Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
POLITIEK / OORLOG
Het Kony2012 initiatief
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Het Kony2012 initiatief
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52280

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Het Kony2012 initiatief
Antwoord Quote
We willen u bedanken: ninti

Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52281

• ThaViking
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Goed artikel Dolle,laat ook weer goed zien hoe makkelijk je eigenlijk te bespelen bent en hoe moeilijk het is om de juiste conclusie te trekken over dingen. Hoop dat dit mensen nog meer mensen wakker maakt over hoe makkelijk propaganda (of een gedachtegoed) verspreid kan worden via sociale netwerken. Neemt niet weg dat er wel degelijk dingen gebeuren daar waar best aandacht aan besteed mag worden maar dan wel zoals dat meisje in het 1ste filmpje zegt op de juiste manier en met de juiste (recente) informatie door de mensen die werkelijk willen helpen zonder er Rijk aan te worden.
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52283

• ninti
  • Afwezig
  • Administrator
Dank je Dolle Eland
Ben het met Thaviking eens dat het wellicht heel veel meer mensen de ogen heeft geopend voor het feit ze gemanipuleerd worden. "building consensus" zoals dat zo mooi heet, om vervolgens naast olie diamant en goud te gaan mijnen. Kunnen die arme kindertjes daar mooi weer dienst doen maar dan is het niet erg want Kony is dood!! (?)
tja moeilijk om niet cynisch over te zijn maar gelukkig gisteravond in 1 van de vele actualiteiten programmas wel 1 man gehoord die de waarheid kon vertellen, en dat geeft me dan weer moed.
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52285

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Inmiddels neemt CNN het estafette stokje over. Nu is Kony dé werkelijke schurk en daarmee verdwijnt dus da aandacht van de "key issue".

..."Joseph Kony: Brutal warlord who shocked world"...
edition.cnn.com/2012/03/09/world/africa/uganda-kony-profile/index.html?hpt=hp_c3

Waar ik eigenlijk geinteresseerd in ben is of de reactie op het Kony 2012 filmpje is gemonitoreerd. Tegenwoordig wordt er namelijk zo ontzettend veel data verzameld!

In amper één week tijd is het filmpje inmiddels 50 miljoen keer bekeken. We weten inmiddels met zijn allen dat zélfs de electro-magnetische effecten van collectieve (emotionele) gebeurtenissen kunnen worden gemonitoreerd.

Daarbij is deze zelfde week onze zon nogal prominent actief. Ook daarvan weten we inmiddels met zijn allen dat de zon geo-electro-magnetische effecten heeft op ons en die van ons effecten heeft op die van de zon.

O.a. is het collectieve electro-magnetisch effect van de mens duidelijk in kaart gebracht tijdens de gebeurtenissen van 9/11.

Nu is het hele Kony verhaal niet zo'n plotselinge gebeurtenis als 9/11.
Maar 50 miljoen emotionele belevingen n.a.v. dat filmpje, dat in één week tijd zou toch aanzienlijke data moeten gaan verstrekken.

Het klinkt wat omslachtig, maar als doormiddel van dergelijke acties de collectieve reacties van de (schaap)mens in kaart kan worden gebracht, dan ontstaat hiermee concrete data dat kan worden toegepast voor nabije collectief gestuurde gebeurtenissen.

"We" zijn inmiddels op diverse fronten opzoek naar de bron code - de heilige graal. Alle ontwikkelingen gaan tenslotte hand in hand. CERN op zoek naar Higgs-Bosson, NASA op zoek naar de bron van het ontstaan, Wereldwijd zijn mensen opzoek naar zichzelf - in zich zelf... de bron.
Wellicht nog een partij dat juist wil voorkomen dat "wij" die broncode niet zélf vinden, maar dat die partij de mogelijkheid vindt om ons collectief te weerhouden van die broncode.

Maar goed, wellicht verdwijn ik zelf nu in de Vortex van mijn eigen gedachtengoed.

Ik ga er van uit dat er héél véél goede en positieve ontwikkelingen gaande zijn. Ik noemde het al eens eerder... In Zuid-America (Colombia geloof ik) zijn al diverse malen grote criminele opgepakt, dankzij vredeliefende collectieve acties van burgers. De burgers pikten het gewoonweg niet meer en zette massaal acties op. In plaats van angstig weg te duiken, namen groepen burgers massaal het heft in eigen handen en konden levensgevaarlijke criminelen worden geindentificeerd. Daarmee dreven zij, zónder "slag of stoot" én zonder leger, gevaarlijke criminelen in de handen van politie en justitie. (Dit is al eens ergens op QFF vermeld, wellicht in de Dump of in het Occupy topic).

Zéér moedige acties welke gehandeld werden vanuit positiviteit.

Het is juist die positiviteit die wij met zijn allen hoog in het vaandel dienen te houden. "Ratten" hebben namelijk een gruwelijke hekel aan positieve mensen die contstant maar vriendelijk blijven (ofwel niet hun ziel verkopen).

Even een zijsprongejte...
Net nadat ik dit schreef, viel het volgende filmpje mijn FB brievenbus binnen. CNN doet verslag over Reiki (Energy Healing).
Let óók eventjes op wat de mooie donkerbruine verslaggeefster zegt in haar eind quote (op 6:54)...:

Laast bewerkt: 1 jaar, 2 maanden geleden Door Het Dolle Eland.
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52288

• taigitu
  • Afwezig
  • Junior QFF-er
Het Dolle Eland schreef:

Even een zijsprongejte...
Net nadat ik dit schreef, viel het volgende filmpje mijn FB brievenbus binnen. CNN doet verslag over Reiki (Energy Healing).

Even een reactie op je zijsprongentje.....
Energetische manieren van healing is inherent aan de mens.
Wij zijn energie (licht), en zenden en ontvangen continue op verschillende frequenties.
Er is een voortdurende uitwisseling van informatie met alles om ons heen.
Ook wat wij zien als 'dode' materialen, zoals een steen, heeft een meetbare energie.
Wat mensen dus beschouwen als onzin (New Age) zoals Reiki en vele andere namen die aan deze manier van healing worden gegeven wordt steeds duidelijker. Het zal in de toekomst zeker geïntegreerd worden met de reguliere geneeswijze.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Het Dolle Eland

Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52293

• dutchdevil
  • Afwezig
  • Antonaki
Well said Dolle ! Je kunt direct aan de slag bij de CIA. Deze erbij : www.news.com.au/world/kony-are-you-a-sceptic-or-a-soldier-of-peace/story-e6frfkyi-1226294890606

mensen moeten leren eerst na te denken. Emotie is een mooi iets maar ons ratio hebben we niet voor niets.
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52311

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
dutchdevil schreef:
Well said Dolle ! Je kunt direct aan de slag bij de CIA. Deze erbij : www.news.com.au/world/kony-are-you-a-sceptic-or-a-soldier-of-peace/story-e6frfkyi-1226294890606

mensen moeten leren eerst na te denken. Emotie is een mooi iets maar ons ratio hebben we niet voor niets.

Ah! mooi, wat schuift het

Antwoord Quote

Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52315

• fr3bzy
  • Aanwezig
  • Administrator
awww mah heart is bleeeeeeeding....i will now support mah politicians to send troops to africa and bring democracy to all these poor children !

heerlijk die linke linkse bleedingheart propaganda...
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52316

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Nou zeg! ik krijg wél héél snel antwoord op mijn vraag, welke ik in deze post plaatste. Probeert Facebook mij iets te vertellen ofzo .....

Germany’s biggest newspaper, BILD, reported in June about the preparations NASA is making to monitor the higher levels of solar activity expected in the next few years, predicted to reach a maximum in 2012.

The subject of the sun, its increased activity and its possible impact on us is finally entering the mainstream media also in Europe.

BILD emphasizes the potential disruption that a gigantic solar storm could cause. It describes a “horror scenario” of “silence, darkness, chaos” as electricity grids, mobile phones, GPS, TV and radio cease to function.

But there is scientific evidence that the increase in the solar activity could give a significant boost to human consciousness and to spiritual evolution. Even some scientists argue that it could open the door to a new era.

This is because human beings constantly generate electromagnetic fields around our bodies depending on the thoughts and feelings we have. These fields in turn, are constantly interacting with many other electric and magnetic fields on the planet earth, in the solar system and in universe.

Solar activity impacts our electric and magnetic fields every day. The sun interacts directly with our DNA and stimulates changes in biosynthesis in our cells.

Dr. Dieter Broers in his book "(r)evolution 2012" gives an example of just how powerful an impact eletrostatic fields can have. He writes that Ciba Geigy applied for a patent that “used the short-term application of electrostatic fields to get useful and desirable qualities of fish.” Fish that were put in these electrostatic fields bred at 100% to 300% higher rate than the control fish, the scientists found.

Meer... > hier <

Voor mij nu nóg meer reden om vanavond wederom eventjes een nieuw artikeltje te tikken. Tevens naar aanleiding een item dat mij gisteravond eventjes regelrecht trof rijdens het kijken van een nieuwe docu-film over John of God.
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52320

• pilgrim
  • Afwezig
  • Super QFF-er
bring on the flares!!!!
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52354

• combi
  • Afwezig
  • Administrator

Het is juist die positiviteit die wij met zijn allen hoog in het vaandel dienen te houden. "Ratten" hebben namelijk een gruwelijke hekel aan positieve mensen die constant maar vriendelijk blijven (ofwel niet hun ziel verkopen).

ff uitstapje naar dit boek (pdf) wat ik inmiddels al voor een paar mensen gekocht heb.

Hier in boeken topic : www.quofataferunt.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=62&id=105&limit=15&limitstart=165&Itemid=120#50883

Krijg je wel eens dingen naar je hoofd geslingerd waarvan
je denkt: huh? Dit gaat niet over mij !
Dan heb je te maken met projectie .

Ratten projecteren eigenschappen van zichzelf die ze niet waar willen hebben op jou.
De rat wil zich ontdoen van zijn eigen negatieve gedachten
en frustraties en slingert ze jou naar je hoofd.
Zo ‘zuivert’ hij zichzelf ervan. Bizar ?
Tja, je moet het wel weten , anders ga je nog aan je
verstand twijfelen want hij doet dit zeer frequent.

En daarom herken je zoveel niet van waar de rat je allemaal voor
uitmaakt en wat hij je toedicht .
Je speelt de rat in de kaart als je je verdedigt en roept ‘ik ben niet gek ’, ‘ik ben niet agressief’.
Argumenteren met een rat is zinloos. Hem een vraag stellen
ook, je krijgt nooit een rechtstreeks antwoord.
Als iemand dit met je doet , zeg je alleen maar ‘dat zeg jij ’.
Speel het spelletje niet mee anders ben je rattenvoer !

Kony 2012: The Good Intentions vs The Real Intentions

www.mathaba.net/news/?x=630005
Laast bewerkt: 1 jaar, 2 maanden geleden Door combi.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: blackbox, Het Dolle Eland, ninti

Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52607

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
www.dejaap.nl/2012/03/13/waar-kony-was-zijn-nu-de-crisistoeristen/
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52630

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Nu een tegenwoord tegen al het critiek dat het Kony2012 initiatief heeft mogen ontvangen...

..."The bottom line is: A young man devotes nine years of his life to fight murder, rape and mutilation, he produces a video that goes viral and galvanizes mostly young Americans to show concern for needy villagers abroad — and he’s vilified?

I don’t know if this initiative will make a difference. But if I were a Congolese villager, I would welcome these uncertain efforts over the sneering scorn of do-nothing armchair cynics
"...

Lees het hele artikel op: www.nytimes.com/2012/03/15/opinion/kristof-viral-video-vicious-warlord.html?_r=4&src=tp

Tja.... de zee ligt binnenkort vól met BinLadens, Kony's en wie weet ik nog meer.....
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52634

• fr3bzy
  • Aanwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Re: Het Kony2012 initiatief 1 jaar, 2 maanden geleden #52636

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
OLIE OLIE OLIE OLIE OLIE OLIE OLIE OLIE OLIE OLIE OLIE !!!!!

Ondanks de Global Warming (scam) moet er OLIE worden gepompt!

Steengoeie TV serie van de BBC. Maakt FF duidelijk hoe die "Zwarte Industrie" werkt. Een écht must see!

Laast bewerkt: 1 jaar, 2 maanden geleden Door Het Dolle Eland.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
POLITIEK / OORLOG
Tijd voor maken pagina: 0.58 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld