Inmiddels neemt CNN het estafette stokje over. Nu is Kony dé werkelijke schurk en daarmee verdwijnt dus da aandacht van de "key issue".
..."Joseph Kony: Brutal warlord who shocked world"...
edition.cnn.com/2012/03/09/world/africa/uganda-kony-profile/index.html?hpt=hp_c3
Waar ik eigenlijk geinteresseerd in ben is of de reactie op het Kony 2012 filmpje is gemonitoreerd. Tegenwoordig wordt er namelijk zo ontzettend veel data verzameld!
In amper één week tijd is het filmpje inmiddels 50 miljoen keer bekeken. We weten inmiddels met zijn allen dat zélfs de electro-magnetische effecten van collectieve (emotionele) gebeurtenissen kunnen worden gemonitoreerd.
Daarbij is deze zelfde week onze zon nogal prominent actief. Ook daarvan weten we inmiddels met zijn allen dat
de zon geo-electro-magnetische effecten heeft op ons en die van ons effecten heeft op die van de zon.
O.a. is het collectieve electro-magnetisch effect van de mens duidelijk in kaart gebracht tijdens de gebeurtenissen van 9/11.
Nu is het hele Kony verhaal niet zo'n plotselinge gebeurtenis als 9/11.
Maar 50 miljoen emotionele belevingen n.a.v. dat filmpje, dat in één week tijd zou toch aanzienlijke data moeten gaan verstrekken.
Het klinkt wat omslachtig, maar als doormiddel van dergelijke acties de collectieve reacties van de (schaap)mens in kaart kan worden gebracht, dan ontstaat hiermee concrete data dat kan worden toegepast voor nabije collectief gestuurde gebeurtenissen.
"We" zijn inmiddels op diverse fronten opzoek naar de bron code - de heilige graal. Alle ontwikkelingen gaan tenslotte hand in hand. CERN op zoek naar Higgs-Bosson, NASA op zoek naar de bron van het ontstaan, Wereldwijd zijn mensen opzoek naar zichzelf - in zich zelf... de bron.
Wellicht nog een partij dat juist wil voorkomen dat "wij" die broncode niet zélf vinden, maar dat die partij de mogelijkheid vindt om ons collectief te weerhouden van die broncode.
Maar goed, wellicht verdwijn ik zelf nu in de Vortex van mijn eigen gedachtengoed.
Ik ga er van uit dat er héél véél goede en
positieve ontwikkelingen gaande zijn. Ik noemde het al eens eerder... In Zuid-America (Colombia geloof ik) zijn al diverse malen grote criminele opgepakt, dankzij vredeliefende collectieve acties van burgers. De burgers pikten het gewoonweg niet meer en zette massaal acties op. In plaats van angstig weg te duiken, namen groepen burgers massaal het heft in eigen handen en konden levensgevaarlijke criminelen worden geindentificeerd. Daarmee dreven zij, zónder "slag of stoot" én zonder leger, gevaarlijke criminelen in de handen van politie en justitie. (Dit is al eens ergens op QFF vermeld, wellicht in de Dump of in het Occupy topic).
Zéér moedige acties welke gehandeld werden vanuit positiviteit.
Het is juist die positiviteit die wij met zijn allen hoog in het vaandel dienen te houden. "Ratten" hebben namelijk een gruwelijke hekel aan positieve mensen die contstant maar vriendelijk blijven (ofwel niet hun ziel verkopen).
Even een zijsprongejte...
Net nadat ik dit schreef, viel het volgende filmpje mijn FB brievenbus binnen. CNN doet verslag over Reiki (Energy Healing).
Let óók eventjes op wat de mooie donkerbruine verslaggeefster zegt in haar eind quote (op 6:54)...: