Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Greenpeace is hypocriet
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1

Greenpeace is hypocriet
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36813

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Greenpeace is hypocriet
Antwoord Quote

Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36814

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
De Groene Erwten zijn hypocriet.
Ooit, toen ik nog een jong vrij electroontje was, heb ik meegevaren op zo'n rubberbootje.
Dikke pret en het gevoel dat je wat nuttigs deed.

Ook toen al waren er directeuren die er prima van konden leven.
Zal nu wel helemaal een corporate business zijn geworden, nog net niet beursgenoteerd maar beslist sponsoring-fahig.
En na afloop van de werkdag stapt men in de dikke Audi of in de zakenjet.
Laast bewerkt: 1 jaar, 10 maanden geleden Door FreeElectron.
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36823

• Toxopeus
  • Aanwezig
  • Administrator
Ach, ik wordt van dat soort groene gasten ook zo kotsmisselijk van! Net als die veganistische gasten, die hebben bijna het bedrijf van m'n vader kapotgemaakt!!
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36824

• ThaViking
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Ben er eigenlijk al jaren lid van.
Zat er ook al aan te denken om het stop te zetten...alleen maar omdat die bestuurders enzo zoveel opstrijken en nou het idee erbij wat ze allemaal in die kantoren hebben.
Ik ga zelf nog eens speuren, als ik teveel weggegooid geld zie dan zet ik het stop...genoeg is genoeg.

Niet dat alles slecht is wat zij doen, maar ik krijg er wel een beetje de pest aan als je ziet hoeveel geld er aan de spreekwoordelijke 'strijkstok' blijft hangen...(wordt steeds erger naar mijn mening). En dat is erg jammer, goede doelen zouden niet zoveel geld voor eigen zak moeten houden.
Ik snap best dat een deel naar mensen gaat die zicht inzetten en er hun dagelijkse werk van hebben gemaakt, voor die mensen ook niks anders dan lof.
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36827

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
ThaViking schreef:

Ik snap best dat een deel naar mensen gaat die zicht inzetten en er hun dagelijkse werk van hebben gemaakt, voor die mensen ook niks anders dan lof.

Die lui die jij ziet in die bootjes of vastgeketend aan hekken zijn vrijwilligers en idealisten die geen cent krijgen.
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36828

• Toxopeus
  • Aanwezig
  • Administrator
Voor die lui 100 punten maar de laag erboven...
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36829

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Het zat er aan te komen dit artikel.

Ik was al beetje bezig met een artikel betreft Green Peace.
Maar uit respect voor de 'onderste laag' (vrijwilligers) én de mensen met de goede intenties aldaar heb ik er verder niets mee gedaan.

Maar in de hogere lagen is het allemaal één pot nat. Het WNF, Rode Kruis... noem maar op. Té dikke auto's, té veel belangenverstrengelingen, té veel eliten.

Ik heb enige tijd geleden contact opgenomen met diverse afdelingen van GP, en diverse redacties van GP wat betreft HAARP. Gesproken over de milieu gevolgen ervan én dat HAARP met haar risico's zelfs serieus is besproken binnen het EU-parlament. Velen van jullie kennen de documenten nog wel.

GP Zweden wist van niets en haakte snel het gesprek af.
GP Nederland geloofd niet in dat soort zaken en eigenlijk ook nooit in verdiept (tja ze lullen ook zo'n een onzin in het EU-parlament).
GP België kreeg ik uiteindelijk een serieuze reactie en die heb ik uiteindlijk veel materiaal toegestuurd, tot grote dank. Daarna niets meer gehoord, maar het contact aldaar was wél érg geinteresseerd. Wellicht is er dus ergens een balletje aan het rollen die wij nog niet zien. Soms hebben dingen de tijd nodig.

Maar de bovenlagen.... nee!

De onderlagen, mensen zoals jij én ik..... ja!
Maar ik denk dat we daar GP en andere organisaties niet meer voor nodig hebben. Maar dat loslaten is voor velen nog érg moeilijk....

Laast bewerkt: 1 jaar, 10 maanden geleden Door Het Dolle Eland.
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36831

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Meest recente laatst bekend gemaakte gegevens...

Greenpeace Liesbeth van Tongeren € 126.901

Bron: www.wanttoknow.nl/overige/het-salaris-van-goede-doelen-stichtingsbestuurders/

Plus dat deze mevrouw nog de nodige nevenfuncties had...

Een van de graaiers dus...
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36832

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Liesbeth graait u bij GroenLinks...

www.liesbethvantongeren.zinnebeeld.nl/
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36833

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Een rasechte graaister overigens...

Van Tongeren haalde in 1978 aan de Vrije Universiteit haar kandidaatsexamen rechten. Daarna studeerde ze Internationaal Recht aan de Universiteit van Amsterdam. In 1983 rondde zij haar doctoraal af. Vanaf 1984 werkte zij in Australië als directeur van organisaties die zich inzetten voor daklozen en vluchtelingen. Ook richtte zij centra op voor mishandelde vrouwen en voor vreedzame conflictbemiddeling. In 1992 keerde ze terug naar Nederland en werkte in 1993 voor IMCO, het provinciaal ondersteuningsinstituut van Noord-Holland. Tussen 1994 en 1997 werkte ze als directeur van een Haagse vrouwenopvang, van 1998 tot 2001 als senior projectadviseur Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling van de gemeente Amsterdam en van 2001 tot 2003 als Directeur Sociale Zaken van de gemeente Purmerend. Van Tongeren heeft voorts bestuurlijke functies gehad bij Europese lobbyorganisatie Women on Top en bij een onderneming in duurzaam vastgoed.

In 2003 begon Van Tongeren als directeur van Greenpeace. In die functie nam zij deel aan verschillende acties. Zo was zij onder meer betrokken bij een actie waarbij basaltblokken in de Noordzee werden gegooid om overbevissing te voorkomen. Bij een andere actie, tijdens het uitdelen van folders bij de Hofvijver, werd zij opgepakt, maar uiteindelijk werd ze vrijgesproken. Voor haar werk bij Greenpeace werd zij opgenomen in de "Duurzame 100" van het dagblad Trouw.

Van Tongeren is thans Tweede Kamerlid voor GroenLinks. Het partijcongres plaatste haar als nummer zes op de kandidatenlijst. Zij is woordvoerder klimaat, energie, milieu, natuur en verkeer van de GroenLinks fractie.

Bron: nl.wikipedia.org/wiki/Liesbeth_van_Tongeren
Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36834

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Dezelfde Liesbeth van Tongeren die nu kamerlid Groen Slinks is?

www.dagelijksestandaard.nl/2011/03/liesbeth-van-tongeren-herschrijft-de-logica

Wanneer verdient de mens meer dan een ton? Heldere vraag toch? Antwoord is al minstens net zo duidelijk, als je meer dan €100.000 verdient. Waarom is dit Koffiehoeknieuws? Welnu, omdat dit niet voor iedereen even duidelijk is. Liesbeth van Tongeren, voormalig directeur van Greenpeace en nu Kamerlid voor Groenlinks, wist even niet meer dat haar oude salaris van €101.465 euro meer dan een ton was. Althans, dat was het wel, maar eigenlijk niet, want ze moest er allemaal dingen van betalen. Ik citeer:

Vraag: U verdiende zelf ook meer dan een ton bij Greenpeace.

LvT: Nee

Vraag: Het staat in het jaarverslag

LvT:... maar dat is dan bruto-bruto

Vraag: Er staat, salaris directeur: 101.465 euro

LvT: Oké. Maar als er staat 'meer dan een ton' denk je al snel aan meer ... Je moet ook kijken naar de verantwoordelijkheden. Greenpeace haalt per jaar meer dan 23 miljoen euro op aan fondsen en heeft meer dan honderd werknemers. Ik ben kostwinnaar thuis, met een vriend en een zoon. Ik moet de rekeningen betalen en de huur opbrengen.

Juist ja. Dus als je echt iets met je geld moet doen, dan is de balkenende-norm ineens niet de balkenende-norm? Dat nieuws wordt vast warm ontvangen in de bankensector. Als dit ook is hoe Greenpeace haar 'wetenschappelijke' rapporten opstelt, dan is het binnenkort echt gedaan met onze groene ridders....

(FE: tja, ik ben ook kostwinner, moet ook de huur opbrengen, en heb ook een vrouw maar dan weer geen kinders. Dat geeft maar een veel te grote footprint weetjewel).

Antwoord Quote

Re: Greenpeace is hypocriet 1 jaar, 10 maanden geleden #36835

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Maar volgens de onderstaande link graait ze tegenwoordig zonder neveninkomsten...

www.tweedekamer.nl/images/Nevenfunctieoverzicht_2011_118-146807.pdf
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Tijd voor maken pagina: 0.56 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld