Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
TUIG VAN ORANJE
Edwin de Roy van Zuydewijn
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #264

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7338

• Nur
Wat een onnodige aandacht voor Edje Rode Zuipwijn.
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7342

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Dat mag jij vinden Nur...
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7349

• Melkor
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Edje Berooid van Zuipestein is simpelweg volledig zwart gemaakt door onze grote leidster (via de media) zodat iedereen de beste man uitkotst en niemand hem geloofd.

Nee, deze man is niet gek, maar als hij zijn mond voorbij praat ligt hij vóór morgen ergens in een greppel wormenvoer te wezen of iets dergelijks. (want financieel kunnen ze hem ook niet méér uitkleden, dus dat werkt niet meer om hem de mond te snoeren)

In den beginne dacht ik ook: "sjeesh, wat een kwal." (lang leve de mainstream media)
Ik weet inmiddels beter.
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7351

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Ik zou Edwin wel willen betalen voor een wekelijkse QFF Topic... Iemand die mij met hem in contact kan brengen??
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7356

• BL@DE
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Edje Berooid van Zuipestein is simpelweg volledig zwart gemaakt door onze grote leidster (via de media) zodat iedereen de beste man uitkotst en niemand hem geloofd.

Nee, deze man is niet gek, maar als hij zijn mond voorbij praat ligt hij vóór morgen ergens in een greppel wormenvoer te wezen of iets dergelijks. (want financieel kunnen ze hem ook niet méér uitkleden, dus dat werkt niet meer om hem de mond te snoeren)

In den beginne dacht ik ook: "sjeesh, wat een kwal." (lang leve de mainstream media)
Ik weet inmiddels beter.

Hij werd door de media zo gedemoniseerd dat het niet mooi meer was.
Volgens mij spreekt hij wel gedeeltelijk de waarheid.
Hij doet net alsof hij er zowat niks mee te maken had.
Iig is Prins Bernhard een bewezen wapenhandelaar geweest, die zich liet omkopen. (lockhead)
Verder zat die in nog veel meer sinistere zaakjes.
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7357

• BL@DE
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Het zou me dus niets verbazen allemaal...
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7360

• Permuter 0.
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Ik zou Edwin wel willen betalen voor een wekelijkse QFF Topic... Iemand die mij met hem in contact kan brengen??

Misschien leest hij wel mee, net als de @1VD
Tja, dat zou wel mega interessant zijn inderdaad, ik weet niet zo goed wat ik moet denken van deze hele kwestie, maar mijn voordeel van de twijfel gaat uit naar Edwin.
Die hele koninklijke kliek is gewoon een groot boevennest.
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7389

• marielle schaepman
Ik hoop dat Edwin de veroorzaker zal zijn van het omvallen der monarchie. Wat een feestdag zal dat zijn!
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 7 maanden geleden #7393

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Edwin is hier welkom, en dat meen ik oprecht. Ik zou graag willen weten hoe ik met hem in contact kan komen... Iemand?
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 5 maanden geleden #13734

• SupRemE
  • Afwezig
  • Super QFF-er
niet mee eens...als alles koek en ei was en hij nog steeds in de koninklijke familie zat...was het gewoon een arrogante over het paard getilde kwal...
hij werd gewoon fucking arrogant omdat hij eventjes een lid van het koninklijk huis aan zn pik had hangen en meende zich al koning van nederland...die snuifkop...wat dat betreft vind ik hen net zo'n nerd als teuben...maar nu zit hij niet meer in de koninklijke weelde en aandacht en overal waar je komt gaan deuren voor je open en shit...en nu word het dagelijkse lijntje sos ineens heel duur en heeft het geestelijke effect ervan ook een andere uitwerking....suffe snuifkop...ik mag em niet ook al is het interesant wat hij verteld, als ie nog in die kringen zat had ie het nooit verteld en had ie ook arrogant gedaan tegen dezelfde mensen waar die nu zielig tegen loopt te doen...ONS DUS!!!

weg met die vent man...
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 5 maanden geleden #15241

• combi
  • Afwezig
  • Administrator
via de schreeuwbox:
# abrakadaver : «link» weer vreemd verhaal over die van roy-zuidewijn x

De Roy van Zuydewijn geeft opnames verhoor prijs

Uitgegeven: 3 december 2010 09:24
Laatst gewijzigd: 3 december 2010
13:00

AMSTERDAM – Edwin de Roy van Zuydewijn heeft zijn verhoor door Amsterdamse rechercheurs, over een mogelijke aanslag op leden van het Spaanse koningshuis, ongemerkt opgenomen. Het filmpje, dat bewijst dat de ondervraging heeft plaatsgevonden, is in handen van NU.nl.
© ANP

Bekijk video

De Amsterdamse politie wilde tot op heden ontkennen noch bevestigen dat het verhoor heeft plaatsgevonden.

De ex-man van prinses Margarita werd op vrijdag 18 november naarstig gezocht door rechercheurs van de Amsterdamse politie. Rond zes uur ’s avonds verschenen er agenten bij de woningen van zijn moeder en zijn vier zusjes.

“Het gebeurde allemaal simultaan. Je kan daardoor afleiden dat er een speciaal rechercheteam is opgezet om mij te vinden. Ze wilden weten waar ik was en hoe ze mij konden bereiken. Mijn familie voelde zich compleet overvallen”, aldus De Roy van Zuydewijn tegen NU.nl.

Niet veel later werd zijn advocaat Mark Meijjer gebeld door de politie om samen met hem op het hoofdbureau te verschijnen. Hij adviseerde zijn cliënt dringend om mee te gaan.

Eenmaal in de verhoorkamer aangekomen legde De Roy van Zuydewijn alles vast met een verborgen camera.

Bekijk de video:

http://www.nu.nl/binnenland/2393384/roy-van-zuydewijn-geeft-opnames-verhoor-prijs.html
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 5 maanden geleden #15242

• Permuter 0.
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Strakke Aktie !
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 5 maanden geleden #18236

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
www.nu.nl/binnenland/2408406/hof-wijst-alimentatieverzoek-roy-van-zuydewijn-af.html

AMSTERDAM - Prinses Margarita hoeft geen alimentatie te betalen aan haar ex-man Edwin de Roy van Zuydewijn. Dat heeft het gerechtshof in Amsterdam in hoger beroep besloten, zo liet zijn advocaat Mark Meijjer woensdag weten.

Volgens het hof heeft de prinses geen financiële middelen om haar ex van een bijdrage te voorzien.

Meijjer noemt de beslissing merkwaardig, aangezien volgens hem in een zogeheten tussenbeschikking van enkele weken geleden het hof nog oordeelde dat het beter zou zijn als de partijen er samen uit zouden komen en een regeling zouden afspreken.

''We zetten dus veel vraagtekens bij de uitspraak'', aldus de advocaat. Het is nog niet bekend of De Roy in cassatie gaat. ''Ik heb het verzoek gekregen de mogelijkheden te onderzoeken.''
Antwoord Quote

Edwin de Roy van Zuydewijn 2 jaren, 5 maanden geleden #18237

• FreeElectron
  • Afwezig
  • Administrator
www.nu.nl/binnenland/2402352/roy-van-zuydewijn-in-gelijk-privedetectives.html

DEN HAAG - Recherchebureaus Santema en Goderie van Groen moeten voor 23 december aantonen wie hen opdracht gaf om de privéadministratie van Edwin de Roy van Zuydewijn door te lichten.

Als de namen niet loskomen, volgt er een dwangsom van 2.500 euro per dag. Dat blijkt uit een gerechtelijk vonnis dat in handen is van NU.nl.

De Roy van Zuydewijn noemt de gerechtelijke uitspraak ‘een enorme opsteker’ in zijn juridische gevecht tegen de twee detectivebureaus.

“Ik ben zeer tevreden. Dit is fantastische winst. De rechtbank kan niet anders dan tot deze conclusie komen omdat ze er goed mee bezig is geweest”, aldus de ex-man van prinses Margarita.

Bankgegevens

In maart 2003 werd de bureaus verzocht om de privéadministratie van De Roy van Zuydewijn te onderzoeken. Zo werden onder meer zijn bankgegevens en Sociale Dienst-dossier doorgelicht. Het geheime speurwerk kwam echter pas in 2009 aan het licht nadat privédetective Michel Kraay er op zijn website melding over maakte.

Vervolgens spande De Roy van Zuydewijn een kort geding aan om te achterhalen wie achter de opdracht zat. In 2003 was namelijk al bekend dat zijn toenmalige schoonvader, de onlangs overleden prins Hugo Carlos, in het bezit bleek te zijn van zijn Sociale Dienstgegevens. Het zou volgens Van Zuydewijn kunnen dat hij de opdracht zou hebben gegeven.

Duidelijkheid

Santema en Goderie van Groen vertelden voor de rechter dat ze niet meer wisten wie de opdracht had gegeven.

Omdat het kort geding geen duidelijkheid bood, begon De Roy van Zuydewijn een bodemprocedure waarin de bureaus opnieuw verzaakten om onder ede een naam prijs te geven. Afgelopen augustus concludeerde de rechter dat zij onrechtmatig hadden gehandeld. Eveneens stelde hij een onafhankelijk onderzoek in naar de administratie van de bureaus.

Tijdens dat onderzoek, in oktober, kwam Santema met een naam: Cameo Support BV zou voor het SBS-programma ‘Stem van Nederland’ de zoekopdracht hebben gegeven. Daar nam De Roy van Zuydewijn geen genoegen mee. “Ze kunnen zoveel zeggen als ze willen, maar ik en mijn advocaat willen het bewijs eerst zwart-op-wit hebben."

Namen

In navolging daarvan wilde ook de rechter niet zondermeer aannemen dat het programma de opdrachtgever was. In zijn vonnis van 8 december, dat in handen is van NU.nl, oordeelde hij dat de detectivebureaus de namen voor 23 december schriftelijk moeten doorgeven aan de advocaat van De Roy van Zuydewijn.

Blij

De Roy van Zuydewijn is blij met de uitspraak. Over de bureaus is hij duidelijk. “Santema en Goderie van Groen hebben zich volledig vergaloppeerd totdat ze er bij neer vielen. Dit laat weer eens zien waar de ethiek van dit soort detectivebureaus ligt. En trouwens, wie zegt dat het slechts gaat om één opdrachtgever? Misschien zijn het er wel meer.”

Als voor 23 december bewezen is dat Cameo Support BV inderdaad de opdrachtgever is, overweegt hij een nieuwe gang naar de rechter. “Het geven van de opdracht om mijn privégegevens te achterhalen, dat is diefstal. Ik overweeg een eis tot schadevergoeding en ga door tot het gaatje.”

Advocaat

Volgens advocaat Dick Kant van recherchebureau Santema is er niet zoveel aan de hand. “Nou ja, goed, de naam van de opdrachtgever is gevraagd. Die is gegeven en is dus al bekend. We zullen het nog een keertje doorgeven”, zegt hij.

De raadsman benadrukt dat zijn cliënt reëel is geweest. “Het was een heel onbetekenend iets van zeven jaar geleden. Mijn cliënt heeft veel grotere opdrachten, maar er is geen enkele reden om het niet nogmaals aan te tonen wie de opdracht gaf.”

Goderie van Groen was onbereikbaar voor commentaar.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
TUIG VAN ORANJE
Tijd voor maken pagina: 0.62 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld