Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
COMPLOTTEN / ETC.
Raar weeQje...
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Raar weeQje...
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Raar weeQje... 2 jaren geleden #31528

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Raar weeQje...
Antwoord Quote

Raar weeQje... 2 jaren geleden #31529

• Toxopeus
  • Afwezig
  • Administrator
Ja dit had ik me allang afgevraagd over dat geboortecertificaat van Obama en de omhangende gebeurtenissen...

Pim RIP
Antwoord Quote

Raar weeQje... 2 jaren geleden #31533

• Toxopeus
  • Afwezig
  • Administrator
Dat over Fortuyn vind ik altijd nog heel vaag, het is gewoon te toevallig...
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31537

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
Soms worden complotten gesmeed waar je bij staat... Dit gevoel heb ik dus over de gebeurtenissen van de afgelopen pak en beet 7 dagen... Een roerig weekje dus, een raar weeQje... Hoe meer ik nadenk over de gebeurtenissen en de feiten van de afgelopen week hoe raarder ik opeens tegen alles aan begin te kijken...

Wat denk je van die kernreactor ploffabriek daar in japan, te vaag gewoon deze week.
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31539

• Toxopeus
  • Afwezig
  • Administrator
combi schreef:
Soms worden complotten gesmeed waar je bij staat... Dit gevoel heb ik dus over de gebeurtenissen van de afgelopen pak en beet 7 dagen... Een roerig weekje dus, een raar weeQje... Hoe meer ik nadenk over de gebeurtenissen en de feiten van de afgelopen week hoe raarder ik opeens tegen alles aan begin te kijken...

Wat denk je van die kernreactor ploffabriek daar in japan, te vaag gewoon deze week.

Ja dat ging inneens harstikke goed...
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31540

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
combi schreef:

Ja dat was zeker opvallen maar ook diverse berichten de afgelopen week van gedoe bij andere centrales world wide... Daar lopen een paar topics over op GLP...

Lees maar eens...

www.godlikeproductions.com/search.php?q=nuclear+plant
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31543

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote
We willen u bedanken: fr3bzy

Raar weeQje... 2 jaren geleden #31560

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
'VS mikten met raket op al-Qaeda-leider Awlaki'

WASHINGTON - De aanval met een Amerikaans onbemand vliegtuigje op een doelwit in Jemen van afgelopen donderdag, was bedoeld om de leider van al-Qaeda op het Arabisch Schiereiland (AQAP) te raken.

De in Amerika geboren radicale leider Anwar al-Awlaki (40) werd echter niet getroffen, meldden Amerikaanse media vrijdag.

Awlaki wordt genoemd als mogelijke opvolger van al-Qaedaleider Osama bin Laden, die in de nacht van zondag op maandag was gedood door een Amerikaanse commandoactie in Pakistan.

Awlaki's charisma en moderne benadering via internet maken hem zeer populair bij radicale moslimjongeren in het Westen.

Doelwit

Eerder was al bekendgemaakt dat bij de raketaanval in Jemen twee leden van de terreurorganisatie waren omgekomen, maar dat een hoge leider niet geraakt zou zijn. Het was niet bekend dat Awlaki het doelwit was.

Het Amerikaanse ministerie van Defensie wilde de informatie vrijdag niet bevestigen.

De aanval was in de provincie Shabwa in het zuiden van Jemen. Het bergachtige gebied is een vrijhaven van al-Qaeda. De centrale regering in het Arabische land heeft er niets te zeggen.

Fusie

Awlaki's AQAP is een fusie van de afdelingen van al-Qaeda in Jemen en Saudi-Arabië en bestaat volgens schattingen uit enkele honderden strijders. De Verenigde Staten zien de beweging momenteel als de gevaarlijkste vijand.

De Arabische terroristen worden in verbrand gebracht met een aantal mislukte aanslagen, waaronder de poging om op eerste kerstdag 2009 een passagierstoestel op te blazen tijdens een vlucht van Amsterdam naar Detroit.

Ook de bompakketten die in oktober vorig jaar werden onderschept op weg naar Chicago, zijn toegeschreven aan AQAP. Awlaki zou een Texaanse legerpsychiater hebben aangezet tot een schietpartij op een militaire basis, waardoor in oktober 2009 dertien doden vielen.

Bron: www.nu.nl/buitenland/2509351/vs-mikten-met-raket-al-qaeda-leider-awlaki.html
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31569

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/9709152/__Portugal_schatrijk__.html?p=24,1

Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31572

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Ennu mooi overzichtje Bapho, maar ik mis deze nog: Walpurgisnacht!!

Check vooral ook die link van @ok4u2? (reactie 7) :
www.quofataferunt.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=39&id=31093&Itemid=120
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31740

• Merkabah
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Zilver en goud kelderen gigantisch hard in waarde

kelderen moet stijgen zijn?

Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31746

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
het spreekwoordelijke tij heeft zich inmiddels gekeerd Merkabah maar de dag dat ik het schreef leek het te kelderen...
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31765

• Melkor
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Merkabah schreef:
Zilver en goud kelderen gigantisch hard in waarde

kelderen moet stijgen zijn?

Check de 30-dagen-grafiek tussen 1 en 5 mei. In een week tijd bijna 100 dollar omlaag. Inmiddels is het herstel weer ingezet. Reality is kicking back in!
Ook zilver kukelde met een dollar of 10 omlaag, maar hersteld zich ook weer aardig.

De europrijs van goud is in 2 a 3 dagen weer hersteld naar het niveau van 29 april trouwens. Na een val van 50 euro/ounce in een dag of 4.

www.kitco.com/gold_currency/charts.htm?EURO
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31766

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Er stond een heel stuk in de krant afgelopen week.

Alles in gaan kelderen. Van Rubber tot goud. Alle grondstoffen zijn gezakt in waarde; en jah, daardoor is de valuta natuurlijk weer iets gaan stijgen.

Niks vreemds aan in principe, het kan niet voor eeuwig een stijgende lijn blijven
Antwoord Quote

Re: Raar weeQje... 2 jaren geleden #31768

• Melkor
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Dromen schreef:
Er stond een heel stuk in de krant afgelopen week.

Alles in gaan kelderen. Van Rubber tot goud. Alle grondstoffen zijn gezakt in waarde; en jah, daardoor is de valuta natuurlijk weer iets gaan stijgen.

Niks vreemds aan in principe, het kan niet voor eeuwig een stijgende lijn blijven

Alleen de truc is dat de grondstoffen niet zijn gedaald in waarde, maar dat de valuta gestegen zijn in waarde.
Dat is ook de reden dat grondstoffen over de langere termijn ALTIJD duurder worden.

Omdat Amerika ineens een impuls kreeg door de definitieve dood van OBL, steeg de dollar in waarde, met als gevolg een (voor het oog) daling van al het andere.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
COMPLOTTEN / ETC.
Tijd voor maken pagina: 0.65 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld