En opeens is er een akkoord... Met VIJF PARTIJEN!!! ROFLOLOLOLOL!!!
Alle plannen om te bezuinigen op ontwikkelingsgeld zijn terug gedraaid en wie mag er betalen? Het volk GODVERDOMME.
Brandstofprijzen die niet meer te betalen zijn, 21%(!!!) BTW. Dit is toch godverdegodverdegodverdomme niet te geloven.
Werkelijk waar, werkelijk... Echt, ongelooflijk, woorden schieten te kort. Wat worden wij kei- en keihard in onze aars genomen.
Ik vraag mij serieus heel hard af waarom ik nog werk.
Ik schreef een tijdje geleden al over dat
verhaal rondom ontwikkelingshulp , en er is gewoon geen woord over gelogen. Dat het zó hard en opzichtig zou worden gespeeld wist ik niet.
Bronnen rond het overleg melden aan NU.nl dat het akkoord een stevig vergroeningspakket bevat. Ook is er sprake van een extra belasting voor ondernemers.
Echt mensen, na alles wat wij afgelopen 2 jaar geschreven en gelezen hebben. Wij hebben hier serieus alles voorspeld. De groene revolutie = marktwerking. Niks meer niks minder. Wij roepen het al maan-den! Al jaren! En iedereen trapt erin.
Ik lach me serieus de ballen uit mijn broek. Dat de mensen dit, wat er afgelopen week gebeurd is, geloven. Dat de mensen dit serieus(!!) *rofl* nemen.
Diep van binnen verscheur ik me van frustratie. Enigzins wil me niet opwinden omdat het zo nutteloos is, maar wat moet ik dan doen? Alles maar toe laten?