zwakker signaal dan dat ik in al die jaren dat ik op mijn kamertje zit heb gehad. Ik weer naar het Configuratie scherm om te kijken of ik de Opstart Opties kan bijwerken. Blijkt Windows 7 die mogenlijkheid nog niet eens te hebben!!!!!

En tja, mijn verloren bestandjes. Ik had een backup laten maken door SNorton Wij-Hebben-Je-Geld-Afgetroggeld 360. Ik wil mijn bestanden herstellen, doe dat dus. Duurt ong 5 uur om 2 mappen weer op de nieuwe comp terug te zetten. Dat niet alleen, men heeft het op een bepaalde manier gepresteerd om NIET ALLES DAT IN DIE MAP ZAT TERUG TE ZETTEN DUS NU BEN IK EEN HOOP BELANGRIJKE DATA KWIJT!!!
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16113

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Europese wet is 2 jaar garantie punt uit! kost wat moeite maar ze zijn te overtuigen zelfs bij hp

Veel ondernemers en consumenten denken dat de wettelijke garantie twee jaar is. Voor Europa is inderdaad bepaald dat iedereen een wettelijke garantie van twee jaar heeft. Dit staat in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Die twee jaar is een minimum. Het kan dus zijn dat in sommige Europese landen de wettelijke garantieperiode langer is. In de Nederlandse wet staat niet hoeveel jaar wettelijke garantie u hebt. Daarin staat namelijk dat u recht hebt op een product van goede kwaliteit. In Nederland wordt de wettelijke garantie ook wel 'het wettelijk recht op een deugdelijk product' genoemd. Hoe lang u dat wettelijk recht hebt, hangt af van het product dat u koopt. U moet het product bijvoorbeeld een bepaalde tijd normaal kunnen gebruiken.

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Garantie/Basisinformatie/De_wettelijke_garantieperiode_in_Europa

link doet het niet
dus voorbeeld brief op deze site link dan maar
http://www.consuwijzer.nl/
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16114

• lostaname
  • Afwezig
  • Gebruiker
link werkt niet =/ Ik heb ook al zoiets gelezen op Radar, maar je weet het he, ze weten er altijd uit te kruipen, dat is wel te merken aan hoe ze hun website hebben ingedeeld. Ze hebben het geluk dat ik het bonnetje niet meer heb.... -.-'
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16115

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
link werkt niet =/ Ik heb ook al zoiets gelezen op Radar, maar je weet het he, ze weten er altijd uit te kruipen, dat is wel te merken aan hoe ze hun website hebben ingedeeld. Ze hebben het geluk dat ik het bonnetje niet meer heb.... -.-'

bonnetje ook niet nodig je hebt rekeningafschriften waarop het staat .
koste mij 3 mailtjes en 1 voorbeeld brief om een harde schijf na 1 jaar en 5 dagen! kapot!!! op hun kosten te laten vervangen

Afzender

[Naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mail]
Aan

[Naam]
[Adres]
[Postcode en plaats]

Betreft: Herstel of vervanging van ondeugdelijk product binnen de garantieperiode

[Woonplaats, datum]

Geachte heer/mevrouw,

Op [datum aankoop] kocht ik bij u een [product]. Het betreft een [merknaam en type].

U verleende garantie op de aankoop. Het [product] heeft niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik omdat [opsomming klachten].

Ik verzoek u vriendelijk de genoemde gebreken te herstellen, of het [product] te vervangen. Gezien de verleende garantie ga ik ervan uit dat er geen kosten zijn verbonden aan herstel of vervanging.

Als u van mening bent dat mijn klachten onterecht zijn, wijs ik u op de omgekeerde bewijslast die de verleende garantie met zich mee brengt.

Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.

Met vriendelijke groet,

[Uw naam en handtekening]
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16131

• pilgrim
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ongelofelijk. :-x

Ik plaatste op een ander forum een link naar het FED-miljarden schandaal met een WTF plaatje erbij.

De enige reactie: "Leuk plaatje".

Ze LEZEN het niet eens......

Stelletje schapen. Ze verdienen ook niet beter GVD.

nou....sorry hoor
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16812

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
http://www.quofataferunt.com/index.php?option=com_content&view=article&id=519:kans-op-sterrenregen-van-de-geminiden&catid=78:natuur-a-gezondheid&Itemid=109#comment-15942

bewolkt
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16815

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
Kutdag, dat zei ik toch ?
Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16819

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
@#$%^&*! Kutvoetbal !

Antwoord Quote

Permuter 0's Klaagmuur 2 jaren, 5 maanden geleden #16820

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
Post weg, het werkt

Heerlijk zo'n kutdag !
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
OVERIG
Tijd voor maken pagina: 0.74 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld