Het zat er aan te komen dit artikel.
Ik was al beetje bezig met een artikel betreft Green Peace.
Maar uit respect voor de 'onderste laag' (vrijwilligers) én de mensen met de goede intenties aldaar heb ik er verder niets mee gedaan.
Maar in de hogere lagen is het allemaal één pot nat. Het WNF, Rode Kruis... noem maar op. Té dikke auto's, té veel belangenverstrengelingen, té veel eliten.
Ik heb enige tijd geleden contact opgenomen met diverse afdelingen van GP, en diverse redacties van GP wat betreft HAARP. Gesproken over de milieu gevolgen ervan én dat HAARP met haar risico's zelfs serieus is besproken binnen het EU-parlament. Velen van jullie kennen de documenten nog wel.
GP Zweden wist van niets en haakte snel het gesprek af.
GP Nederland geloofd niet in dat soort zaken en eigenlijk ook nooit in verdiept (tja ze lullen ook zo'n een onzin in het EU-parlament).
GP België kreeg ik uiteindelijk een serieuze reactie en die heb ik uiteindlijk veel materiaal toegestuurd, tot grote dank. Daarna niets meer gehoord, maar het contact aldaar was wél érg geinteresseerd. Wellicht is er dus ergens een balletje aan het rollen die wij nog niet zien. Soms hebben dingen de tijd nodig.
Maar de bovenlagen.... nee!
De onderlagen, mensen zoals jij én ik..... ja!
Maar ik denk dat we daar GP en andere organisaties niet meer voor nodig hebben. Maar dat loslaten is voor velen nog érg moeilijk....