Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
En nu echt opstaan!
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

En nu echt opstaan!
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38243

• Neut
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ik ga voor geen grondwet dus ik heb toch niks te gebiedende wijzen..
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38263

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Tja ik snap het allemaal wel al die verschillende ideetjes en meningen ....

Zo wil ikzelf bv. weer niet worden geassocieerd met Anonymous ....

Ik ga kijken wat de politieke weg aan mogelijkheden biedt en als Freedombytes of QFF of nog een andere site iets gaat ondernemen waar ik me in kan vinden meld ik me wel.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38319

• kraven
FreeElectron schreef:
Tja ik snap het allemaal wel al die verschillende ideetjes en meningen ....

Ideetjes zijn leuk, maar dit zijn onuitgewerkte brainfarts, en wie het spuide zwijgt in alle talen inmiddels al 3 dagen lang. Dat zegt mij dit gaat um niet worden. Als ik het verkeerd zie hoor ik dat graag

FreeElectron schreef:

Zo wil ikzelf bv. weer niet worden geassocieerd met Anonymous ....

Euh Bapho heeft het tijdelijk uitgeschakeld, maar je realiseert je dat je admin bent op een site waar tot zeer recent een promo banner onder elke pagina stond voor Anonymous?
Ik vrees dat de associatie er reeds is hoor

FreeElectron schreef:

Ik ga kijken wat de politieke weg aan mogelijkheden biedt en als Freedombytes of QFF of nog een andere site iets gaat ondernemen waar ik me in kan vinden meld ik me wel.

Zoals ik reeds meermaals heb aangegeven vind ik dat een zeer goed plan, echter zonder een stevige push VOOR je daar aan begint kom je niet erg ver vrees ik. Vooral lokaal niet waar het toch echt een kliek is.

Dat wordt dan een jaren plan en die tijd hebben we niet vrees ik.
Laast bewerkt: 1 jaar, 10 maanden geleden Door .
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38321

• ddww
Met stemmingmakerij komen we ook niet verder Kraven
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38323

• kraven
ddww schreef:

Dat klopt, ik ageer ook niet, ik reageer op reacties aangaande mijn posts.

Ik heb mijn besluit reeds genomen, ik doe niet mee.

Ik heb mijn laatste stuk verwijderd en duidelijk mijn mening geventileerd, daar had het wat mij betreft bij kunnen blijven.

Maar als men daarop reageert dan mag ik toch zeker wel een reactie teruggeven?
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38325

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
kraven schreef:
ddww schreef:

Dat klopt, ik ageer ook niet, ik reageer op reacties aangaande mijn posts.

Ik heb mijn besluit reeds genomen, ik doe niet mee.

Ik heb mijn laatste stuk verwijderd en duidelijk mijn mening geventileerd, daar had het wat mij betreft bij kunnen blijven.

je mag vinden en zeggen wat je wil, geen censuur hier mag ik hopen of 'men' het er mee eens is een ander verhaal.
Maar je conclusie klopt wel, min of meer dan! gaat hier niet gebeuren op misschien een paar na.

Doe zelf al 8 jaar wat en dat is eigenlijk gewoon meedoen maar dan aan de zg zelfkant en wel op onze manier waar we wel laten zien dat menselijkheid kan en niet alles om geld en macht zou moeten draaien. Ben zelf geen politieke of protest mee loop man, niet meer als krabbelen op een blog dan.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38329

• kraven
combi schreef:

je mag vinden en zeggen wat je wil, geen censuur hier mag ik hopen of 'men' het er mee eens is een ander verhaal.
Maar je conclusie klopt wel, min of meer dan! gaat hier niet gebeuren op misschien een paar na.

Doe zelf al 8 jaar wat en dat is eigenlijk gewoon meedoen maar dan aan de zg zelfkant en wel op onze manier waar we wel laten zien dat menselijkheid kan en niet alles om geld en macht zou moeten draaien. Ben zelf geen politieke of protest mee loop man, niet meer als krabbelen op een blog dan.

Tja, wat ik zo grappig vind in dit draadje is dat toen ik wel serieus meedacht men het gewoon straal negeerde, maar nu ik dan aangeef niet mee te doen valt men over me heen.

Dat zeg ik niet om te mierenneuken, het is gewoon een vaststelling die ik grappig vind.

Verder denk ik dat je de spijker op z'n kop slaat met je reactie. QFF is een leuke site, die ik graag lees, vol interessante stukjes en ook lig ik regelmatig in een scheur van het cynisme en sarcasme van Bapho en de rest, maar ik denk dat echte actie hier niet te verwachten valt.

Wel ben ik na FE's post op Nibie TV nieuwschierig geworden hoe het staat met de actiebereidheid in het algemeen.

Vandaar dat ik ff dit draadje: niburu.tv/forum/showthread.php?tid=888 hier neerzet want ook de QFF opinie neem ik graag daarin mee.

Want no matter what, ik ga gewoon door met mijn plan het is alleen jammer dat het niet samen kon met deze poging.

Na ja, can't win em all zal ik maar zeggen
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38334

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
kraven schreef:
combi schreef:

Tja, wat ik zo grappig vind in dit draadje is dat toen ik wel serieus meedacht men het gewoon straal negeerde, maar nu ik dan aangeef niet mee te doen valt men over me heen.

Dat zeg ik niet om te mierenneuken, het is gewoon een vaststelling die ik grappig vind.

Verder denk ik dat je de spijker op z'n kop slaat met je reactie. QFF is een leuke site, die ik graag lees, vol interessante stukjes en ook lig ik regelmatig in een scheur van het cynisme en sarcasme van Bapho en de rest, maar ik denk dat echte actie hier niet te verwachten valt.

Wel ben ik na FE's post op Nibie TV nieuwschierig geworden hoe het staat met de actiebereidheid in het algemeen.

Vandaar dat ik ff dit draadje: niburu.tv/forum/showthread.php?tid=888 hier neerzet want ook de QFF opinie neem ik graag daarin mee.

Want no matter what, ik ga gewoon door met mijn plan het is alleen jammer dat het niet samen kon met deze poging.

Na ja, can't win em all zal ik maar zeggen

ben gewoon langzaam deze zomer maar klopt ik zelf kijk eerst de kat uit de boom zelfs hier op qff wat er nu weer gaat gebeuren vaak is het topic dan weer 'weg' naar beneden.

Is ook veel veiliger om dingen over een ander te plaatsen dan antwoord geven op een vraag om werkelijk wat te doen tegen de verkeerde! machthebbers.

Of het nu terecht is of niet ook ik heb angst voor wat er tegenwoordig kan gebeuren door de overheid die zogenaamd moet zorgen voor onze veiligheid. Ben de demonstratie hier in Utrecht nog niet vergeten zat op mijn werk zag de politie gewoon toeslaan om niks! En wat gebeurd er uiteindelijk de massa krijgt de schuld, de burgemeester verklaard dat er stokken en stenen waren en klaar niks meer verder. Op een paar mini blogjes die zich af vragen waarom die stokken en stenen dan niet getoond worden.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38335

• kraven
Er zijn natuurlijk wel meer manieren dan demonstreren. Persoonlijk denk ik dat demonstraties op kleine schaal de minst effectieve vorm is van protesteren.

Men probeert een punt onder de aandacht te brengen, maar laat dan slechts zien hoe weinig draagkracht ze werkelijk hebben.

Het is dan imo de manier om iets niet te bereiken
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38349

• Dendorion
  • Afwezig
  • QFF Expert
Demonstratie op kleine schaal gaat het zoiezo al niet worden hiermee verkijg je niet de nodige media aandacht welk de 'vonk' laat overslaan.

Massa Demonstraties zoals oa in Spanje kunnen wel het nodige resultaat leveren naar mijn mening. Via de huidige sociale media moet het niet al te moeilijk zijn dit te organiseren mits goed voorbereid. Wel moet de timing perfect zijn om zo groot mogelijke groepen aan te spreken. Maar of de 'luie' medelanders hiertoe bereid zijn is nog altijd de vraag.

Ook rest mij altijd de vraag hoeveel er dan bereid zullen zijn zichzelf te verdedigen zoals je vaak in de media ziet zijn het slechts een paar die dit durven. De rest maakt dat hij naar huis komt. Je vrijheid krijg je niet zomaar je moet bereid zijn ervoor te vechten. Helaas zal het moeilijk worden dit tot de massa te laten doordringen daar zij liever een volledig gecontroleerd leven leiden en blind zijn voor de werkelijkheid.

Uiteindelijk moet naar mijn mening gewoon alles op de schop zoals Kraven al eens zei een Algehele Reboot.
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38364

• Neut
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ik hou het op migreren, door neus verkoudheid is er iets nog niet helemaal volgroeid..
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38403

• fr3bzy
  • Aanwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38406

• kraven
fr3bzy schreef:

A fuckin men!

Spijker op z'n kop. Daar zouden meer mensen naar moeten luisteren!
Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 10 maanden geleden #38410

• fr3bzy
  • Aanwezig
  • Administrator
en dit liedje (de tekst) kinda wraps it all up for me ^^

Antwoord Quote

Re: En nu echt opstaan! 1 jaar, 9 maanden geleden #38580

• kraven
fr3bzy schreef:
en dit liedje (de tekst) kinda wraps it all up for me ^^

En voor dit draadje want het is al dagen dood gevallen.

Blijkbaar was mijn gevoel erover toch juist.

Niet verassend, wel spijtig
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Tijd voor maken pagina: 0.66 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld