Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
BROEDERSCHAPPEN
Mystic Order Of Noble Knowledge
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #40971

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #40972

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Even kort vraagje, waarom zijn ze niet langer in service als genootschap?

Zijn ze helemaal gestopt?

Dan ga ik nu rustig ff de site bekijken
Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #40976

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Wow, dit is idd de moeite waard, komt héél veel aan bod! Thanks, ben ik komende dagen wel ff zoet mee
Antwoord Quote

Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #40979

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
LOL! Dat is gewoon een foutmelding van de site Bapho!

www.ancientmonks.com/contact-us
Ik zal morgen wel ff een mailtje sturen
Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #40980

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Tja ik ben er inmiddels achter dat de contact pagina wel werkt, maar ze nemen geen nieuwe 'members' meer aan, dus het is geen fout op de site volgens mij...

monk.ancientmonks.com/

die link klikte ik aan op te tekst 'Get In'...

Maar ja interessant is het zeker ben nu al weer een dik uur aan het lezen daar over allemaal dingen die ik deels wel kende maar voorheen niet aan elkaar koppelde...
Antwoord Quote

Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41184

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
The ancients believed there were two different groups of human intellect, the philosopher, and the ignorant man who can only see the world for what it is, incapable of understanding the deeper mysteries in life. The common man recieved the literal and allegorical interpretations of nature and religion, while the intellect was instructed in the great truths of nature.

Interessant...
Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41193

• Vortex
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Dromen schreef:
The ancients believed there were two different groups of human intellect, the philosopher, and the ignorant man who can only see the world for what it is, incapable of understanding the deeper mysteries in life. The common man recieved the literal and allegorical interpretations of nature and religion, while the intellect was instructed in the great truths of nature.

Interessant...

Is dit te vergelijken met de "fireborn / clayborn", of praat ik nu poep?
Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41195

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Vortex schreef:
Dromen schreef:

Interessant...

Kijk, das dus precies waar ik op doelde. Kon me even niet heugen waar ik zoiets eerder had gelezen, maar dat was dit inderdaad!
Antwoord Quote

Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41282

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator

Nine thousand was the sum of years which had elapsed since the war which was said to have taken place between those who dwelt outside the Pillars of Heracles and all who dwelt within them. Of the combatants on the one side, the city of Athens was reported to have been the leader and to have fought out the war; the combatants on the other side were commanded by the kings of Atlantis, which was an island greater in extent than Libya and Asia, and when afterwards sunk by an earthquake, became an impassable barrier of mud to voyagers sailing from hence to any part of the ocean.

Heeft iemand hier meer info over? Hier heb ik echt nog never nooit van gehoord.
Interessant om te weten is dat de Romeinen de Hunebedden ook 'pilaren van Hercules' noemden.

Maar wie woonde dan binnen de pilaren en wie uit (buiten)?
Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41292

• Vortex
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Eigenlijk staat het antwoord al in het stukje dat je quote dromen.
De mensen binnen de pilaren zijn de Atlanteanen, en die erbuiten de rest van de wereldbevolking (aangevoerd door de stad Athene)

en.wikipedia.org/wiki/Pillars_of_Hercules
According to Plato's account, the lost realm of Atlantis was situated beyond the Pillars of Hercules, in effect placing it in the realm of the Unknown. Renaissance tradition says the pillars bore the warning Nec plus ultra (also Non plus ultra, "nothing further beyond"), serving as a warning to sailors and navigators to go no further.

Misschien is dat wat de Romeinen ermee bedoelden toen ze de hunnebedden de pilaren van Heracles noemden. Een soort van waarschuwing om niet verder te gaan. (Just guessing in the dark here)
Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41295

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Mailtje van onze verlichte mede-broeders gekregen n.a.v. het artikel hier op QFF...

Greetings Brother Baphomet,

Thank you for the kind words about our website. Our site is pretty new so we appreciate the article. I see some of your members tried to access our log in section. We actually took that down for a while, but will have it up and running again soon. The site is far from complete; we hope to add many more articles and a couple more degrees, so we'll keep you all updated.
I'll place a link on our site that will go directly to yours as well.
Keep the torch of enlightenment burning fello Illuminatos!

Master Druid

Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41430

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Dromen schreef:
Vortex schreef:
Dromen schreef:

Interessant...

Kijk, das dus precies waar ik op doelde. Kon me even niet heugen waar ik zoiets eerder had gelezen, maar dat was dit inderdaad!

Hai. Nee da's geen poep. Helemaal niet zelfs. Zowel vanuit de kant van de Chaosophy gezien als mede anderzijds vertaald......Dus dat is zo gek nog niet wat dat dan precies is kun je lezen in de reactie die hier onder staat en die ik nu ga typen.

Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41432

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Vortex schreef:
Eigenlijk staat het antwoord al in het stukje dat je quote dromen.
De mensen binnen de pilaren zijn de Atlanteanen, en die erbuiten de rest van de wereldbevolking (aangevoerd door de stad Athene)

en.wikipedia.org/wiki/Pillars_of_Hercules
According to Plato's account, the lost realm of Atlantis was situated beyond the Pillars of Hercules, in effect placing it in the realm of the Unknown. Renaissance tradition says the pillars bore the warning Nec plus ultra (also Non plus ultra, "nothing further beyond"), serving as a warning to sailors and navigators to go no further.

Misschien is dat wat de Romeinen ermee bedoelden toen ze de hunnebedden de pilaren van Heracles noemden. Een soort van waarschuwing om niet verder te gaan. (Just guessing in the dark here)

Kortom, pilaren. Laat ik eens gaan tappen uit persoonlijke materie. dingen, zaken, kennis whatever die ik heb geleerd en geleerd heb gekregen.

Goed. "Atlanteanen". Komen we zo op.

Mensen die over de Pilaren van Heracles lezen (of vergelijkbare verhalen met pilaren) zien/ervaren vaak uit zichzelf 2 pilaren. Om bij de Atlanteanen te blijven, de pilaren van Heracles zijn ook wel eens aan geduid als de Straat van Gibraltar of is symbolisch afgebeeld als een "symbool" tussen 2 pilaren.<======= esoterisch/magisch gezien, dan.

"Well isn't that cute!! But it's WROOOONG!

Ten eerste: er zijn 3 pilaren. 1 vertegenwoordigd het vaste en 1 vertegenwoordigd het fluide en de 3e pilaar ben JIJ! Beide elementale pilaren zijn passief en vertegenwoordigen de wereld zonder aanwezigheid van "bewsutzijnsvormen". (leven) De 3e pilaar (jij) is de scheppende kracht die de 2 tegengestelde elementen (vast en fluide) verenigd, simpelweg doordat jij een bewustzijn hebt/bent (als je hier moeite mee hebt duik dan eens in de quantum physica). Je schept je eigen wereld door middel van je gedachten en intenties. BUITEN de Pilaren van Heracles betekent niets meer dan je bewust zijn van je eigen scheppende kracht (en daar mee de "dagelijkse restricties kunt overstijgen"). Noem het maar the Law of Attraction, als je dat wilt. "Atlantean" means just thát!!!
Dezelfde symboliek van de pilaren vind je nog terug in de loges van de Vrijmetselaars. Ja, daar zijn er maar 2 aanwezig als je binnen komt stappen maar do the math nu ff.

Nu ontken ik dus NIET dat er nooit een land/beschaving Atlantis heeft bestaan! Plato kan best geweten hebben van zo'n land met bijzondere mensen in een heel ander tijdvak dan de huidige. En het kan ook best zijn dat deze lieden deze kennis bezaten............ Plato was geen dommerik en was een ingewijde in vele magische genootschappen. In EERSTE instantie beschrijft Plato een Occulte verhandeling, geschreven voor anderen "in the know" (vandaar het "verhaal") en te bewaren voor het nageslacht voor wanneer de "tijden zich zullen herhalen".

Resonate this.

Antwoord Quote
We willen u bedanken: Dromen, Vortex

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41433

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Oké Nex, thanks. Weer een raadsel opgelost.

Dat er 3 pilaren waren wist ik wel. Maar ik snapte het nooit echt, omdat mij verteld was dat de 3 pilaar onzichtbaar was; naja, dat ben jezelf dus Wat ook erg interessant vind, is dat op de wikipedia pagina van de Pilaren van Hercules ook duidelijk verwijzing staat naar Francis Bacon's verhaal 'het nieuwe atlantis'. Dat boek heb ik hier (en gelezen) en Bacon was een 33 graads Vrijmetselaar. Grappig is ook dat in dat stukje op wikipedia niet de link naar de Boas en Joachim (2 pilaren in maconiek verband) word vermeld, terwijl dat meer dan overduidelijk is.

en.wikipedia.org/wiki/Pillars_of_Hercules#Sir_Francis_Bacon.27s_Novum_Organum

Al met al snap ik nu, z.g.a het hele verhaal rondom de 2 pilaren.
Antwoord Quote

Re: Mystic Order Of Noble Knowledge 1 jaar, 8 maanden geleden #41434

• Vortex
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Nexion schreef:

...en te bewaren voor het nageslacht voor wanneer de "tijden zich zullen herhalen".
...

"Everything flows, out and in; everything has its tides; all things rise and fall; the pendulum-swing manifests in everything; the measure of the swing to the right is the measure of the swing to the left; rythm compensates."
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
BROEDERSCHAPPEN
Tijd voor maken pagina: 0.72 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld