Ik vind het niet helemaal sjiek om zo persoonlijk op de man te spelen en zulke gegevens te plaatsen
Dat er een plaats moet zijn om te discusieren over Niburu, fine, maar bovenstaande info vind ik wel erg persoonlijk.
Maargoed, dat is mijn mening.
Helemaal mee eens met dat "niet op de man spelen".
Vindt het wel fijn dat er een plek is waar je gewoon open kan posten want dat blijkt daar niet altijd meer mogelijk te zijn.
edit:
zonder al teveel aandacht te genereren toch hier ff wat moderator postjes van toen plaatsen:
08-17-2010, 01:37 PM
Edward Offline
Senior Member
baphomet
baphomet heeft een 2e waarschuwing gekregen voor het herhaaldelijk plaatsen van dezelfde foto, en na 7 meldingen over hem.
Eerst heb ik de bewuste topic op slot gedaan, daarna de topic opgeschoond door enkele post te editen en te verwijderen.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=25087&start=555">viewtopic.php?f=10&t=25087&start=555</a><!-- l -->
Groetjes,
Edward Offline
Senior Member
Re: baphomet
baphomet heeft een ip ban na weer zijn foto te hebben geplaatst.
Reden: Forum Spam.
Edward Offline
Senior Member
Deze topic heb ik gesloten...
www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=30378">viewtopic.php?f=11&t=30378</a><!-- l -->
En deze ook..
www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=30377">viewtopic.php?f=11&t=30377</a><!-- l -->
En deze
www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=30384">viewtopic.php?f=23&t=30384</a><!-- l -->
Al deze posters heb ik een waarschuwing gegeven met de volgende tekst.
Beter was dit even via pm te doen, dus de topic is op slot.
Baphomet heeft na een waarschuwing over het frequent blijven blijven posten van dezelfde foto een ban gekregen wegens forum spam.
Edward Offline
Senior Member
Freedomrebel heeft ook een ban en account verwijderd.
www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=30391">viewtopic.php?f=3&t=30391</a><!-- l -->
Robin Offline
Posting Freak
Keurig, Ed, je kunt hierbij dus ook mijn mail als niet verstuurd beschouwen. Dit maakt het duidelijk, dank je!
Edward Offline
Senior Member
Ok Robin, bedankt !
Robin Offline
Posting Freak
Heb even wat antwoorden toegevoegd op het forum hier en daar. Ze maken zichzelf af en toe gewoon belachelijk met hun onwetendheid en zien het niet, je zou haast een beetje medelijden met ze krijgen
Edward Offline
Senior Member
Ja het is zeker jammer dat sommige zo vast zitten in hun gedachten.
Robin Offline
Posting Freak
Het is nu eigenlijk nog altijd Mark, SVR, fremdkorper en dan hebben ze een clubje roulerende 'meelopers', die ze heel gemakkelijk kunnen opjutten en maar wat graag op ingaan.
Als we bepaalde sleutelfiguren er tussen uit krijgen op den duur, zal de rust weer wederkeren, heb ik het idee.
Edward Offline
Senior Member
gtabel Wrote:Als we bepaalde sleutelfiguren er tussen uit krijgen op den duur, zal de rust weer wederkeren, heb ik het idee.
Heb ik ook wel het idee van, de spreekwoordelijke paar rotte appels in de fruitschaal.
Er zullen helaas altijd individuen blijven die er een eigen agenda op na houden, maling aan alles en iedereen hebben.
Robin Offline
Posting Freak
Eerst maar even een paar uur ons warme bedje in, dat doet ons goed. Razz
Edward Offline
Senior Member
hahahah toevallig, zat er net aan te denken !!!!! Big Grin
Welterusten voor zo !!
niburuarchief.info/showthread.php?tid=21281