Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
PC / WEB
Niburu in de digishit?
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Niburu in de digishit?
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53022

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
baphomet schreef:
Combi dude! 10.000 posts!!!!!!!!!

And I was there when it happened.
Don't have any t-shirt though ....

PS check Qarma ......
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53023

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
baphomet schreef:
en nog weer een .co domein erbij nog meer zand in de ogen.. ik zei het al in 2010, na de eerste D-Dos, dat het het einde van niboeboe zou worden...

Hoeveel nieuwe soorten er ook opduiken het is gewoon niet meer zoals het ooit was...

Ja, dat heb ik ook altijd geroepen.

Maar als je dat verhaal leest op GW dan kun je gemakkelijk tot de conclusie komen dat het allemaal maar om 1 ding draaid, iets waar wij ons al heel lang druk om maken:

GELD

Die Slenters zorgde voor een mooie bak centen, en daar is Anton wel voor in. Wie niet, in deze wereld.
Laast bewerkt: 1 jaar, 1 maand geleden Door Dromen.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53025

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
Wil de echte Niburu nu opstaan?
www.pateo.nl/niburu.htm

Misschien ken je het televisiespelletje ‘Wie van de drie?’. In de versie die ik als jochie op de tv zag stelde onder andere Albert Mol vragen aan drie personen waarvan er twee zich voordeden als waren zij de derde persoon. Aan het einde van de vragenrondes werd dan de echte persoon gevraagd om op te staan.

Ik moest aan dat spelletje denken nu verschillende websites beweren de ware Niburu te zijn. In de rol van Herman Emmink stel ik hierbij de kandidaten even aan u voor:

o Niburu.nl (link)

o Niburu.nu (link)

o Niburu.co (link)

o Niburu.tv (link)

Het lijken vier verschillende kandidaten te zijn, maar de .nl- en de .nu-sites zijn identiek, dus houden we drie kandidaten over.

Wanneer we de site van Niburu.tv bezoeken, dan lezen we dat deze site is geboren uit onvrede over de gang van zaken rond de oorspronkelijke Niburu-website. De oprichter van Niburu.tv noemt zichzelf Kraven. Daarmee valt dus ook deze kandidaat af.

De twee resterende websites beweren allebei de enige echte Niburu-site te zijn. Klik hier voor de claim vanuit Niburu.nl en hier voor de claim vanuit Niburu.co.

Kijkend naar de bezoekersaantallen lijken de meeste mensen Niburu.nl voor de echte Niburu-site te houden. Maar is dat ook zo?

Wat velen niet weten is dat de inhoud van Niburu.nl al vele jaren feitelijk door een éénmansredactie wordt verzorgd. Nadat Richard van Straaten hiermee is gestopt heeft Robin de Boer het stokje van hem overgenomen. De grote vraag is dus bij welke website verzorgt nu Robin de inhoud. Het is zeer opvallend dat er vandaag niet één bericht door Robin is geplaatst. We zullen dus nog even moeten wachten om te zien welke website de ware Niburu is.

Zelf betreur ik de gang van zaken ten zeerste. Ik beschouw dit als stuiptrekkingen van een bewustzijn dat vast wil houden aan de dualiteit. Hoewel deze strijd alleen maar verliezers kent, inclusief de Niburu-bezoekers, zijn deze stuiptrekkingen misschien toch nodig om ons gezamenlijke bewustzijn naar een hoger plan te tillen.

Zeist, vrijdag 23 maart 2012

Johan Oldenkamp
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Toxopeus

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53028

• Neut
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Tis co, vanwege forum.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53030

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Kraven wordt ook wakker Wat ik trouwens ook merkwaardig vind is dat ik nergens een reactie lees van die 'Goldkaart'.

niburu.tv/?p=1892

Iedereen lijkt weer verbaast... Schijnbaar waren een aantal op QFF de enigste die níet verbaast waren.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53033

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
Dromen schreef:
Kraven wordt ook wakker Wat ik trouwens ook merkwaardig vind is dat ik nergens een reactie lees van die 'Goldkaart'.

niburu.tv/?p=1892

Iedereen lijkt weer verbaast... Schijnbaar waren een aantal op QFF de enigste die níet verbaast waren.

Arminius had het ontdekt daar las ik het verhaal Muiterij op de Bounty

niburu.tv/forum/showthread.php?tid=5481

verbaast zal alleen de aanhang van nibutu punt nl geweest zijn vermoed ik, de eerste keer met Nique toen Danny /Mark / The Gray en nu het derde groepje en vast nog wel een paar stille

Maar voorlopig heeft niemand het echt ! door zelfs Kraven niet al schrijft hij "Dit weekend gaat de klok weer een uur vooruit en breekt de tijd aan voor de lente, en dat is te zien want de Niburu’s schieten als paddenstoelen uit de grond.".

De aliens zijn er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dit is het teken !!!!!!!!!!!!!! volgende stap is dat er verschillende Nederlanden uit de grond schieten enz enz enz
Laast bewerkt: 1 jaar, 1 maand geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53036

• buley
  • Afwezig
  • Antonaki
niburu.tv/forum/showthread.php?tid=5495

even een linkje naar een post van kraven.

gaat over wat hij op dit moment weet.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53041

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Thanks buley!!

Wat doet geld en macht een hoop verkeerde dingen met mensen
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53044

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
SOPN neemt afscheid van Anton Teuben
Zaterdag, 24 maart 2012 17:38

SOPN (Souvereine Onafhankelijke Pioniers Nederland) neemt afscheid van Anton Teuben

Het bestuur van SOPN heeft vrijdag 23 maart besloten om de samenwerking met Anton Teuben op te zeggen, vanwege een vertrouwensbreuk.

PERSBERICHT SOPN

Vrijdag 23 maart 2012

Verandering in het SOPN-team:

Anton Teuben vertrekt bij SOPN

Op 22 februari 2012 zijn de Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland offciëel van start gegaan.

SOPN is een beweging die zich actief inzet voor positieve veranderingen in de samenleving door krachten te bundelen van de vele netwerken die al actief zijn in Nederland. Op www.SOPN.net lees je meer over de standpunten van SOPN.

De voorbereidingen van dit initiatief zijn in september 2011 al gestart, toen Anton Teuben namens het team van Niburu de lezers van de Niburusite uitnodigde om mee te doen aan het opzetten van deze beweging.

Inmiddels heeft zich officieel een onafhankelijk bestuur gevormd van 4 personen, van Janneke Tops (voorzitter), Charlotte Stroosnijder (secretaris), Piet Tummers (penningmeester) en Hanneke Bijl (bestuurslid) zoals in de statuten op www.SOPN.net is na te lezen, .

Naast dit officiële bestuur hebben de afgelopen maanden tientallen mensen hun bijdrage geleverd aan het schrijven van teksten, het opzetten van de website en het organiseren van diverse bijeenkomsten.

Anton Teuben is één van die personen, die als niet officieel bestuurslid de afgelopen maanden heeft meegedacht en meegedaan met SOPN.

Het bestuur van SOPN heeft vrijdag 23 maart besloten om de samenwerking met Anton Teuben op te zeggen, vanwege een vertrouwensbreuk.

Het bestuur van SOPN dankt Anton Teuben bij deze voor zijn bijdragen aan de beweging en wenst hem veel succes met zijn verdere carrière.

EINDE PERSBERICHT

Naast het vertrek van Anton Teuben gebeuren er nog veel meer spannende dingen bij SOPN. Getuige het volgende bericht "SOPN GEHACKED" op de SOPN site:

Bron: niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=2377:sopn-neemt-afscheid-van-anton-teuben&catid=29:site-mededelingen&Itemid=42
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53046

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
Zou de Gf toen ook het oude forum gehakt (snuif!) hebben ? Ik weet nog dat QFF toen de schuld kreeg 'we' waren toen toch allemaal zulke grote klootzakken enz, nah ja later was het allemaal de schuld van Kraven.

En nu laat antonaki teubeniksi zijn oude zweefclub hacken ? goh geld en drugs kunnen inderdaad rare dingen met een alien mens doen. Straks gaan 'ze' ons nog liev vinden.

SOPN-site gehacked
www.sopn.net/index.php/media/122-persbericht

Vrijdagavond 23 maart is de site www.SOPN.net gedurende een uur in handen geweest van hackers. De hackers hebben op de SOPN-site eerst een door ons geplaatst en waarheidsgetrouw artikel verwijderd. Vervolgens hebben deze mensen, zonder onze toestemming, een artikel geplaatst dat afkomstig is van de huidige site niburu.nl en waarin een onjuiste en gekleurde weergave wordt gegeven van de huidige ontwikkelingen bij Niburu. Gelukkig kon onze webmaster snel handelen en rond 22.00 uur was de website weer in eigen handen en kon het artikel worden verwijderd.
Laatst aangepast ( zaterdag, 24 maart 2012 17:30 )

========================
G Fabel had wel een vooruitziende blik, beetje jammer dat het vertroebelt is maar dat mag de pret niet drukken:

In sommige opzichten doorloopt de wereld een rustiger periode dan gebruikelijk en dat is mede te danken aan onze activiteiten en die van onze bondgenoten. Er is een punt bereikt waarop we meer gezag kunnen uitoefenen over de oude garde die in hoog tempo haar macht kwijtraakt. hier

Ook voor hun geldt de openbaringen komen er aan Nie-boeh-hoe-hoe
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53076

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
Mhhh de geschiedenis herhaald zich ?

Kraven schreef:

Ik dacht laat ik daar het forum ff bekijken en kom erachter dat de site te-ring traag is.

Lijkt me een Ddos te zijn op de server gezien wat ik krijg als ik een traceroute naar de server doe,

als dat zo is dan is er maar 1 hoek van waaruit dat komen kan..... Geeft toch te denken gezien het verleden van nibbie nl

hier verhaal verder
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53077

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Het gaat over het oude niburu forum?! Is dat wel goed gescreend e.d.?!

Zoals Bapho al eens aantoonde, en zoals o.a. ikzelf ook al eens zei: het oude niburu zit bom- en bomvol (lol @ @1VD) met fouten... Daardoor kwamen die DDOS attacks toen ook.

Kraven heeft alles weer online gezet, maar wellicht dat er her en der nog wel gangetjes waren waar men handig gebruik van zou kunnen maken. Ik geloof persoonlijk iig neit dat Anton daar achter zit, dat zeker niet.

edit: En ja, Kraven heeft vast alles gecheckt, maar een phpbb forums zijn soms vrij makkelijk te 'kraken'... Persoonlijk denk ik dat het in het oude forum zit. Anderzeids is het natuurlijk wel heel vreemd dat SOPN ook ddos attacks had...
Laast bewerkt: 1 jaar, 1 maand geleden Door Dromen.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53082

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
Dromen schreef:
Het gaat over het oude niburu forum?! Is dat wel goed gescreend e.d.?!

Zoals Bapho al eens aantoonde, en zoals o.a. ikzelf ook al eens zei: het oude niburu zit bom- en bomvol (lol @ @1VD) met fouten... Daardoor kwamen die DDOS attacks toen ook.

Kraven heeft alles weer online gezet, maar wellicht dat er her en der nog wel gangetjes waren waar men handig gebruik van zou kunnen maken. Ik geloof persoonlijk iig neit dat Anton daar achter zit, dat zeker niet.

edit: En ja, Kraven heeft vast alles gecheckt, maar een phpbb forums zijn soms vrij makkelijk te 'kraken'... Persoonlijk denk ik dat het in het oude forum zit. Anderzeids is het natuurlijk wel heel vreemd dat SOPN ook ddos attacks had...

nee gaat over .co wat aangevallen word daar staat het forum van niburu, ook al heeft de helft dat nog niet door en denkt bij niburu antonaki te zijn vermoed ik

=========

Re: Anton Teuben niet meer bij niburu?

Berichtdoor arnxx » 23 maart 2012, 19:46
Hoi,

Ik heb zelf ook niet goed door wat er aan de hand is, ik kan wel zeggen dat Anton in ieder geval niet vertrekt (bij niburu dan, met SOPN partij weet ik het niet). Er is inderdaad dat artikel, maar erg duidelijk is het nog niet.

Wat ik door heb gekregen is dat er een reorganisatie bezig is, er gaan dus wat mensen weg en komen mensen bij, Anton gaat niet weg. Er komt een video waarin het een en ander gaat worden uitgelegd, deze wordt misschien vanavond nog gepost.

EDIT: Ik lees inderdaad tegenstrijdige berichten, dit is in ieder geval wat ik doorkreeg via Bart. Ik denk dat we even geduld moeten hebben en kijken hoe dit zich uitpakt..

==========================

Re: Mijn visie over de recente ontwikkelingen op niburu.co/n

Berichtdoor Sjaak » 24 maart 2012, 14:04
Uiteraard is er getracht een coup te plegen maar het is de zoveelste afsplitsing.... niburu.nl->anarchiel.com-> deel Argusoog->Mallona->QFF->niburu.tv->niburu.co wie volgt??

==========================

kraven kreeg zoals gewoonlijk de schuld

door goldkaart » 24 maart 2012, 16:06
kraven heeft er deze keer niets mee te maken
het gaat tussen Jeff en Anton
de rest is onzin zelfs mijn inbreng
ik probeerde met kraven vrede te brengen
dat is gelukt
wacht gewoon even af wat er gebeurd
het gaat niet om mensen maar om de boodschap
ik kijk ook even toe aan de zijlijn
en ben nog de admin van dit forum

=====================================
lol dit alles is dus op niet van antonaki forum

door Blauwewolk » 24 maart 2012, 16:42
heb zelf maar even naar Soest gebeld.
Niburu. nl is bezig om alles weer compleet te krijgen ook het forum.
Niburu. nl is de site waar Anton mee begon, en deze site zal weer helemaal hersteld worden.
maar er is nog een hoop werk te doen.
ze weten nog niet of dit forum in zijn totaliteit gered kan worden.
dus heb je belangrijke posts maak er dan copie s van .
en hou de site van NL in de gaten.

Het ging on een interne strijd.
maar we leven ook in een boeiende tijd waar nog wel meer hobbels genomen moeten worden.
dus wacht zelf op het nieuwe forum van NL tot die tijd blijf ik nog hier.

hier: 50.23.49.17/~r2h7xa9p/forum/viewtopic.php?f=14&t=3237&sid=af72ec7a952a148f99294ac62b61c56d&start=30 meer voor de liefhebber.

Ik ga weer lekker verder op ons qff
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53083

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
rofl
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 1 jaar, 1 maand geleden #53113

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Inmiddels heeft Niburu nr. 5 (!) zich gemeld: niburu.yours.tv/forum

Blijkens de tekst rechts bovenin is iedereen van alle 4 Niburu's welkom.

Laast bewerkt: 1 jaar, 1 maand geleden Door FreeElectron. Reden: link vergeten
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
PC / WEB
Tijd voor maken pagina: 1.00 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld