Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Julian Assange weer vrijgelaten
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #494

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17403

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Hoe zit dat nou met die 'documenten-bombardement'?

Dat zou toch plaatsvinden als hij dus in hechtenis zou worden genomen. Nu is ie inmiddels weer 'vrij'.

Er zullen wel weer compromis afspraakjes zijn gemaakt.

Wat een fars allemaal zeg!
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17410

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Dolle, weet jij iets af van het gerucht dat 1 van die Zweedse (CIA?) vrouwen gevlucht is naar het midden-oosten ofzo?
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17416

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Dolle, weet jij iets af van het gerucht dat 1 van die Zweedse (CIA?) vrouwen gevlucht is naar het midden-oosten ofzo?

Hmmm, nee niet dat ik weet of heb gehoord. Ik zal mijn grote oren eens open houden.

Over welke vrouwen heb je het?
Die Assange aanklagen voor sexueel misbruik;
Vrouw van de SÄPO (Zweedse veiligheidsdienst).
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17418

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Ja naar Palestina, dat heb ik ook ergens gelezen. Wacht ik ga ff graven... :-*
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17428

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Dit vond ik nog:

Anonym sa...
Please fight the legal battle in Sweden as regards the "allegations" of rape..Julian is a human being and distractions can happen...if convicted please settle the matter out of the court and continue good work...I have no negative opinion about Julian even if the rape accusations are true. I don´t trust Swedish women...they may as well be paid agents of CIA/Pentagon/Swedish Military industrial establishement (www guardian.co.uk)
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17430

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Gevonden...:

Det påstådda offret för våldtäkten, Anna Ardin, har flyttat till Västbanken.. enligt dagens Jerusalem Post :

“Also this week, Anna Ardin, one of the women who Assange allegedly raped, moved to the village of Yanoun in the West Bank.

Ardin wrote in her blog: “The tiny village of Yanoun has 1990 inhabitants, and one speaks English. And I’m very happy about it. ‘Adrusu l’Arabiyya,’ I am studying Arabic.”

Ardin is traveling with the the World Council of Churches’ Ecumenical Accompaniment Programme in Palestine and Israel, a Christian outreach group, which is meant to “supress violence and promote respect for international law through practical solidarity.”

Bron: www.mamres.net/?p=3232
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17431

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
BINGO.....:

www.google.nl/imgres?imgurl=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http%253A%252F%252Fwww.abc.net.au%252Funleashed%252Fstories%252Fs2994566.htm%3Fw%3D399%26r%3D3&imgrefurl=http://gotiskaklubben.wordpress.com/2010/08/26/anna-ardin-in-love-again/&usg=__psebJ3B3jvJLwFOH1AXgjYdu-dU=&h=299&w=399&sz=120&hl=sv&start=14&zoom=1&itbs=1&tbnid=8EVokRxQDwSKgM:&tbnh=93&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3DAnna%2BArdin%26hl%3Dsv%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17432

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
The deeper you dig......:

www.google.nl/imgres?imgurl=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http%253A%252F%252Fwww.abc.net.au%252Funleashed%252Fstories%252Fs2994566.htm%3Fw%3D399%26r%3D3&imgrefurl=http://gotiskaklubben.wordpress.com/2010/08/26/anna-ardin-in-love-again/&usg=__psebJ3B3jvJLwFOH1AXgjYdu-dU=&h=299&w=399&sz=120&hl=sv&start=14&zoom=1&itbs=1&tbnid=8EVokRxQDwSKgM:&tbnh=93&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3DAnna%2BArdin%26hl%3Dsv%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1

Ofwel, Julian is in de luren gelegd!

Anna Ardin & CIA - ett kärleksförhållande
Svensson påminner om att Anna Ardin har utvisats från Kuba och har kontakt med CIA. Så här skriver Alexander Cockburn i den amerikanska tidningen Counterpunch om detta: Anna Ardin har enligt Israel Shamir, band till USA-finansierade anti-Castro och anti-kommunistiska grupper. Hon publicerade en kategorisk Castrofientligt artikel för vilken hon utvisades från Kuba för omstörtande verksamhet. I samma ögonblick som Julian Assange sökte skydd av svenska lag, hotade CIA med att omedelbart upphöra med all utbyte av underrättelseinformation med SEPO.

In het Engels, betekend dit:

original: Interpol, the investigative arm of the International Criminal Court at The Hague, has issued a fugitive notice for Assange. He’s wanted in Sweden for questioning in two alleged sexual assaults, one of which seems to boil down to a charge of unsafe sex and failure to phone his date the following day. This prime accuser, Anna Ardin has, according to Israel Shamir, writing on this CounterPunch site, ”ties to the US-financed anti-Castro and anti-communist groups. She published her anti-Castro diatribes in the Swedish-language publication Revista de Asignaturas Cubanas put out by Misceláneas de Cuba…Note that Ardin was deported from Cuba for subversive activities.” It’s certainly not conspiracism to suspect that the CIA has been at work in fomenting these Swedish accusations. As Shamir reports, ”The moment Julian sought the protection of Swedish media law, the CIA immediately threatened to discontinue intelligence sharing with SEPO, the Swedish Secret Service.”

Duidelijk toch?
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17448

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
graaf graaf graaf kuiltje graaf:

----------------------------------------

Wippie in Australië

vrijdag 17 december 2010
Het ziet ernaar uit dat Julian Assange, de matador van het vrije woord, uiteindelijk zal struikelen over zijn lul. Er zijn namelijk in Australië e-mails opgedoken uit 2004, toen hij al aan het warmlopen was voor het aanvoerderschap van Wippieleaks. Gericht aan een blom van 19 jaar die hij had ontmoet in een bar in Melbourne. De toen 33-jarige witharige tekkel maakte de nodige indruk op onderhavige blom en hij wandelde haar na een paar rondjes booze naar de voordeur van haar ouderlijk huis. Zoentje met spuug en dat was het. Maar niet voor Wippie. Hij dacht dat er wel wat meer in het vat zat en begon haar lullige e-mails te sturen. Toen dat niet hielp belde hij haar plat. Tot het hem uiteindelijk duidelijk werd dat in dit geval zijn fluit aan de wilgen kon hangen.
Maar of dit nieuwe ouwe gevalletje nou zo gunstig is voor het verloop van zijn rechtzaak in Zweden naar aanleiding van zijn kapotte kapotjesmissies is zeer de vraag. Als u wat Engels onder de knie hebt dan kunt u hier http://www.dailymail.co.uk/news/article-1339287/Stalker-style-emails-WikiLeaks-boss-Julian-Assange-sent-19-year-old-girl-student-revealed.html uitgebreid genieten.

http://www.stelling.nl/kleintje/actueel/TJTD1292584344.html
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17498

• ThaViking
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
http://zonnewind.be/internet/advocaat-julian-assange-wikileaks-stephens-rothschild.shtml

Hmm Rothschild bankers advocaat hebben Assange vrij gekregen....hmmz
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17574

• Mec
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Idd. het is een stinkzooi, maar ik geniet wel van die Wikileaks stunt, het gros stinkt erin, zelfs de hackertjes enz zijn er tot op vandaag vet in getrapt en noemen zelfs Assange een held. Assange is een held?? Laat me niet lachen, b.v het hand in hand Wikileak en Soros( George Sorros, een zeer machtig man die zelfs een prijs heeft gekregen dit jaar voor zijn werk om de NWO sneller te laten accepteren door de massa,..shit kan die link niet meer vinden). Soros is een machtige club die de power heeft om dat zogenaamde nieuws de wereld in te helpen. Rotzakken die zogenaamd tegen de rotzakken aankicken en zich achter de rotzakken mogen verschuilen. Zelfs de mainstream media beweert dat wij allemaal een Assange kunnen zijn, hahahaha. Ja hoor, jan met de pet kan en mag de waarheid vertellen als tie iets op het hart heeft...wat een gelul. Als ik b.v nu bekend zou maken dat Eva Surga(die zag ik ook al op deze site..Niburu is dood )een bankdirecteur-tje was die de poen witwast via de Nederlandse bank wat verdient is met drugs en wapenhandel, dan weet ik zo goed als zeker dat de media zwijgt als het graf(in alle talen), geen boe of bah. Dus als iemand van het gepeupel een Assange wil worden(een held)dan zal hij of zij eerst precies de zelfde taal moeten lullen, wat de "real power" wil wat je rond bazuint. De hele opzet van al die heisa is voornamelijk chaos uitlokken en de boel op scherp zetten. Het enige wat ze er mee willen bereiken is dat jan met de pet achter ze gaat staan want zonder de massa kunnen ze niks, vandaar ook dat de mainstream media is ingeschakeld, de propaganda machine(en die is van??) Een leuk v.b-tje; Toen de Iraanse president de waarheid zei op een VN vergadering is dat door geen enkele mainstream media uitgezonden, blijkt maar weer wiens waarheid je verteld dus. Helaas is de kudde lam gebeukt door alle propaganda door alle jaren heen van die fijne media en is de mentaliteit foetsie geraakt en slikken ze alles als zoetekoek, maarja we leven in een ikke ikke tijdperk en solidair met elkaar zijn we al tijden niet meer. Blijkbaar moeten we eerst zwaar afzien voordat het doordringt wat er echt aan de hand is. Iedereen heeft het gewoon nog te goed en zijn we een verwend zooitje urban klootzakjes die in no time doodgaan als de supermarkten dicht gaan. Het is nog steeds niet voor te stellen voor de kudde om alles kwijt te raken. En daarom is ook niemand bereid om er tegen in te gaan, maarja, ik ga ook niet met een spandoek op straat staan, schreeuwen dat het systeem verrot en corrupt is. Dat zal weinig uitmaken en zal ik waarschijnlijk opgepakt worden wegens orde verstoring . Hier nog een linkje wiki en soros zijn vriendjes,
http://www.mediaite.com/tv/glenn-beck-links-george-soros-and-wikileaks-on-the-oreilly-factor/
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17576

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Thanks, interessante shit Mec!! Daar duik ik eventjes in! Wellicht artikel / topic waardig materiaal...
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17598

• Har-o-bed
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Dit is ook wel interessant nieuws, zie ook comments..(sorry ik plaats alleen linkjes)

zaplog.nl/zaplog/article/iets_voor_watje_assange#n120904

globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=22389

www.sott.net/articles/show/219922-WikiLeaks-Sets-the-Stage-for-the-No-Send-List-
Antwoord Quote

Julian Assange weer vrijgelaten 2 jaren, 6 maanden geleden #17619

• jasmin
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Ik had even een kleine pauze ingelast. Ik zat er gewoon teveel bovenop, en het moet ook weer geen obsessie worden. Even lekker uitgegriept en wat andere dingen gedaan. Ik ben ook nog huismoeder, ha, ha...

Bovendien waren me alle voor en tegen argumenten wel duidelijk geworden.

Maar een overzicht over de hele zaak heb ik nog steeds niet. Ik heb vanochtend weer met interesse allerlei artikelen gelezen, en met name de linken die hier in dit nieuwe topic naar boven komen.
Maar ik kan nog steeds bij de meeste suggestieve duidingen nog tegenargumenten bedenken.

Dat vind ik het interessante aan dit Spel. Persoonlijk ben ik prima in staat om een situatie in kaart te brengen, met hier en daar gaten in logica... of redenering.
Het valt me op dat de meeste mensen daar niet toe in staat zijn. Het is een enorme drang om coherentie te scheppen. Heb ik natuurlijk ook wel, maar met een veel grotere vertraging.
Even om het toe te lichten: het is een geweldige menselijke eigenschap. Vergelijk het met het lezen van een artikel in het Engels. Hier en daar zullen er woorden zijn die je niet kent, maar je brein gaat daar creatief en intelligent mee om. Via context en ervaring zal dat gat opgevuld worden met een gevoelsmatig begrip van het woord, razendsnel, en je leest gewoon ongestoord verder.
Maar dit gebeurt op alle fronten in je waarneming... je brein vult automatisch de lege gaten, een razendsnelle evaluatie van ervaring, voorkennis en verwachtingspatroon.
Meestal gaat dit wel redelijk goed.

Maar op sommige momenten - en persoonlijk vind ik dit zo'n gelegenheid - is het ook handig om dit vermogen bewust uit te schakelen. Niet compleet, maar in elk geval in de onderzoeksmodus van je brein.

Waarschijnlijk vergt dit teveel van de gemiddelde mens... bij elke schakel in het proces moet je dus bewust denken.. ja? nee? of?

In elk geval zitten er in mijn hoofd heel veel soorten scenario's, afhankelijk van de beslissing ja/nee/of? bij elke schakel in het Wikileaks-mysterie.

Anyway...

de laatste twee linken van @Harobed vond ik het interessantste...

globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=22389

www.sott.net/articles/show/219922-WikiLeaks-Sets-the-Stage-for-the-No-Send-List-
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
NIEUWS / DISCUSSIE
Tijd voor maken pagina: 0.79 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld