Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Organen Doneren? Wel of niet?!
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #301

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8289

• blackbox
  • Aanwezig
  • Administrator
Ik vraag me oprecht af waarom er zo veel energie wordt gestoken in het doneren van organen. Ze kunnen beter al deze energie in Stamcel technologie steken...

Want als jij een donor orgaan krijgt, moet je je hele leven medicijnen slikken tegen het 'afstoten' van het orgaan wat over is gezet...

Meestal wordt de levensduur maar kort verlengt..
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8293

• wodan
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Meestal wordt de levensduur maar kort verlengt..

Alsnog vind ik dat als ik dood ben, ze gewoon de delen van mijn lichaam mogen gebruiken, want ik heb er zelf toch niks meer aan.

Bovendien kan het geen kwaad om mijn enorme hart en super hersenen eens in een willekeurige Nederlander te plaatsen.. daar wordt de wereld een betere plek van
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8296

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Ik ben ook donor! Paar jaar terug donor geworden.

Toch heb ik op dit moment mijn twijfels, en wellicht dat ik dit ga veranderen tot geen donor. De reden hiervoor is omdat ik, door de inzicht die ik nu heb, wel een beetje ben geloven in 'amor fati'. Wat mijzelf ook is overkomen...

En @ BB, over Stamcel technologie krijg ik eerlijk gezegd ook mijn vraagtekens.

'Vroeger', dat wil zeggen, een aantal jaar geleden toen ik nog niet bekend was met occult / gnostiek / etc., toen ik nog dacht dat het nieuws 'echt' waar was en dat de media objectief was, toen was ikzelf fanatiek donor en voor stamcel technologie en ontwikkelingshulp.

Ontwikkelingshulp organisaties krijg
en van mij geen enkele euro meer. Zoals ik zei twijfel ik erg over donoren en tot slot heb ik mijn twijfels over stamcel onderzoek. Evenals gen manipulatie. Betreft gen / stamcel onderzoek heb ik verschillende redenen voor. Een daarvan is dat het hier begint, maar waar eindigd het?! Over -tig jaar kun je je eigen kind voledig samen stellen, kleur ogen, lengte, gewicht. Meid: dikke tieten blond haar. Jongens: dikke lul en breed gespierd. Een ander argument is: watnou wanneer dit soort informatie / kennis in verkeerde handen valt?! En bovenal zal het toch maar om een ding gaan: geld verdienen.
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8297

• wodan
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Toch heb ik op dit moment mijn twijfels, en wellicht dat ik dit ga veranderen tot geen donor. De reden hiervoor is omdat ik, door de inzicht die ik nu heb, wel een beetje ben geloven in 'amor fati'. Wat mijzelf ook is overkomen...

Is het donor worden of een donororgaan krijgen misschien niet ook onderdeel van het lot?
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8306

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator

Is het donor worden of een donororgaan krijgen misschien niet ook onderdeel van het lot?

Jep, precies! Daar dacht ik ook al aan Dus min of meer maakt het geen ruk uit wat je doet (om even in de zin van 'het lot' te spreken).
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8308

• BL@DE
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
Mij niet gezien, je bewustzijn wordt in je organen gevormd en niet zoals velen denken in je hersens.

Als je dus dood bent ontsteigt je bewustzijn naar een ander level.
Maar wat als je organen weer tot leven worden gewekt in een ander lichaam, dus ander bewust-zijn?

Als de creator gewild had dat organen uitwisselbaar waren, had ie het wel anders in elkaar gezet.
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8309

• DDWW
Mij niet gezien, je bewustzijn wordt in je organen gevormd en niet zoals velen denken in je hersens.

Als je dus dood bent ontsteigt je bewustzijn naar een ander level.
Maar wat als je organen weer tot leven worden gewekt in een ander lichaam, dus ander bewust-zijn?

Als de creator gewild had dat organen uitwisselbaar waren, had ie het wel anders in elkaar gezet.

Ja met connectoren, plug & play
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8310

• Op die fiets!
Ik laat enkel inwendige organen na, geen weefsel e.d. huid is ook een orgaan, vandaar de term 'inwendig' (maar je kan altijd nog van gedachte veranderen!)
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8311

• wodan
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Het is dan toch wel apart dat mensen waarbij sommige organen stopten met functioneren, geestelijk gewoon nog prima functioneren, maar mensen met een een kwaal aan hun hersenen soms juist een ander persoon worden.

Laten we er maar gewoon van uit gaan dat je bewustzijn niet afhankelijk is van een orgaan meer of minder .. zeker aangezien alle organen vergaan na verloop van tijd.

Hersenen en hart zijn overigens ook organen. Verschil is echter dat alle organen aangestuurd worden vanuit deze twee centrale plekken.

En als de creator het niet had gewild, dan was het helemaal niet mogelijk geweest. Het is net zoiets als zeggen dat homoseksualiteit een fout van de natuur is en niet is zoals het bedoeld is ... als het er is of als het mogelijk is, dan is het ook zo bedoeld.

Ik probeer overigens niemand over te halen om ook donor te worden...
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8312

• pilgrim
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Jep, precies! Daar dacht ik ook al aan Dus min of meer maakt het geen ruk uit wat je doet (om even in de zin van 'het lot' te spreken).

hoe heet dat gezegde ook alweer.
quo fata ....nog wat.

ik ben al donor geloof ik.
verder doneer ik dagelijk eea terug aan de natuur als eerbetoon
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8316

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
@ Octopus,

Als je 'overlijd' dan verlaat je geest het lichaam. Wat er daarna allemaal gebeurd weet ik niet. Maar dat je geest geen deel meer van je lichaam is, lijkt me redelijk zeker (mijn mening, geen feit).

Dus wat er daarna met je lichaam gebeurd zal ik me weinig zorgen om maken
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8361

• BL@DE
  • Aanwezig
  • Super QFF-er

Het is dan toch wel apart dat mensen waarbij sommige organen stopten met functioneren, geestelijk gewoon nog prima functioneren, maar mensen met een een kwaal aan hun hersenen soms juist een ander persoon worden.

Laten we er maar gewoon van uit gaan dat je bewustzijn niet afhankelijk is van een orgaan meer of minder .. zeker aangezien alle organen vergaan na verloop van tijd.

Hersenen en hart zijn overigens ook organen. Verschil is echter dat alle organen aangestuurd worden vanuit deze twee centrale plekken.

En als de creator het niet had gewild, dan was het helemaal niet mogelijk geweest. Het is net zoiets als zeggen dat homoseksualiteit een fout van de natuur is en niet is zoals het bedoeld is ... als het er is of als het mogelijk is, dan is het ook zo bedoeld.

Ik probeer overigens niemand over te halen om ook donor te worden...

Bedankt voor je mening, die overigens goed doordacht is
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8369

• BL@DE
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
@ Octopus,

Als je 'overlijd' dan verlaat je geest het lichaam. Wat er daarna allemaal gebeurd weet ik niet. Maar dat je geest geen deel meer van je lichaam is, lijkt me redelijk zeker (mijn mening, geen feit).

Zorgen heb je niet meer als je dood bent, dat is zeker.
Antwoord Quote

Organen Doneren? Wel of niet?! 2 jaren, 7 maanden geleden #8370

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
@ Octopus,

Zorgen heb je niet meer als je dood bent, dat is zeker.

Is dat zo??!
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Tijd voor maken pagina: 0.60 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld