Ja ik ben er op het moment ook niet echt bewust mee bezig ofzo, tis dat dit topic omhoog kwam, maar zoals ik al zei, het zal bij een ieder 'anders' in elkaar zitten en/of werken...misschien zijn ze voor sommigen overbodig...tis ook maar een heel algemeen verhaaltje natuurlijk ook om mensen er bewust van te laten geraken dat er 'meer' in en om de mens speelt.....tis leuk om mee te beginnen als je nooit in contact bent geweest met spirituele/occulte zaken, en dat het voor jou anders werkt lijkt me vrij duidelijk in deze.
10-4. Tsja zo denk ik er ook over, hoor maar dat wist je al.
Maar nu ik toch bezig ben met persoonlijke shizzle (ode aan FR3) toen ik een jaar of 17 was had ik een vriendin(netje) en haar moeder was behoorlijk "paranormaal". Al vanaf dag 1 vertelde ze mij de kleur van mijn aura en meer van die Kyrlian achtige dingen. Zo ook mijn chackra's. Dus op een gegeven moment ben ik zo'n beetje wat van haar gaan leren en gaandeweg kwam ik dus bij de chackra's aan.
"Uhhhmm, ik wil graag wat meer weten en kunnen van en met chackra's, hoe zien die dingen er eigenlijk uit?"
Die vraag begreep ze dus niet omdat ik de rest wel "op pikte".
"Nou, ik zie ze gewoon niet ook niet bij mezelf. Ik voel ze ook niet en als ik de oefeningen doe word ik letterlijk misselijk". (anno 2011 nog steeds.
Daar begreep ze dus helemaal niets van, omdat dat volgens de esoterie nergens op slaat.
Nou ja, dat dus.