Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
GESCHIEDENIS / &ZO
De waarheid achter de Maya kalender
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #146

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #2992

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Owwww, goody! Cool, kan ik me vragen kwijt!!

Thanx peepz!

*Duikt wat dieper in de materie*
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3040

• wodan
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Overigens betekent het feit dat de Maya-kalender GEEN doomsday voorspelt nog niet dat er niks hoeft te gebeuren of gaat gebeuren op de beoogde einddag.

Als diegenen die aanslagen plegen zoals op 9/11 zo van symbolische waarden van data e.d. houden, kunnen ze juist zo'n datum als 21 december 2012 kiezen om eens groots uit te pakken. Uiteraard dan met de boodschap: zie je nou wel dat de maya-doomsdayvoorspelling klopte (evenals andere doomsday voorspellingen)?
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3042

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
@ Wodan: Welkom!

Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.

Wat je zegt gaat niet helemaal op, aangezien we die datum van 21-12-2012 niet kunnen controleren. In onze telling mist er al een paar jaar, laat staan over een periode die de duur van de kalender omvat. En ja er gaat ook vast iets gebeuren, op die bewuste datum waarvan we de nauwkeurigheid niet kunnen checken, namelijk dat de stand van de aarde, zon, maan en planeten binnen het universum een bepaalde ronde heeft afgelegd alvorens weer aan een nieuwe te beginnen. Niets anders dan het veranderen van de kosmische materie in en om ons heen. De samenstelling is echter niet hetgeen dat veranderd maar de stand ten opzichte van andere onderdelen en dat zou dan inderdaad ons doen en laten wel weer eens kunnen beïnvloeden.

En natuurlijk kunnen scenario schrijvers achter de schermen een mooi evenement bedenken dat plaats zal moeten / kunnen vinden op die 21ste van de 12de van 2012...

Maar het kan ook gewoon de hele dag regenen of sneeuwen of wat dan ook...

Get my point?
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3051

• DDWW
We gaan allemaal doooooooood...
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3052

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Nee man niet dood!

Maar: deaud!
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3053

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Zal ik iedereen die dit topic okee vind eens een andere kijk geven? Nou ja, geven.....interessante tip voor weken en weken studieplezier.

Wel eens gehoord van "Project Looking Glass"?............nee? Ga maar zoeken en neem de Maya-kalender mee.......als je niet weet waar je heen moet dan wijs ik wel een beetje de weg............

....toe maar, is interessant....
NWO
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3071

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
projectcamalot.com?
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3073

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
projectcamalot.com?

Sure. En Divine Cosmos.
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3076

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van projectcamalot, maar ik zal dr eens naar kijken
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3079

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van projectcamalot, maar ik zal dr eens naar kijken

Project looking glass,.....de rest is niet belangrijk.....er is iets grappigs mee in relatie met de maya kalender. Je kan het ook gewoon goeggelen, info zat.......
:-*
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3092

• nova
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Wat is het dan...heb net een paar youtube filmpjes bekeken (project camelot) maar die gozer die er zogenaamd iets van weet ''irriteerd'' me. Als je het mij vraagt zuigtie het uit zn duim en voor de rest staat er niet zoveel over op het net behalve de project camelot/ david wilcock gerelateerde info.

Owja...en iets over Project looking glass, een 1 of ander software project onder GPL om een vernieuwend 3D desktop Environmont te creeëren voor linux...maar daar gaat het hier geloof ik niet over enige leuke link die hiermee gepaart gaat is het verhaal van 3d naar 5d / vernieuwende 3d environmont..geintje....

So fill us in ..if u will, something funny?
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3095

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Wat is het dan...heb net een paar youtube filmpjes bekeken (project camelot) maar die gozer die er zogenaamd iets van weet ''irriteerd'' me. Als je het mij vraagt zuigtie het uit zn duim. voor de rest staat er niet zoveel over op het net behalve de project camelot/ david wilcock gerelateerde info.

Owja...en iets over een software packet genaamd GLD om een vernieuwend 3D desktop Environmont te creeëren voor linux...maar daar gaat het hier geloof ik niet over enige leuke link die er hier gepaart gaat is het verhaal van 3d naar 5d/ vernieuwende 3d environmont..geintje.

So fill us in ..if u will, something funny?

Heee, vluchtige nova,.....duuveltje uit een doosje.! HAI.

Geen video's kijken,....lezen......er staat in de post "een paar weken" studieplezier,....zal ik het dan na een paar uur veklappen denk je?.....you ought to know me much better that that!

Nee, dit is 1 van die dingen waar mensen vooral ZELF achter dienen te komen. Nogmaals ik help een ieder op weg, maar men moet zelf lopen. Dit is 1 van die dingen die ik op Nibbie niet kon doen. Hier wel.

Zoals ik al zei in de introductie: ".......i will never tell what is not to be said".

Bewustwording is een ACTIEF proces. Anderen kunnen alleen maar assisteren....eerst zelf zoeken.

NWO
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3099

• nova
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Weetje wat het is..voor mij, ik heb hier een aantal jaar geleden al het 1 en ander over gelezen en gehoord in filmpjes en als ik heel eerlijk ben boeit het me net te weinig om er weer opnieuw in te duiken..

Misschien ben ik iets te voorbarig maar misschien als je er iets meer over kwijt geeft herinner ik het me weer en vallen dingen weer op zn plaats.

Call me lazy maar dit onderwerp trekt mijn attentie niet zo..tenzij je me kunt overtuigen dat het de moeite meer dan waard is..dus misschien als je iets meer uit de doeken kunt doen kun je mij (en anderen misschien ook) triggeren om er alsnog in te duiken.

Nova
Antwoord Quote

De waarheid achter de Maya kalender 2 jaren, 8 maanden geleden #3103

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Weetje wat het is..voor mij, ik heb hier een aantal jaar geleden al het 1 en ander over gelezen en gehoord in filmpjes en als ik heel eerlijk ben boeit het me net te weinig om er weer opnieuw in te duiken..

Misschien ben ik iets te voorbarig maar misschien als je er iets meer over kwijt geeft herinner ik het me weer en vallen dingen weer op zn plaats.

Call me lazy maar dit onderwerp trekt mijn attentie niet zo..tenzij je me kunt overtuigen dat het de moeite meer dan waard is..dus misschien als je iets meer uit de doeken kunt doen kun je mij (en anderen misschien ook) triggeren om er alsnog in te duiken.

Nova

Nee, joh! Ik zou echt de allerlaatste zijn die JOU lazy zou noemen! Here's the thing........Als ik dat hier nu neer ga zetten zou ik het voor een aantal anderen verpesten.........zo is het.
QFF (of in elk geval NWO) is meer dan dat je opmerkt en ziet.......

Dus,.....nu ik je aandacht heb......nu kun je twee dingen doen:

1: Ff wachten of een beetje gaan lezen hier en daar (of alleen wachten)

2: Zeggen van : "Fuck it!", en je bent weg........

Maar als je het echt heel, heel , heel , HEEL erg graag wil weten...........dat zien we dan wel weer.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
GESCHIEDENIS / &ZO
Tijd voor maken pagina: 0.63 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld