Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
De helden van de Scarface bende
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

De helden van de Scarface bende
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 10 maanden geleden #35880

• SupRemE
  • Afwezig
  • Super QFF-er
enige info omtrent gladio voor Sup....??????
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 10 maanden geleden #35884

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Er is een gladio topic hier op QFF Supreme...

quofataferunt.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=268:gladio-en-de-oranjes
Antwoord Quote
We willen u bedanken: SupRemE

De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38876

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
De politie is in verband met de gewelddadige overal op een vestiging van waardetransportbedrijf Brink's in Amsterdam op zoek naar een 'zwaargewond persoon die geen plausibel verhaal heeft over het opgelopen letsel'.

Mensen die een dergelijk persoon kennen, worden verzocht zich te melden bij de politie. Vandaag werden bovendien foto's vrijgegeven van een herdenkingslicht en bloemen op een stuk vangrail aan de A2 bij Waardenburg. Rechercheurs zijn op zoek naar mensen die meer kunnen vertellen over de herkomst van deze attributen.

Naar schatting zes mensen waren op 29 juni betrokken bij de gewelddadige overval. Zij crashten op de A2, toen zij werden achtervolgd door de politie. Na dit ongeluk verschenen ineens de bloemen op de plek van het onheil. De criminelen gingen er na de crash in een gestolen auto vandoor.

Bron: www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/08/politie_zoekt_zwaargewonde_man.html
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38877

• Toxopeus
  • Aanwezig
  • Administrator
Ja vandaag vonden "ze" ook een gedenkteken bij de vangrail van de A2 in de veronderstelling dat er iemand is omgekomen.
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38878

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
een diss naar de politie wellicht?

Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38879

• Toxopeus
  • Aanwezig
  • Administrator
baphomet schreef:
een diss naar de politie wellicht?

Was gewoon in het nieuws hoor. Overigens en ik zeg het maar nog een keer, ik heb 666keer meer respect voor de Scarface bende dan die Q*twouten.
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38881

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
ja nee lol haha ik weet dat het in het nieuws was maar ik zat gewoon eens te denken kunnen dat lichtje en dat bosje bloemen niet een diss naar de politie zijn? of wellicht een dwaalspoor dat bewust geplaatst is? En die zwaargewonde die ze zoeken is die door kogels van de politie geraakt tijdens de diverse schotenwisselingen?

En respect voor wouten heb ik ook niet meer, hebben ze deels aan hun eigen handelen te danken!

Sommige agenten zijn namelijk oprecht dikke vette butjes!
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38882

• Toxopeus
  • Aanwezig
  • Administrator
Die diss denk ik heel erg hard aan, zo van fuck you!! Overigens denk ik dat 88% van de wouten lijdt aan een soort ambtenaar autisme, totaal geindroctrineerd en geloven in regels zijn regels. Mijn vriendin gaat binnenkort ook ontslag nemen. Bij defensie dan.
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38883

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Tja ik ben ook bewust niet terug gegaan op het wandelpad van defensie of justitie... Ik kan niet meer werken voor dit soort instellingen en of instanties...

En inderdaad zo van "Fuck You Dutch Police Force!" zo is dat bosje bloemen met kaarsje bedoeld geweest... Of is er wellicht een NL agent zwaargewond geraakt / dood en willen ze dit verzwijgen en was dat daarom door die Belgisch / Franse bende daar neergelegd?

Tja vragen vragen vragen... Gladio heb ik inmiddels afgestreept in het lijstje mogelijkheden...
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38884

• Toxopeus
  • Aanwezig
  • Administrator
Als het Gladio zou zijn dan waren er meer slachtoffers geweest en een totaal ander doel. Ik denk en dat weet ik zeker uit verhalen van ex-collega's dat er een soort mini-Gladio is maar dan voor andere doeleinden...

Misschien gewoon Servische lui met eer en geweten die wat willen halen?
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38886

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
In die hoek heb ik ook nog wel zitten denken (Servisch of andere voormalig Joegoslaven) maar ik kom telkens terug bij Belgisch / Frans met mogelijk Algerijnse achtergronden, dit baseer ik op mijn eigen bevindingen die ik weer baseer op de beelden van de bende leden die ik heb gezien op beeld tot nu toe, maar allicht moet ik er toch eens even wat dieper induiken...

En ja Gladio was inderdaad anders te werk gegaan en daarnaast denk ik oprecht dat gladio zoals het bedoeld was compleet opgedoekt is... Wellicht dat er nog wat versplinterde cellen overeind zijn gebleven die gewoon stug doorgaan met een missie waarvan feitelijk gesteld kan worden dat de missie er niet meer is noch uitgevoerd zou moeten worden... Vraag me niet waarom maar ik denk gewoon dat er van die volhardende idioten zijn die niet willen dat het stopt en daardoor gewoon gefocust wachten op een moment om alsnog een of andere debiele actie uit te voeren. Die bende van Nijvel had trouwens wel een aantal interessante links naar Gladio...
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door baphomet.
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38887

• Toxopeus
  • Aanwezig
  • Administrator
Ja heb je m'n laatste postings nog gezien omtrent Gladio? In Belgie zit dat nog diep. En ik ken een aantal potentiele gekken die ïets willen doen".
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38890

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Ja die heb ik zeker gelezen die laatste posts van jou in het gladio topic:

quofataferunt.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=268:gladio-en-de-oranjes

En dat soort 'gekken' daar lopen er vast nog de nodige van rond, dat geloof ik graag. En ik denk persoonlijk dat de daad van die Breivik ook nog wel het een en ander te weeg gaat brengen. En dan denk ik dus dat er 'gekken' die het Gladio gedachtegoed aanhangen op gaan staan en mogelijk heel erg domme en verkeerde dingen gaan doen...

Veel KMAR hier in Assen sinds een paar dagen trouwens, ik zie ze gewoon rondjes karren om de JWF kazerne, duidelijk een bepaalde vorm van verhoogde bewakings-activiteiten... Kan door de mast komen natuurlijk, of is er soms een andere reden voor de in mijn ogen verhoogde veiligheidsmaatregelen die Defensie heeft getroffen...

Ik kan me even geen andere redenen bedenken waarom er anders iedere 20 minuten een KMAR auto langs een bepaalde route aan het rijden is...

Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38893

• kraven
Dendorion schreef:
Dit is er toch ook echt eentje uit het topsegment zo zie je ze niet meer vaak

En dan ook nog ontkomen met de hedendaagse technieken? Hilarische Fail voor de politie.. Of zit hier meer achter?

Mijn gedachte gaat ook uit naar omgekochte Agenten ofzo .

Vooral doordat de achtervolgende agenten aan een paar dingen niet hebben gedacht.

1.Waarom geen helikopter? (Vanwege storm werd gezegt) Storm was ver noordelijk getrokken rondt die tijd.

2. Waarom geen wegblokkade? ( Vanwege het civiele verkeer op de wegen werdt gezegt)

Als een auto vanaf Adam op de A2 rijdt zonder er vanaf te wijken zou het toch niet te moeilijk zijn om op een punt als Eindhoven een wegblokkade neer te zetten en het civiele verkeer om te leiden? Verder lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er op dat tijdstip nog veel verkeer rijdt. Ook vraag ik mij af Overvallers met automatische wapens en waarsch nog wat rest explosieven is toch een groter gevaar voor het verkeer dan een blokkade...

3. Snelle Volvo's van KLPD waren niet in de buurt ? ( Hoorde gister de simpele verklaring de KLPD stopt er om 1 uur mee) WTF!? Dus snachts is als het ware de weg open voor criminelen en kunnen ze overal mee wegkomen!?

Onze politie heeft een aantal divisies die hier snel en krachtig hadden kunnen ingrijpen maar dit werd niet gedaan de collega's werden nieteens gewaarschuwd.
Toch vraag ik me stiekem wel af hoeveel geld ze nu daadwerkelijk buit hebben gemaakt als ze nu slim zijn zijn ze allang met de noorderzon vertrokken.

Al met al is dit een stinkend zaakje er kloppen gewoon een aantal factoren niet. En nogmaals bewijst het maar weer eens wat voor een dikke FAIL ons politiesysteem eigenlijk is!

Idd de politie is een lachertje lees maar eens hier en hier Pakkans 2(ja twee) %!!!!
Antwoord Quote

Re: De helden van de Scarface bende 1 jaar, 9 maanden geleden #38895

• Toxopeus
  • Aanwezig
  • Administrator
Ja bij ons ook. Naast Winschoten is er ook een KMAR post en ze gaan regelmatig langs ons heen...
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Tijd voor maken pagina: 0.56 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld