Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
GESCHIEDENIS / &ZO
Strange History
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Strange History
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23164

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er

"Kan het niet gewoon een superieure beschaving zijn in plaats van 'buiten aards"?
Absolutely. Sterker nog, ikzelf ben er van overtuigd dat dat zo is.

FF tussedoor.. wat is denk jij het hele eiereten met orion?

Hoor je vanavond ben nu op het werk.
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23168

• BL@DE
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
@ BLA@DE wat vind je van post 93 dan?

Een post die stemt tot nadenken...
De vorm die wij hebben komt niet zomaar uit de lucht vallen, de Hebreeuwse vlam letters bevestigen dat min of meer voor mij. Wij zijn in mijn ogen de personificatie van God in de menselijke vorm.
Als er "broeders" zijn hebben die volgens mij niet de intentie om ons uit te vagen, anders hadden ze dat allang geleden kunnen doen.

Even een HELE domme vraag van mijn kant:

De kennis die onderling in broederschappen is bewaard, wordt derhalve ook geheim gehouden.

Met welk doel?

Om de koning van alle koningen te kunnen worden, en blijven.
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23186

• pilgrim
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ik ook Anti, we zijn het helemaal eens

agreed
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23252

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator

Hoor je vanavond ben nu op het werk.

ok.

??
"There are only 2 mistakes that one can ever make along the path to truth: not starting and not going all the way." - Buddha
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23261

• hotspot
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
www.quofataferunt.com/index.php?option=com_content&view=article&id=715:strange-history&catid=77:psychologie-gnostiek-religie&Itemid=95#comment-22265

Marrreeeeeuuu, verder niemand die iets in deze kan uitdiepen, of tegen argumenten geven?

Even over die "vliegmachines": Dat oude beschavingen het een en ander wisten over basic aerodynamica wil natuurlijk helaal niet zeggen dat ze echt over vliegtuigen e.d. beschikten. Het is veel waarschijnlijker dat kleine houten modelletjes simpelweg voor de sport of entertainment gebruikt werden; als je er op de juiste manier mee gooit blijft zo'n ding best lang zweven. De boomerang bestaat immers ook al duizenden jaren en laat dus zien dat men al ver voor de komst van echte vliegmachines al met aerodynamica kon werken. Dat die modelletjes verbeeldingen zouden zijn van echte vliegtuigen vind ik heel erg vergezocht.
Waarom? Waarom is dat ver gezocht???? VIND je dat alleen zo omdat het niet past in je eigen wereldbeeld of.....?

*FEAR BASED DENIAL* (?)

Nee, zoals ik al zei is het niet vreemd dat oude volkeren het een en ander wisten van aerodynamica of daar in ieder geval tot op zekere hoogte mee om konden gaan, kijk maar naar de pijl en boog en de boomerang.
Dat ze houten modelletjes konden maken die, als je ze op de juiste manier gooit, een tijdje door de lucht bleven zweven is dus helemaal niet vreemd.
Daarbij zien die modelletjes er uit als dieren die kunnen vliegen, niet als daadwerkelijke vliegtuigen inclusief cockpit, motoren, etc. dus het is veel waarschijnlijker dat die geïnspireerd zijn op de natuur die ze elke dag zagen. Bovendien waren vrijwel alle grote beschavingen zeer accuraat in het vastleggen van alles wat belangrijk was en zoiets als een vliegtuig zou zo opzienbarend geweest zijn dat je tal van gedetailleerde referenties terug zou moeten vinden en dat is niet zo. Dat staaft de hypothese dat die dingen niet bepaald bijzonder of belangrijk waren maar voor 'luchtige' activiteiten gebruikt werden.
De technologie en de opeenstapeling daarvan, die nodig zou zijn om een vliegtuig te bouwen, zou in alle facetten van zo'n beschaving terug te vinden zijn, van de manier waarop ze hun huizen bouwden tot en met hun oorlogsvoering zeg maar. Het feit dat we daar niks van zien zegt genoeg.

Het heeft dus niks met "fear based denial" te maken zoals jij insinueerde, maar gewoon met de waarschijnlijkheden en de feiten op een rijtje.
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23262

• blackbox
  • Aanwezig
  • Administrator
Bovendien waren vrijwel alle grote beschavingen zeer accuraat in het vastleggen van alles wat belangrijk was en zoiets als een vliegtuig zou zo opzienbarend geweest zijn dat je tal van gedetailleerde referenties terug zou moeten vinden en dat is niet zo.

Er zijn nog echt veel plekken die niet eens ontdekt zijn. Ook ontbreekt het aan de juiste personen die bij de opgravingen zijn. Dus misschien wordt het wel simpelweg niet gezien of gelinkt.
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23271

• hotspot
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Bovendien waren vrijwel alle grote beschavingen zeer accuraat in het vastleggen van alles wat belangrijk was en zoiets als een vliegtuig zou zo opzienbarend geweest zijn dat je tal van gedetailleerde referenties terug zou moeten vinden en dat is niet zo.

Er zijn nog echt veel plekken die niet eens ontdekt zijn. Ook ontbreekt het aan de juiste personen die bij de opgravingen zijn. Dus misschien wordt het wel simpelweg niet gezien of gelinkt.

Dat het niet ontdekt is maakt het natuurlijk niet waarschijnlijker.
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23315

• wodan
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Natuurlijk niet waarschijnlijker? Troje is ongeveer 2500 jaar oud en is pas ongeveer 150 jaar geleden ontdekt (waar andere archeologen er in eerste instantie van uit gingen dat Troje slechts een verhaal was en nooit echt bestaan had).

Moet je nagaan wat er qua informatie te vinden kan zijn over beschavingen die al meer dan 10.000 jaar verdwenen zijn. Dat ligt nog wel wat dieper verborgen dan een Pompeii of Troje. Bedenk daarbij ook eens wat een grote vloed met documenten kan doen (of überhaupt wat er qua documentatie allemaal nog kan zijn of verweerd is in de loop der jaren) :-*

Beetje buiten de 'box' durven denken is niks mis mee...
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23328

• hotspot
  • Afwezig
  • QFF Gold Member

Natuurlijk niet waarschijnlijker? Troje is ongeveer 2500 jaar oud en is pas ongeveer 150 jaar geleden ontdekt (waar andere archeologen er in eerste instantie van uit gingen dat Troje slechts een verhaal was en nooit echt bestaan had).

Moet je nagaan wat er qua informatie te vinden kan zijn over beschavingen die al meer dan 10.000 jaar verdwenen zijn. Dat ligt nog wel wat dieper verborgen dan een Pompeii of Troje. Bedenk daarbij ook eens wat een grote vloed met documenten kan doen (of überhaupt wat er qua documentatie allemaal nog kan zijn of verweerd is in de loop der jaren) :-*

Beetje buiten de 'box' durven denken is niks mis mee...

De moderne archeologie is ook nauwelijks 150 jaar oud dus in dat opzicht is Troje nog snel gevonden. Met out of the box denken is niks mis, maar men moet wilde speculaties niet met conclusies verwarren.
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23524

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
www.amorc.nl/index.php?id=98&L=ikkduldekehn
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 5 maanden geleden #23535

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
www.amorc.nl/index.php?id=98&L=ikkduldekehn

Hmmmm,......uhhm. Eigenlijk staat bovenstaande link (de inhoud daar van tenminste) volstrekt haaks op zo'n beetje alles wat ik in dit topic heb gepost.

Met out of the box denken is niks mis, maar men moet wilde speculaties niet met conclusies verwarren.

@hotspot.
Gebeurt dat dan?

Ik bedoel, verder op trek jij de conclusie dat het je sterk lijkt dat er ooit vliegtuigen in de Oudheid rondvlogen en dat de gevonden modellen misschien wel "speelgoed"o.i.d. had kunnen zijn. Vind ik nogal een wilde speculatie. Ik bedoel, wie sleutelt nou zonder voorbeeld iets in elkaar wat zou kunnen vliegen? En met zulke verfijning en oog voor stroomlijn en proportie?

En hoezo is de wetenschap maar 150 jaar oud? Da's niet waar. Wetenschap is zou oud als de mens! Punt. Het verschil van wetenschap van toen en van nu is groot.

"We zijn al meer vergeten dan we ooit zullen weten".
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 4 maanden geleden #23548

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Het 'punt' is, is dat dat soort 'dingen' ('vliegtuigjes' e.d.) voor als bijv. als speeldgoed kunnen worden gezien. En zo ook oude plaatjes / schriften / schilderijen.

Dit komt omdat wij zelf ook zoveel dingen in het leven hebben, zoveel spullen, veel is 'zinloos'. Als wij een tekening maken staan er ook veel 'zinloze' dingen op die wij 'normaal' vinden.

Maar ga nu eens duizenden jaren terug. Jij hebt de kennis en de middelen (en bent een van enigsten) om een tekening te kunnen maken; dan heeft ongetwijfeld álles wat jij schrijft een betekenis.

Daarom vind ik dingen als 'speelgoed' en 'geen betekenis' ook volstrekt kansloze redenaties, vooral ook omdat het n.b. wetenschappers / archeologen zijn die dit soms opperen.
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 4 maanden geleden #23550

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
Domschappers

Agnosten

*Fear Based Denial*
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 4 maanden geleden #23551

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
*Fear based denial*

(Thanks guys)
Antwoord Quote

Strange History 2 jaren, 4 maanden geleden #23552

• hotspot
  • Afwezig
  • QFF Gold Member

Met out of the box denken is niks mis, maar men moet wilde speculaties niet met conclusies verwarren.

@hotspot.
Gebeurt dat dan?

Ik bedoel, verder op trek jij de conclusie dat het je sterk lijkt dat er ooit vliegtuigen in de Oudheid rondvlogen en dat de gevonden modellen misschien wel "speelgoed"o.i.d. had kunnen zijn. Vind ik nogal een wilde speculatie.

Extraordinary claims require extraordinary evidence. Gezien het gebrek aan bijzonder sterke aanwijzingen dat er vliegtuigen in de oudheid rondvlogen vind ik het net zo waarschijnlijk dat Centaurs en Pegasi echt bestaan hebben. Dat het eventueel om speelgoed kan gaan is inderdaad een veronderstelling, speculatie, en geen definitieve conclusie.

Ik bedoel, wie sleutelt nou zonder voorbeeld iets in elkaar wat zou kunnen vliegen? En met zulke verfijning en oog voor stroomlijn en proportie?

Je vergeet de menselijke inventiviteit en voorstellingsvermogen. Het vermogen om bij toeval iets te ontdekken en dat aan te passen en te verbeteren tot er iets bruikbaars uitkomt. De pijl en boog ging ook niet over 1 nacht ijs, het komt voort uit een opeenstapeling van vaardigheden die steeds verfijnder werden. Als ik naar de plaatjes kijk in het artikel dan neem ik aan dat ze vogels als voorbeeld namen. Er zijn ook dergelijke modelletjes gevonden die op insecten lijken dus het lijkt er op dat ze voorbeelden namen uit hun alledaagse werkelijkheid. Da Vinci nam ook vogels als voorbeeld voor zijn vliegmachine-concepten.

En hoezo is de wetenschap maar 150 jaar oud? Da's niet waar. Wetenschap is zou oud als de mens! Punt. Het verschil van wetenschap van toen en van nu is groot.

De moderne archeologie is 150 jaar oud, dat stond er letterlijk. Je zou inderdaad kunnen zeggen dat wetenschap zo oud is als de mens, vandaar ook al die mooie uitvindingen.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
GESCHIEDENIS / &ZO
Tijd voor maken pagina: 0.67 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld