Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast -
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
QFF
HiggsMass Dieet
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1

HiggsMass Dieet
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

HiggsMass Dieet 1 jaar, 5 maanden geleden #48459

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
HiggsMass Dieet
Antwoord Quote

HiggsMass Dieet 1 jaar, 5 maanden geleden #48460

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Wat een verhaal Combi, knap om dit hier neer te zetten. Ik begrijp dat je nu een jaar bezig bent hiermee, met het HiggsMass For Life?!

Als ik zo vrij mag zijn om even de shout te quoten:

combi: in de zin van ik heb er een soort van advertentie + mijn ervarings verhaal van gemaakt maar die weg is voor mij nieuw zal hem wel even open zetten dan hoor ik wel of het iets of niks is

ninti: ik vind het knap gedaan Combi, want je beschrijft een serieus onderdeel van jouw bestaan verkleed met humor!

ninti: ik stap zo ff op grote computer om erop te reageren.

combi: ja zeker humor is nodig om te overleven, nah dan laat ik het staan

ninti: goedzo... lees hier vaak genoeg van Qeffers die ALLES kunnen eten en geen gram aankomen grrr en geen besef hebben hoe ellendig het voor de rest is!

Maar bij mij is het zelfs een tijdje andersom geweest Ik kwam geen gram aan, terwijl ik MOEST aankomen! Ohhh, nu besef ik dat ik persoonlijk opneem, maar ik je hebt natuurlijk een punt Ninti
Antwoord Quote

HiggsMass Dieet 1 jaar, 5 maanden geleden #48461

• ninti
  • Afwezig
  • Administrator
Geweldig Combi! 25 Kg is een hoop! En knap hoe je het met humor verteld! Met lachen verbrand je ook Higgs
Ik mis het zwemmen (deed 3 keer per week 1 uur, totaal 6 Km) en sinds ik gestopt ben zit er 1o Kg aan... grr Nou hoor ik jullie denken "ga dan weer zwemmen!" Helaas heb ik nog geen zwembad kunnen ontdekken in omgeving waar ik dat op enigzins aangename manier kan doen... misschien eerst het "altijd droog Higgsniks om notebook" aanschaffen ?
Antwoord Quote

Re: HiggsMass Dieet 1 jaar, 5 maanden geleden #48462

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
ninti schreef:
Geweldig Combi! 25 Kg is een hoop! En knap hoe je het met humor verteld! Met lachen verbrand je ook Higgs
Ik mis het zwemmen (deed 3 keer per week 1 uur, totaal 6 Km) en sinds ik gestopt ben zit er 1o Kg aan... grr Nou hoor ik jullie denken "ga dan weer zwemmen!" Helaas heb ik nog geen zwembad kunnen ontdekken in omgeving waar ik dat op enigzins aangename manier kan doen... misschien eerst het "altijd droog Higgsniks om notebook" aanschaffen ?

De gewichten en jaren zijn fictief hoor, de ondertoon/iets is wel echt De eeuwige strijd tegen het gewicht.

De vergelijking Higgs boson en diëten zijn helpt allebei geen enkele moer behalve dat je portemonnee lichter word.
Behalve het HiggsMass fot Live dieet dan wat u kunt bestellen voor slechts 666 euro te storten op rek 66.666.66.666 tnv HiggsMass For life
Antwoord Quote

HiggsMass Dieet 1 jaar, 5 maanden geleden #48467

• Vrillon
  • Afwezig
  • Administrator
E621 = obesitas.
"There are only 2 mistakes that one can ever make along the path to truth: not starting and not going all the way." - Buddha
Antwoord Quote

HiggsMass Dieet 1 jaar, 5 maanden geleden #48490

• #F#
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Is er ook een antimatter-higgsmass dieet om aan te komen?
Antwoord Quote

Re: HiggsMass Dieet 1 jaar, 5 maanden geleden #48491

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Ja Dr Ninti is op zoek naar mijn gen wat de dikkebuiken toestand veroorzaakt zodra die gevonden is brengen we hem op de markt. Maar eerst het HiggsMassNiks-deeltje dat levert tenslotte onderzoeksubsidie op, en voor niks gaat alleen de LHC aan tenslotte.

Laast bewerkt: 1 jaar, 5 maanden geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: HiggsMass Dieet 1 jaar geleden #54743

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator

Zwarte peper 'vecht' tegen vet
www.gezondheidsnet.nl/voeding/nieuws/7951/zwarte-peper-vecht-tegen-vet

BAARN - Hetzelfde ingrediënt in zwarte peper dat je laat niezen helpt je mogelijk ook om dun te blijven. De eerste resultaten van een onderzoek laten zien dat piperine de aanmaak van vetcellen tegengaat.

In verschillende oosterse geneeswijzen wordt zwarte peper al eeuwen gebruik voor het behandelen van cholera, diarree en andere maag- en darmaandoeningen. Over de werking van de piperine in het lichaam is echter nog weinig bekend.

Onderzoekers van de Sejong University in Seoul keken in het laboratorium naar het effect van piperine op vetcellen. De stof bleek invloed te hebben op de genen die verantwoordelijk zijn voor de aanmaak van nieuwe vetcellen. Als vervolgonderzoek de resultaten bevestigt, kan deze ontdekking volgens de onderzoekers leiden tot een natuurlijke behandeling voor overgewicht en overgewichtgerelateerde aandoeningen.

Door: Annemieke Hoogland
Bronnen: Medical News Today
07-05-2012
Laatst gewijzigd op: 07-05-2012
Laast bewerkt: 1 jaar geleden Door combi.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: NoMore

Re: HiggsMass Dieet 1 jaar geleden #54746

• NoMore
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Aha, vandaar dat ik geen grammetje aankom. Die potjes "Sliced Jalapenos extra scharf" van de Xenos zijn ook gewoon te lekker...
Antwoord Quote

Re: HiggsMass Dieet 6 maanden, 3 weken geleden #62656

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Mensen met overgewicht en rokers moeten een hogere zorgpremie gaan betalen vanwege de risico's die hun ongezonde levensstijl met zich meebrengen.
R. Boeringa

25 okt 2012 09:14
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/10/hogere_zorgpremie_voor_dikzak.html

Dat blijkt volgens De Telegraaf uit een grootschalige enquête onder zorgverleners. De vakbladen Zorgvisie en Arts en Auto hielden een enquête over het onderwerp.

Iets meer dan de helft, 51 procent van de zorgverleners, vindt dat dikkerds en rokers moeten boeten voor hun ongezonde leefstijl. Managers in de zorg zijn nog iets strenger. Van hen wil 55 procent een hogere zorgpremie als 'straf'.

======================

Als dan toch moet, gaat ook maar weer roken op advies van zorgverzekering, goed voor economie
Laast bewerkt: 6 maanden, 3 weken geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: HiggsMass Dieet 6 maanden, 3 weken geleden #62657

• FreeElectron
  • Aanwezig
  • Administrator
Strax verplicht een bonnetjes-administratie overleggen van de Appie Heyn.

Of je wel gezond genoeg voedsel hebt gekocht. Anders extra toeslagentaxbelastingheffingaccijnzen betalen.
Antwoord Quote

Re: HiggsMass Dieet 6 maanden, 3 weken geleden #62658

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Dan gaat ik persoonlijk lobbyen voor een manager toeslag bij alles zelf's bij het tanken , wegens ongesjonde lievenstijl; niet goed eten teveel stress (veroorzaken bij anderen) enz enz enz
Laast bewerkt: 6 maanden, 3 weken geleden Door combi.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
QFF
Tijd voor maken pagina: 0.64 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
*
*
*
*
*

* Verplicht veld