Dromen schreef:
Het gaat over het oude niburu forum?! Is dat wel goed gescreend e.d.?!
Zoals Bapho al eens aantoonde, en zoals o.a. ikzelf ook al eens zei: het oude niburu zit bom- en bomvol (lol @ @1VD) met fouten... Daardoor kwamen die DDOS attacks toen ook.
Kraven heeft alles weer online gezet, maar wellicht dat er her en der nog wel gangetjes waren waar men handig gebruik van zou kunnen maken. Ik geloof persoonlijk iig neit dat Anton daar achter zit, dat zeker niet.
edit: En ja, Kraven heeft vast alles gecheckt, maar een phpbb forums zijn soms vrij makkelijk te 'kraken'... Persoonlijk denk ik dat het in het oude forum zit. Anderzeids is het natuurlijk wel heel vreemd dat SOPN ook ddos attacks had...
nee gaat over .co wat aangevallen word daar staat het forum van niburu, ook al heeft de helft dat nog niet door en denkt bij niburu antonaki te zijn vermoed ik
=========
Re: Anton Teuben niet meer bij niburu?
Berichtdoor arnxx » 23 maart 2012, 19:46
Hoi,
Ik heb zelf ook niet goed door wat er aan de hand is, ik kan wel zeggen dat Anton in ieder geval niet vertrekt (bij niburu dan, met SOPN partij weet ik het niet). Er is inderdaad dat artikel, maar erg duidelijk is het nog niet.
Wat ik door heb gekregen is dat er een reorganisatie bezig is, er gaan dus wat mensen weg en komen mensen bij, Anton gaat niet weg. Er komt een video waarin het een en ander gaat worden uitgelegd, deze wordt misschien vanavond nog gepost.
EDIT: Ik lees inderdaad tegenstrijdige berichten, dit is in ieder geval wat ik doorkreeg via Bart. Ik denk dat we even geduld moeten hebben en kijken hoe dit zich uitpakt..
==========================
Re: Mijn visie over de recente ontwikkelingen op niburu.co/n
Berichtdoor Sjaak » 24 maart 2012, 14:04
Uiteraard is er getracht een coup te plegen maar het is de zoveelste afsplitsing.... niburu.nl->anarchiel.com-> deel Argusoog->Mallona->QFF->niburu.tv->niburu.co wie volgt??
==========================
kraven kreeg zoals gewoonlijk de schuld
door goldkaart » 24 maart 2012, 16:06
kraven heeft er deze keer niets mee te maken
het gaat tussen Jeff en Anton
de rest is onzin zelfs mijn inbreng
ik probeerde met kraven vrede te brengen
dat is gelukt
wacht gewoon even af wat er gebeurd
het gaat niet om mensen maar om de boodschap
ik kijk ook even toe aan de zijlijn
en ben nog de admin van dit forum
=====================================
lol dit alles is dus op niet van antonaki forum
door Blauwewolk » 24 maart 2012, 16:42
heb zelf maar even naar Soest gebeld.
Niburu. nl is bezig om alles weer compleet te krijgen ook het forum.
Niburu. nl is de site waar Anton mee begon, en deze site zal weer helemaal hersteld worden.
maar er is nog een hoop werk te doen.
ze weten nog niet of dit forum in zijn totaliteit gered kan worden.
dus heb je belangrijke posts maak er dan copie s van .
en hou de site van NL in de gaten.
Het ging on een interne strijd.
maar we leven ook in een boeiende tijd waar nog wel meer hobbels genomen moeten worden.
dus wacht zelf op het nieuwe forum van NL tot die tijd blijf ik nog hier.
hier:
50.23.49.17/~r2h7xa9p/forum/viewtopic.php?f=14&t=3237&sid=af72ec7a952a148f99294ac62b61c56d&start=30 meer voor de liefhebber.
Ik ga weer lekker verder op ons qff