Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
HAATBAARDEN &ZO
Terroristje leef je nog?
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Terroristje leef je nog?
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Terroristje leef je nog? 2 jaren, 8 maanden geleden #3744

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
@ Lou... toch zou ik willen zeggen dat ik niemand onterecht veroordeel.. Ik judge op basis van dat wat ik sinds mijn terugkomst in NL bijna dagelijks mee moet maken!
Antwoord Quote

Terroristje leef je nog? 2 jaren, 8 maanden geleden #3747

• 8lou1
  • Afwezig
  • Super QFF-er
ik snap wat je bedoelt te zeggen, maar gras kan je toch ook niet veroordelen groen te zijn. daar kan gras niets aan doen.

de ene heeft t zo gecreeerd. nu de gemanifesteerde ene heeft deze zogenaamde moslim jongeren gecreerd.

en de gemanifesteerde ene zit ook zo ingewikkeld in elkaar met ook zoveel verschillende aspecten dat je niet 1 duidelijke oorzaak kunt benoemen.

er spelen teveel bekende en onbekende aspecten mee.

ever heard of the butterfly aspect?
voor menselijk gedrag geldt t zelfde.

betkend echter ook weer niet dat je individueel gedrag goed moet praten. we hebben allemaal keuzevrijheid. en die klojo's die jij bent tegen gekomen zijn duidelijk op de verkeerde weg.

ik zou zeggen gebruik ze!!!! wees wat zij niet zijn en overstijg het geheel. maak jezelf wakker. de wereld bestaat uit maar een paar echte mensen en de rest is allemaal debris .
Antwoord Quote

Terroristje leef je nog? 2 jaren, 8 maanden geleden #3748

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
@ Lou: ik kom alleen op voor mezelf en anderen, that's all... Als ik mijn mond er niet over open zou trekken zou ik me dus een huichelaar voelen!

Ik heb gisteren toen ik met iemand mee was naar het UWV met eigen ogen dingen gezien waar mijn haren dus echt recht van overeind gingen staan. Vanochtend een fijne brief ontvangen over een oude studieschuld (was volgens de IBG in 1998 vergeten mijn Ov Jaarkaart in te leveren - Heb ik echter wel gedaan!) die inmiddels opgelopen was tot een bedrag van meer dan 10.000 euro terwijl het oorspronkelijke boetebedrag maar 800 gulden was... Snap jij het dan nog?!

Al dit soort opeenstapelingen zorgen ervoor dat ik op dit moment oprecht steeds vaker er aan denk dit land maar de rug toe te keren!

* zucht *
Antwoord Quote

Terroristje leef je nog? 2 jaren, 8 maanden geleden #3750

• 8lou1
  • Afwezig
  • Super QFF-er
ik snap je helemaal bapho!!! vergeet dat niet.

ik ervaar de wereld, of dat probeer ik ten minste, van een afstand. niet te veel emotioneel betrokken raken want dan zuigen ze je in. keep in the centre of yourself, weet wie je bent en ga dan verder. alles is hier om je daar vandaan te halen. laat je niet meeslepen, joh.

don't wanna lose you to the dark side
Antwoord Quote

Terroristje leef je nog? 2 jaren, 8 maanden geleden #3751

• ThaViking
  • Afwezig
  • QFF Gold Member
Er worden naar mijn mening inderdaad heel snel conclusies getrokken over die mensen zonder dat er onderzoek of wat is gedaan, in die zin zie ik het als een bepaald beeld schetsen of een angst in stand houden/opnieuw aanwakkeren. Nou is wel toegegeven over die 2 mannen met die maagtabletten aan zijn telefoon dat het een misverstand was, maar wel eerst weer de angst opwekken door gelijk een conclusie eraan te verbinden. Ik zie echt fouten die je als onafhankelijke media waarschijnlijk niet zou maken, omdat je met goede argumenten wil komen om je verhaal bij te staan en niet onnodig angst wil zaaien door te verwijzen naar eerdere gebeurtenissen(zo kan ik de hele politiek en haar werkwijze ook wel koppelen aan eerdere ontstane rijken), en zo angst te maken of angst erin te houden.

Ik geloof absoluut dat er gekken zijn, maar de meeste daarvan zijn naar mijn mening ook nog gemaakt(opvoeding, omgeving enz.) tot dit, al is het natuurlijk NOOIT goed te praten dat je onschuldigen dood voor jouw frustratie.
Antwoord Quote

Terroristje leef je nog? 2 jaren, 8 maanden geleden #3900

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Nu dit weer in het nieuws:

Jihad-ideoloog roept op tot onthoofding Wilders Uitgegeven: 3 september 2010 06:55 Laatst gewijzigd: 3 september 2010 07:45 AMSTERDAM - Een van de belangrijkste jihad-ideologen roept Nederlandse moslimradicalen op om Geert Wilders te onthoofden. De Australische haatprediker Feiz Muhammad deed de oproep tijdens een toespraak op een afgeschermde website van jihadisten © NU.nl/Gera Nieland Dat meldt De Telegraaf vrijdag, die in het bezit is van de beelden. Ook de inlichtingendienst AIVD zou de band hebben. De PVV-leider wordt een duivel genoemd en een vuile politicus. Muhammad: ''We zien de duivelse vuiligheid van mensen als die vuile Nederlandse politicus. Eenieder die onze leer bespot, lacht om de islam en die verlaagt, moet de dood in, onthoofd hem, hak zijn hoofd eraf." Geert Wilders is 'zeer geschokt' door 'een heel erg serieuze bedreiging'. Wilders wil graag weten ''waarom de AIVD en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) me niks verteld hebben en wat dit voor consequenties voor me heeft. Vreselijk'', reageerde hij vrijdagochtend.

:-*

* mompelt iets met koren en 'n molen *
Antwoord Quote

Terroristje leef je nog? 2 jaren, 8 maanden geleden #3901

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Stel ik zou niet beter weten, dan dacht ik ook: "Oprotten met dat islamitische tuig!"

Daarnaast denk / geloof ik wel dat dit echt gezegd is en niet zo maar is verzonnen of bedacht. Dat is namelijk een logisch gevolg van het "actie - reactie" fenomeen.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
HAATBAARDEN &ZO
Tijd voor maken pagina: 0.40 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld