Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
QFF
QFF in het dagelijks leven
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1

Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #465

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16300

• Mark
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Ik houd internet en realiteit qua activiteiten meestal gescheiden. De meeste weten enkel dat ik actief was/ben op sommige fora zoals Weerwoord.be, maar dat komt ook meer door MSN.

Anoniemiteit, tja, ik gebruik meestal wel gewoon m'n eigen naam. Mark dus, maar meer ook niet. Als ik soortgelijken tref qua interesses dan verwijs ik wel door naar hier of elders.

En ik moet ook eerlijk zeggen, ik bespreek meestal niet eens dat ik wel geloof in het bestaan van UFO's laat staan conspiracies want voor 90% van de mensen is de overheid betrouwbaar en gluiperig, meer ook niet. Veder zou je dan ook eerder als een freak over komen. Tja, waar is die bewuste wereld waar Antonaki het over had dan gebleven he? Misschien niet op 't HBO.

Verder heb ik een hekel aan profielpagina's zoals Hyves of Facebook waar iedereen zoveel mogelijk "matties" probeerd te linken-linken. En mits het geen mensen zijn uit reallife weet je toch nooit met wie je te maken hebt.

Ja ik twitter wel eens, maar dat is voor m'n weersite en mede geïnteresseerden.
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16302

• pilgrim
  • Afwezig
  • Super QFF-er
alleen voor vrienden die er mee overweg kunnen wat hier te lezen is.

verder zeg ik niks
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16305

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
QFF heeft in ieder geval op mij en mijn meiske een posiieve invloed gehad, in die zin dat we van veel dingen die we ergens wel "aanvoelden" nu een beetje de wortels en de verbanden beginnen te zien.

Dankzij de gecombineerde wijsheid en enorme informatiebronnen alhier aanwezig zijn er een hoop dingen in korte tijd behoorlijk duidelijk geworden.
Aan de andere kant zijn er minstens zoveel vragen opgeworpen en worstel ik zelf met een aantal dingen die ik absoluut (nog) niet begrijp.

Komt wel met de tijd, denk ik dan maar.

En naar buiten toe: er is vrijwel geen begrip voor de zaken die hier worden besproken, men is druk met zijn hypotheek, autootje, de kindertjes, de baan, kerstmis en och pch wat is die Assange toch een crimineel.....

Op een forum elders post ik wel eens wat relatief ongevaarlijke linkjes met als gevolg dat men mij daar ziet als een doorgedraaide complotter/anarchist/doemdenker met een aluminium hoedje op.

Ik zie het als een persoonlijke zoektocht, DE waarheid bestaat niet en ik twijfel in principe aan alles wat men mij voorzet.
Het borrelt voortdurend in de kop, er zal wel een moment komen dat het allemaal op een rijtje komt te staan.

Tot die tijd: veel lezen, veel zien en horen, informatie vergaren en sorteren en geen overhaaste conclusies trekken.

Direct doorverwijzen naar QFF doe ik (nog) niet, degenen die ik ken die er "klaar voor zijn" zitten hier toch al.
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16307

• wodan
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ik deel zo nu en dan eens onderwerpen met de mensen die er toe doen, maar ook dat blijft vaak vrij basaal.

Als je niet 'populair wetenschappelijk' over dingen als het leven nadenkt, dan word je al snel raar aangekeken, want dat is ook de tijd waarin we leven. Iedereen denkt de waarheid in pacht te hebben en als je anders denkt, word je er raar voor aangekeken.

Zoals UGT ook al zei in andere woorden: mensen leven te veel in hun eigen wereldje.

Maar aangezien ik sommige van die mensen wel nodig heb in het dagelijks leven, moet ik ervoor zorgen dat ik me naar hen toe anders gedraag dan het vrije wat ik bijvoorbeeld hier op QFF kan doen.

Mijn vriendin en haar moeder staan wel voor meer dingen open, dus is het met hen wat makkelijker delen .. maar mijn vriendin wil niet eens alles weten, omdat zij er niet zodanig klaar voor is, zonder dat het ten koste gaat van haar nachtrust :sigh:
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16310

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
Uuuhm,.. er zitten wel "een paar" oude bekenden van mij hier inmiddels

Ik ben hier niet anoniem :-*
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16331

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Wauw!! Leuke reacties hier! Echt enorm tof om te lezen

Goed, over mij, ik ben hier geheel anoniem! Jeujjj. Ook mijn omgeving weet (nog) niet dat ik mij 'hier' (en dan doel ik vooral op de kennis van alle onderwerpen hier) mee bezig ben. De reden voor mijn anonimiteit is omdat men mij hoogstwaarschijnlijk toch niet zal begrijpen.

Maar, ik merk wel dat ik de laatste tijd dingen laat doorschemeren naar anderen. Maar de link QFF naar 'mij' weet in mijn omgeving niemand wat van.

Ik zat laatst te twijfellen of ik iemand die ik ken, de site van QFF zou geven. Ik had het met hem over de Vrijmetselarij / Theosofie en levensvragen gehad. Ik heb het nog niet gedaan. Ook omdat hier eigenlijk alles besproken word (aliens, complottheoriën, etc.), waardoor ik vrees dat die persoon direct afhaakt.

Maar ik merk, en zeker thuis, dat ik langszaam dingen wat meer begin te vertellen. En vooral straks met Kerst, zal ikwaarschijnlijk even een paar mensen gaan wakker schudden
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16428

• mrslucy
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Er zijn mensen in mijn omgeving die weten dat ik hier kom en post.Heb een persoon ook doorverwezen en erbij vermeld dat het divers is en ze moet zoeken op de toppics die bij haar aansluiten...doe ik zelf ook.
Ik merk dat ik erg positief beinvloed ben doot qff,als ben ik er niet veel meer of ik ben er wel maar post ff niet.
Heb me ook voorgesteld met mijn eigen naam heb niks te verbergen en mensen die me een beetje kennen weten waar ik me bezig hou.Al snapt niet iedereen me....maar dat hoeft ook niet.
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16446

• Arminius
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Mijn omgeving is inmiddels voldoende wakker om QFF zelf te vinden. Zelfs mijn schoonmoeder van 74 bezoekt niburu op zijn tijd. Laatst vroeg ze nog of ik nog tot nieuwe inzichten was gekomen na het bezoek aan David Icke. Heb wel het idee dat het overgrote deel van de NL bevolking langzaam het licht gaat zien, en niet alles meer geloven wat men in de MSM leest, ziet en hoort.
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 2 jaren, 6 maanden geleden #16466

• BL@DE
  • Aanwezig
  • Super QFF-er
Van mij weten vrienden en kennissen wat ik doe op het net.
Sommigen komen zelfs ervoor op visite, en we kunnen dan daarover discussiëren.
Ik merk dat de vraag naar "waarheid" steeds groter wordt, 4 a 5 jaar geleden verklaarden ze me nog voor gek, maar aangezien al zoveel inzichten werkelijkheid zijn geworden, wordt het groepje langzaamaan steeds groter.

Er zijn al meerderen die meelezen die ik dus naar QFF heb verwezen, zodat ze thuis ook info kunnen vergaren...

Het kan niet uitblijven dat steeds meer mensen geconfronteerd worden met wat er werkelijk achter de schermen plaatsvind, ten koste van hun (the sheeple).

Het gaat via de alternatieve media en "mond op mond reclame" uiteindelijk komen we er wel. (hoop ik)
Of dat op tijd zal zijn is echter de vraag, omdat het net van de spider zich met rappe schreden aan het sluiten is.
Antwoord Quote

Re: QFF in het dagelijks leven 1 jaar, 6 maanden geleden #47551

• Qvic
  • Afwezig
  • QFF Expert
Wat is wakker worden eigenlijk?
Het is voor iedereen anders, maar volgens mij heeft het meer te maken dat we ontevreden zijn gaan worden en zijn gaan bekijken waar het nou aan zou kunnen liggen. Door dit soort zoektochten bij je zelf (die zijn voor ieder weer anders) kom je er langzamerhand achter in wat voorn matrix wel eigenlijk leven. Maar er open over praten kan meestal niet, want veel mensen willen dat helemaal niet horen, want anders stort hun denkbeeldige zorgeloze leventje ook in elkaar en het is bij vele nog zo, van als je er niet over spreekt of denkt, dan bestaat dat probleem ook niet. (struisvogel politiek noemen we dit) En ze hopen dan dat het vanzelf wel weer over zal waaien. Want zij zijn diegene (dat denken ze vaak zelf) die wel de waarheid zien en nog trouw de regulieren media en politiek Den Haag zien als betrouwbare bronnen. Gelukkig komen er nu wel steeds meer mensen erachter in wel sprookje we eigenlijk leven, maar om nu gezamenlijk iets tastbaars van de grond op te zetten is nog vaak een paar stappen te ver voor deze personen. Zo'n internet site als deze is al een hele stap voor ze en dan zien ze dat er meer personen het sprookje kennen waar vele nog in geloven, gelukkig ben ik niet de enigste die dit doorzien, denken vele dan. Wanneer de tijd rijp wordt om daadwerkelijk deze woorden tot daden om te zetten duurt weer een poosje en dat is ook voor iedereen anders. Zo zijn er vele sites zo als deze, iedere site heeft weer zijn voorkeur en bepaalde items die deze mensen aanspreken. Ik zelf kom op vele sites en vergelijk ze met elkaar en filter zo of iets wel waar is of een uit de duim gezogen verhaal is. Het zijn net legendes, alles heeft een kern van waarheid. Het is wel belangrijk dat je dit soort informatie niet voor zoete koek maar aan kan nemen, want er zitten toch wel enkele tussen die maar al te graag aan jou willen verdienen, alleen zie je dat niet in de eerste instantie.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: blackbox, FreeElectron

Re: QFF in het dagelijks leven 1 jaar, 6 maanden geleden #47552

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Ik zal het hier maar eens neerzetten: ik ben ontzettend blij met jouw postings Qvic.
Je bent een aanwinst voor dit forum! Thanks!

Antwoord Quote

Re: QFF in het dagelijks leven 1 jaar, 6 maanden geleden #47554

• Qvic
  • Afwezig
  • QFF Expert
Dank je voor het compliment, ik zal mijn best blijven doen.
Ik heb nog veel bruikbare informatie en weetjes over van alles en nog wat, die ik zelf in vele jaren heb verzameld. Deze zal ik zijner tijd hier op deze site plaatsen voor de belangstellende.
Antwoord Quote

QFF in het dagelijks leven 1 jaar, 6 maanden geleden #47579

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Afgelopen weekend zeer goede gesprekken met mn beste vriend. Ook gister weer, 's avonds heerlijk gegeten met elkaar, gebabbeld over de diepere dingen in het leven. Onze vriendschap, de vriendschappen om ons heen. De Maatschappij, etc. Energie weekend dus voor mij! Heerlijk

Maar weet niet of 'tie QFF leuk gaat vinden
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
QFF
Tijd voor maken pagina: 0.70 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld