Hoezo mijn toon steeds negatiever? Dude?! Echt, What The Fuck? Ik ben altijd zo en misschien moet je een beetje door het door mij toegepaste cynisme en sarcasme heen lezen... Ik ben niets negatiever dan anders, ik ben gewoon mezelf! En ik luister gewoon naar 3FM, niet voor Giel, gewoon omdat het aanstaat... En ik negeer nu eenmaal niet snel iets... En als je de radio uitzet, zoals jij aangeeft, negeer je het, en keur je het dus ook goed... En daar ik het gewoon opvallend vind hoe Giel zich soms opstelt, en dus ook vandaag weer, besteed ik er wat aandacht aan...
Ik besteed na een paar regels geen eens aandacht meer aan Giel maar aan Dope D.O.D., dat geeft toch enigszins al aan hoe ik er tegen aan kijk... Het lijkt wel alsof je Giel hier komt verdedigen?!
Als ik me zo over iemand uit wil laten, dan doe ik dat godverdomme, of jij of wie dan ook het nou goed komt praten of wat dan ook, het is gewoon mijn mening en dus mijn visie op dat geen wat ik vanmorgen heb gehoord op de radio...
En ohw ja, hier is nog een spiegel voor je:
"Als mijn artikelen of mijn in jouw ogen zo negatieve gedoe je dan niet aan staan, waarom lees je ze dan nog? Je kan het toch ook gewoon weg klikken?!"
Verder no hard feelings hoor... ik ben gewoon wie ik ben, en geloof me, je kent me verder geen eens, zou je me kennen zou je weten dat ik absoluut GEEN negatieveling ben... Ik trek alleen wel rap mijn spreekwoordelijke bek open om MIJN mening te geven over dat wat ik van zaken vind... Dat kan namelijk iedereen doen op zijn of haar manier... Als je je bek dicht houdt en je zegt ergens niets van, dan heb je gewoonweg achteraf gezien ook geen recht van spreken... Jij komt hier nu tenslotte toch ook je mening verkondigen? Dat is toch ook juist zo mooi?! Ik bedoel dat dat kan?! Man wat zou het saai worden als iedereen zijn bek dicht zou houden... Nee, sorry, zo ben ik nu eenmaal niet...
Iedereen kan op zijn of haar manier zijn of haar steentje bijdragen door wat vaker hun mond open te trekken, net als jij dat dus op jouw manier doet en ik dat dus op MIJN manier...
En nogmaals... verder no hard feelings hoor... het zijn maar woorden, opgemaakt uit lettertjes...
That's all there is to it...