Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast -
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
PC / WEB
Niburu in de digishit?
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...
  • 14

Niburu in de digishit?
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Niburu in de digishit? 2 jaren, 3 maanden geleden #26986

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Anton(aki) Teuben(aki) aan de Coke(aki)?

Antwoord Quote

Niburu in de digishit? 2 jaren, 3 maanden geleden #26990

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
men wordt wakker bljft jammer dat qudt geld

Re: Internal Server Errors zijn weer terug

Berichtdoor Phrozenbit » 17 feb 2011, 17:39
Even een paar zaken ophelderen. Ik heb dit lang genoeg aangezien, en geslikt van niburu.

De Internal server errors doen zich niet voor door een gebrek aan bandbreedte. Dit is te wijten aan een hosting provider met een beperkt en soms onduidelijk beheerders paneel. Ook wordt deze server grofweg niet beheerd zoals het moet, dus ook performance issue's worden niet getackeld.

In Oktober vorig jaar is er besloten dat ik niburu.nl en het forum weer zou herstellen met alle artikelen, en alle forumposts. Ik heb een systeem ontwikkeld waarmee het mogelijk is al de reeds geschreven artikelen te integreren in een site waar het ook mogelijk is om nieuw nieuws te plaatsen. De bedoeling was, dat een webdesigner mij hierbij zou ondersteunen, maar deze deed helaas zijn werk niet, en wou niets anders dan een joomla website. Met als gevolg dat ik van het project ben afgezet en dat de 'webdesigner' het verder zou maken met joomla. Echter was het fijne management van niburu hier het ook niet mee eens ( wat betreft uiterlijk ) dus heeft het fijne management deze zeer snelle en stabiele joomla website neergezet niet dus.

Deze server staat in Houston America, en dit is standaard een VPS. Hiervoor is gekozen omdat het 'veiliger' zou zijn. Als je het mij vraagt, is een server pas echt veilig als je het goed configureert en in beheer hebt, dagelijks alles bekijkt en bijwerkt waar nodig. dit gebeurd niet en dit kan niet volledig omdat we op de server van niburu.nl niet de volledige 'Shell toegang' hebben, inhoudende dat we niet de harde commando regel op de server hebben. Dit is een serieuze beperking als het komt op het beheer van een server. Correcte werking en snelle werking gaat niet om het kopen van een dienst, maar meer over de echte harde kennis en ervaring op het hosting platform. Dit is bij onze Jeff P. maar matig aanwezig. Steeds mocht ik de dingetjes en zaakjes oplossen die hijzelf niet kon.

De websites www.sopn.nl/sopn , www.niburuarchief.nl, en www.niburuarchief.nl/forum draaien op de server die ik destijds met de zeer vriendelijke en professionele mensen van Flexwebhosting samen opnieuw heb ingericht. Dit betekend een nieuwe Linux Debian 5 Lenny, nieuwe Apache, PHP, MySQL, PhpMyAdmin, en mailserver applicaties. Het zeer grote voordeel wat ik heb op deze server is dat ik daar wel de volledige comando regel heb op de server heb en daar direct kan analyseren waar de performance issue's vandaan komen. de 20.000 artikelen, en de grofweg 350.000 forumposts werken als een trein, en is zeer zeer snel. Dit omdat de webserver applicaties dusdanig zijn geconfigureerd dat ze werken met een speciale module 'memcache' voor Apace. Verder is niburuarchief.nl maatwerk, handgeschreven object georiënteerde PHP code dat alleen bevat wat nodig is voor de website om te kunnen functioneren. In tegenstelling tot applicaties zoals joomla, bied joomla zo ontzettend veel functionaliteit waar we eigenlijk altijd maar de helft van gebruiken.

Verder is niburu niet meer zo zeer bezig met het brengen van bewustmakend nieuws, maar meer bezig met het zoeken naar methodes om bewustmakend nieuws te brengen waar een beetje inkomen mee te werven is. Nog maar weinig mensen van niburu zitten letterlijk op dit forum, om te kijken wat er rond gaat bij de trouwe lezers van niburu. Het lijkt er de laatste tijden op de niburu zich steeds meer bezig houd met het werven van inkomen, dan met bewustwording verspreiden. Nou is geld een noodzakelijk kwaad, maar het één mag het ander niet onderdrukken.

