Trouwens n.a.v. de radio uitzending op Radio Veronica afgelopen Zondagmiddag ook nog wat fan-mail:
Hallo,
Ik hoorde zonet het verhaal van Bavomet (sorry als ik de naam verkeerd spel), op Radio Veronica over de snelweg schutter, ik vond het zelf een beetje weinig... er zou zoveel meer over gefilosofeerd kunnen worden en daarbij verteld(tenzij daar de tijd niet voor is op de radio zender).
Er werdt gezecht dat het nog niet duidelijk was of het via de berm of een rijdende auto gebeurde.
Het is bijna onmogelijk dat het 1 van de 2 is, dit is omdat ook vlak na de Benelux tunnel een achterraam is gesneuveld, dit kan overduidelijk niet vanuit de berm gebeuren.
Ik las zonet ook een bericht op jullie forum over iemand die wel eens met een lucht pistol op z'n eigen achterruit heeft geschoten en er niet meer dan een kleine beschadigining in kwam.
Ik denk zelf dat het met natuurkundige wetten valt te bezien of er meer massa of snelheid achter komt zodra je vanuit een rijdend voertuig schiet, het (heel misschien) wel een achterruit kan laten sneuvelen.
Daarnaast, het niet vinden van kogels e.d., hier valt ook veel over te filosoferen, misschien het geval van hoek van impact?
Met vriendelijke groet,
R.