Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
QFF IDEEËNBUS
Aanpassingen
QFF IDEEËNBUS
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Aanpassingen
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39067

• kraven
Dit forum leek me het meest geschikt voor dit draadje dus here goes:

Zoals jullie weten heb ik vorige week QFF van Bapho overgenomen, wat betekend dat de financien geregeld zijn. Daarom wil ik graag een paar voorstellen doen voor wat aanpassingen op de site:

Ten eerste kan de donatie mogelijkheid wat mij betreft verdwijnen. Donaties zijn niet meer nodig. Morgen knal ik 214 euries naar de host en is QFF weer bij, daarna betaal ik de host netjes via een maandelijks factuurje.

De Adsense inkomsten zouden hier voldoende voor moeten zijn, en zo niet pas ik zelf wel bij. Al mijn sites accepteren geen donaties, en ik wil van QFF wat dat betreft geen uitzondering maken. Het is niet nodig punt.

Dus tenzij men hier een probleem mee heeft, kan die donatie sectie er even uitgehaald worden?

Dat brengt me bij het tweede en laatste punt, namelijk: Adsense

Hier moeten wat veranderingen in komen want zoals het nu staat breken we de Adsense TOS.
Namelijk de regels van Adsense stellen niet meer dan 3 adsense ads per pagina, en hier op het forum tel ik er regelmatig 4 tot 5.

Adsense zelf regelt dan dat drie ads zichtbaar zijn en de rest blanco, maar ze kunnen er een betaling voor weigeren. Kan dat dus worden aangepast?

Dat was alles wat ik te mekkeren heb.

Thx!
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39068

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
mek mek de voorkant doet alleen baphomet, ik zelf heb geen idee waar dat adsense en die doneer knop ingebakken zit.
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39072

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
doneerknop en shop knop weggehaald (daar de pritoz shop ook offline gehaald is) dus dat is opgelost, voor dat adsense moet ik ff klooien, ik weet dat er op sommige pagina's 4 of 5 adplekken zijn maar dat heeft een reden, op de frontpage zie je die weer niet, is iets met die modules in joomla. Ik ga daar naar kijken, maar daar heb ik ff wat tijd voor nodig! Komt in orde!
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39076

• kraven
Purrrrfect

Trouwens je shop ook offline gehaald? Do tell?
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39085

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Was mijn shop ooit, heb ik een paar maanden terug bij QFF ondergebracht, maar de hoster heeft ondanks dat ik netjes betaald heb voor Pritoz, ook pritoz offline gehaald, terwijl ik hem meer dan 5 keer gevraagd heb om Pritoz aan de QFF hosting te hangen...

Anyways, ligt achter me, Pritoz heeft me al 90.000 euro gekost, en ach het was leuk, er lopen nog steeds wat BN'ers en heel veel andere mensen (er zijn meer dan 10.000 shirts verkocht in 2008 en 2009) in de shirts die ik bedacht en ontworpen heb alleen waar ik zelf geen rooie cent aan overhield omdat een of andere motherfucker me er keihard mee genaaid heeft...

Dus het was vrij makkelijk dat los te laten voor mij...

En verder geen dank, ik zal dat adsense even goed bekijken en fixen, laat je wel weten waarneer dat gelukt is, ik ga weer ff verder artikeltjes uitwerken...

L8rz
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Vortex

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39096

• kraven
Ok, als je de shop niet nodig hebt....

Anders moet je ff het domein in eigen beheer nemen, heb ik je shop zo weer overeind
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39100

• Neut
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Kan ik m'n karma niet verkopen voor QFF merchandise ofzo.
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39626

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
N.A.V. van gesprek in de shout is het idee ontstaan om de shout sneller te maken/te koppelen ?? met die van FB . zodat de site zelf ook wat sneller word.

ideeën hier over hier graag neerplempen

opmerking van de dag 'dan kunnen we allemaal tegelijk online zijn' +10

topic even stickie gemaakt totdat we eruit zijn
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39627

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Sja, als die shout via FB gekoppeld word, dan is dat los van ons 'account' hier. Ik heb trouwens geen zin in een shout waarin ieder klakkeloos een andere naam kan krijgen. Maar dat is mijn mening.

Betreft snelheid, sja, dat is een terugkomend verhaal. Ik heb ook al -tig keer mijn hulp aangeboden mbt snelheid, maar ook het restylen van het forum (want ik vind het er persoonlijk niet uit zien, dit forum). Daarnaast kan het forum overzichtelijker. Dit is geen kritiek, maar ik denk dat bijv. vooral de inhoud handiger kan. Er word nu vrijwel niks in het forum nieuw gepost (nieuw topic) omdat menigeen geen enkel idee heeft waar wat te plaatsen.
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39628

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
vaste naam kan je toch instellen ? en shout hier op qff servert maar een turboversie ???
niet te snel anders kunnen we hem niet bij houden.

Dat het forum niet te doorzoeken valt heb je wel gelijk in er is teveel voor dit design. uit jasje gegroeid.
Maar het meest erger ik me soms aan de traagheid als er meer dan ?? mensen online zijn duurt het tussen de 5 en 10 minuten voordat de zoekmachine iets doet. Na of tijdens een uitzending van veroniqa is het niet te doen hier en dat kost ook reagluurders aan de andere kant ik hoef geen super hippe niet zijnde qff site, het zijn hier de mensen die het doen de rest is leuk maar bijzaak.
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39641

• kraven
combi schreef:
vaste naam kan je toch instellen ? en shout hier op qff servert maar een turboversie ???
niet te snel anders kunnen we hem niet bij houden.

Dat het forum niet te doorzoeken valt heb je wel gelijk in er is teveel voor dit design. uit jasje gegroeid.
Maar het meest erger ik me soms aan de traagheid als er meer dan ?? mensen online zijn duurt het tussen de 5 en 10 minuten voordat de zoekmachine iets doet. Na of tijdens een uitzending van veroniqa is het niet te doen hier en dat kost ook reagluurders aan de andere kant ik hoef geen super hippe niet zijnde qff site, het zijn hier de mensen die het doen de rest is leuk maar bijzaak.

Versie op de server zou wel eens een probleem kunnen zijn gezien de vraatzucht van Joomla mbt server resources

Betere optie zou zijn losse versie geïnstalleerd op 1 van mijn servers?

Naam vast instellen is ook wel te regelen.

Algehele snelheidsprobleem, tja het blijft Joomla he?
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39651

• Toxopeus
  • Afwezig
  • Administrator
Dromen schreef:
Sja, als die shout via FB gekoppeld word, dan is dat los van ons 'account' hier. Ik heb trouwens geen zin in een shout waarin ieder klakkeloos een andere naam kan krijgen. Maar dat is mijn mening.

Betreft snelheid, sja, dat is een terugkomend verhaal. Ik heb ook al -tig keer mijn hulp aangeboden mbt snelheid, maar ook het restylen van het forum (want ik vind het er persoonlijk niet uit zien, dit forum). Daarnaast kan het forum overzichtelijker. Dit is geen kritiek, maar ik denk dat bijv. vooral de inhoud handiger kan. Er word nu vrijwel niks in het forum nieuw gepost (nieuw topic) omdat menigeen geen enkel idee heeft waar wat te plaatsen.

Ik vind het feit dat de hoofdartikelen op een schermpje voorbij wel mooi maar het zou denk ik ook fraai zijn als de rest van de onderwerpen langs beide zijkanten staan.
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39652

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Joomela is ook goed voor ons bejaarden bloggers, 75+ blog qff

Maar zonder geheid de snelheid loopt de laatste tijd heel ver terug. Met qff 2.0 was dat ook zo totdat er niet meer mee te werken viel en qff 3.0 er kwam. Ik zou het fijn vinden als het nu niet zover hoeft te komen.
Ik zelf kan helaas niks met joomela dus weet ook niet of er wat aan gedaan kan worden, of dat het bij joomela hoort.

Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39657

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Het lijkt me stug dat alles uitsluitend de schuld is van Joomla want er zijn vast meer sites die daarmee werken.
Antwoord Quote

Re: Aanpassingen 1 jaar, 9 maanden geleden #39660

• kraven
Toch wel. Echt grote sites die Joomla gebruiken werken met raid clusters met gigabytes aan swap files, gemiddeld 16 CPU's en meer RAM dan ik ooit nodig heb gehad LOL

Tis gewoon log,en wat erger is het is onnodig log.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
QFF IDEEËNBUS
Tijd voor maken pagina: 0.53 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld