blackbox schreef:
Thanks voor deze posting BB.....
Dit filmpje bevestigd eigenlijk mijn diepste intuïtieve gevoelens, dat
Heart Math en het
]Global Coherence Initiative Project[/b] hun vingers ergens in een ander potje zitten te roeren. Veel van hun research vind namelijk plaatst binnen defensie.
Zelf heb ik een licentie en ben ik opgeleid binnen Heart Math. Maar doe er eigenlijk al 3 jaar lang niets mee, hooguit een beetje coherentie voor mij persoonlijk. Maar desbehalve wél elk jaar 300,- euro te betalen voor mijn licentie.
De basis van Heart Math zal wel goed zijn hoor (BioFeedback), maar ik werd steeds meer achterdochtiger over de sales strategie.
BioFeedback kan iedereen leren en kan je ook uitvoeren zonder electronische meetapparaatjes. Dure gadgets gepresenteerd door vééls te blije gezichten, met vééls te blije zilvergrijze vitale oudjes...
Steeds dat piepkleine stemmetje in mij, "Dolle er klopt iets niet".
Dus ik heb mijn licentie opgezegd dit jaar.... Nou het leek we een "sectarisch gebeuren"! Want ineens kreeg ik mail hoe belangrijk ik wel niet was, en zoveel kennis heb, en een gemis zou zijn, bla die bla die bla...
Krijg ik ook ineens mail uit Polen van een Heart Math provider en duurde het héél lang voordat ik dus bevestiging kreeg voor het opzeggen van mijn licentie, terwijl ik uit ervaring weet dat hun administratie uitermate gesmeerd loopt.
Mijn vermoeden is dat er meer op de achtergrond gebeurd en zeker met betrekking tot de
GCI project.
Ik ben er klaar mee!
Back to Nature!!!!!