Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
De snelwegschutter
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2

De snelwegschutter
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #40825

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
De snelwegschutter
Antwoord Quote

De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #40826

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Snelwegschutter gepakt?!

Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door baphomet.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: abrakadaver

De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #40859

• Denkmetkoosmee
  • Afwezig
  • Senior QFF-er
Er zijn mensen die 120.000 kilometer per jaar rijden en nog nooit een kapotte achterruit hebben gehad.

Het lijkt erop dat de kogeltjes nu op zijn, en diegene(n) geen nieuwe durft of durven aan te schaffen.
Antwoord Quote

De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #40947

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
[b]Opnieuw autoruit gesneuveld op snelweg [/b]

DRIEBERGEN - De politie heeft donderdagmiddag in de regio Rotterdam opnieuw een grote zoekactie gehouden naar een mogelijke snelwegschutter.

Rond vijf uur sneuvelde de zijruit van een personenauto die op een verbindingsweg tussen de A16 en de A20 reed.

De zoekactie leverde niets op, zo meldde het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Er werd onder meer gezocht met honden en een politiehelikopter. De beschadigde autoruit wordt nader onderzocht.

In augustus sneuvelden meer dan 40 autoruiten. De politie heeft nog steeds geen spoor van de snelwegschutter, maar houdt er inmiddels ook rekening dat er andere oorzaken zijn waardoor autoruiten sneuvelen. En het zou ook zo maar kunnen dat er meerdere daders zijn, stelde het KLPD onlangs.

Bron: www.nu.nl/binnenland/2610749/opnieuw-autoruit-gesneuveld-snelweg.html
Antwoord Quote

De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41110

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Wat een ophef weer... 'kans op kopieergedrag is groot'.

Shut the fuck op dan. Als dit niet in het nieuws was gekomen was het nooit weer gebeurd.

Net zoals met Wilders, hoe meer aandacht die kerel krijgt hoe geiler (meer stemmen / populariteit) dat ie word.
Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41130

• Vortex
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Dromen schreef:
Wat een ophef weer... 'kans op kopieergedrag is groot'.

Shut the fuck op dan. Als dit niet in het nieuws was gekomen was het nooit weer gebeurd.

Net zoals met Wilders, hoe meer aandacht die kerel krijgt hoe geiler (meer stemmen / populariteit) dat ie word.

je hebt gelijk: censuur is DE oplossing
Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41134

• Toxopeus
  • Afwezig
  • Administrator
Ik heb voor de lol eens een keer toen ik nog whiskey dronk met een luchtbuks op de achterruit op mijn auto geschoten maar er kwam alleen een putje in??
Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41139

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Verkeerde whiskey?
Antwoord Quote

De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41294

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Het laatste fragment van afgelopen Zondag is weer terug te luisteren, dit keer echter alleen als fragment op de Radio Veronica website omdat ik de mp3's sinds een week of 2 niet meer van de website van Veronica afgeplukt krijg...

Anyways, hier de link:

www.radioveronica.nl/luister/iets-gemist/WeekendRick/12249/#

Viel spasssssssssss
Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41297

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
zelf gestookt die whiskey Toxo?

Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41298

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Trouwens n.a.v. de radio uitzending op Radio Veronica afgelopen Zondagmiddag ook nog wat fan-mail:

Hallo,

Ik hoorde zonet het verhaal van Bavomet (sorry als ik de naam verkeerd spel), op Radio Veronica over de snelweg schutter, ik vond het zelf een beetje weinig... er zou zoveel meer over gefilosofeerd kunnen worden en daarbij verteld(tenzij daar de tijd niet voor is op de radio zender).

Er werdt gezecht dat het nog niet duidelijk was of het via de berm of een rijdende auto gebeurde.
Het is bijna onmogelijk dat het 1 van de 2 is, dit is omdat ook vlak na de Benelux tunnel een achterraam is gesneuveld, dit kan overduidelijk niet vanuit de berm gebeuren.

Ik las zonet ook een bericht op jullie forum over iemand die wel eens met een lucht pistol op z'n eigen achterruit heeft geschoten en er niet meer dan een kleine beschadigining in kwam.

Ik denk zelf dat het met natuurkundige wetten valt te bezien of er meer massa of snelheid achter komt zodra je vanuit een rijdend voertuig schiet, het (heel misschien) wel een achterruit kan laten sneuvelen.

Daarnaast, het niet vinden van kogels e.d., hier valt ook veel over te filosoferen, misschien het geval van hoek van impact?

Met vriendelijke groet,

R.

Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41299

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
En nog zo eentje:

Beste QFF,

Op radio Veronica werd gezegd dat jullie veel info over de snelwegschutter hebben. Maar op de site zie ik niet heel veel. Ik ben bv. op zoek naar de locaties en tijden van de incidenten. Kunnen jullie mij daar bij helpen?

Groeten,
H.
Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41341

• Toxopeus
  • Afwezig
  • Administrator
baphomet schreef:
Trouwens n.a.v. de radio uitzending op Radio Veronica afgelopen Zondagmiddag ook nog wat fan-mail:

Hallo,

Ik hoorde zonet het verhaal van Bavomet (sorry als ik de naam verkeerd spel), op Radio Veronica over de snelweg schutter, ik vond het zelf een beetje weinig... er zou zoveel meer over gefilosofeerd kunnen worden en daarbij verteld(tenzij daar de tijd niet voor is op de radio zender).

Er werdt gezecht dat het nog niet duidelijk was of het via de berm of een rijdende auto gebeurde.
Het is bijna onmogelijk dat het 1 van de 2 is, dit is omdat ook vlak na de Benelux tunnel een achterraam is gesneuveld, dit kan overduidelijk niet vanuit de berm gebeuren.

Ik las zonet ook een bericht op jullie forum over iemand die wel eens met een lucht pistol op z'n eigen achterruit heeft geschoten en er niet meer dan een kleine beschadigining in kwam.

Ik denk zelf dat het met natuurkundige wetten valt te bezien of er meer massa of snelheid achter komt zodra je vanuit een rijdend voertuig schiet, het (heel misschien) wel een achterruit kan laten sneuvelen.

Daarnaast, het niet vinden van kogels e.d., hier valt ook veel over te filosoferen, misschien het geval van hoek van impact?

Met vriendelijke groet,

R.

Heel interessant. Achterruiten breken niet zomaar, weliswaar is die van mij dikker maar toch. Ze zijn heel taai gemaakt en als je er van heel dichtbij schiet waarbij de V0 nog hoog is dan krijg je gewoon doodleuk een gaatje erin zonder dat de hele ruit sneuveld. Dat luchtdrukgeweer waar ik mee schoot had een kaliber van 6.35 mm en je kan er op 10 meter afstand een redelijk deukje in een verkeersbord veroorzaken. Maar met een dikke stompe priem of een speciale hamer die je ook in treinen ziet heb je meer massa op een bepaald oppervlakte dan met een kogeltje uit een luchtdrukpistool want die zijn vrij licht.
Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41370

• Neut
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ene bucks is de andere niet, eveneens achterruit en schutter
Antwoord Quote

Re: De snelwegschutter 1 jaar, 9 maanden geleden #41374

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
Vanavond is opnieuw een autoruit gesneuveld, deze keer op de A4 bij de Beneluxtunnel. Dat meldt RTV Rijnmond. Al snel daarna ging een politiehelikopter boven Vlaardingen op zoek naar een mogelijke schutter.
J. Grotenhuis | 14 sep 2011 | 22:59
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/09/auto_beschoten_op_a4.html

Het is de tweede dag op rij, want dinsdagmiddag werd de auto van een Rotterdammer beschoten op de A15 bij het Vaanplein. Dat leidde tot beschadiging aan de wagen. Het aantal meldingen van een snelwegschutter is inmiddels gestegen tot dicht tegen de 50.

meer foto's : www.district8.net/snelwegschutter-slaat-weer-toe-a4-schiedam.html

Steve says:
September 14, 2011 at 22:11

Ik snap niet dat de politie steeds op zoek is naar een automobilist. Om een achterruit van een auto kapot te schieten moet je redelijks haaks op het raam schieten, anders kets het kogeltje af en gebeurd er niet veel. Om haaks op een achterraam te schieten moet je redelijk hoog zitten. Auto’s vallen dus af lijkt mij…Vrachtwagens daarin tegen zitten hoog genoeg. En ik kan genoeg motieven bedenken waarom een chauffeur aversie zou hebben tegen auto’s…

Maak die tien ruggen maar alvast over..
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door combi.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Tijd voor maken pagina: 0.51 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld