Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
COMPLOTTEN / ETC.
Tavistock en GLP
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Tavistock en GLP
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42759

• ninti
  • Afwezig
  • Administrator
Tavistock en GLP
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Dromen, ThaViking, combi, FreeElectron, #F#, ROI..Lite

Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42760

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Mooi stukje speurwerk Ninti! En ja ik heb inderdaad weer een ban... Wel Qut, want soms staan er best interessante topics tussen al het doomgeweld, ik voel me dan ook oprecht niet schuldig of vervelend over de artikelen hier waarin ik wel eens refereer aan een topic daar of waarvan de bron een topic is op GLP...

Wel jammer dat dit dus gebeurd, maar het verbaast me niets, ook ATS is een website waarvan ik wel eens gedacht heb dat het net zo goed een website van de CIA zou kunnen zijn...

Is dat ook in NL al niet eens gebeurd dat de AIVD een jihad website gemaakt had en gebruikte om info in te zamelen...?
Antwoord Quote

Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42761

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Mooie vuurdoop dus!
Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42763

• ninti
  • Afwezig
  • Administrator
Thanx bapho, had eerlijk gezegd in mijn ogen nog wel het een en ander aan moeten gebeuren. Had niet verwacht dat je het zomaar zou neer zetten (lol) .
Maar onderstaande youtube filmje over Tavistock geschiedenis stond niet actief in artikel dus bij deze alsnog.

Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42764

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Heb hier en daar wel wat aangepast (vergelijk maar eens met het origineel)

Maar verder is het mooi puur en ik vind het oprecht een mooi en puik stukje speurwerk Ninti! Niets om je voor te schamen!
Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42774

• Vortex
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Antwoord Quote

Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42779

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Fantastisch werk Ninti!!

Persoonlijk heb ik nooit zoveel met GLP gehad. Dacht dat ze voornamelijk 'geld verdienen' als doel hadden

Maar erg interessant dit.
Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42787

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Het meest gruwelijke aan GLP is toch eigenlijk wel de crappy happy vormgeving van de website, die kleuren, dat logo... Het is het allemaal net niet, en daardoor dacht ik persoonlijk altijd dat het een forum was met toffe nutcracks die de meest dolgedraaide conspiracies en shit met elkaar bespraken... En met enige regelmaat kon je er hier en daar best wat interessante info uit vissen die geplaatst was dor gebruikers...

Met die TrInItY figuur heb ik persoonlijk nooit een goede band gehad daar er regelmatig posts van mij gedelete werden door dit illustere heerschap...
Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42788

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
En dan te bedenken dat diezelfde TrinitY gozert toen door aan het draaien was over PCCTS.com en QFF...

Zie onderstaande topics:

www.godlikeproductions.com/forum1/message1348655/pg1

www.godlikeproductions.com/forum1/message1147213/pg1

www.godlikeproductions.com/forum1/message1575677/pg1

www.godlikeproductions.com/forum1/message1571547/pg1

www.godlikeproductions.com/forum1/message1510508/pg1

En ja over ATS is ook wel eens iets dergelijks gezegd trouwens... En waren het niet die kwijlende Antonaki volgelingen die op hun Niboeboe website liepen te verkondigen dat wij (QFF) ook een onderdeel waren van de Elite / Evil overheid??

Maar dit is even een ander verhaal... Althans daar lijkt het wel op! Dus nogmaals dank voor het fantastische zoek en speurwerk Ninti!!
Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42800

• ninti
  • Afwezig
  • Administrator
Nou Baphomet, het meest gruwelijke aan GLP is voor mij niet de vormgeving.
Ik zag eergisteren hoog in de lijst van ge-vlagde onderwerpen daar een draadje van een filmpje van 6 minuten van een door gedraaide Australische vrouw die zeer luidruchtig haar verontwaardiging uitsprak over het feit dat de de voedsel afval container bij de supermarkt op slot zat. Hierbij liep zij telkens weg om direct weer om te draaien en opnieuw te beginnen met spuwen en gevloek naar de mensen in het gebouw (die je niet kon zien). Nou de comments waren voorspelbaar grof en men vond het hilarisch. Ik vroeg me dus af waarom zoiets met rode vlag in lijst stond en was kennelijk niet de enige.
Er was een comment van een Australische poster die het door had.

De vrouw in het filmpje scheld op een gegeven moment een groepje Moslim vrouwen met hoofdoeken uit op een wel zo grove manier, echt belachelijk !
Precies die uitlatingen waren volgens de Aussie poster de reden voor het vlaggen van draadje.
Waarschijnlijk ge-vlagd door TrinitY himself, hij schijnt scheldnamen voor Moslims te hebben en stimuleert dit soort haat.

Dergelijk gedrag zie ik bij ATS niet gebeuren door Moderators en leden.....
Laast bewerkt: 1 jaar, 7 maanden geleden Door ninti. Reden: ats opmerking
Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42811

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Persoonlijk heb ik niet veel op met beide sites.

Op beiden verdwijnt teveel, OOK op ATS. Hebben we toen met het PCCTS debâcle wel meegemaakt.
Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar, 7 maanden geleden #42817

• ThaViking
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Goed speurwerk idd, ik had eerlijk gezegd ook al een naar gevoel bij deze website GLP en Trinity's manier van handelen. Enkele van mijn comments waren ook verwijderd omdat ik nu achteraf gezien het volk van Egypte steunde in hun actie om te protesteren. Triest eigenlijk...
Vond het racisme gehalte al erg hoog daar dat trek ik dus ook niet, daarom keek ik af en toe mee bij een leuk onderwerp maar altijd weer die racistische ondertoon die komt kijken, en het stoken van Trinity...
Was te verwachten dat groepen met met bepaalde belangen zelf websites gaan zetten om info te spinnen en problemen te veroorzaken in plaats van oplossingen zoeken. GLP had ik al in die categorie geplaatst eigenlijk. Maar dat bedrijf wat er achter zit had ik nog niet zoveel over gehoord ga ik me eens verder op inlezen, lijkt me heel interessant!!!

Thnx Ninti
Antwoord Quote

Re: Tavistock en GLP 1 jaar geleden #54241

• ninti
  • Afwezig
  • Administrator
met dank aan Frebzy uit shout:

While Wikipedia defines the Tavistock Institute of Human Behavior as "a charity concerned with group behaviour and organisational behaviour," author John Coleman defines it as the malevolent scourge of the modern world.

How mankind is truly governed, by whom, and to what end is the current running through Coleman's many books and hundreds of white papers. Formerly employed by the British government, and having lived for many years around the world, Coleman explains that successfully planned and implemented, propaganda puts words into our vocabulary, misguided concepts into reality, laws on the books, and starts wars.

"All wars are started by a contrived situation."

"[The Tavistock Institute] was formed to get us into wars. That was their mandate," says Coleman. "Because wars make money. The Institute was financed by the British Royal Family and then by the Rothchilds, who have been involved in funding almost every war; both sides, so they reap a double benefit."

How it started

In 1913, the British Royal Family, jealous of German trade success, wanted to start a war with them. The English public, however, had no quarrel with the Germans, says Coleman. So, two brothers at a place called Wellington House were hired to turn public opinion around, which they did do. Soon enough the British came to believe that Kaiser Wilhelm and the Germans in general, were a vile and despicable people. They were ready for war.

Thus began the work that Tavistock continues today. The brothers had invented a set of insidious, malicious methods that turn minds into mush; that make people utterly controllable; that make them believe lies.

Coleman says Tavistock and its mind-control methods are as alive and well today as they were when President Woodrow Wilson had a dedicated line to the Institute at his White House desk.

Coleman's extensive body of research constitutes a veritable call to arms. Americans have little knowledge of the U.S. Constitution, he is saying, which is why they can be dominated by laws in serious violation of its contents. Coleman's book on abortion rights says there are none, according to our forefathers' document.

In this interview Coleman calls the American people "kind, gentle, and easy to mislead." We gain knowledge of President Wilson's service to the New World Order and his implementation of the Federal Reserve and income taxes. We learn a bit about the history of the Committee of 300 and their opium induced deal-making; truths behind the Kennedy assassination; what really happened with Saddam Hussein and Iraq; his opinions about 9/11. Coleman addresses free energy suppression, media conglomerates as control mechanisms, and how to unshackle ourselves from manipulation and move forward in freedom
Laast bewerkt: 1 jaar geleden Door ninti.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: fr3bzy

Re: Tavistock en GLP 1 jaar geleden #55401

• ROI..Lite
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Mooi stuk en bovenal goed dat het (juist) hier (op QFF) te vinden is. Veel mensen (zo niet de meeste mensen) die op spirituele/complot/new age/etc.-sites komen zijn zich niet of nauwelijks bewust van instituten als Tavistock.
Laat staan dat ze doorhebben wat de agenda is van dat soort instituten.
Laat staan wat individuen op de diverse fora zo-al voor een agenda hebben (of denken te hebben).
(agenda kan gevoed worden door: eenzaamheid, sociaal geïsoleerd, niet gehoord worden in 'de wereld daarbuiten', ego-centratie, machtswellust, etc. etc.).

Informatie is misleidend (met nuance voor Deze en Gene: kan misleidend zijn).

Informatie houdt de meute (het individu, de groep EN de gemene deler) letterlijk in-formatie.

Het is een handigheidje: geef de mensen de informatie waarvan je denkt (weet!) dat ze het nodig hebben. Of die informatie daad-werkelijk klopt doet er natuurlijk niet toe. Uiteindelijk vindt het individu, de groep en de gemene deler zelf wel wat uiteindes (al dan niet georchestreerd) om aan elkaar te knopen.

Niets nieuws zeggende hier, ik weet het, maar het is en blijft het delen waard.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Dromen, abrakadaver, FreeElectron, Vortex

Re: Tavistock en GLP 11 maanden, 1 week geleden #56465

• ROI..Lite
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Luisterend naar Calexico dwaalde mijn gedachten af naar mijn bovenstaande post.

Vandaar:

Love the run but not the race
all alone in a silent way
world drifts in and the world’s a stranger
in a light, eclipsed and alienated
in a time, occupied and invaded
can’t tell what’s right, better hit the ground running
in the hills where the tall weed grows
hands are tied and won’t let go
can’t escape this place without leaving the world behind
in a light, ashamed and humiliated
in a time, sacrificed for the sake of trade
the soul is bent, feels the weight of truth
falling through
left behind, no choice but to run to the mountains
where no poppies grow, you have to hit the ground running
in a light, paralyzed and spirits fading
out of time, must decide to fall or run
into the eye, of the storm no sign or omen
make it right, or fall to the other side
where fields are burning
from the day you’re born
you’ll always hit the ground running
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
COMPLOTTEN / ETC.
Tijd voor maken pagina: 0.69 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld