Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
En nu echt opstaan!
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

En nu echt opstaan!
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38209

• kraven
Nou dat is dan duidelijk. Meer dan 4 uren op het forum en de actiebereidheid is oorverdovend. LOL

Edit: Meer dan duidelijk zelfs, tot ziens.
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door .
Antwoord Quote

RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38215

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Sommige mensen werken Kraven.

Tot ziens!
Antwoord Quote

RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38221

• kraven
Dat klopt aan de andere draadjes, en dat laat zien waar de actiebereidheid ligt.
Sorry hoor maar ik zie de leden die zijn ingelogd, zie de gasten en zie welke topics wel hun aandacht verdienen.

En dat heeft niets met werken te maken.

Verder was het aanvankelijk een los draadje waarover dit gaat welke Bapho heeft samengevoegd, dus heb ik 4 uren lang de views kunnen zien.

Sorry ik geef dit geen kans van slagen op deze manier.
Antwoord Quote

RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38223

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Klopt Kraven, dat gaf ik in mijn eerste reactie ook al aan

QFF is vooral internet website, ik denk niet dat de meesten hier de straat op gaan. Daarnaast zijn er ook wel mensen bezig (zoals FE).

Maar als ik jouw vragen mag, wat wil jij dan anders? En hoe?
Antwoord Quote

Re: RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38226

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
@ Kraven: En jij had het over goed georganiseerd aanpakken? Ik bedoel, als je het dan zo goed georganiseerd wilt doen, dan neem je er toch alle tijd voor en ben je niet na 4 uur wachten al weer hier om je ongenoegen te spuien. Als ik je reacties inhoudelijk bekijk dan bekruipt me het gevoel dat je hier of een stempel op de sfeer wilt komen drukken, of dat je juist dat waar ik oorspronkelijk samen met Nex over ben begonnen af komen doen als iets dat geen kans van slagen heeft.

Maar misschien zie ik het verkeerd omdat ik wat moe ben...

Anyways, ik gaf gister al aan dat ik inhoudelijk op een en ander in zal gaan later deze week en de week zit pas op de helft dus ik heb nog even...

Ik ga weer ff verder...

Antwoord Quote

Re: RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38228

• kraven
Dromen schreef:
Klopt Kraven, dat gaf ik in mijn eerste reactie ook al aan

QFF is vooral internet website, ik denk niet dat de meesten hier de straat op gaan. Daarnaast zijn er ook wel mensen bezig (zoals FE).

Maar als ik jouw vragen mag, wat wil jij dan anders? En hoe?

Oke, je hebt er zelf om gevraagd

Voordat ik van wal steek, moet je weten dat het merendeel van wat ik wil al op FB staat en ten tweede het hoe ik dat denk te kunnen bereiken komt eraan. Een deel staat er al en de rest volgt vandaag(en mogelijk morgen).

Ik denk dat een site wel degelijk verschil kan maken maar dan moet er wel een goed plan achter zitten.

Dus:

Stap 1

Creëer een beweging op een los domein (Geen bagage uit het verleden)
Gebruik bestaande sites voor de marketing
Lanceer stap 1 van de actie: het verwerven van naamsbekendheid hier komt imo het phase 1 deel van the plan van Anonymous goed tot z'n recht en dat kan ik en zal ik gebruiken.

Stap 2 wanneer stap 1 succesvol is sta je in de spotlights, krijg je medestanders en dat is het punt waarop je politiek wordt en de ideeën van FE in daden gaat omzetten
Hiervoor is een goed doordacht draaiboek nodig voor de partijpunten(heb ik).

Stap 3 herhaal stap 1 naar smaak om stap 2 op de kaart te zetten, eventueel met overtreffende trap.

Bovenstaande kan tegelijk on en offline en daarmee is het cirkeltje rond.

Dat is mijn idee in een notedop.

Deze vorm van georganiseerd optreden en vooral de bereidheid daartoe zie ik ondanks dat wat werd geroepen hier niet terug en dus doe ik maar wat mijn grootvader me heeft geleerd:

Hij zei altijd "Als er iets goed gedaan moet worden, doe het dan zelf". En dus ga ik vrolijk verder waar ik mee bezig was op Freedom Bytes want eerlijk gezegd geloof ik er niets van dat hier iets uit komt ondanks de schreeuw in de OP.

Het blijft bij wat blaten en komt zo nooit verder iets wat je idd ziet op zo'n beetje alle activisten sites.

Dat heb ik geleerd van de laatste inmiddels 5 uren waar beheerders niet lezen en leden niet reageren.

En dan vindt men het vreemd dat de andere sites niet willen samenwerken

Vandaar dus mijn opmerking: "Duidelijk en tot ziens". Ik zet me niet in voor waar ik niet in geloof, dat is verspilde energie, die ik beter kan besteden.

No hard feelings.
Antwoord Quote

Re: RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38232

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Kraven,

Allereerst bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Maar dat is niet wat ik bedoelde. Kijk, schreeuwen, schoppen, iets DOEN kunnen we allemaal.

Maar wat moet er anders?! Noem eens 1 / 2 punten op? Politiek / banken noem maar op.

Lees anders dit eens:
www.quofataferunt.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=1133:de-keerzijde-van-revolutie

Het is zo makkelijk om tegen te zijn, maar hoe wil je het dan wél?! Iets wat ik laatste tijd vaak zeg, vooral tegen mensen om mij heen:

Iedereen wil een betere wereld. Iedereen is tegen oorlog, honger, pijn, geweld, ziekte, etc. Zelfs de grootste crimineel. Maar kijk nou eens om je heen. Hoeveel mensen er hebben ruzie met elkaar? Hoeveel familieleden hebben er wel niet ruzie?! Hoeveel buren maken er elkaar het leven zuur? Hoevaak doe jij zelf wel niet 'naar' een ander? Hoevaak lach jij iemand uit?! Hoevaak kwetst jij wel niet iemand?!

Hier begint het mee in mijn ogen. En die laatste redenen (iemand kwetsen, etc.) geld wellicht niet voor jouw hoor, maar wel voor genoeg mensen.
Antwoord Quote

Re: RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38233

• kraven
baphomet schreef:
@ Kraven: En jij had het over goed georganiseerd aanpakken? Ik bedoel, als je het dan zo goed georganiseerd wilt doen, dan neem je er toch alle tijd voor en ben je niet na 4 uur wachten al weer hier om je ongenoegen te spuien. Als ik je reacties inhoudelijk bekijk dan bekruipt me het gevoel dat je hier of een stempel op de sfeer wilt komen drukken, of dat je juist dat waar ik oorspronkelijk samen met Nex over ben begonnen af komen doen als iets dat geen kans van slagen heeft.

Is dat nou echt nodig Bapho? Moet er nou altijd geïnsinueerd wanneer iemand het niet eens is met de gang van zaken? Dat begint toch echt inherent te lijken aan dit soort sites: Gelijk in de verdediging schieten wanneer iemand niet in de pas loopt. Misschien komt dat idd omdat je moe bent, misschien ook niet, daar weet alleen jij het antwoord op.

Maar aangezien je dus graag de extended version wilt van mijn bevindingen prima hier komt ie:

Ik arriveer op dit draadje na een post van FE op niburu tv, zie mogelijkheden, en post mijn gedachten. Vervolgens reageer ik op een paar posts, wat gewoon genegeerd wordt waarna een post van Nex verschijnt met "zaken die er toe doen".

Wat zegt mij dat? Wel, ten eerste dat er helemaal niet zoals de berichtjes van FE op diverse fora en blogs wordt verzocht behoefte is aan suggesties, want het plan de campagne ligt al klaar. Ok, no biggy, ga ik in op zijn plan van aanpak en voila, weer volledig genegeerd. De enige die wel wat te melden had over mijn contributies was jij Bapho.(dus dank voor je aandacht, jij leest dus blijkbaar wel, maar je bent in de minderheid hier vrees ik).

Uiteindelijk ontwikkeld het draadje zich tot een convo tussen jou, mij, FE en dromen terwijl de rest angstvallig stil blijft (Nex?) of de dringende behoefte heeft leuke videos te posten. Dat laat me zien hoe belangrijk men het vindt.

We zijn dus nu twee dagen verder, dus ik dacht laat ik de aandacht dan er nog eens op vestigen, schrijft een SEO stukje waar Google van klaarkomt en post dat.

4 uur en 50 views later, zero respons, en dan voeg jij dat draadje ook nog samen met deze, dus weg SEO waarde(SEO waarde voor QFF wel te verstaan).

Kan je het mij dan kwalijk nemen dat ik mijn conclusies trek?

baphomet schreef:

Anyways, ik gaf gister al aan dat ik inhoudelijk op een en ander in zal gaan later deze week en de week zit pas op de helft dus ik heb nog even...

Jij hebt nog even, ik niet. In deze wereld draait succes om TTB Timing, Tact en Balans en de tijd is bijna rijp en dus ga ik verder.

Tot slot, dit doe ik niet om er vanaf te komen, want er is immers (nog) niets van de grond gekomen. Er is dus niets om vanaf te komen.
Antwoord Quote

Re: RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38234

• kraven
Dromen schreef:
Kraven,

Allereerst bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Maar dat is niet wat ik bedoelde. Kijk, schreeuwen, schoppen, iets DOEN kunnen we allemaal.

Maar wat moet er anders?! Noem eens 1 / 2 punten op? Politiek / banken noem maar op.

Lees anders dit eens:
www.quofataferunt.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=1133:de-keerzijde-van-revolutie

Het is zo makkelijk om tegen te zijn, maar hoe wil je het dan wél?! Iets wat ik laatste tijd vaak zeg, vooral tegen mensen om mij heen:

Iedereen wil een betere wereld. Iedereen is tegen oorlog, honger, pijn, geweld, ziekte, etc. Zelfs de grootste crimineel. Maar kijk nou eens om je heen. Hoeveel mensen er hebben ruzie met elkaar? Hoeveel familieleden hebben er wel niet ruzie?! Hoeveel buren maken er elkaar het leven zuur? Hoevaak doe jij zelf wel niet 'naar' een ander? Hoevaak lach jij iemand uit?! Hoevaak kwetst jij wel niet iemand?!

Hier begint het mee in mijn ogen. En die laatste redenen (iemand kwetsen, etc.) geld wellicht niet voor jouw hoor, maar wel voor genoeg mensen.

Wat jij van mij wil lezen is niet in 1 forum post samen te vatten daar omvat het veel te veel voor.

Ik zal een poging doen het te omschrijven maar houd in gedachten dat het ERG versimpeld en beknopt is:

In mijn visie is er niet zoveel mis met het huidige systeem(Democratie) het is niet kapot, hoeft niet volledig op de schop, maar net als een Windows versie die een paar jaren op een PC draait is het wel toe aan een schone installatie want het systeem is veel te ver doorgeschoten.

Dat uit zich in corruptie, scheef gelopen belastingen, een kloof tussen arm en rijk en de vorming van wat ik noem de corporatie wat een schijn democratie is.

Daar moeten we en kunnen we imo van af. Ook geld is niet slecht, als ruilmiddel is het nog steeds het beste systeem, we moeten alleen de macht weghalen bij de banken die er dus mee speculeren en diegenen die geld ge/misbruiken voor macht. Het is en RUILMIDDEL geen MACHTSMIDDEL.

Ook mijn ideeën zullen niet 100% waterdicht zijn, ook dan zullen we op zaken stuitten die bijgesteld moeten worden, maar dan wel op een goede en vooral eerlijke manier.

Versimpelen van zaken is daarbij een must. Iedereen met wat je noemt "boerenverstand" moet kunnen volgen wat er gebeurd. Dan ben je transparant en is de achterklap verdwenen.

De wereld hoeft niet op z'n kop maar een grote schoonmaak is dringend nodig.

Noem het een reboot als je wil

Edit: Het lijkt me ook belangrijk even aan te stippen dat dit niet een idee is wat me de laatste jaren door het hoofd is geschoten, dit is iets waar ik al 20 jaar aan werk. 5 jaar geleden schreef ik er reeds een actieplan voor, en ik denk dat de tijd nu ongeveer rijp is het te gaan omzetten in daden
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38235

• Vortex
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Kraven, jij baseert de totale bereidwilligheid van de mensen op QFF op een luttele 4 a 5 uur. Misschien had je het nog niet gemerkt maar sommigen hebben nog geen vakantie en hebben ook een offline leven. En ook al hebben we ruimschoots vastgesteld dat dat leven misschien op wel 1000 punten beter kan, dan nog kan de stekker er niet zomaar uit om even een plan de campagne te maken.

Kom op man. Je klinkt als een klein kind dat z'n zin niet krijgt!

Je kan beter dan dat.
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door Vortex. Reden: typtyfus
Antwoord Quote

Re: RE: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38236

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Oké Kraven, daar ben ik het grotendeels mee eens! Maar hoe wil je dit doen?! Wat is je aanpak?!

Kijk, je hoeft verder geen gedetaileerd antwoord te geven, ik probeer alleen aan te geven dat er vooral word gesproken over 'verandering' etc., mmaar dat volgens mij bijna niemand een idee heeft WAT er nou daadwerkelijk inhoudelijk veranderd moet worden (edit: en vooral hoe het dan wel moet en op welke manier).

En ik ben er nu vandoor, dus reageer morgen pas weer
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door Dromen.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38237

• kraven
Vortex schreef:
Kraven, jij baseert de totale bereidwilligheid van de mensen op QFF op een luttele 4 a 5 uur. Misschien had je het nog niet gemerkt maar sommigen hebben nog geen vakantie en hebben ook een offline leven. En ook al hebben we ruimschoots vastgesteld dat dat leven misschien op wel 1000 punten beter kan, dan nog kan de stekker er niet zomaar uit om even een plan de campagne te maken.

Je kan beter dan dat.

*zucht* lees ff

kraven schreef:
baphomet schreef:

Is dat nou echt nodig Bapho? Moet er nou altijd geïnsinueerd wanneer iemand het niet eens is met de gang van zaken? Dat begint toch echt inherent te lijken aan dit soort sites: Gelijk in de verdediging schieten wanneer iemand niet in de pas loopt. Misschien komt dat idd omdat je moe bent, misschien ook niet, daar weet alleen jij het antwoord op.

Maar aangezien je dus graag de extended version wilt van mijn bevindingen prima hier komt ie:

Ik arriveer op dit draadje na een post van FE op niburu tv, zie mogelijkheden, en post mijn gedachten. Vervolgens reageer ik op een paar posts, wat gewoon genegeerd wordt waarna een post van Nex verschijnt met "zaken die er toe doen".

Wat zegt mij dat? Wel, ten eerste dat er helemaal niet zoals de berichtjes van FE op diverse fora en blogs wordt verzocht behoefte is aan suggesties, want het plan de campagne ligt al klaar. Ok, no biggy, ga ik in op zijn plan van aanpak en voila, weer volledig genegeerd. De enige die wel wat te melden had over mijn contributies was jij Bapho.(dus dank voor je aandacht, jij leest dus blijkbaar wel, maar je bent in de minderheid hier vrees ik).

Uiteindelijk ontwikkeld het draadje zich tot een convo tussen jou, mij, FE en dromen terwijl de rest angstvallig stil blijft (Nex?) of de dringende behoefte heeft leuke videos te posten. Dat laat me zien hoe belangrijk men het vindt.

We zijn dus nu twee dagen verder, dus ik dacht laat ik de aandacht dan er nog eens op vestigen, schrijft een SEO stukje waar Google van klaarkomt en post dat.

4 uur en 50 views later, zero respons, en dan voeg jij dat draadje ook nog samen met deze, dus weg SEO waarde(SEO waarde voor QFF wel te verstaan).

baphomet schreef:

Jij hebt nog even, ik niet. In deze wereld draait succes om TTB Timing, Tact en Balans en de tijd is bijna rijp en dus ga ik verder.

Tot slot, dit doe ik niet om er vanaf te komen, want er is immers (nog) niets van de grond gekomen. Er is dus niets om vanaf te komen.

EDIT: En ik heb ook geen vakantie, ik neem dit jaar niet eens vakantie, veel te druk, maar daarom NEEM ik nog wel de tijd om te doen wat ik belangrijk vind. Maar neem me dan niet kwalijk als ik mijn tijd niet wens te verspillen.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38238

• Vortex
  • Afwezig
  • Super QFF-er
kraven schreef:
Vortex schreef:

Je kan beter dan dat.

*zucht* lees ff

kraven schreef:
baphomet schreef:

baphomet schreef:

*zucht* reeds gelezen, nogmaals gelezen, blijf bij m'n uitspraak.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38240

• kraven
Dus jij ziet het verschil niet tussen 2 dagen en 4 uren?

Ik kan in 48 uur echt wel inschatten of iets serieus gaat worden of niet hoor
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38242

• kraven
OW, sorry ik was te optimistisch

Onderwerp gestart op 5 dagen, 7 uren geleden

En zie het resultaat van bijna 1 week.

Nou ja klokkenluideronline doet het al 8 jaar zonder resultaat, dus het kan erger
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Tijd voor maken pagina: 1.03 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld