Hey ltc!
Tja Next, als ik het goed inschat, geeft dit goed weer waarom jij zo werd getriggerd door die "onverwachte" inbreng van FreedomRebel...
Goed ingeschat, inderdaad. Ik ga hier op QFF ook wat vaker reageren op dit soort onderwerpen. Is wat overzichtelijker en serieuze(re) deelnemers die weten waar ze het over hebben en een lekkere "drive" hebben! Heerlijk.
Ik herken dat heel goed, buitengewoon confronterend als je diep mededogen voelt voor je fellow mankind, die maar niet wakker wil worden, zelfs al lagen de "bewijzen" zo'n 40 jaar geleden al direct voor onze neus...!
Wat je zegt!
En dan hebben we het hier alleen nog maar over de jongste geschiedenis, dit beeld gaat al millennia terug waarin vele voorvaderen hebben getracht ons wakker te schudden... Er is dus zoals gewoonlijk nog steeds niets nieuws onder de zon.
Dat gaat inderdaad heel erg ver terug tot aan de Sumerische beschaving toe! En die new-age shit is het nieuwste wapen in die strijd. Vergeet het oude, hecht geen waarde aan zekerheden, alles is een illusie, geef niet om anders denkenden want dan wordt je niet naar een hoger nivo getild! Get the fuck outta here! Ik ben al anderhalve dag bezig om een artikel in elkaar te draaien over een (1) aspect van HOE die breinwas machine werkt. Zal een heleboel inzichten gaan geven.
Ongelooflijk, dit lijkt zo verschrikkelijk uitzichtloos omdat de bewijzen steeds duidelijker worden en 'we' willen het gewoon nog steeds niet weten...
Inderdaad het LIJKT uitzichtloos maar dat is het niet. Het gaat er om dat er informatie bij de mensen terecht komt op een manier waar ze niet om heen kunnen. Daar probeer ik aan mee te werken, Satanist of niet ik ben ook gewoon MENS! In de mensheid op zich, als geheel heb ik heel weinig vertrouwen. WEL heb ik veel vertrouwen in enkele individuen waar er een aantal op QFF aanwezig zijn. Ik hoop maar dat ik een beeeeetje serieus genomen word. Niet uit ego streling perspectief........just for the common good.
Toch vertrouw ik erop dat er een mega-trigger komt, die de hele mensheid zal raken, zodat we de kracht zullen vinden voor de "wederopbouw"...
Dat denk ik ook wel maar ik weet zo net nog niet of de mensheid dat ook oppikt......kweetniet we zullen zien, ik hoop het.
Greets from me.