Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
En nu echt opstaan!
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

En nu echt opstaan!
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #37848

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Dromen schreef:

Politiek is geen optie. Je werkt je niet 'ff' in een jaar, of vier jaar, of 5 jaar, naar de bovenste regionen. En dit is precies de reden waarom politiek niet veranderd. Politiek is namelijk netwerken, connecties leggen en bovenal: bij elkaar in de kont kruipen. Nee, dat is serieus zo. Je komt alleen maar verder in de politiek als je iedereen te vriend houd (dan word je naam genoemd...). En zo kom je vanzelf op een kiezerslijst.

Hoe snel rees de ster van Pim?
Uit het (politieke) niets!

Bedenk ook dat Hitler democratisch is gekozen!
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #37891

• Neut
  • Afwezig
  • Super QFF-er
When it makes sense it makes sense..
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #37935

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
www.dedemocratievoorbij.nl/

De Democratie Voorbij
Waarom democratie niet leidt tot solidariteit, welvaart en vrijheid maar tot onvrede, verspilling en een tirannieke overheid.

Democratie wordt algemeen beschouwd als het beste politieke systeem, het toppunt van beschaving, de oplossing voor al onze maatschappelijke problemen, een idee dat in de hele wereld ingang moet vinden. Ten onrechte.
Democratie is uitgegroeid tot een geloof – een moderne, seculiere religie.

Anders dan iedereen denkt, leidt democratie helemaal niet tot vrijheid, beschaving, welvaart en vrede maar juist tot onvrijheid, maatschappelijke spanningen, uit de hand lopende overheidsbestedingen, ondermijning van de welvaart, agressie en verloedering.

In dit prikkelende en toegankelijke boek beslechten Karel Beckman en Frank Karsten het laatste politieke taboe: het idee dat democratie onze redding is. Zij ontkrachten 13 mythen waarmee democratie steevast wordt verdedigd. Zij beschrijven bovendien een aansprekend alternatief: een samenleving geschoeid op individuele vrijheid en vrijwillige sociale relaties.

Dit is een baanbrekend boek dat boeiend is voor iedereen die de huidige maatschappelijke problemen en de economische crisis beter wil begrijpen.

"Democratie is de wil van het volk. Ik lees elke ochtend stomverbaasd in de krant wat ik nou weer wil."

Wim Kan (1911- 1983)

www.dedemocratievoorbij.nl/
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Dromen

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #37936

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Praat nooit met de politie

Zeker niet als je volstrekt onschuldig bent.

De afgelopen jaren zagen we geregeld dat volstrekt onschuldige mensen toch werden veroordeeld voor bijvoorbeeld moord. De Schiedammer Parkmoord, de Puttense moordzaak, en mogelijk de Deventer Moordzaak en Lucia B. zijn slechts enkele voorbeelden.

De onterecht veroordeelden hadden allen iets gemeen: ze praatten met de politie. Sommigen legden zelfs, onder grote druk door de politie, valse bekentenissen af, anderen bleven in hun onschuld volharden, maar ze maakten allemaal de fout om met de politie te praten.

In de onderstaande uiterst interessante, nuttige en hilarische lezing legt rechtsgeleerde James Duane uit waarom het nooit een goed idee is om met de politie te praten. Het is altijd beter je op je zwijgplicht te beroepen.

video.google.com/googleplayer.swf?docid=-4097602514885833865&hl=en

De vijf belangrijkste redenen die professor Duane geeft zijn:

1. Het kan je nooit helpen. het zal alleen maar tegen je gebruikt worden, nooit in je voordeel.

2. Omdat er zoveel verschillende wetten zijn, overtreed je altijd wel ergens een wet waarop de politie je kan pakken, zelfs als het niet het delict is waarvoor je in eerste instantie ondervraagd werd.

3. Zelfs als je onschuldig bent en je onschuldig verklaart en voornamelijk de waarheid spreekt, kun je je makkelijk laten gaan en een leugentje vertellen of een vergissing begaan die je de kop kost.

4. Zelfs als je onschuldig bent en alleen de waarheid spreekt, zul je de politie altijd wat informatie geven die hen helpt jou te veroordelen.

5. Zelfs als je onschuldig bent en alleen de waarheid spreekt en de politie geen enkel belastend feit vertelt dan nog is er een kans dat jouw antwoorden tegen je gebruikt worden als de politie zich de getuigenis niet 100% accuraat herinnert of als er foutief ander bewijs is dat je bewering tegenspreekt.

video.google.com/googleplayer.swf?docid=6014022229458915912&hl=en

De Nederlandse situatie is vanzelfsprekend niet helemaal vergelijkbaar met de Amerikaanse situatie waar professor Duane het over heeft. In Nederland bestaat er bijvoorbeeld geen juryrechtspraak. Maar de vele onterechte veroordelingen van de afgelopen jaren laten wel zien dat het Nederlandse systeem net zo min onfeilbaar is, en professor Duane maakt duidelijk dat je de kans op fouten alleen maar groter maakt als je besluit te praten met de politie.

koen Swinkels

Bron:
www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1880
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #37961

• kraven
Dang! Een call to arms is uiteraard niet compleet zonder mij

Helaas posten jullie dit op een verrekt k*t moment voor mij omdat ik om kom in het werk momenteel, echter wil ik toch mijn duit in heet zakje doen. Ik zal het kort houden, en op en later meer geschikt moment m'n post toelichten als dat nodig mocht zijn.

Call to arms: Goed idee maar waarom het wiel opnieuw uitvinden als alle middelen die we nodig hebben er al zijn? Met "The Plan" van annonymous hebben we imo het beste middel wat we maar kunnen wensen om exact dat te doen wat hier wordt voorgesteld want:

- Doen we het onder de vlag anonymous hebben we naamsbekendheid
- Doen we het onder de vlag anonymous hebben we een actieplan
- Doen we het onder de vlag anonymous kunnen we allemaal samenwerken zonder zoals hier geroepen het heft uit handen te geven.

Ik ben het eens met FE dat via de politiek van binnenuit in NL de beste optie is, maar het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten. Het zou een stappenplan moeten zijn:

Stap 1 naamsbekendheid(via the plan als anonymous Nederland?)
Stap 2 Politiek in
Stap 3 Combi van bovestaande om de hype in beweging te houden.

Ik heb mij reeds aangesloten bij The Plan, en zie mogelijkheden dit met het QFF voorstel te combineren.

Tot slot stel ik voor dit gebeuren op een neutrale plek te organiseren(Gesloten forum voor alleen leden?) Dit wil ik eventueel best faciliteren.

K, aan het werk voor mij, ik kijk later(vanavond hier wel ff weer )
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #37973

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
FreeElectron schreef:
Dromen schreef:

Politiek is geen optie. Je werkt je niet 'ff' in een jaar, of vier jaar, of 5 jaar, naar de bovenste regionen. En dit is precies de reden waarom politiek niet veranderd. Politiek is namelijk netwerken, connecties leggen en bovenal: bij elkaar in de kont kruipen. Nee, dat is serieus zo. Je komt alleen maar verder in de politiek als je iedereen te vriend houd (dan word je naam genoemd...). En zo kom je vanzelf op een kiezerslijst.

Hoe snel rees de ster van Pim?
Uit het (politieke) niets!

Bedenk ook dat Hitler democratisch is gekozen!

Beiden hadden een goed netwerk, vooral Hitler. Hitler had een complete organisatie om zich heen...
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #37976

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Overigens wel bedankt voor de 2 zeer goede artikels FE! Bijna topicwaardig zou ik zeggen... Voor mij een eye-opener.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #37984

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Okay dan, daar gaan we. Er is al heel wat opgeppend hier en eigenlijk heb ik daar niet heel veel aan toe te voegen. Klein beetje maar en dat zet ik onderaan. laat ik beginnen met een verzameling ideeen die hier staan die er eigenlijk toe doen. Een overzicht zeg maar.

FE:Oh ja, en toenadering zoeken tot andere groepjes als Anarchiel, Republikeinse fora, Freedombytes, Klokkenluiders, Argusoog enz. SAMENWERKEN!!!

Ja zeker weten. Lijkt me een uitstekend idee. Wie gaat dat regelen? Of wie gaan, meervoud.

BB:Het zou mooi zijn als je 'lokaal' een paar projecten kunt opstarten, die laten zien dat het echt anders kan. We hebben hier al eens vaker over gebabbeld in de shout. Een soort van 'QFF'-werkplaats waar allerhande projecten lopen die de basis van de samenleving kunnen veranderen.... Inderdaad. Gaat wel tijd in zitten. laat niet onverlet dat het te realiseren valt, natuurlijk. Ik kan me zelfs voorstellen dat het voorgestelde wel eens een uitvloeisel zou kunnen zijn van waar we nu mee bezig zijn en voornemens zijn te doen.

NEX: Over Nederland verdelen in stukken ivm organisatie gesproken.......QFF-ers zitten natuurlijk ook al door heel Nederland en ook Belgie. Als we eenmaal een "to do" list hebben (concrete zaken die we moeten doen ivm het op poten zetten) dat kunnen we natuurlijk ook bij die QFF-ers terecht om te beginnen met bv aanschrijven van andere sites, lokale media etc, etc. Maar dan moeten we al wel een "manifest" of whatever hebben om rond te sturen.

TV:Gezamelijk een blog opzetten voor alleen dit onderwerp. Ja, met als uitgangs punt dat eerder genoemde mandaat of hoe je het noemen wilt en van daaruit inderdaad verder organiseren. Goeie.

Baoho:Samenwerken heb ik al zo vaak geroepen, ook vaak genoeg mensen benaderd, krijg toch de indruk dat anderen niet samen willen werken... Dan ligt daar nog een uitdaging. Weet ik wel raad mee.

BTW ik ben nergens ooit geband en kan overal een account aanmaken. Da ge ut wét.

Bapho: Ook goed om sowieso lokaal ook lijntjes uit te gooien, dat doe ik al best een tijdje nu en dat werpt aardig zijn vruchten af heb ik al kunnen constateren... ja, maar dan nu allemaal hetzelfde lijntje en tegelijk. "National assault".

Tsja, en dan de boodschap zelf, de rode draad zeg maar. Zal ik de aftrap doen?

In elk geval dienen we geweldloodheid in acht te ouden. Natuurlijk zitten ze met een demonstratie of manifestatie te wachten op trammelant om ons te verstommen.

MANIFESTATIE Dat lijkt me het goede woord. Op 1 centrale plaats in het land (het liefst in Den Haag) een manifestatie organiseren waarbij het accent ligt op het toonbaar maken van misstanden in Nederland en daar buiten als dat relevant is.
Dan kun je denken aan sprekers, audiovisuele ondersteuning al dan niet op ludieke wijze.

Door middel van een Internet bom aan mails, blogs en aankonging/oproep(!) bereik je altijd wel mensen die weer iets weten te regelen. Ook kun je verhuurbedrijven aanschrijven om belangeloos mee te werken. Met dat soort zaken heb ik enige ervaring en ik heb een vlotte babbel. Maar wat BB en Bapho ook alzeiden ook op lokaal gebied zou je NU al e.e.a. kunnen doen qua rondkijken wie er zou willen helpen etc.

Dus: Het handigste zou zijn inderdaad om het land in 4 of meer regio's te verdelen (al naar gelang waar de QFF-ers wonen)en van daaruit te gaan coordineren. ALS we op papier hebben wat we precies willen, realistisch benaderd.

1 boodschap, 1 tijdstip, KABAM! Eruit met die boodschap.

To do:
manifest schrijven
contacten verzamelen ivm de mailing
onderling taken verdelen wie wat gaat doen

......en dan kunnen we beginnen met bouwen.

Nexion/J.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38036

• kraven
Nexion schreef:
Okay dan, daar gaan we. Er is al heel wat opgeppend hier en eigenlijk heb ik daar niet heel veel aan toe te voegen. Klein beetje maar en dat zet ik onderaan. laat ik beginnen met een verzameling ideeen die hier staan die er eigenlijk toe doen. Een overzicht zeg maar.

Nou, dat begint al goed als je zo ff uit de losse pols gaat bepalen wat er wel en niet toe doet. Ik wil niet muggenziften hoor, maar beginnen met mensen voor het hoofd stoten is nou niet echt een goed begin om mensen in beweging te krijgen. No offence.

Nexion schreef:

FE:Oh ja, en toenadering zoeken tot andere groepjes als Anarchiel, Republikeinse fora, Freedombytes, Klokkenluiders, Argusoog enz. SAMENWERKEN!!!

Ja zeker weten. Lijkt me een uitstekend idee. Wie gaat dat regelen? Of wie gaan, meervoud.

Eens, die mening ben ik ook toegedaan, heb er zelfs een serie aan gewijd op FB eendracht maakt macht.

Nexion schreef:

BB:Het zou mooi zijn als je 'lokaal' een paar projecten kunt opstarten, die laten zien dat het echt anders kan. We hebben hier al eens vaker over gebabbeld in de shout. Een soort van 'QFF'-werkplaats waar allerhande projecten lopen die de basis van de samenleving kunnen veranderen.... Inderdaad. Gaat wel tijd in zitten. laat niet onverlet dat het te realiseren valt, natuurlijk. Ik kan me zelfs voorstellen dat het voorgestelde wel eens een uitvloeisel zou kunnen zijn van waar we nu mee bezig zijn en voornemens zijn te doen.

Ik zie veel verschillende ideetjes hier en als we die allemaal gaan doen garandeer ik puinhoop. Wise man says als je van alles een beetje doet, doe je niets goed
Ik mis structuur en een goed stappenplan

Nexion schreef:

NEX: Over Nederland verdelen in stukken ivm organisatie gesproken.......QFF-ers zitten natuurlijk ook al door heel Nederland en ook Belgie. Als we eenmaal een "to do" list hebben (concrete zaken die we moeten doen ivm het op poten zetten) dat kunnen we natuurlijk ook bij die QFF-ers terecht om te beginnen met bv aanschrijven van andere sites, lokale media etc, etc. Maar dan moeten we al wel een "manifest" of whatever hebben om rond te sturen.

Zal er toch wel eerst een iets duidelijker plan moeten zijn. Sowiese wat bedoel je met media? MSM? Dan moet je zeker wel met wat goed onderbouwt spul komen willen ze er voldoende aandacht aan schenken. Persoonlijk hang ik meer andere methodes aan om de pers heen. Goed gespeeld komen die er toch wel bij. Kwestie van strategie.

Nexion schreef:

TV:Gezamelijk een blog opzetten voor alleen dit onderwerp. Ja, met als uitgangs punt dat eerder genoemde mandaat of hoe je het noemen wilt en van daaruit inderdaad verder organiseren. Goeie.

Forum discussieerd beter. Maak het gesloten en nieuwschierigheid doet de rest.

Nexion schreef:

Baoho:Samenwerken heb ik al zo vaak geroepen, ook vaak genoeg mensen benaderd, krijg toch de indruk dat anderen niet samen willen werken... Dan ligt daar nog een uitdaging. Weet ik wel raad mee.

Het gaat ook niet zozeer om wat er wordt geroepen maar hoe. Laat ik heel eerlijk zijn en dat bedoel ik echt niet slecht, maar de QFF way is leuk(Erg leuk zelfs) maar wil je serieus medestanders zal het toch over een iets andere boeg moeten. Ik zou het zelfs niet naams gerelateerd doen. Gebruik QFF, FB, en wie er nog meer mee doen als promo basis voor het plan, maar gooi de actie onder een andere noemer. Heb je geen bagage uit het verleden, maar wel alle marketing voordelen.

Nexion schreef:

In elk geval dienen we geweldloodheid in acht te ouden. Natuurlijk zitten ze met een demonstratie of manifestatie te wachten op trammelant om ons te verstommen.

Never mind de gevestigde orde, met geweld krijg je het volk niet mee punt. Dus eens om andere redenen

Nexion schreef:

MANIFESTATIE Dat lijkt me het goede woord. Op 1 centrale plaats in het land (het liefst in Den Haag) een manifestatie organiseren waarbij het accent ligt op het toonbaar maken van misstanden in Nederland en daar buiten als dat relevant is.
Dan kun je denken aan sprekers, audiovisuele ondersteuning al dan niet op ludieke wijze.

Door middel van een Internet bom aan mails, blogs en aankonging/oproep(!) bereik je altijd wel mensen die weer iets weten te regelen. Ook kun je verhuurbedrijven aanschrijven om belangeloos mee te werken. Met dat soort zaken heb ik enige ervaring en ik heb een vlotte babbel. Maar wat BB en Bapho ook alzeiden ook op lokaal gebied zou je NU al e.e.a. kunnen doen qua rondkijken wie er zou willen helpen etc.

Dus: Het handigste zou zijn inderdaad om het land in 4 of meer regio's te verdelen (al naar gelang waar de QFF-ers wonen)en van daaruit te gaan coordineren. ALS we op papier hebben wat we precies willen, realistisch benaderd.

1 boodschap, 1 tijdstip, KABAM! Eruit met die boodschap.

To do:
manifest schrijven
contacten verzamelen ivm de mailing
onderling taken verdelen wie wat gaat doen

......en dan kunnen we beginnen met bouwen.

Nexion/J.

1 manifestatie zie ik weinig heil in. We zullen met veel meer moeten komen willen we het volk wakker schudden en op de been krijgen. Anders wordt je een 1 dags vlieg. 15 minutes of fame zeg maar. FF wat media kopjes en dan weer vergetelheid.

Bovenstaande is uiteraard slechts mijn mening
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38050

• blackbox
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38076

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Ik blijf van mening dat beginnen in de (locale) politiek een goed begin is.

Ik heb een vriend die raadslid is, ik ga eens met hem praten over hoe dat in elkaar steekt.

Men moet ergens beginnen.

De methode Micha Kat etc. geloof ik niet (meer) in, dat wekt alleen maar weerzin op.
Net als Anonymous trouwens (waar iedereen onder die naam maar alles kan roepen, zoals onlangs NederlandVrij nog deed met een aanval op The Venus Project en Zeitgeist Movement).

Net als Wikileaks lijkt Anonymous mij een slim georchestreerde afleidingsmaneuvre die ervoor zorgt dat er straks nog meer "privileges" worden ingetrokken.

Overigens vind ik de oogst van andere websites waar ik dit heb geplaatst, mager tot niet-bestaand.
Op niboeboe zag men alleen maar een kans om Baphomet weer eens onderuit te trappen; op Klokkenluideronline helemaal niets, alleen op Nibi.tv wat meer discussie maar geen actie of interactie.

Het lijkt alsof men het allemaal wel best vindt.

Ik dus niet en ik ga kijken hoe dat gemeente-politiek pad werkt. Wellicht heb ik straks tips voor jullie om hetzelfde te doen.
Misschien wel een eigen partij oprichten ipv. aansluiten bij een bestaande.
Dat RECHT hebben we gelukkig nog wel in Nederland.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38083

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
blackbox schreef:

Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38084

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Update: a.s. vrijdag lunchen in het gemeentehuis alhier met vriendje raadslid. LOL!
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38088

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Oké, ik heb er ook nog eens goed over nagedacht. De politiek zou kunnen, al acht ik die kans erg klein. Anderzeids ben ik tot inzicht gekomen dat alle kansen klein zijn, en je moet ergens beginnen.

Grootste uitdaging bij de politiek is dat het een lange termijn proces is. Toch blijf ik van mening dat het wel héél erg moeilijk is om groot / landelijk te scoren. Zoals we hier weten werkt democratie ook niet goed. Degene met het meeste geld, bepaald. Wanneer we de grote partijen in de weg gaan lopen (of uiteindelijk de grote cooperatieve bedrijven), krijgen we problemen.

Ik kies denk ik voor de optie om mensen wakker te maken, niet schreeuwen, geen geweld en bovenal niks opdringen aan andere mensen.

Een optie is om een nieuwe site te maken die ons spreekbuis word. Je zet op die site een aantal overzichtelijke artikelen met uitleg over hoe/wat + goede bronvermelding. Dit is ook iets wat ik trouwens de laatste tijd mis op QFF (geen kritiek!). Wanneer iemand voor het eerst op QFF komt, moet er een bepaalde 'trigger' gemaakt worden. Ik heb dit al getracht te proberen met mijn serie 'Waar te beginnen?'. Punt voor mij: dit komende weken uit te breiden.

Sorry, back on topic! Een 'nieuwe' site met 'beginnersinfo'. Over banken, mediamanupulatie (leuk woordje!), graaicultuur, geschiedenis en politici.

Belangrijk punt is: mensen niet bang maken. Maar juist kansen geven Een hele grote gemaakte fout is bijv.: 'Bankiers zijn graaiers dus haal het geld van de bank af op {datum} ! Op {datum} zal er een bankrun volgen!' We weten inmiddels wat een bankrun te weeg kan brengen. Voor diegene die tegen het 'systeem' zijn is dat wellicht positief, veel mensen zien dit desondanks juist als een onzekere tijd! En dat willen we niet

Kijk, wij moeten de grote massa achter ons zien te krijgen, dat doe je niet door een slecht beeld te laten schetsen.

Het klinkt misschien ietwat patriottisch, maar je moet trots en sterk zijn!

Dus, wat kunnen we doen? Bapho ontwerpt een flyer, ik zorg wel voor de financiering van 1000/2000 flyers, en die laten uitdelen op een station o.i.d.
Wat staat erop?! Wel bijv. als volgt:

'Vind u het terecht dat de banken wapens kopen van ons spaargeld?'
'Wist u dat de dui-zen-den euro's die u elk jaar alleen aan rente betaald aan de bank, gewoon 'digitaal' geld is? Geld dat de bank niet heeft, maar u betaald wél!'
'Wist u dat alleen al Nederlandse rijkste mensen de gehele staatsschuld in Afrika in een keer kunnen aflossen?!'

Een eerlijkere wereld begint bij een eerlijkere verdeling!

Zo maar een idee'tje! Verder benadrukken dat we niet op chaos of geweld uit zijn! Bewust maken is genoeg, de rest volgt vanzelf Zie hier op QFF wat er gebeurd wanneer mensen erachter komen wat er gebeurd met de wereld...
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door Dromen.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38092

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
FreeElectron schreef:
Update: a.s. vrijdag lunchen in het gemeentehuis alhier met vriendje raadslid. LOL!

MP Free Electron

Nee tof man!
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Tijd voor maken pagina: 1.11 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld