baphomet schreef:
@ Kraven: En jij had het over goed georganiseerd aanpakken? Ik bedoel, als je het dan zo goed georganiseerd wilt doen, dan neem je er toch alle tijd voor en ben je niet na 4 uur wachten al weer hier om je ongenoegen te spuien. Als ik je reacties inhoudelijk bekijk dan bekruipt me het gevoel dat je hier of een stempel op de sfeer wilt komen drukken, of dat je juist dat waar ik oorspronkelijk samen met Nex over ben begonnen af komen doen als iets dat geen kans van slagen heeft.
Is dat nou echt nodig Bapho? Moet er nou altijd geïnsinueerd wanneer iemand het niet eens is met de gang van zaken? Dat begint toch echt inherent te lijken aan dit soort sites: Gelijk in de verdediging schieten wanneer iemand niet in de pas loopt. Misschien komt dat idd omdat je moe bent, misschien ook niet, daar weet alleen jij het antwoord op.
Maar aangezien je dus graag de extended version wilt van mijn bevindingen prima hier komt ie:
Ik arriveer op dit draadje na een post van FE op niburu tv, zie mogelijkheden, en post mijn gedachten. Vervolgens reageer ik op een paar posts, wat gewoon genegeerd wordt waarna een post van Nex verschijnt met "zaken die er toe doen".
Wat zegt mij dat? Wel, ten eerste dat er helemaal niet zoals de berichtjes van FE op diverse fora en blogs wordt verzocht behoefte is aan suggesties, want het plan de campagne ligt al klaar. Ok, no biggy, ga ik in op zijn plan van aanpak en voila, weer volledig genegeerd. De enige die wel wat te melden had over mijn contributies was jij Bapho.(dus dank voor je aandacht, jij leest dus blijkbaar wel, maar je bent in de minderheid hier vrees ik).
Uiteindelijk ontwikkeld het draadje zich tot een convo tussen jou, mij, FE en dromen terwijl de rest angstvallig stil blijft (Nex?) of de dringende behoefte heeft leuke videos te posten. Dat laat me zien hoe belangrijk men het vindt.
We zijn dus nu twee dagen verder, dus ik dacht laat ik de aandacht dan er nog eens op vestigen, schrijft een SEO stukje waar Google van klaarkomt en post dat.
4 uur en 50 views later, zero respons, en dan voeg jij dat draadje ook nog samen met deze, dus weg SEO waarde(SEO waarde voor QFF wel te verstaan).
Kan je het mij dan kwalijk nemen dat ik mijn conclusies trek?
baphomet schreef:
Anyways, ik gaf gister al aan dat ik inhoudelijk op een en ander in zal gaan later deze week en de week zit pas op de helft dus ik heb nog even...
Jij hebt nog even, ik niet. In deze wereld draait succes om TTB Timing, Tact en Balans en de tijd is bijna rijp en dus ga ik verder.
Tot slot, dit doe ik niet om er vanaf te komen, want er is immers (nog) niets van de grond gekomen. Er is dus niets om vanaf te komen.