FF tussedoor.. wat is denk jij het hele eiereten met orion?
@Vrillon.
Tsja, het "Orion mysterie". Laten we (voor het gemak en herkenbaarheid) Orion vergelijken met de pyramides die de Egyptenaren (hahahahah) hebben gebouwd. Die dingen staan inderdaad gelijk aan het sterrenbeeld Orion, Orion's Belt om precies te zijn. Zelf de rivier de Nijl is geintegreerd en zou je kunnen zien als de melkweg.
Toeval of?.......Ik kan me zo voorstellen dat vele duizenden jaren geleden er misschien "iets" gebeurd is wat te maken heeft met Orion. Het zou kunnen zijn dat de Aarde een zooi meteorieten heeft gekregen vanuit die richting.
Als ik zeg duizenden jaren geleden dan ga ik niet direct uit dat de Aarde op dezelfde plaats in tijd (de) ruimte innam. Dat zou ook volstrekt belachelijk zijn om "aan te nemen". Ook zijn de (atmosferische) omstandigheden nu veel anders dan toen.
Orion en ruimte reizigers? NIET met de huidige afstand tussen Orion en Aarde. Mochten er al (STEL!!) mannetjes in schepen hier zijn gekomen (of nog komen, STEL!!) dan moet de afstand relatief klein zijn.
Dus conclusie, beste Vrillon: Het kan heel goed zijn dat er ooit vanuit Orion een gebeurtenis heeft plaats gevonden die de mens vele duizenden jaren heeft onthouden en uitgebeeld heeft in o.a. Gizeh. Na verloop van tijd is deze gebeurtenis enigszins gemythologiseerd en NOG veel later zo fantastisch neergezet door b.v. New Age met alles er op en er aan.
Channelings, afbeldingen van de "schepen" en hun bemanning, intenties de hele mikmak.
Kweennie of je er iets mee kan maar dit is het antwoord. Sorry dat het ff duurde
MVG
Nexion2