Ik heb gewoon nog nooit iets spiritueels meegemaakt ofzo. En nee, ik ben er ook totaal niet mee 'bezig' eigenlijk, in die zin dat ik het beslist wil ofzo. Ik heb wel een stuk of wat keren dromen gehad wat zeker wat betekende. Een keer bijv. droomde dat vanuit de 4 windrichtingen een zwarte maan omhoog kwam dat alles verdonkerde, vervolgens zakte ik in elkaar en keek recht omhoog. Ik voelde de adrenaline door mn lichaam, en terwijl ik op mijn knieën zakte keek ik dus omhoog en dankte ik iedereen en alles voor mn leven.
Vervolgens werd ik 'wakker' Naja, ik was uit de droom, en alles om mij heen tintelde. Ik voelde een soort 'energie', of dat ik onder stroom stond, om mijn hele lichaam heen. Kon me ook niet bewegen. Dit is trouwens wel een bekend fenomeen, er zijn vele berichten over. Deze energietinteling heb ik trouwens wel vaker gehad. Stukf of 5/6 keer.
Enniewee, die droom betekende dat er grote verandering in mijn leven zou komen. En, ehm, dat klopte. Mijn leven verandere een jaar later ofzo rigoreus. En dan ook écht heel rigoreus, laten we het dat maar ophouden
Maargoed, afgelopen 2/3 jaar weinig (lees: niks) interessants gebeurd rondom Spiritueel iets.
thx for sharing, en leuke timing...
misschien is dit dan wel de manier waarop tegen je gezegd word....open up your third eye (zoals Bob Marley zong..)
anyway...just a thought of me...