Ik bedoel niet dat dit topic daar in moest, maar vroeg me gewoon af of het topic 'hemp, King Of Crop & Roll' hier bij past, verder niet

Ik ben er verder niet heel erg in thuis en zag zo 1,2,3 geen linkje, waarbij er een vraag oprijsde.
Om de discussie open te gooien:
Wat te denken van de cocaine?
De mensen die op de Andes leefden kauwden op Cocaine bladeren om beter de hoogte te kunnen verdragen. In tegenstelling tot opium en alcohol veroorzaakt het een toestand van geestelijke opwinding, maar dan zonder negatieve bijwerkingen. Het is zeer geschikt als pijnstiller, met name dan in de oogheelkunde of voor de behandeling van astma, zeer nuttig voor de behandeling van alcoholise en toxicomanie, uitmuntend bij zeeziekte, een wondermiddel voor de behandeling van diabetes, het doet honger, slaap en vermoeidheid als bij toverslag verwdijnen, is een gode vervanger van tabak, geneest stofwisselingsklachen, winderigheid, kolieken, maagkrampen, hyochondrie, hoofdpijn, rugklachten en hooikoorts, het is een waardevol tonicum voor de genezing van tuberculose en de behandeling van migraine, en in geval van acute kiespijn stop je een watje gedrenkt in een oplossing van vier procent in het gat en de pijn zakt onmiddelijk. En het is met name een geweldig middel om depressieve mensen vertrouwen te schenken, hen geestelijk op te beuren, te stimuleren en optimistisch te stemmen.
En ja, het is héél verslavend