Zo denk ik er ook over Vortex, maar Kat heeft het weer geprobeerd. Het vreemde aan Demmink is dat zodra je die naam laat vallen of mensen er mee confronteert dat het dan ineens stil wordt... "Zou het echt zo zijn?" en "Nee, dat kan toch niet in Nederland!?" zijn vaak de reacties...
Of men gooit het op het feit dat Kat een doorgedraaide complottert zou zijn...
De afgelopen weken laat ik overal de naam Demmink vallen, in de supermarkt, op straat, in de snackbar, op het terras, gewoon als ik met iemand op straat loop te praten, in ieder gesprek dat ik aanga probeer ik mensen er op te wijzen. Eergisteren nog zo'n baby-boomert in een grijze Mercedes bus, met een zawrt poloshirt aan met Justitie logo er op, dus ik ben met iemand en gooi dat gesprek met die persoon ineens op zijn kop door over Demmink en de pedofielenbende van justitie te beginnen... Die babyboomert met authentieke smeris-hangsnor keek me daar toch vuil, kwaad en boos naar me... En toch hoop ik dat hij Joris Demmink is gaan googelen...
Tegen hoe meer mensen ik het zeg, hoe meer mensen het op gaan zoeken en onderzoek gaan verrichten en uiteindelijk zeggen zij het ook weer voort!
Henk Bres heeft echter niet gereageerd op de berichten die ik op zijn website achter heb gelaten of op de mails die ik hem stuurde aangaande Demmink... Durft hij niet?