Ik hoop de trouwe lezers op deze mannier een beetje inzicht te geven over wat er rond gaat met Niburu zijn IT activiteiten en beslissingen. Persoonlijk vind ik dat de trouwe lezers recht hebben om dit te weten. Dit bericht wordt ook geplaatst in het kader van 'eerlijkheid, openheid, en transparantie' Sommige niburu medewerkers zullen het hier niet mee eens zijn.

http://www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=329
Antwoord Quote

Niburu in de digishit? 2 jaren, 3 maanden geleden #26991

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Tja nogmaals dan maar...

Anton(aki) Teuben(aki) aan de Coke(aki)?

Antwoord Quote
We willen u bedanken: Neut

Niburu in de digishit? 2 jaren, 3 maanden geleden #26992

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
pimapapom pom Sirius B pom pam Sirius B wwhhaaahaaa Sirius B pom pam pom
en ineens heb je het!

De QFF discloser tour in samenwerking met niburu kustlijntje

wordt de Po Tolo Qerq

Antwoord Quote

Niburu in de digishit? 2 jaren, 3 maanden geleden #26995

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
ROFL @ Combi
Antwoord Quote

Niburu in de digishit? 2 jaren, 2 maanden geleden #27868

• kraven
men wordt wakker bljft jammer dat qudt geld

Re: Internal Server Errors zijn weer terug

Berichtdoor Phrozenbit » 17 feb 2011, 17:39
Even een paar zaken ophelderen. Ik heb dit lang genoeg aangezien, en geslikt van niburu.

De Internal server errors doen zich niet voor door een gebrek aan bandbreedte. Dit is te wijten aan een hosting provider met een beperkt en soms onduidelijk beheerders paneel. Ook wordt deze server grofweg niet beheerd zoals het moet, dus ook performance issue's worden niet getackeld.

In Oktober vorig jaar is er besloten dat ik niburu.nl en het forum weer zou herstellen met alle artikelen, en alle forumposts. Ik heb een systeem ontwikkeld waarmee het mogelijk is al de reeds geschreven artikelen te integreren in een site waar het ook mogelijk is om nieuw nieuws te plaatsen. De bedoeling was, dat een webdesigner mij hierbij zou ondersteunen, maar deze deed helaas zijn werk niet, en wou niets anders dan een joomla website. Met als gevolg dat ik van het project ben afgezet en dat de 'webdesigner' het verder zou maken met joomla. Echter was het fijne management van niburu hier het ook niet mee eens ( wat betreft uiterlijk ) dus heeft het fijne management deze zeer snelle en stabiele joomla website neergezet niet dus.

Deze server staat in Houston America, en dit is standaard een VPS. Hiervoor is gekozen omdat het 'veiliger' zou zijn. Als je het mij vraagt, is een server pas echt veilig als je het goed configureert en in beheer hebt, dagelijks alles bekijkt en bijwerkt waar nodig. dit gebeurd niet en dit kan niet volledig omdat we op de server van niburu.nl niet de volledige 'Shell toegang' hebben, inhoudende dat we niet de harde commando regel op de server hebben. Dit is een serieuze beperking als het komt op het beheer van een server. Correcte werking en snelle werking gaat niet om het kopen van een dienst, maar meer over de echte harde kennis en ervaring op het hosting platform. Dit is bij onze Jeff P. maar matig aanwezig. Steeds mocht ik de dingetjes en zaakjes oplossen die hijzelf niet kon.

De websites www.sopn.nl/sopn , www.niburuarchief.nl, en www.niburuarchief.nl/forum draaien op de server die ik destijds met de zeer vriendelijke en professionele mensen van Flexwebhosting samen opnieuw heb ingericht. Dit betekend een nieuwe Linux Debian 5 Lenny, nieuwe Apache, PHP, MySQL, PhpMyAdmin, en mailserver applicaties. Het zeer grote voordeel wat ik heb op deze server is dat ik daar wel de volledige comando regel heb op de server heb en daar direct kan analyseren waar de performance issue's vandaan komen. de 20.000 artikelen, en de grofweg 350.000 forumposts werken als een trein, en is zeer zeer snel. Dit omdat de webserver applicaties dusdanig zijn geconfigureerd dat ze werken met een speciale module 'memcache' voor Apace. Verder is niburuarchief.nl maatwerk, handgeschreven object georiënteerde PHP code dat alleen bevat wat nodig is voor de website om te kunnen functioneren. In tegenstelling tot applicaties zoals joomla, bied joomla zo ontzettend veel functionaliteit waar we eigenlijk altijd maar de helft van gebruiken.

Verder is niburu niet meer zo zeer bezig met het brengen van bewustmakend nieuws, maar meer bezig met het zoeken naar methodes om bewustmakend nieuws te brengen waar een beetje inkomen mee te werven is. Nog maar weinig mensen van niburu zitten letterlijk op dit forum, om te kijken wat er rond gaat bij de trouwe lezers van niburu. Het lijkt er de laatste tijden op de niburu zich steeds meer bezig houd met het werven van inkomen, dan met bewustwording verspreiden. Nou is geld een noodzakelijk kwaad, maar het één mag het ander niet onderdrukken.

Ik hoop de trouwe lezers op deze mannier een beetje inzicht te geven over wat er rond gaat met Niburu zijn IT activiteiten en beslissingen. Persoonlijk vind ik dat de trouwe lezers recht hebben om dit te weten. Dit bericht wordt ook geplaatst in het kader van 'eerlijkheid, openheid, en transparantie' Sommige niburu medewerkers zullen het hier niet mee eens zijn.

http://www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=329

Had mijn comments uit dat draadje er ook ff bijgezet, want wat daar staat klopt niet helemaal.

1. Nibbie draait NIET op een VPS maar gewoon een shared hosting accountje bij Host Gator(Kan het nog erger dan Host Gator?)

2. Ik snap er geen drol van, waarom ze dat doen. Nibbie is niet zo zwaar als site, die kan ik nog draaien achterop een server van mezelf. Hoef ik niets extras voor te doen, en een VPS van het soort dat ze nodig hebben is al te krijgen voor $ 9.95 per maand.

3. Ik heb nu contact met hun IT man dus we zullen zien

Ziezo, plaatje weer compleet
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32272

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Gaan we weer, meer info hier op freedombytes new age beerput deel 1 waarom weer aandacht voor Noboeboe voorheen het open Niburu forum.

De openheid groeit daar met de dag en de panieq ook zo te zien en waarom??? volg daarvoor de serie new age beerput op freedombytes en natuurlijk hier op Los Alumbrados QFF.

edit:
17-5-11

Laast bewerkt: 2 jaren geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32273

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
en omdat men daar gewoon uit het nekje lult "negativiteit niet meer op noboeboe"

quote van NoBoeBoe forum:
Een artikel dat helemaal BOL staat van de complottheorieen en negativiteit, Mocht je het er niet mee eens zijn dan ben je zelfs een domme, naieve, uiterst onbewuste meeloper, die niet voor zichzelf kan denken.... Over negativiteit gesproken .
Laast bewerkt: 2 jaren geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32274

• kraven
Meer shit:
www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=1244
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32303

• kraven
Even ter aanvulling wil ik hier graag even vermelden dat er sinds enkele uren een nieuw Niburu forum is, wat beoogt te worden wat Niburu zou moeten zijn. Staat uiteraard op mijn niburu TV en ik hoop dat ik daar wel samen met jullie kan werken.

De kogel is door de kerk. Als die Teubenakis denken dat ze een goede site zo de grond in kunnen boren, bouw ik hem gewoon opnieuw en dan wel goed.

Het staat op niburu.tv/forum/ dus denk erom dat is kraven en vonnie niet Antonaki en aanhang
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32308

• chill_i
  • Afwezig
  • QFF Expert
das ook niet slim, niburu heeft z'n naam niet geregistreerd als merk (check www.boip.int/nl/merken/available.html )
naar mijn weten houdt dat in dat iedereen gewoon vrij is om die naam te gebruiken

ff geckeckt:
Het recht op een merknaam ontstaat niet door het eerste gebruik van een merknaam. U heeft geen beter recht dan een ander omdat u een merknaam eerder gebruikt. U krijgt het recht op een merknaam door de naam te registreren. Zonder een merkregistratie kunt u geen beroep doen op merkbescherming. Dit kan ook nodig zijn indien een ander inbreuk maakt op uw merknaam of zonder uw medeweten dezelfde merknaam registreert. In principe geeft het eerste depot van een merknaam het beste recht.

Als ondernemer investeert u in uw naam. De naam van uw bedrijf of de naam van uw producten en diensten zijn belangrijke elementen om u te onderscheiden van andere bedrijven. Naarmate de naam steeds bekender wordt door marketing en reclame, garandeert deze aan uw potentiële afnemers een zekere kwaliteit. De naam wordt voor u steeds meer waard. Voorkom dat een ander de naam gaat registreren waar u veel geld en energie in heeft gestoken. Het is belangrijk de naam van uw onderneming als merk te registreren.

www.jmtc.nl/naamregistreren.html

misschien raadzaam om even goed na te denken hoe je dit voort wil zetten en aan wil pakken, en of het voor jou rendabel is om de naam niburu zelf te registreren.

ow en gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid: why samenwerking met vonnie?
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32310

• kraven
K, punt voor punt:

Merk Niburu, ik ben idd aan het kijken of ik er een trademark van kan maken(En dan achter de nl aan gaan). Verder is het een tv domein dus zal nibbie merkrecht in de USA moeten hebben willen ze me wat kunnen maken. Wordt dus nog vervolgd.

Waarom met Vonnie, die ken ik persoonlijk, is een lief mens, ligt goed bij de Niburianen en ze heeft iets heel belangrijks dat ik niet heb: TIJD! technisch beheer no problem, maar na een korte inwerk periode ga ik mijn admin efforts op FB richten, das me parade paardje. Trouwens Vonnie is 1 van de oudgedienden op Nibbie die weet wat ik bedoel wanneer ik zeg ik wil het 2006 Niburu terug, en dat maakt samenwerken een stuk gemakkelijker.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32315

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Dan wens ik je veel succes. Ik heb persoonlijk een paar keer een aanvaring met haar gehad en ik denk persoonlijk om heel eerlijk te zijn dat je een grote fout maakt door met Vonnie in zee te gaan Kraven, maar dat is mijn mening. Daarnaast is het wellicht toch niet zo handig die naam Niburu te gaan claimen, die naam is goed besmet namelijk als je snapt wat ik bedoel. En dat baseer ik op basis van meer dan 15 jaar ervaring in de reclame en marketing wereld...
Laast bewerkt: 2 jaren geleden Door baphomet.
Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32316

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Daar komt bij dat er nu weer een nieuw iets bij komt als het aan komt op websites op zoek naar de waarheid / conspiracies / etc. En dat is enerzijds goed maar anderzijds krijg je daardoor weer meer spreiding en dat betekend dus ook indirect minder activiteit.

Ik heb het door de afgelopen pak en beet 3 jaar al vaker gezegd, vele handen maken licht werk! En een ieder is goed in iets, daarom opper ik het nog maar een keer: "we kunnen ook de koppen samen steken en meer samenwerken"

Antwoord Quote

Re: Niburu in de digishit? 2 jaren geleden #32317

• SupRemE
  • Afwezig
  • Super QFF-er
vet die eminem verses op die beat....
nice nice loopt als een treintje

mag ik ff? ik kan mn supreme van top tot tip topic nergens meer vinden...is ie weg?
en waar zijn alle control knoppen voor het plaatsen van filmpjes en shit?
dan maar ff zo....
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...
  • 14
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
PC / WEB
Tijd voor maken pagina: 1.09 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
*
*
*
*
*

* Verplicht veld