combi schreef:
je mag vinden en zeggen wat je wil, geen censuur hier mag ik hopen

of 'men' het er mee eens is een ander verhaal.
Maar je conclusie klopt wel, min of meer dan! gaat hier niet gebeuren op misschien een paar na.
Doe zelf al 8 jaar wat en dat is eigenlijk gewoon meedoen maar dan aan de zg zelfkant en wel op onze manier waar we wel laten zien dat menselijkheid kan en niet alles om geld en macht zou moeten draaien. Ben zelf geen politieke of protest mee loop man, niet meer als krabbelen op een blog dan.
Tja, wat ik zo grappig vind in dit draadje is dat toen ik wel serieus meedacht men het gewoon straal negeerde, maar nu ik dan aangeef niet mee te doen valt men over me heen.
Dat zeg ik niet om te mierenneuken, het is gewoon een vaststelling die ik grappig vind.
Verder denk ik dat je de spijker op z'n kop slaat met je reactie. QFF is een leuke site, die ik graag lees, vol interessante stukjes en ook lig ik regelmatig in een scheur van het cynisme en sarcasme van Bapho en de rest, maar ik denk dat echte actie hier niet te verwachten valt.
Wel ben ik na FE's post op Nibie TV nieuwschierig geworden hoe het staat met de actiebereidheid in het algemeen.
Vandaar dat ik ff dit draadje:
niburu.tv/forum/showthread.php?tid=888 hier neerzet want ook de QFF opinie neem ik graag daarin mee.
Want no matter what, ik ga gewoon door met mijn plan het is alleen jammer dat het niet samen kon met deze poging.
Na ja, can't win em all zal ik maar zeggen