Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
BROEDERSCHAPPEN
Die Werderbruder aus Groningen
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22

Die Werderbruder aus Groningen
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47017

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door Dromen op 27 jul 2009 14:46

Cosmo schreef:

baphomet schreef:Tja ik zou haast zeggen...t elaat! whoei...men leest al mee!

De werderbruder zijn gewoon een stelletje Witchcrafters !

Leuk dat germaanse woordje Craft ook

Ik zou toch liever eerst eens hun verhaal willen aanhoren, en kijken wat 'het' nou precies allemaal is...
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47018

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door Cosmo op 27 jul 2009 14:54

Hier een zooi pagina's over Wichcraft in Drenthe door de eeuwen heen
books.google.nl/books?id=tWqoKVtZId4C&pg=PA108&lpg=PA108&dq=Witchcraft+Drenthe&source=bl&ots=hMNw50caM3&sig=OWjScVtMtjrrxIe8ncDy3y-mRLY&hl=nl
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47392

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door baphomet op 27 jul 2009 15:51

idd ze lezen zeker mee - een van mijn posts is gisteren namelijk gewijzigd en daarna verwijderd, dit zag ikvanochtend pas
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47393

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door Bigfeet E op 27 jul 2009 15:54

baphomet schreef:idd ze lezen zeker mee - een van mijn posts is gisteren namelijk gewijzigd en daarna verwijderd, dit zag ikvanochtend pas

WAT ?
Heeft men ongevraagd uw account gehacked ?
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47394

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door Dromen op 27 jul 2009 16:08

Zo wordt er jaarlijks door de Inner Circle op geheime locatie een nachtelijke pelgrimstocht gehouden. De tocht voert langs een van oorsprong Germaans voetpad en eindigt op een oude Germaanse rituele offerplaats. Aan het einde van deze voettocht wordt er in een kring rond een kampvuur gezeten, vergaderd door alle Inner Circle leden tezamen. Het woord vergaderen is misschien niet geheel juist, het moet vooral een meditatieve ervaring zijn die daar wordt opgedaan. Deze locatie wordt uiterst geheim gehouden. Toch schijnen er, voor hen die er naar op zoek zijn, op deze offer- c.q. vergaderplaats aanwijzingen te zijn waaruit blijkt dat het om de pelgrimsplek van de Werderbruders gaat. Dit feit kan zeker kloppen want in vooroorlogse Thule-kringen was een veel gehoord gezegde "hij of zij die op zoek gaat naar de waarheid zal hiervoor op sommige plaatsen aanwijzingen vinden". De Werderbruders zelf noemen deze plek "De Bron". Er wordt beweerd dat het een locatie diep in de Drentse provincie betreft waarlangs vroeger de oude Saksische weg naar het voormalige Pruisen liep. "Hij of zij die te voet langs deze oude weg gaat, kan ook heden nog magische krachten verwerven!", wordt er beweerd in één van de vele Werderbruders geschriften. "Dit gegeven was vroeger alleen bekend aan het Thule Gesellschaft en als één van de geheime riten en gebruiken overgedragen aan Die Werderbruder aus Groningen", aldus hetzelfde geschrift. Gelet op het feit dat het oude Saksische zandpad door Drenthe zo goed als zeker vanaf Rolde, via plaatsen als Grolloo, Schoonloo, Schoonoord, Sleen, Zandpol en Schoonebeek naar Duitsland liep, moet ergens langs deze route de geheime pelgrimslocatie van de Werderbruders liggen. Op deze gewijde plek, "De Bron", wordt eveneens door "De Raad van Drie", als zijnde het dagelijks bestuur, geregeld vergaderd. Zij vergaderen een paar keer per jaar, op alleen aan hen bekende locaties, waaronder dus de mytische "Bron". "De Raad van Drie" noemt met name de bijeenkomst bij "De Bron" inspiratie opdoen. Volgens het opgevraagde document wordt tijdens deze geheime vergaderingen van "De Raad van Drie" richting gegeven aan visie en beleid van de vereniging “Die Werderbruder aus Groningen”, voor de eerstvolgende periode van een jaar

'We' weten dus inmiddels ongeveer waar die 'bron' is... Hier zal dan een soort van '"Shangri-La" zijn?! Klopt dit?!
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47395

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door baphomet op 27 jul 2009 16:12

@ Bigfeet E. ik vermoedt iets dergelijks, ben niet gek en zag gisteravond al dat ie aangepast was maar wa ste moe om me er druk over te maken tot ik hedenochtend zag dat t verwijderd was... ik heb er nu een verkapte versioe opnieuw van gepost en die is genoeg in nevelen gehuld, dus die zal wel blijven staan...

@ Dromen: tja...rarara
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47396

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door baphomet op 27 jul 2009 16:18

en gij die zoekt zal vinden....en geloof me met een beetje aandacht vis je elke hint uit mijn teksten...
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47397

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door combi op 27 jul 2009 16:21

Bigfeet E schreef:

baphomet schreef:idd ze lezen zeker mee - een van mijn posts is gisteren namelijk gewijzigd en daarna verwijderd, dit zag ikvanochtend pas

WAT ?
Heeft men ongevraagd uw account gehacked ?

tijd voor internet 3.0 las ik al ergens een postduif met ingebouwde usb stick
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47398

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door baphomet op 27 jul 2009 16:25

gewoon mentaal met elkaar communiceren...zonder wat dan ook op grote afstand...dat kan... niet moeilijk... maar ik zeg dan wederom weer te veel. Maar ze zijn oprecht in paniek ik maak even geen grap, vreemd genoeg verdwijnen op internet op eens afbeeldingen van t Deurzerdiep en de omgeving van Kampsheide, D16, Rolde en Balloo. Even ter illustratie: ik zocht net met google afbeeldingen op: Deurzerdiep (dit deed ik gister ook) en nu kan ik veel van de foto's niet meer bekijken op diverse los van elkaar staande websites, idem nu voor Balloërveld en D16 Balloo..... bij Donar dat dit raar en vreemd is net als de Google Spider Bot en MNS Spider Bot die opeens opvallend vaak in deze topic zitten net als een opeens veel hoger aantal ongeregistreerde gasten / gebruikers die aan het mee lezen zijn...

:omgg:
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47399

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door baphomet op 27 jul 2009 16:32

kadootje van de Brüders...de Diabolo... aan het Deurzerdiep op de plek waar vroeger voor dat ie gesloopt werd zo'n 200 jaar geleden ook een belangrijke "Dolmen" stond...

jaja :newsp:
Laast bewerkt: 1 jaar, 6 maanden geleden Door combi.
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47400

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door baphomet op 27 jul 2009 16:36

Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47401

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door Dromen op 27 jul 2009 16:46

www.panoramio.com/photo/263181
Deze staat op het Balloërveld.

www.panoramio.com/photo/1977995
Nogmaals poepenhemeltje

Balloo... Daar zou het moeten zijn hé
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47402

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door Bigfeet E op 27 jul 2009 16:50

nova schreef:komt uit de oude mythologie over waar bomen voor staan.

Had vroeger een goed bomenboek, wou hem ff posten maar het heeft blijkbaar pootjes gekregen.
Zeer spijtig, zeer leerrijk. Waarschijnlijk weer uitgeleend en nooit meer teruggekregen.
De esdoorn was geassocieerd met mij meen ik me te herinneren.

...

Dat waar Germania voor staat, enkele pagina's terug, meen ik simpel te zien als van het engelse woord :
germinate = ontkiemen .
Elke plek op aarde kent zijn trilling dat een bepaalde kracht begeesterd.
Vergelijkbaar met de energetische centra's van ons zelf, maar dan op aardevlak

Duitsland en Frankrijk incarneren verschillende aspecten van de wortel van de rechterkant en van de Swadhisthan chakra. De Germanen hebben een land dat de eigenschap heeft het kiemen te bevorderen.
Frankrijk (Franken) beheert meer in het bijzonder de lever en de maag, de vertering en de eliminatie.
De lever is het orgaan van het leven (leven - lever). Hij vernietigt de gifstoffen en toxines en zuivert het bloed met de hulp van de nieren. Door te zuiveren en leven te produceren vervult Frankrijk zijn rol.

@ Baphomet :
...de bron...'de' bron...de'bron'...

Ok, de bron van ......?
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47403

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door Bigfeet E op 27 jul 2009 16:55

baphomet schreef:kadootje van de Brüders...de Diabolo... aan het Deurzerdiep op de plek waar vroeger voor dat ie gesloopt werd zo'n 200 jaar geleden ook een belangrijke "Dolmen" stond...

jaja :newsp:

Is dit niet een voorstelling van de ronde versie van 4D ?
Antwoord Quote

Re: Die Werderbruder aus Groningen 1 jaar, 6 maanden geleden #47404

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
door Dromen op 27 jul 2009 17:33

mediatheek.thinkquest.nl/~lla050/leylijnen.html

Krachtplaatsen en leylijnen werden in de tijd voordat het christendom in Europa zijn intrede deed als iets heiligs beschouwd. De natuurmens van vroeger zag een leylijn als een van levenskracht pulserende energiebaan van Moeder Aarde en krachtplaatsen als plekken waar de planeet ademhaalt. Hier ontstonden cultusplekken om contacten met de Andere Werelden, waaronder Elfenland, te onderhouden. Men trachtte de daar aanwezige etherische vortexenergie stoffelijk weer te geven, te versterken en te beteugelen door er spiraal- of ringvormige megalitische bouwsels bovenop te plaatsen.

Rolde: DC 215, Centrum: tussen hunnebedden D 17 en D 18, ten noordoosten van de kerk
Hier was een hunnebed-hof. Het centrum heeft een positieve uitstraling.

Maar ook D15:
Loon: DC 335, Centrum: hunnebed nummer D 15, ten westen van de weg Loon - Taarlo, 1 kilometer ten noorden van Loon.
In deze, en vorige eeuw verschenen diverse berichten over lichten die men er gezien had.

Vreemd genoeg niks over D16 te Baarlo!
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
BROEDERSCHAPPEN
Tijd voor maken pagina: 0.67 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld