Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NATUUR / ASTRONOMIE
the spirit molecule DMT
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

the spirit molecule DMT
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #211

• blackbox
  • Afwezig
  • Administrator
the spirit molecule DMT
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5564

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Wat me altijd intens bijgebleven is, is een bezoek aan een museum in Valencia, alwaar naast een bepaalde slinger (waar Dromen momenteel een boek over aan het lezen is) een zeer interessant stukje info over het DNA uit de spreekwoordelijke doeken werd gedaan!

Dat was in dit museum:

http://www.gogalavanting.com/storage/article_photos/view-from-abroad/arts-and-sciences-museum-valencia.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1233343095473

http://farm1.static.flickr.com/63/223909789_6f1bdfe9fb.jpg?v=0

Ben er daarna nog 3 x geweest, als je daar ooit bent en je hebt de kans om er eens heen te gaan, moet je echt doen!

EDIT: Moet ik wel mijn verhaal afmaken, aldaar was er dus een wetenschapper waarvan gezegd werd dat hij naast de ontdekking van een aantal belangrijke DNA eigenschappen ook nog eens verantwoordelijk werd gehouden voor een van de eerste succesvolle experimenten met DMT. DMT is mij te heftig, ik heb er meermaals over na lopen denken maar ik ben al über creabea van mezelf en bevrees het ergste...
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5567

• DDWW
(DMT) is a naturally occurring hallucinogenic drug of the tryptamine family. This drug is found not only in many plants[3], but also in trace amounts in the human body, where its natural function remains undetermined. Structurally, it is analogous to the neurotransmitter serotonin (5-HT) and other hallucinogenic tryptamines such as 5-MeO-DMT, bufotenin (5-OH-DMT), and psilocin (4-HO-DMT). DMT is created in small amounts by the human body during normal metabolism[4] by the enzyme tryptamine-N-methyltransferase. Many cultures, indigenous and modern, ingest DMT as a psychedelic, in either extracted or synthesized forms.[5] When refined, DMT is a clear to white, crystalline solid. However, DMT found on the illicit market is commonly impure and may appear yellow, orange, or salmon in color, unless special care has been taken to remove these impurities. Such impurities result from degradation or originate from plant matter from which the DMT may have been extracted.

The Anunnaki (also transcribed as: Anunna, Anunnaku, Ananaki and other variations) are a group of Sumerian, Akkadian and Babylonian deities. The name is variously written "da-nuna", "da-nuna-ke4-ne", or "da-nun-na", meaning something to the effect of 'those of royal blood'[1] or 'princely offspring'.[2] Their relation to the group of gods known as the Igigi is unclear - at times the names are used synonymously but in the Atra-Hasis flood myth they have to work for the Anunnaki, rebelling after 40 days and replaced by the creation of humans.

DMT Entities Anunnaki Ayahuasca w guest Dr Ede Frecska Part 1

more on youtube..
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5568

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
"Drugs 'r bad, mkay?"

Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5569

• PakNak
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Hoe kom ik daar aan
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5571

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Hoe kom ik daar aan

Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5572

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Tja dat dacht ik dus ook eerst, hoe kom ik eraan, maar zoals ik hier boven al aangaf, ben ik van mzelf al te actief en über creabea en alle dagen heel druk enzo en volgens sommige nog autistisch ook LOL anyways dus leek het me al met al bij nadere overdenking en weloverwogen nadenken alles behalve een verstandig product om eens te gaan gebruiken voor wat gedrugsperimenteer
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5573

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Tja dat dacht ik dus ook eerst, hoe kom ik eraan, maar zoals ik hier boven al aangaf, ben ik van mzelf al te actief en über creabea en alle dagen heel druk enzo en volgens sommige nog autistisch ook LOL anyways dus leek het me al met al bij nadere overdenking en weloverwogen nadenken alles behalve een verstandig product om eens te gaan gebruiken voor wat gedrugsperimenteer

Kijk een beetje uit met die shit!.........just be careful........en neem wat je ziet niet AL te seriues en betrek het vooral niet in je (dagelijkse) realiteit.

"Kerk en Staat dient gescheiden te blijven".
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5576

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
nah laat ik het zo zeggen ik ken mezelf

Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5579

• Bodo
  • Afwezig
  • Junior QFF-er
Mooie topic, heb ook al een tijdje lopen rondneuzen met die term.
Ik ging direct maar even zoeken naar interessant stuk maar kon hem niet direct weer terugvinden.

Wel stuitte ik net op een link naar stanford, info met name over pijnappels en reptielen..

Op een andere site las ik dat op de 49e dag tijdens de zwangerschap van een vrouw er enorme DMT-waarden in het bloed worden aangetroffen.

Vanuit een religieuze hoek stelde men dat 49 dagen na de bevrediging (pasen) de bevruchting plaats vindt (pinksteren).

Ná de DMT boost is er sprake van een embryo en maakt het hoopje cellen ook zelf DMT.

THE PINEAL GLAND AND PINEAL TUMOURS
Chapter 15 - Prof Josephine Arendt:
A single daily light pulse of suitable intensity and duration in otherwise constant darkness is sufficient to phase shift and to synchronize the melatonin rhythm to 24 hours in animals. Phase shifting and entrainment (synchronisation with an appropriate phase) have been demonstrated in humans with suitable intensity and duration of light treatment. However, the relative contribution of light to the in a normal environment with other time cues remains to be fully determined. Studies in Antarctica suggest that a structured social routine in a dim light environment suffices to synchronize melatonin to 24hours. However, many blind people with no conscious or unconscious light perception living in a normal social environment show 'free running' or abnormally synchronised melatonin and other circadian rhythms. Moreover the incidence of circadian desynchrony, with its attendant sleep and other problems, is directly related to the degree of light perception of the individual. The less light the more likely is desynchrony to occur, and subjects with no eyes have all shown this phenomenon to date.
link

stuffin' muffin
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5585

• mrslucy
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Kan dmt ook vrijkomen na het koken van de vlies van de vliegerzwam?????Dat zou verklaren waarom ik na het drinken daarvan,24 uur later nog aan het flippen was.(nog bedankt he broer)
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5588

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Kan dmt ook vrijkomen na het koken van de vlies van de vliegerzwam?????Dat zou verklaren waarom ik na het drinken daarvan,24 uur later nog aan het flippen was.(nog bedankt he broer)

HAHAHAHHAHA, nee zussie dat heet "muskarine"..........maf he?
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5589

• PakNak
  • Afwezig
  • Super QFF-er
De vlies van vliegerzwam..lol..allemaal goeie tips hier
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5598

• blackbox
  • Afwezig
  • Administrator
Als het over 'Sun-worshipping' gaat..zou de zon een soort van 'code' kunnen zenden. Zat zo ff te brainstormen omdat alles terug te leiden is naar magnetisme/energie...
Antwoord Quote

the spirit molecule DMT 2 jaren, 8 maanden geleden #5603

• nova
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Alles draait om de zon dat is de code. hehe

Over dmt, opiaten waaronder dmt zorgen er voor dat je meer patronen gaat waarnemen (dopamine toename en serotine etc) maar dit zorgt er in de meeste gevallen ook voor dat je patronen waar gaat nemen die er eigenlijk helemaal niet zijn...je kunt dus een overkill aan patronen gaan zien met alle gevolgen van dien (je ziet door de bomen het bos niet meer etc. zweeft met je voetjes van de vloer..)

Schizofrenen zien ook teveel patronen daarom is er een link tussen schizofrenie en bepaalde drugs en kan het dus ook getriggerd worden door drugs.

Drugs kunnen dus voordelen hebben, je kunt creatiever van geest worden spirituele ingevingen krijgen maar er gaan zeker ook evenveel (al dan niet meer) nadelen mee gepaart. Daarnaast ben je onder invloed van drugs vele malen ontvankelijker voor all sorts of things...
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NATUUR / ASTRONOMIE
Tijd voor maken pagina: 0.55 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld