door dodeca op 28 mei 2006 22:43
Even dit over het konijnenhol het komt de laatste tijd nogal veel terug in dit forum,freedomrebel bezigde het en onlangs oberon ook.
Het konijnenhol is natuurlijk de poort van het regenereerende principe; de wortel vijf transformatie.
Deze transformatie is de herhaling of wel de voortplanting.
Wat ik nu ga zeggen kan een beetje cru overkomen maar zo liggen de feiten:
Het oersymbool van de voortplanting kent tal van symbolen: een zeer bekende is het ei
Maar er zijn er meer wat dacht je van :konijnen die kunnen voortplanten als de beste en wel in phi=gulden snede, je mag ook golden pussy van mij zeggen,no heart feelings.
Dus die konijnen stellen onze voorplanters voor onze oermoeders aka wortel vijf.Vroeger werden dat hierundulais genoemd en dat verbasterde
tot harlots oftewel hoeren.
In den bijbel, wat niet anders is als een vertaling van het geometrische komt er een prostituee voor en dat is maria magdalena zij is onze stoephoer, gewoon wortel 5 van de straat;zij is street wise. Nope, nog geen matrix wise want dan heb je meer nodig en dat is de visica pisca, onze zus genoemd in de volksmond, oftewel je zus.
Dus Maria magdalena (wortel vijf= voortplanting) doet het met onze goudvis (wortel 3=visica pisces=licht)
Wat doen we graag met onze hoeren? Wel we dossen (dos=twee) ze graag op als voortplanters en laten ze er als konijntjes uit zien:
Goed dus we zitten nu in het hol en we willen verder,hoe ver willen we gaan?
Dat laat ik aan u allen zelf over,ik heb de gehele meuk mogen aanschouwen en ik ben er klaar voor.
Even dit nog over die eik,onze oder of the oak.
Hij heeft hem al:
http://www.regiments.org/biography/royals/1948chas.htm
En wie verzint zoiets? Mag je eenkeer raden maar het is natuurlijk weer willempie want willempie hoor je overal waar je ook ga of sta hij moet natuurlijk wel genereren dus tot de 2 horen.
Let u ook even op de ster met OCTA stralen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_the_Oak_Crown
Iedereen mag erbij komen.