Achter de schermen van de Kersttoespraak van Hare Majesteit
Posted by keizer
on December 25th, 2011
knetter.dondersteeg.nl/2011/12/achter-de-schermen-van-de-kersttoespraak-van-hare-majesteit/
Enkele weken geleden
Maxime: ‘Hebben jullie er al aan gedacht dat het binnenkort weer Kerstmis is?’
Mark: ‘Hahahahaha!’
Geert: ‘Doe es normaal man! Ik heet geen Ali of Mohammed. Natuurlijk weet ik dat!’
Maxime: ‘Ik doel vanzelfsprekend op de toespraak van Hare Majesteit. Dat gaf vorig jaar ook al het nodige gesodemieter.’
Geert: ‘We zetten Martin, Jack en Camiel aan het werk. Die zijn geweldig in spinnen en framen. Mark, wie van jouw partij schrijft mee aan de Kersttoespraak? Stef?’
Mark: ‘Hahahahahaha!’
Geert: ‘Doe es normaal man! Ik vraag je wat!’
Mark: ‘Doe zelf normaal man! Tsjongejongejonge! Hahahaha!’
Maxime: ‘Heren heren! Laten we het fatsoenlijk houden. Normen en waarden zijn erg belangrijk in deze dagen.’
Mark: ‘Hahahahahaha!’
Geert: ‘Je bent knettergek, Mark. Maar dat komt omdat je hoofd altijd zo wiebelt. Het zit een beetje los, denk ik’
Maxime: ‘Alle gekheid op een stokje: We zetten Bosma, de Vries en Eurlings aan het werk. En dan maar bidden dat het goed komt.’
Afgelopen week
Maxime: ‘Hare Majesteit stond erop dat er ook een passage over het milieu in de Kersttoespraak zou komen. Ze dreigde met het dragen van bloemetjes in heur haar als dat er niet in komt.’
Geert: ‘De Majesteit had beter Hogepriesteres van de Linkse Kerk kunnen worden. BAH!’
Mark: ‘Hahahahahahaha!’
Maxime: ‘Martin, Jack en Camiel hebben er het beste van gemaakt, gezien de mogelijkheden en vooral de Majesteitelijke beperkingen. Maar we moeten natuurlijk wel even gaan spinnen na de toespraak op 1e Kerstdag.’
Mark: ‘Spinnen zijn eng!’
Maxime: ‘Dat is niet om te lachen, Mark. Dit zijn serieuze zaken!’
Mark: ‘Maar ik lachte niet eens, Maxime! Hahahahahaha!’
Geert: ‘Zal ik via mijn twitteraccount iets roepen over het GroenLinks gehalte van de Majesteit? En dan nog iets Katholiek-kerstachtigs erbij. Iets met de hemel of zo.’
Mark: ‘Mijn hemel! Hahahahahahaha!’
Maxime: ‘Prima idee Mark! Alle zegen komt van boven.’
Geert: ‘Komt voor elkaar! En dan laat ik Hero en Dion de spelling van mijn tweet controleren. Hebben ze ook wat zinnigs te doen.’
Mark: ‘Hahahaha!’
1e Kerstdag, kort na de Kersttoespraak
Mijn hemel is de Majesteit stiekum lid geworden van GroenLinks?
bit.ly/vTkG4n
— Geert Wilders (@geertwilderspvv)
december 25, 2011
Maxime (via sms): ‘Mijn hemel, Geert, wat heb je gedaan? Ooit van spelling en interpunctie gehoord? Het is stiekem, en ik weet dat als geen ander!’
Geert (via sms): ‘Maxime, mijn excuses. Beetje dom van me om dit aan Dion en Hero over te laten. Maar Henk en Ingrid hebben toch niks in de gaten. Die lezen, behalve mijn tweets, alleen de reacties op de Telegraafsite, dus die zijn gewend aan taalfouten. Bovendien, taal is sowieso een linkse hobby!’
Mark (tegen zijn moeder): ‘Hahahahaha! Die Geert! De Koningin lid van GroenLinks! Hahahahaha! Kostelijk!’
Marks moeder (tegen Mark): ‘Rustig maar jongen. Eet nou eerst je bordje maar leeg. Dan mag je straks nog even pingen met Geert en Maxime.’