Hallo beste mensen,even een updatje.
De eerste dag gingen de oogjes hier al snel dicht na zo'n reis en de vele indrukken. De volgende dag al vroeg weer op, het is net of de natuur je roept geen moment te verspillen.Het is dan ook al vroeg licht.03:30 uur. Het was een mooie zonnige dag en de heren hebben lekker buiten klussen. Ik zorge voor de koffie en heb een begin gemaakt met de keuken. Er is nog heel wat werk te verzetten maar we doen het rustig aan, het is ook vakantie. Dat gevoel krijg je hier ook echt door deze omgeving,de tijd vliegt dan ook voorbij.
Gisteren een dag met volop zon en lekker warm! Het bij kleuren gaat hier dan ook erg snel als je buiten bent. Ik heb hier mijn favoriete plekje onder de appelboom gevonden.eel werk verzet gisteren. Dolle en Levi met hout aan het klussen en mw. Dolle en ik aan het poetsen.Het begint dan ook al een echt thuis te worden. Nog even boodschappen gedaan en onderweg zagen we op nog geen 5 meter van ons af een kraanvogel.....ongelooflijk gewoon, wat een mooi dier.Een wild zwijn zijn we ook al tegen gekomen. Levi en Dolle waren gister bij het meer en er vloog een vis-arend over hun hoofd!
Jammer dat ik dat gemist heb maar we trekken als het morgen droog is de bossen in.
Vandaag werden we wakker met regen...het is een beetje herfst hier maar dat mag de pret niet drukken.Ik klungel lekker wat in huis en Levi is met de boekenplanken bezig.Nog een paar dagen en dan hebben we versterking.
Dolle doet later vandaag de foto update.
Beste mensen tot over een paar dagen..dan weer een update.