Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
SATANISME
CHAOSOPHIA
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

CHAOSOPHIA
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17319

• ROI
  • Afwezig
  • Super QFF-er
• post deleted •
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17324

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator

Oftewel, een discussie op kleuterniveau. Nergens word ook maar één punt inhoudelijk verlegt.
(.....)

Dat hoeft ook niet, als je maar GELOOFT. (wat dat betreft geen enkel verschil met de Antonaki bende.)
Het is zelfs zo dat je je leven lang kunt moorden, verkrachten, oplichten en weetikwat, als je op je sterfbed maar een gebedje doet en spijt betuigt want dan kom je in de hemel.

Jaja.

En ik ken mensen met een IQ van tweemaal het mijne die dat ook serieus geloven.

Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17328

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Even een reactie op die site geplaatst, kon het niet laten. Ik plak 'm hier ook even omdat ik zo'n gevoel heb dat ie verwijderd word.

Dromen, 16 december 2010 16:10 uur
'De gnostiek maakt een karikatuur van God en de mens, en trekt mensen af van de Bijbel. '

Trekt de mensen af van de Bijbel?? Sorry????????? Gnostici hebben de Bijbel juist erg hoog in hun faandel! Vreemd argument waar dus geen hout van klopt.

Het punt wat hier geschetst word is dat Gnostici een andere kijk op 'God' hebben dan het huidige Christendom. Dat mag toch?! Waarom is dat 'gevaarlijk'?! Ohwjah, natuurlijk, omdat dit niet overeen komt met de beperkte oogkleppenvisie van het huidige Christendom.

Het stukje onder 'Karikatuur' is ook lachwekkend te noemen. Dat slaat nergens op. Ik vraag mij nu af of de schrijfster / Bakker wel enige moeite heeft gedaan om zich te verdiepen in de ware Gnostiek.

Het is niet zo dat Gnostici alles bagataliseren, zoals in dat stuk gessugereerd word! Het hele punt is juist dat Gnostici meer in zichzelf geloven!! M.a.w.: huilen en bidden en vragen om God voor van alles en nog wat heeft geen énkel nut! Jezelf er toe zetten om dat te gaan doen wat je wilt, dáár gaat het om! Niet altijd zeuren, mekkeren, bidden, maar steek de handen uit je mauw en doe er wat voor!

Mensen, mensen toch. Kom toch eens 'tot elkaar' i.p.v. altijd maar weer, telkens maar weer, andere visies tot 'onzin' te verklaren. In dit artikel word het zelfs tot 'gevaarlijk' bestempeld.

zucht

Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17329

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator

Oftewel, een discussie op kleuterniveau. Nergens word ook maar één punt inhoudelijk verlegt.
(.....)

Dat hoeft ook niet, als je maar GELOOFT. (wat dat betreft geen enkel verschil met de Antonaki bende.)
Het is zelfs zo dat je je leven lang kunt moorden, verkrachten, oplichten en weetikwat, als je op je sterfbed maar een gebedje doet en spijt betuigt want dan kom je in de hemel.

Jaja.

En ik ken mensen met een IQ van tweemaal het mijne die dat ook serieus geloven.

Heerlijk! Amen!
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17345

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
Ook maar even een reactie geplaatst, het is sterker dan ikzelf. Sorry.

" Wat mij nog het meest verbaast is de enorme arrogantie die uit dit soort artikeltjes spreekt.
Martie Dieperink en Henk Bakker (maar ook anderen) zijn er zo van overtuigd dat ze absoluut gelijk hebben, maar enig argument anders dan "geloven" komt er niet aan te pas.

Een gnosticus zal je niet pogen te overtuigen van zijn of haar gelijk, maar zal pogen je BEWUST te maken van je eigen goddelijkheid en kracht.
Zij zullen je nooit iets opdringen met eraan gekoppeld een straf/beloning systeem zoals dat in dit simpele artikeltje gebeurt.
Misschien dat dat (nog) wel werkt voor kinderen of qua intelligentie daaraan gelijkstaanden.

Komaan mensen: de kerk heeft eeuwen het volk eronder kunnen houden, nu is de tijd aangebroken dat grotere groepen mensen rijp zijn om zelf na te denken.
Zelfstandige denkers zijn er altijd al geweest maar als ketter weggezet (of verbrand, of gevierendeeld etc).
Moeten we weer terug naar de Middeleeuwen, dame Dieperink en heer Bakker?

Tenslotte: ware U in Baghdad of in Teheran geboren, was Uw levensovertuiging dan ook Gristelijk geweest, of was U dan wellicht Islamitisch geweest?
En ware U in Jeruzalem geboren, was Uw overtuiging dan niet Joods geweest?

Wat ik helaas veel zie bij gelovigen (van alle stromingen) is arrogantie, bekrompenheid en intolerantie.
En dat zie ik niet (of maar heel zelden) terug bij gnostici.

PS dit artikel en deze reactie is ook elders geplaatst, het zou de redactie sieren om ook andere geluiden dan "Amen" te laten staan. "

En dan heb ik het maar niet gehad over het feit dat het Christendom zoals wij het kennen, een in 325 AD in Nicea ineen geknutselde religie is uit allerhande gnostische denkbeelden en zelfs heidense invloeden, prachtig aan te passen aan locale omstandigheden.
Of het feit dat de RK kerk claimt de "enig ware" Kerk te zijn. Daar dachten Calvijn en Luther toch anders over.....werden die niet ook "ketters" genoemd?
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17346

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Heren, waar hebben jullie dit geplaatst?
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17348

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
www.eo.nl/tijdschriften/visie/page/De_verraderlijke_zuigkracht_van_de_gnostiek/articles/article.esp?thisWebblock=5242714&article=8499146
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17349

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er
cool, thanks.
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17352

• Permuter 0.
  • Aanwezig
  • Super QFF-er

Geweldig nummer, heb hem al 20X geklikt nu
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17353

• wodan
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Ik ben dus niet de enige die gefascineerd is
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17355

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Ik ben dus niet de enige die gefascineerd is

NWO
Nexion "2"
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17356

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Mooi stuke Free Electron!
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17362

• blackbox
  • Aanwezig
  • Administrator
@Pak...is er mss ook een groter plaatje?

Enigste wat mij zo te binnen schiet is...
Saturn Hexagon

Lees ik: iSiS la vision?

is er een gateway in de buurt van Saturn?
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17375

• Snorbaard Telex
  • Afwezig
  • Senior QFF-er

Wat een swing, echt goed.

Het heeft de man uiteindelijk een etentje in het Witte Huis opgeleverd, bij George H.W. Bush. Het lijkt erop dat dat zijn dood is geworden...

Ford was married to Betty Heminger from September 18, 1942, until her death on February 26, 1989; they had two children - Jeffrey Buckner “Buck” Ford (born January 6, 1950) and Brion Leonard Ford (born September 3, 1952 in San Gabriel, California - died Friday, October 24, 2008 in White House, Tennessee, of lung cancer at age 56). Less than four months after Betty's death, Ford married again. On September 28, 1991, he fell into severe liver failure at Dulles Airport, shortly after leaving a state dinner at the White House hosted by then President George H. W. Bush. Ford died in H. C. A. Reston Hospital Center, in Reston, Virginia, on October 17—exactly 36 years after "Sixteen Tons" was released, and one day shy of the first anniversary of his induction into the Country Music Hall of Fame.[3] Ford was interred at Alta Mesa Memorial Park, Palo Alto, California, Plot: Lot 242 Sub 1, Urn Garden. His second wife, Beverly Wood Ford (1921–2001), died ten years after Ernie and her body was interred with her husband's.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tennessee_Ernie_Ford
Antwoord Quote

CHAOSOPHIA 2 jaren, 5 maanden geleden #17392

• Nexion
  • Afwezig
  • Super QFF-er

Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
SATANISME
Tijd voor maken pagina: 0.68 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld